Ano, právě ten mat hrozný, přesně tak vypadá auto před lakováním...
Jinak ten proužek na límci je špatný. Opticky přiliš zmenšuje kola a vypadá to poněkud lacině.
Vypadá to ještě hůř jak černý plecháč a to je co říct. Třeba Spaceback je tragédie v bledě modrém. Opět dokonce v "tovární" reklamní prezentaci. Díky tomu proužku to vypadá jak 13ky, přitom to jsou spíše nadprůměrné 16".
[odkaz]
16" je prostě jen 16", dávno už to není nic extra nadstandardního ani v této třídě. Za mě tady tak 16"ka na zimu, na léto spíš 17".
Každopádně celočerný disk (+ černá pneumatika) je obecně (opticky) problém, pokud bys tady tu linku začernil, bude to vypadat ještě hůř. Ideální by v tomto případě bylo použít světlejší disk, který by pak tu "hraniční" linku vůbec nepotřeboval.
Např. i Porsche u těchto (viz odkaz) TOP příplatkových kol používá obvodovou linku jen u černého provedení, u světlejších barev (stříbrná, šedá...) stejných disků kol linku naopak nemá.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Volant z modernizovaného eSka je odporný. Víc ovladačů mít nemohl? A přitom ten z obyčejného E je tak hezký! Jinak se mi tyto "čtyřdveřové""kupé" nikdy líbit asi nebudou. Nevím co je krásného na pomačkaném sedanu.
Volant se mi na fotkách taky nelíbil, ale pak když jsem ve faceliftovém S-class jezdil tak je super. Designem zůstává první generace CLS nepřekonaná - to bylo a doteď je nádherné a nadčasové auto.
Mám současnou generaci CLS. Čekal jsem na tyhle fotky, protože uvažuji o novém voze. Předek jakž takž, zadek mi přijde dost nudný a celkově aspoň na těchto fotkách neladí se zbytkem vozu. Pokud mi na současné generaci přijde něco vyjimečného, tak zadní část včetně světel. Nejspíš to vyhraje BMW M550i ať mám nějakou změnu.
Z prvych fotiek su moje dojmy dost zmiesane. Cakal som teda viac. Vyzera to ako skarede, zamracene kacatko. Zadnej casti chyba sportova elegancia a plastickost, podobne ako je tomu aj pri CLA. Seda matna farba a cierne disky tomu podla mna tiez nepridavaju. Tot prve dojmy, mozno sa zmenia casom a osobnym stretnutim.
mi to připomíná ty drobné ruční vysavače na drobky, které se prodávaly krátce po převratu. A interiér... no, parodie na retro s obří plochou displejů, kterou stále nedokážu přijmout.
Jinak zklamaný jsem z interiéru. Je to takový pokus o křížení retra s modernou, trochu mi to velkými dřevěnými plochami připomíná interiér prvního CLS, který se mi vůbec nelíbil. Ve stávajícím CLS jsem již vypnul ambilight a ovladače mám ztlumeny na minimum. Jak budou oslňovat ty dva velké displeje si nechci ani představit.
Ambilight si vies stiahnut ja ho mam v predch. E cku stiahnuty a vobec to nerusi dokonca aj ked to das naplno nie je to tak silne a nema to 64 odstienou farieb ako nove generacie tak ze vyber je jednoduchy myslim su tam 4 nej.blede farbicky ...Displeje urcite lepsie ako stare budiky a este nabielo ocajchovane este ze tam je digitalny ukazovatel rychlosti ten biely cifernik je ako lustenie krizovky. Prve CLS bolo prve a zostane prve ostatne uz musi ist nejak smerom globalizacie . nemyslim ze A7 je oproti CLS ku velky fesak a o BMW GT radsej pomlcim ten design je daleko za CLS...kazdy kritizuje tablety ale mali by sme si vsimnut ze su vo vsetkych autach a stale vacsie dokonca BMW 7 ma imidzove Samsung tablety ...
Je to úsměvné. Bohužel řada tradičnějších výrobců elektroniky buď zanikla, nebo ustoupila. Pořád jsou alternativy, ale spíš z Japonska než Evropy. V autech je výběr značný.
první generace ušla , druhá byla mnohem lepší a tedˇ ta 3 posldení je vážně tragická, co se to sakra děje s těmi pěknými mercedesy, takhle každý přeběhne k Audi, tenhle dizajn jako myslí skutečně vážně ? skutečně ?
jak by řekl znám fotbalový trenér : it is a joke ?
krasne medvede skoncili odchodom predosleho E-cka a GLK-cka... hrany medvedom vzdy moc sedeli... odkedy ich medved stratil tak je to samy pocmulany banan a sama nuda ... dnes uz aj audi je pred nimi a to by som nikdy necakal
Fajn subjektivny nazor, dam aj ja :-) Konecne vyzeraju Mercedesy vdaka oblinam k svetu, predaje tomu nasvedcuju.
Preco ale oprasujem prihlasovacie udaje na auto.cz po x-rokoch je veta ze Audi je pred MB... v com? Techniku maju obdobnu, vzdy pride jeden alebo druhy s niecim skorej. Dizajn je vec subjektivny, objektivitu do toho prinasaju mozno cisla o predajoch.
Ostava mi prestiz, resp imidz. No a tu hra Audi prvu ligu oficialne od roku '94 s prichodom A8 akozto auta luxusnej triedy. V otazke prestize teda MB a ani BMW nepredbehne (nie nedobehne) nikdy. To Lexus mal o 5 rokov skorej luxusne LS... a nemam pocit ze by po novej A8 skocili hned vsetci bohati ludia sveta, osobnosti, hoteli, sejkovia.. nikto. Od vrcholu luxusu tu je a vzdy bude S-classe.
Tak teda neviem v com je Audi pred MB. Jedine v hranach. A to ked vidim novu A8 zozadu, tak uz aj to nie ;)
Okej, to je pravda. V8 od 88 tusim. Ale aj tu na auto.cz najdes clanky o V8 o tom ze to bol pokus prerazit medzi elitu. Pokus zavrseny modelom A8 v 94'. Nieco ako skusa hyundai s genesisom. Bolo to take skvele rozatahane audi 200. Ale na mb s a bmw 7 vtedy audi v8 este nemalo. Ani technikou (az na motor) ani nemali long verzie. Proste zaciatky :-)
Dácia Logan vypada ze zadu líp jak tohle, tohle CLS je vážne tragické, interiér je pěkný a celkové tvary taky, jenom to zabily předními a zadními světlomety, je to vážně hrůza :no:
Predok rozpačitý a zadok katastrofa !!!! Čakal som aj ja viac v dizajne , ako mnoho iných! Žial predok by sa hodil tak k Ačku a zadok možno CLA !! Na vrcholovú triedu je to MIZÉRIA . Príde mi to také lacné !
Ten banánovitý profil a rozteklý zadek všech novějších sedanů MB jsou opravdu zoufalé! Kam se tento design hrabe třeba na nádhernou 190ku z roku 1982! :-O:-O:-O
za mna povedzme taky stinger ma v sebe uz na pohlad viac emocii aj charizmy a je proste viac sexy ako tento hviezdne nudny "vegetarian" ... stinger je voci tomuto bezlepkovemu kusku fakt poriadne maso. Ale ved ok... aj banany su zdrave a zeny ich tiez miluju ze jo ;-)
Asi starnem alebo čo, ale nejak tým dnešným trendom prestávam rozumieť.
Predok - hlavne čo najvyššia kapota a čo najväčšia mriežka chladiča. A pekne kolmo, nech sa do toho vietor dobre oprie. Plus nejaké dobré kapsy na hmlovky alebo tmavé mriežky po stranách, nemusí to byť pekné, hlavne nech to vyzerá pekne drsne. Čo na tom, že sú zaslepené? Tak tam spravíme štrbinu a vzduch preženieme popred predné kolesá von. A povieme, že sú to difuzory.
Jejda, aj aerodynamiku treba riešiť. No tak skloníme čelné sklo, koľko sa bude dať. Že bude mať vodič slnečnú clonu 10 cm od nosa? OK, nejaká rezerva tam je...
Aj na veľkých autách treba šetriť. Plech je lacnejší ako sklo a s veľkými oknami sa horšie dosahuje potrebná pevnosť a odolnosť voči nárazu. Dnešné autá musia mať pevnosť tanku. Aj výhľad z nich je jak z tanku, ale koho to trápi? Štíhle okná sú IN.
Doba ide vpred, analógové prístroje sú minulosť. Takže displej, a pretože sme v prémii, tak aj prémiovo veľký. Síce to vyzerá jak doska zo starého skateboardu, ale tie farby a grafika... No nie je to bomba?
Drahé materiály - to musí byť zrejmé aspoň na pohľad. No a musí sa to páčiť hlavne v Číne. Mriežky vetrania sú detailom, ktorý udrie do oka. Z ktorého kolotoča tie kolieska odkukali?
Z týchto prémiových trendov, a najmä z dizajnu tohto auta, som taký nejaký rozpačitý...
S kapotami trošku opatrně, tam je to ústupek bezpečnosti, tedy spíš ochraně chodců. Můžeme si o tom myslet, co chceme, ale bez toho už zkrátka auto v NCAP pět hvězd nezíská.
Tak v tom pravdu nemáš. Vysoká kapota nie je zárukou bezpečnosti, ale je najjednoduchšie ochranu chodcov zabezpečiť mäkkým plechom kapoty a 10-15 cm priestorom medzi ňou a motorom. Ale dá sa to aj inak, príkladov je dosť. Podľa tvojho tvrdenia by nebola dosť bezpečná Kia cee´d, Honda Civic alebo Subaru Levorg...?
Problém vzhledu CLS vůči tebou zmíněným autům je v tom, že všechna mají vysokou zasklenou část, zatímco CLS má velmi nízkou. Tím pádem kapota vypadá jako vysoká, ale na reálnou výšku kapoty jsou ta auta víceméně nastejno. A že mají trošku jiné tvarování přídě je věcí designového ladění značky. K Mercedesům ta široká, mohutná příď patřila vždycky.
Porovnaj si celkovú výšku auta a výšku prednej kapoty. Tá skutočne vysoká je, nie je to len optický klam. Aj preto má CLS nízku zasklenú časť ako spomínaš, medzi končiacou kapotou a strechou už toho viac nezostalo.
Výrazná maska k Mercedesu vždy patrila, to ale nemusí nutne znamenať, že mriežkami a plastovými "dekormi" musí byť zakryté celé predné čelo. Výrazný a agresívny tiež nie je to isté. Menej by bolo viac. Hlavne predok a zadok auta vyzerajú, akoby ani neboli z jedného auta.
To auto na fotkách vypadá jako kousek nějakého majitele směnárny. Coby prezentační, tuhle kombinaci, šedá v matu a černá kola, opravdu nechápu, auto to absolutně zabíjí. V červené nebo tmavě modré na stříbrných dvacítkách to vyzní úplně jinak. ;-)
Uprimne, vnejsi vzhled (hlavne zad) nenadchl (prvni generace jasne nejlepsi), ale co v mercedesu dela ten display uvnitr, uz zase? MB vnimam z pohledu luxusu stojici nad BMW, nad Audi atd., ale na tohle si v luxusnim aute, ktere by melo mit i nejakou noblesu, vazne nezvyknu. Pusobi to stejne strasne jako kdyz se nejaky vehlasny hodinar vrhne na digitalky. 8-s
Já tedy jen zírám na to "překvapení" a negativní reakce na displeje, nejen teď pod cls, ale i pod áčkem. Vždyť je to od příchodu aktuální S-Klasse zřejmé a zjevné, takto to MB mají a mít budou. Divím se proto, že u interieru S-Klasse i E-Klasse jsem tu četl jen ódy na design palubní desky, teď čtu opak, nerozumím. A tím nemyslím nutně tebe, nevím, cos psal u éčka a eska.
Psal jsem to u S, psal jsem to u E, u A me to vadi asi nejmin (tam to katovani kostu chapu nejvic a mladym se to treba muze libit vic), ale zde me to znovu dostalo. A predevsim, ze je neco uz delsi dobu zname neznamena, ze kdyz je to reseni nehezke, ze to clovek znovu nezmini. No a tady si Mercedes "pokarat" proste zaslouzil, a az prijde nove Cecko tak...
...tak do diskuse radeji ani nechod. :-)
V samotnom displeji asi problém nebude, skôr v jeho necitlivom zakomponovaní do palubky. Podľa mňa by zvládly aj sofistikovanejšie tvary displeja, nie len jednoduché obĺžniky. Je to super, je to moderné, môže to zobraziť oveľa viac informácií a vizuálne na vyššej úrovni ako klasika, ale dizajn palubky ako takej tým zmrvili docela dosť.
mně se teda ten design těch jejich palubních desek tvořených dvěma "tablety" vedle sebe vůbec nelíbí ani to jak jsou hrozně zvednuté do výšky, že to omezuje výhled řidiče ven, je to pěkně vidět tady na té fotce
Treba zachovat klid a chladnu hlavu tak ako to spravili u Fiata ked vypustili Multiplu alebo Korejci s Mussom a Korandom auta nevidaneho designu akorat od Ital designu by sme cakali mozna vic... :-)
Na tom designu není nic nevídaného, je to evoluce, třetí generace jedné designové myšlenky. Osobně si myslím, že v reálu to auto bude vypadat mnohem líp, než na těchto nešťastných fotkách, ale nevidím důvod dávat CLS do jedné věty s multiplou, ta prostě byla a je nehezké auto.
Mas pravdu trosku som to prepalil s tou osklivou Multiplou , som sa nechal uniest komentamy ze jak nehezke je to nove CLS ... co uz... Mne manzelka minule povedala na parkovisku kde pri nas zaparkovalo nove Volvo ze ci to bolo drahsie ako ta nasa neforemna krabica ja som radsej zaklamal ze ano preto som kupil lacnejsiu Nemecku krabicu... :-)
Je fakt, že už když přišlo W204, tak jsem koukal na tu zadnici se zdviženým obočím, že to tam jaksi usíná a podivně padá, především v kombíku. Dnes považuji W204 za jeden z nejhezčích MB co kdy udělali, na rozdíl od nejhoršího rozkydlého CLA.