Fuj! Takhle MB propaguje svou stěžejní řadu? Na tak odporně amatérské fotce? Nejsem z oboru, ale fakt to bije do očí :no:
Co se týká faceliftu E, tak se to usazuje a musím říct, že to tak špatné není a model omládl :yes:
Sorry, ale mě celý BMW přijde jak když to narhnul jeden člověk, prostě postavil design 3er pak vzal pumpu na nafukování a přifouk to na 5er a to samí u 7er. Pak mu přinesli basu piv a udělal z toho 6er a nevim jaký všemožný deriváty ještě tvoří ale nejde se v tom vyznat. To samí Audi A4, A5 několik kombinací...., A6, A7, A8 prostě to neni rozeznatelný kdežto ten mercedes ještě pořád dělá každý auto trochu jinak že když ho vidim jen zepředu tak ten model poznám.
Společný jmenovatel celé německé prémie je větší nebo menší unifikace modelů, někdo to bere jako plus, někdo jako mínus, ale ty se v tom prostě nevyznáš. To ale není chyba jak BMW, tak Audi ;-)
Přijde mi to trochu divný že to musí bejt všechno stejný, vlastně ale oni vědí proč to dělaji jde jim o unifikaci dílů a tím pádem zlevnění výroby. Mě třeba u mercedesu vadí že má snad každej model stejný zrcátka od A až po S nad tím by se tam taky mohli zamyslet. Pro mě je tenhle design trochu matoucí, protože když se mi nebude líbit jedna řada a oni jí okopírují tak se mi nelíbí další což už asi hodně lidí od BMW odradilo.
Určitě v tom není zlevnění výroby a zrcátka určitě žádný model prémie nesdílí. Garantuji ti, že žádný karosářský díl ti nebude pasovat z 3er na 5er nebo z A3 na A6. To je jen tvůj pocit a neschopnost tyhle auta rozpoznat.
Důvod, proč tohle již hezkou řádku let dělají je image. Jednotný designový jazyk, který je souhrně s každou novou generací omlazován, ale na každý model aplikován podobně. Takhle se prostě odlišují od konfekce, ale i v mainstreamu tohle potkáš. Viz. velké nasávací otvory v nárazníku u Peugeotu v minulé generační vlně, Škodovácká jednotná maska atd.
A určitě to nikoho neodradilo, věř, že chyba je jen v tobě, čímž Tě nechci urazit, ale je to tak. Někdy mi to taky vadí a v některých případech to automobilky přehnali (zadek F10 a F30, A6 vs A4 atd.).
Já chápu že mi nebudou pasovat dveře z 3er na 5er ale třeba motor na stahování okna bude stejnej a tim pádem i náhradní díly do budoucna budou pasovat. Jako ta jejich řadící páka (automatu) je stejná. A ty zrcátka u MB jsou stejný vyjma pár modelů myslim že Géčko má jiný.
je ze Stuttgartu přímo z továrního okruhu, kterej vede i pod muzeem Mercedesu.
Jinak za mě verze AMG vypadá o 100% lépe než před Faceliftem, verze kupé E je velmi zdařilá!!!
Jsem mooooc zvědavej jak to bude s technickejma datama resp. realitou ohledně E63. Jestli 0-100 za 3.5, což je bezprecedentní hodnota v rámci MB na kterou ani SLS nemá odpověď... ona vlastně ani konkurence odpověď nemá tím mám na mysli M5,RS6,XFRS.
Jinak 4x4 bude řešeno 33/66% pevně, takže žádnej inteligentní pohon 4X4 jako u konkurence. Nárůst hmotnosti má být prý cca 30kg tak snad to bude pravda :-). No těším se až se projedu...
Ano, poznal jsem odkud je, ale když se na to podíváš, tak vidíš, že tam ty auta takhle vůbec nejela a pokud ano, tak to je to úpravami tak domršené, že to vypadá jako bych to tam přidal já po první lekci s photoshopem 8-s Prostě mě to hned bilo do očí.
Jo no, to bych i já amatér zvládl ve fotošopu líp. Ta auta očividně při focení stála, pak se je snažili "rozpohybovat". Hodně mi to připomíná staré promo fotky, kdy na každé fotce byl za volantem zaparkovaného auta kníratý Němec. >:D
Kamaráde, mám rád tvoje nadšení pro věc a MB je u mě na prvním místě (no Citan jím trošku zacloumal, pravda), ale říct, že MB jasně dominuje D3... To je moc i na mě. >:-[]