Diskuse

Mercedes E kupé má české ceny. Připravte si 1,3 milionu Kč a ranec na příplatky

17.3.2017

České zastoupení značky Mercedes-Benz zveřejnilo ceny nové generace třídy E kupé. Pod 1,3 milionu korun se nevejde.

 

  • 60 Reagovat !

    foto maxi-

    maxi! 17.03.2017  09:26

    E coupe

    za mna velke ano!
    :-!
    • 40 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 17.03.2017  09:44

      « Re: E coupe

      Krásné auto, ale cena příplatků je šílená. To zas bude jak u C coupé....vypadá na 500 koní a vše 220d (někdy s 4x4) v AMG paketu.
      • 40 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 17.03.2017  10:17

        « Re: Re: E coupe

        lacne to nebude, to mas pravdu!
        ale mne ta 220 diesel celkom vyhovuje na moje pendlovanie po strednej Europe a v podstate je momentalne ten dvojliter vo svojej triede najzaujimavejsi ( v mojich parametroch: vykon, spotreba, maximalka a pruzne zrychlenie ), ale rad si pockam na R6
        Zatial budem experimentovat s tym, co uz je dostupne.
        ( v coupe by potesil dobry benzin, ako je v E43 AMG)
      • 50 Reagovat !

        foto netcar-xx

        netcar.xx 17.03.2017  10:39

        « Re: Re: E coupe

        Ja mam E 350 d ( Limo ) necele dva mesice, zakladni cena byla cca 55 a pul ( Euro ), s priplatky co jsem chtel by byla necelych 78, dodaci lhuta cca dva a pul mesice a nakonec jsem odjel druhy den skladovkou za skoro 85. Ale dostal jsem k ni zadarmo nove devatenactky AMG a na original kola nove zimni pneu. A mam klasicke budiky, coz mne neskutecne potesilo, protoze ten displej pred ridicem nejak nemusim. Mozna do Priusu ano, ale tady jsou ty klasicke hezci a dulezite informace mezi nimi vidim taky.
        • 30 Reagovat !

          foto maxi-

          maxi! 17.03.2017  11:06

          « Re: Re: Re: E coupe

          je to samozrejme vec vkusu - mne tie klasicke budiky v tomto prevedeni nesadli, inak vsetko ok!
          Story podobna ako u teba, ibaze letne som dostal 20ky AMG, takze uvidime, co to spravi, ked to nahodime. Inak si spokojny?
          Tie nove detaily interieru v Coupe sa mi velmi pacia, najme tie vyduchy su podarene! :-!
          • 40 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 17.03.2017  11:44

            « Re: Re: Re: Re: E coupe

            Je to velky fesak... Myslim ze silne uvazujem o 3 L benzin , E 400 ta nafta tu zacina strasit normy a zachvilu zatrhnu prejazd mestom alebo vysolia tak vysoky Congestion & emission charge ze to prestane mat zmysel...Stejne mam rocny record len cca 8000 mil tak ta nafta tam neuspori vela. Posledne auto som predaval s prebehom 25 000 mil, tak sa to oplati vzdy len pre kupujuceho....Co uz, life is short....
          • 30 Reagovat !

            foto netcar-xx

            netcar.xx 17.03.2017  11:50

            « Re: Re: Re: Re: E coupe

            Spokojenej moc, az na rizeni. Mam jeste dva roky starou trojku touring M Sport ( 320d se skoro 200 PS ) a v nem mi lip sedi rizeni. Je presnejsi a zabavnejsi. Aspon teda v ramci dnesnich aut. Jinak je to E ne o jednu, ale o dve tridy lepsi.
            • 30 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 17.03.2017  12:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

              A to na předFL F30 není řízení žádná láce ;-) Ale E ho nemá rozhodně nijak otřesné.
      • 20 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 17.03.2017  11:33

        « Re: Re: E coupe

        S priplatkami musis opatrne...mam stare E cko a plno zbytocnych priplatkov napr: panor. strecha / nevyuzijes /, parktronic asi pre velmi slabych vodicov / vodicky...? /,distronic mozno ten novy uz je lepsi , command system / velmi pomale rozpravas sa s computerom zatial to sam skorej najdes / , zadne TV v sedackach / nikto na to necumi /,memory seats / mozno dobre ak to pouziva viac ludi / atd.
        par veci je fajn ako napr. 360 st. kamera , vyhrievane sedadla ...
        • 30 Reagovat !

          foto Zappa

          Zappa 17.03.2017  11:42

          « Re: Re: Re: E coupe

          memory mam celkom rád, obcas priatelka ma berie z klubu domov alebo ked v hotelovej garaži alebo v myčke ti siahnu na nastavenie
          v E by som bral widescreen, audio, 2x AMG, HUD, memory aj s volantom....
          • 20 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 17.03.2017  11:56

            « Re: Re: Re: Re: E coupe

            Ja som old school tazko si zvykam na niektore new gadgets....manzelka ani nevie naco su na dverach tie knofliky...Masaz stolicky by som bral asi aj lepsie audio aj ked toto obycajne MB radio hra celkom OK, ale nepocul som este ten Burmester....tu sklenenu strechu ked otvorim a idem mimo mesta tak to moc huci a hned to zase zatiahnem neviem.... Sklapa mi pri spiatocke stale lave spatne zrkadlo nevies nahodou ako to vypnut ? vzdy ked potom dam drive sa nastavy naspat ale pri R ku sa otravne naklapa dole k obrubniku a rad by som to niekde vypol...Opytam sa v MB na nab.prehliadke....
            • 40 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 17.03.2017  12:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

              S tím zrcátkem...je to nejlepší věc, když couváš na venkovní roh obrub a nechceš poškodit kola.
              • 10 Reagovat !

                foto Dinar

                Dinar 17.03.2017  12:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

                Taky to beru jako prima funkci, u bmw se zrcátko nenaklápí, pokud je volič nastavování zrcátek v pozici pro nastavení pravého zrcátka, pak to zrcátko nic nedělá. Ale možná to má MB někde v nastavení menu. U range se naklápí obě sloní uši. :-) ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Machyrek

                  Machýrek 17.03.2017  18:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

                  MB to ma nastesi stejne.
                • 00 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 17.03.2017  19:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

                  Určitě? U VW (a spol.) je to právě přesně naopak, pravé zrcátko reaguje na zpátečku jen v případě, že je volič nastavení zrcátek na pozici pro pravé zrcátko.
              • 10 Reagovat !

                foto Londonbridge

                Londonbridge 17.03.2017  13:09

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

                OK,dik. Asi to chce zvyk a pri tom rohu to asi pomoze ako pises...
            • 00 Reagovat !

              foto Machyrek

              Machýrek 17.03.2017  18:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

              Vypnes to jednoduse, viz Dinar v tomto vlaknu, MB to ma stejne jak BMW.
              Prekvapuje me, ze ti to vadi, no nejspis vubec neresis disky, ty budes mit asi dost poskrabany.
      • 30 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 17.03.2017  11:56

        « Re: Re: E coupe

        Máš pravdu má to ale ale. Znám majitele 63AMG kterej měl nedávno na tejden pučený E220d od Sixtu. Úplně nový přebíral ho s asi 600 km. Až na drobný výjímky v běžnym provozu ten blbej 220d stačí

        A to sem těžkej fanda benzínu a naftu fakt nemusim = ostatně on taky ;-)
        • 30 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 17.03.2017  13:00

          « Re: Re: Re: E coupe

          Dynamicky stačí, ale kdo to má poslouchat. Kterékoliv auto poskočí projevem (hluk a zvuk motoru, reakce na plyn) o sto procent, když do něj dáš místo čtyřválce šestiválec, jedno jestli benzín nebo nafta.
          • 20 Reagovat !

            foto Zappa

            Zappa 17.03.2017  13:09

            « Re: Re: Re: Re: E coupe

            to je pravda!
            ja mam nové C 220 este ten starši diesel, a to ten nový dvojliter je ovela kultivovanejši, tichší a este ovela menej žerie a cca takmer 30 koní navrch!
          • 20 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 17.03.2017  13:24

            « Re: Re: Re: Re: E coupe

            Pravda aj ked minule sa tu niekto hadal do krve ze 350 d je hlucny a nekultivovany motor a ze tam treba jazdit so spuntama v usich....tam som marne oponoval co uz....
          • 00 Reagovat !

            foto white-label

            white label 17.03.2017  13:59

            « Re: Re: Re: Re: E coupe

            Nutno ovšem dodat, že benzínový R4 je obecně nesrovnatelně "snesitelnější", než R4 diesel.
            • 00 Reagovat !

              foto maxi-

              maxi! 17.03.2017  16:18

              « Re: Re: Re: Re: Re: E coupe

              to rozhodne
              prevodovka sa snazi tlacit otacky dolu a nie vzdy sa to tomu malemu motorceku podari zvladat a vtedy je to riadny tractor :-!
    • 20 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 17.03.2017  10:32

      « Re: E coupe

      Auto krásne, len mi trošku prekáža to malé okienko vzadu. Tuším predchodca ho nemal vôbec.
      • 02 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 17.03.2017  10:38

        « Re: Re: E coupe

        Měl ho taky, hezké to není.
        • 10 Reagovat !

          foto netcar-xx

          netcar.xx 17.03.2017  10:46

          « Re: Re: Re: E coupe

          Potrzuji ze ho melo i ze to neni hezke. Na druhou stranu to je na tom aute jedinej vyraznej rozpoznavaci prvek mezi C, E a S.
          • 00 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 17.03.2017  11:33

            « Re: Re: Re: Re: E coupe

            Aha, tak som to prehliadol, že E to malo a C nie. dik :yes:
  • 20 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 17.03.2017  10:27

    Jsem smutnej

    z toho, že jedinnej pro mě zajímavej motor 400 resp pak 43 AMG bude zase jen a jen permanentní 4kolka..... sakra u kupé PROČ??? Už je to na palici.... chci 5tku... ptám se máte benzínovou zadokolku?? Ne v ČR nikde neni...... tak se ptám a co 530D zadokolku....bohužel jen xDrive. V Mercedesu to samé kromě toho, že ještě člověk občas narazí na 350cdi v zadokolce..... já nechci "Audi od BMW či MB". :-( :-( :-(

    Ale vlezu do Jaguaru a není problém všechno maj..... jenže ten interiér 8-s
    • 13 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 17.03.2017  10:35

      « Re: Jsem smutnej

      Je to debilní, ale bohužel, zadokolku si dealeři na salon neberou, mají problém ji pak prodat. Co se pětky týká, dnes ráno jsem se konečně svezl zadokolkou, bohužel jen 520d, ale mám čerstvé srovnání, protože ve středu jsem řádně protáhnul 530xd (viz. blog), a zodpovědně říkám, že ten xdrive v projevu na suchu nepoznáš. Takže jestli chceš objednat 530d, klidně počítej s chováním 530xd, znatelný rozdíl tam není. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto peny

      peny 17.03.2017  16:18

      « Re: Jsem smutnej

      Na Jaguar se dá velice rychle zvyknout. Vůbec bych se toho nebál. ;)
  • 20 Reagovat !

    foto webpaja

    webpaja 17.03.2017  12:14

    Nejhezčí...

    ...mercedesí kupé je jednoznačně S. Nemusí se namáhat rychle ohnout oblý zadek jako C a obejde se bez takové "napůlicesty" u E.
    S kupé je dnes zřejmě nejkrásnější velké (beru i střední velikost) cestovní kupé na trhu. Krásná práce s proporcemi, vyváženost a sexy tvary. C mi přijde jako parodie a svou nevzhlednou, obtloustlou sedínkou si u mě o úšklebek přímo říká.

    K E do doby nových R6 včetně nafty pak bude pasovat jednoznačně V6 v benzínu. Výtečná motorářská práce :yes:
    Btw, slušné ceny! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 17.03.2017  12:57

      « Re: Nejhezčí...

      Ecoupe stejně jako Ccoupe chybí přikčenost kupé, mají otylé a vystrčené zadky, Scoupe je designově jiná galaxie, tam to přikrčení je. Přitom MB tu přikrčenou rozpláclost umí, nejen u Scoupe, třeba SL je proporčně úplně parádní. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto maxi-

        maxi! 17.03.2017  16:23

        « Re: Re: Nejhezčí...

        suhlas
        ale to uz je ina liga aj financne.
        ked som si to preberal v hlave, tak radsej uz novu Panameru, kde predsa len su celkom pouzitelne sedacky.
        Mne to E coupe vyhovuje v tej cene - preto som ochotny nieco odpustit. :-!
        A predsa novinka, s R6 ma pritahuje aj zvedavost....
        ale dam si poradit!
  • 10 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 17.03.2017  13:20

    S coupe

    Suhlas. S coupe je naozaj velky skvost...Ta cena ale bude uplne inde aj ked chcelo by to pozret predvadzacku alebo nej max 2 rocny kusok tam by to mohlo byt cenovo zaujimave a dostupne aj obycajnym smrtelnikom....S 500 Coupe je moj vyhlad ak dozijem bolo by to pekne posledne vozenie ,kym na nas hodia cernu zem...
  • 00 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 17.03.2017  14:47

    Hezké, ale zbytečně dlouhé.......

    A na čo takéto dlhé kupátko, Kefalín? Na ho.no, soudruhu majore, na ho.no...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

„Doma mi nekouří a není hubatý.“ Věra Kuberová (70) o půlstoletí s politikem

„Doma mi nekouří a není hubatý.“ Věra Kuberová (70)…

V září oslavili zlatou svatbu, ve skutečnosti se ale znají od útlého dětství. Zatímco Jaroslav Kubera je…

Potupa pro zesnulou Lubu Skořepovou (†93): Nedůstojný hrob ještě dva roky po smrti!

Potupa pro zesnulou Lubu Skořepovou (†93):…

Jako by nestačilo, že se kolegové s herečkou Lubou Skořepovou (†93) museli naposledy rozloučit potupně jen na…

 

iSport.cz

Zadina peckou z první poprvé uspěl za Detroit, Hertl třikrát nahrával

Zadina peckou z první poprvé uspěl za Detroit, Hertl…

PŘÍPRAVA NA NHL | Český útočný talent Filip Zadina poprvé gólově uspěl v barvách Detroitu. Jeho branka v…

Král Joshua! Zápas si vzít nenechal, Povětkina dorazil k zemi v 7. kole

Král Joshua! Zápas si vzít nenechal, Povětkina…

Sedm kol pro štěstí. Miláček britského publika boxer Anthony Joshua splnil misi na sto procent! Ruského bohatýra…

 

Reflex.cz

Měli jsme se v září 1938 bránit? Československo bylo tehdy zbrojařskou velmocí

Měli jsme se v září 1938 bránit? Československo bylo…

Na stupňující se Hitlerovy územní požadavky vyhlásila Syrového vláda 23. září 1938 všeobecnou mobilizaci. Ani po…

První motorka, která nepotřebuje jezdce. Samořídící stroj dokáže i sám zastavit a nepřevrhne se

První motorka, která nepotřebuje jezdce. Samořídící…

Samořídicí automobily už dnes nikoho nepřekvapí. Jenže když to jde na čtyřech kolech, proč by to nemělo jít na…