Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes: Prodeje za květen 2006 meziročně posílily o 17 %

Diverzifikace výrobního programu se zřejmě vyplácí - skupina Mercedes Car Group prodala letos v květnu o 17 % vozů více, než za stejné období v květnu
Zpět na článek
10. 6. 2006 01:41
10. 6. 2006 03:03
neregistrovaný "Marco"
10. 6. 2006 06:47
neregistrovaný "chmemi"
10. 6. 2006 08:21
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2006 08:27
neregistrovaný "Ricardo"
10. 6. 2006 09:51
neregistrovaný "hoborg"
10. 6. 2006 10:19
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 12:29
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 00:13
neregistrovaný "Ace2"
11. 6. 2006 10:34
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:43
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 10:31
neregistrovaný "Lubos"
10. 6. 2006 12:19
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 02:14
neregistrovaný "Marco"
11. 6. 2006 11:00
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:25
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:45
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 12:54
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:15
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:40
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:55
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:19
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:10
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 16:55
neregistrovaný "Cary"
11. 6. 2006 10:05
neregistrovaný "Cary"
11. 6. 2006 11:56
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:53
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:30
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:17
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:09
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 19:33
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:52
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 20:42
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:21
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 12:11
neregistrovaný "astros"
11. 6. 2006 10:59
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:48
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 12:48
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 16:42
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 19:37
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 22:42
neregistrovaný "Bárt"
12. 6. 2006 00:12
neregistrovaný "ZZ"
13. 6. 2006 19:25
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:46
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 20:03
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 20:43
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:58
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:03
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:34
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:06
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:33
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 00:01
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 10:06
neregistrovaný "J.R."
10. 6. 2006 11:32
neregistrovaný "don Pedro"
10. 6. 2006 12:14
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 14:10
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 14:40
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 14:43
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 09:40
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 11:00
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 13:53
neregistrovaný "Paul"
10. 6. 2006 14:45
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 16:33
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 17:48
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 19:39
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:03
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:08
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:37
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 20:46
neregistrovaný "Anndy"
10. 6. 2006 21:24
10. 6. 2006 22:58
neregistrovaný "honza"
11. 6. 2006 02:22
neregistrovaný "Marco"
11. 6. 2006 16:54
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 20:45
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 21:08
11. 6. 2006 22:37
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 22:43
11. 6. 2006 23:06
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 23:13
13. 6. 2006 19:44
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 23:02
neregistrovaný "Carlsson"
11. 6. 2006 14:14
11. 6. 2006 14:20
11. 6. 2006 15:55
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 18:50
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 19:48
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:57
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 20:11
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 20:31
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 20:47
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 22:06
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 21:01
11. 6. 2006 22:05
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:09
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:16
11. 6. 2006 22:21
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:26
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:39
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:44
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:55
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:06
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:09
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:14
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:32
11. 6. 2006 23:36
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:43
13. 6. 2006 19:37
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 22:29
11. 6. 2006 22:45
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:50
11. 6. 2006 23:00
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:08
11. 6. 2006 23:13
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:28
12. 6. 2006 00:15
neregistrovaný "Marco"
12. 6. 2006 00:22
13. 6. 2006 20:06
neregistrovaný "Jarda"
14. 6. 2006 14:53
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2006 18:35
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 22:53
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:56
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:59
13. 6. 2006 22:26
neregistrovaný "Bárt"
15. 6. 2006 18:48
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:54
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 21:05
11. 6. 2006 22:08
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:25
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:42
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:52
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:08
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:16
neregistrovaný "Alessio"
13. 6. 2006 22:34
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 23:46
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:50
neregistrovaný "Alessio"
12. 6. 2006 00:09
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 09:36
neregistrovaný "Anndy"
12. 6. 2006 22:14
neregistrovaný "anonym"
15. 6. 2006 00:19
neregistrovaný "Carlsson"
10. 6. 2006 01:41
O 17% VÍC RÁJE
To je dobrá zpráva. Škoda, že jí neregistrujou diskutéři na auto.cz Tady holt jsou fajnšmekři, co je nějaká hvězda na kapotě přece nemůže rozházet... Koneckonců... proč vyhazovat velký prachy za Meďáka, když za zlomek nákladů dostaneš prej to samý z východních lokalit. No... pravda je, že i tam to dělaj se čtyřmi koly a jedním volantem... Ovšem tímhle ta podobnost končí. Dokonale... Tak BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
92
neregistrovaný "Marco"
10. 6. 2006 03:03
Re: O 17% VÍC RÁJE
Naprosto presne vystizeno !! >:D Je ale nutne si uvedomit, ze spousta lidi - obvzlast zde diskutujicich 20letych superridicu - vazne a uprimne nechape, proc by si mela priplacet ze "predrazeneho" Medoura kdyz dostane "to same" z Koree a podstatne levnejsi... Je to stejne, jako nekdo nevidi rozdil mezi Michelangelovym originalem oproti vytvoru lokalniho malire ve vesnickem kostele. Mercedesu ten uspech preju, protoze od sveho prvniho automobilu se pres 100 let dokazal udrzet na spici kvality a to je skutecne obdivuhodne.
neregistrovaný "chmemi"
10. 6. 2006 06:47
Re: O 17% VÍC RÁJE
jen tak dál Mercede-Benz...nenech se převálcovat od těch náhražek od šikmovokáků :yes: :yes:
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2006 08:21
Re: O 17% VÍC RÁJE
Kvalita šla u MB hodně dolů.
neregistrovaný "Ricardo"
10. 6. 2006 08:27
Re: O 17% VÍC RÁJE
Třeba já nevidím důvod pro nákup osobního Mercedesu. A, C ani E mě neoslovují. Samozřejmě S-Klasse je něco jinýho, G je klasika, B a R jsou mimořádně zdařilé "crossovery". Když se ale budeme bavit o kupé nebo kabrioletu, nevidím důvod proč kupovat něco jinýho. SLK, CLK, CL, SL nebo dokonce SLR. Záleží jenom na tom kolik máš peněz. Toto je oblast kde Mercedes vyhrává na plné čáře, kde se těch skoro 110 let projeví. Pokud nechceš Férro, Lambo nebo M-šestku, nechoď jinam než k M-B.
neregistrovaný "hoborg"
10. 6. 2006 09:51
Re: O 17% VÍC RÁJE
srovnani s koreou je zatim samozrejme nesmysl (mozna v pripade tech legracnich modelu jako A, teda jestli to nekdo povazuje za Mercedes), ale na srovnani s Lexem nevidim nic spatneho, a zatim tu nikdo nerekl v cem je ten Mercedes tak napred. (prosil bych o srovnani stejnych trid, to ze v siri nabidky se s Lexem srovnavat neda je jasna vec) vzdycky to skoncilo kecama o tradici a historii, bez argumentu pro srovnani aktualnich modelu. veta ze je Mercedes pres 100 let na spici kvality je pak bohuzel jen k smichu, problemy s kvalitou nekterych modelu jsou obecne zname..
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 10:19
Re: O 17% VÍC RÁJE
mimochodem...S-classe...to byl ten podvod, co na nás chtěli soudruzi z NDR ušít,ne? Vzpomeňte si, ta "ochrana" proti srážce třeba v mlze...to prkýnko na zemi... :no:
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 12:29
Re: O 17% VÍC RÁJE
Presne tak. Ja uznavam "S" jako spicku, ale ta sipcka ma vic vrcholu. "S" je jednim z nich. Srovnani Lexe s "eskem" je rovnocenny a presne jak rikas - nikdo tu jeste konkretne ty rozdily nenapsal. Ono totiz neni co napsat. Tedy pokud nebudem brat v uvahu siri motorove nabidky, ale osobne si myslim, ze sestivalec je malo, dvanactivalec zbytecne moc a naftaky bych v teto tride zakazal.
neregistrovaný "Ace2"
11. 6. 2006 00:13
Re: O 17% VÍC RÁJE
tak jde o jízdní vlastnosti. MB třídy E a S je konstrukčně řešen do rychlostí řekněmě 350 km/h s tím, že jejich maximálka je 320 km/h. Takže o proti Lexusu potřebuje MB komplexnější a náročnější řešení podvozků, což má MB dokonce ve 3 varintách (klasický, Airmatic a Active Body Control) Lexus zatím dospěl jen ke vzduchovému, což je na limuzínu fajn, ale MB bude v tomto ohledu podávat lepší výsledky.
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 10:34
Re: O 17% VÍC RÁJE
Aha. Ty budes asi hodne studovanej. Tipnul bych si tak 12-15 let zakladni skoly :-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:43
Re: O 17% VÍC RÁJE
>:-[] >:D Teda místopředsedo... takhle v neděli po ránu ;-)
neregistrovaný "Lubos"
10. 6. 2006 10:31
Re: O 17% VÍC RÁJE
4 Marko: Aj ja mam 20 rokov, nemyslím si , že som supervodič, jazdím Ford Scorpio , ale milujem Mercedes;-):yes: :yes:, Neviem čim to presne je, ale skátka to je auto mojich snov. Asi to bude tým, že tie autá maju skrátka dušu. Včera ma predbiehala nová S 500 a tvrdím, že to auto je božské, niečo úplne iné ako je Lex, ktorý určite nie je zlé auto, ale aj keby boli všetky tie kecy okvalite neviem ako závažné, aj tak by som šiel do M-B. Len tak ďalej! :yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 12:19
Re: O 17% VÍC RÁJE
Pockej pockej. Jednak jsem tu hodne dlouho necetl, ze by tu nekdo srovnaval medoura s "tim samym" z Koree. Pokud se tu neco porovnavalo, tak to byla "S" klasse a Lexus LS - to je Japonec (je to kousek od Koree, ale Korea to neni) a navic to srovnani techniky je rovnocenne. A kdyz uz zminujes ty obrazy. Vsadim se, ze kdybys vedle sebe videl original od Michelangela a kopii od nejakeho sikovneho malire z vesnickeho kostela, tak bez popisu bys je od sebe nerozeznal. To se vsad. Stejne jako bys nerozeznal se zavazanyma ocima, zda jedes v "esku" ci "elesku". Ja jsem to nerozeznal. A to nejsem ochrnutej :-)
neregistrovaný "Marco"
11. 6. 2006 02:14
Re: O 17% VÍC RÁJE
Cekam :-), ale velmi se mylis - s tim Michelangelem tedy klidne do te sazky jdu, protoze KAZDE trochu vnimavejsi oko to ROZHODNE pozna (pokud by samozrejme padelatel nebyl na urovni Van Meegerena, ale to byla jedna z mala historickych vyjimek ;-). Neupiram kvality Lexusu, ale v pripade volby bych bez vahani sel do Mercedesu. Ty auta jsou proste za desetilety vyvoje dokonale vychytana, remeslne dokonale udelana, tradice tady neni jen prazdnym pojmem. Ano, vim, predposledni generace Ečka mela chvilku nejake problemy s elektronikou, ale to nepovazuji za nic kritickeho. Proc si jinak treba myslis, ze se tak ceni a dobre prodavaji napr. kvality hodinek IWC, Blancpain, Patek, Breguet apod., kdyz "to same" dostanes i od Citizenu? Driv jsem si taky myslel, ze je to "jenom snobarna", lec z pribyvajicimi zkusenostmi a par vymenenych autech (a hodinek;-) uz si to nemyslim. Premiove znacky jsou uz o necem jinem - remeslna preciznost a dokonalost v detailech je to, za co se plati. Pro nekoho je ten financni rozdil nehorazny, jiny si ovsem velmi rad priplati. A taky ovsem stejne jako Michelagelo je to jen pro ty, co to dokazi ocenit (jinak JE to snobarna). Kdo tvrdi, ze po svezeni v Mondeu a Ecku od MB neciti rozdil, nema co resit :-).
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:00
Re: O 17% VÍC RÁJE
Haha, ten zbabělecký závěr :no: Útěk od LS a S k E a Mondeu?? Když už jsi u E, tak srovnávej s GS, posero :-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:25
Re: O 17% VÍC RÁJE
Trochu sis to pri tom cekani pomichal. Nechapu, kdes vzal pro srovnani Ecko a Mondeo. Zaprve jsem tu o Mondeu nic nepsal a zadruhe - jsou to prece dve odlisne tridy se zamerenim na uplne jine typy zakazniku. Ja jsem tu srovnaval "S" a "LS" (predpokladam, ze vis o cem je rec :-) )a stojim si za tim, ze tito rivalove jsou si rovnocennymi souperi v segmentu luxusnich stroju. A co se tyka srovnani obrazu - v tomhle segmentu se nepohybuji a ani pohybovat nechci - psal jsem to jako primer, protoze jsem si vzpomnel na pokus, ktery delala kdysi davno jedna zahranicni agentura, aby se objektivne posoudily kvality "znalcu umeni". Pri jedne vystave obrazu byl mezi dila svetovych maliru umele vsazen jeden, u ktereho bylo smyslene jmeno, ale nechybela velka upoutavka, ze se jedna o zatim neznameho, mladeho izraelskeho malire, jehoz talent se rovna prave tem mistrum (Michelangelo, Boudin, Degas, Manet, Monet, Renoir, Gauguin, van Gogh, Cézanne aj.). Faktem ale bylo, ze onen obraz "namaloval" jeden cviceny opicak :-) .Jeste zajimavejsi bylo, ze pres 97% lidi se nechalo tou ceduli nachytat. Takze ono ani tak nejde o dilo samo, ale spis o to, jak je podano. A stejnym zpusobem to vnimam i v automobilovem prumyslu. 100 let je tu Mercedes a nekolik poslednich let je vniman jako spicka. Nikdo mu to neupira. Jen je potreba si uvedomit, ze na scene jsou uz nejakou dobu novi a dravi rivalove, kteri z vysoka kaslou na nejakou 100 letou historii, kdyz podle nich se historie utvari prave dnes. Nezpochybnuju hvezdu na kapote - mam i sve oblibene modely, ale Mercedes jako "symbol" u me hodne poklesl v momente, kdy pred lety vyjel s Ackem a jeho kutululu story :-)
11. 6. 2006 11:39
Re: O 17% VÍC RÁJE
Mercedes je špička 100 let... měl bys to vědět.
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:45
Re: O 17% VÍC RÁJE
Já bych řekl, že alespoň tisíc!!!!
11. 6. 2006 12:50
Re: O 17% VÍC RÁJE
Myslím to tak, že MB akcentoval vždy kvalitu, vždy to byla lux třída. Obdobně to samé vytvářel Rolls-Royce... sto let na vrcholu...
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:54
Re: O 17% VÍC RÁJE
Jo to byly casy - zlaty komari :-( .Kde je dneska RR??? :-)
11. 6. 2006 13:20
Re: O 17% VÍC RÁJE
No... bohužel u mě v garáži ne :-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:15
Re: O 17% VÍC RÁJE
Nebud smutny. Ani v moji neni :-(
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:40
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tohle vedet nemusim. Me zajimaji fakta :-)
11. 6. 2006 12:48
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tak se mrkni do historie.
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:55
Re: O 17% VÍC RÁJE
Nikde nectu, ze by to byla 100 leta spicka :-)
11. 6. 2006 13:44
Re: O 17% VÍC RÁJE
Jestli chceš diskutovat na téhle úrovni... pak mi to napiš a já se na to vybodnu. Ale, Jardo, jsi jedinej, kterej o hitorii MB, jak vidím, neví nic. Zeptej se tedy svého dědy... ten ti bude o Mercedesu vyprávět...
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:19
Re: O 17% VÍC RÁJE
Sorry. Napsal jsem to jinak nez jsem myslel. Myslel jsem to tak, ze ne ze by to nebyla stoleta spicka, ale nebyla spickou po celych 100 let. Podivej se kde byl predvalecnej automobilovej svet ? Kde jsme byli my (Cesi) a kde Nemci ??? Dneska je to naopak nez to bylo tenkrat. Takhle jsem to myslel. Nechci se ti navazet do MB. Uznavam ji jako spickovou znacku (krome Acka :-) ), ale chci jen poukazat, ze tomu tak nebylo vzdy. Howg :-)
11. 6. 2006 21:29
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ok, to vysvětlení tvé formulační nepřesnosti beru. Za první republiky bylo v Československu nejvíc automobilek v Evropě... ano, byli jsme výborní (nejen v tom), ovšem vždy... Jardo, opravdu i za "první republiky" byl MB znakem absolutní dokonalosti.
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:10
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ja prece MB nehanim, ale pokud jsme za prvni republiky byli vys, tak .... :-)
neregistrovaný "Cary"
10. 6. 2006 16:55
Re: O 17% VÍC RÁJE
Nj to je hezke, ale vy asi nechapete ze kazdy nema plno penez nebo nechce zbytecne vyhazovat! Proc bych svoji rodine kupoval MB C za 1 mil.(ne li vice) kdyz uplne stejne mi poslouzi treba Mondeo se stejnou motorizaci..... Takhle uvazuje plno lidi a nezda se mi na tom nic spatneho !! Prave spis mi prijde trapny kdyz se nekdo snazi za kazdou cenu vyzdimat z poslednich penez jen aby se ukazal !
10. 6. 2006 21:23
Re: O 17% VÍC RÁJE
Velmi se mýlíš. Rozdíl mezi běžnou střední třídou a premivkou je opravdu znát. Vyzkoušej... a užasneš, jak dokonalá auta jsou ta z premiového segmentu... P.S. Překvapuje mě, že to nevíš. Je to obecně známá věc. Poznáš to na všem... na materiálech, na luxusu jízdy, na "sladěnosti" všeho, na co sáhneš... Je to asi tak, jako když přesedneš z Favoritu do Octavie. Abys mi dobře rozuměl... Mondeo (třeba) je výborné auto, dobře tě sveze... ovšem to je vše... ale v premiovce budeš stále jen uchvácen, unešen... ze všeho. Tak vyzkoušej.
neregistrovaný "Cary"
11. 6. 2006 10:05
Re: O 17% VÍC RÁJE
no to jo ! ale musis si uvedomit ze je plno lidi kterym to treba za 250 tis. navic nestoji !! Prechod treba z Mondea do MB C neni jako z Favorita do Octavie to je prehnane! Tohle tu uz musite pochopit, kazdej nepotrebuje utracet za to nejlepsi nebo na to nema!! Vetsina vas tady neberete auto jako dopravni prostredek ale plno lidi jo....Vis proto mi porad vadi ty keci jako ze kdyz nemas BMW a VW tak je to nalevacku a podobne. Radis koupim rodine za 750tis. Mondeo a vemu je na tri dovoleny a koupim si nove kolo, nez abych to dal za MB C ..... ale je to stejne jenom o penezich .......ale o to jde.........
11. 6. 2006 11:31
Re: O 17% VÍC RÁJE
Běžná střední třída - 407, C5, Vectra, Apoštol, Avensis, Accord, Laguna atd... v kontrastu k BMW 3, MB-C, A 4... je nebe a dudy. Měl bys to vědět. Ano stojí to nejméně o čtvrt meouna více... ale můžeš si bejt jistej, že je uvnitř najdeš...
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:56
Re: O 17% VÍC RÁJE
No ale toto ja nepopiram. Jen bych z te bezne stredni vyjmul Accorda. Pokud budes uvazovat v rovine "jizdy", potom bych Accorda soupnul hned kousek za BMW3, ktere tu ostatnim utikalo, utika a nejspis i utikat bude :-)
11. 6. 2006 12:48
Re: O 17% VÍC RÁJE
Přece nemůžeš Accorda cpát mezi premii... Jardo, sakra ty si ze mně deláš srandu? To mě mrzí. Accord výborně jede... Premiová třída... je souhrn, soubor rozhodných vlastností vozidla, ergonomie, matreály... do toho nepatří masovka ve střední třídě za 750...
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:53
Re: O 17% VÍC RÁJE
Srandu si nedelam. Jel si s nim ??? Kdyz zminujes stredni tridu, tak tam zdaleka neni silna trojka. Tam je jen jeden kral. BMW3. Uz minula generace dominovala a zbyli dva se jen snazili o dotazeni. A kdyz uz se jim to skoro povedlo s novejma inovacema, tak prisla nova trojka a vsem (opakuju VSEM) utekla. A ten Accord bez problemu strci Cecko do kapsy. At uz kvalitou provedeni - dneska uz je opravdu nekde jinde, tak zejmena jizdnima vlastnostma. Ty ma na predokolku FAMOZNI. Takze v teto tride neni premiova trojka, ale premiova TROJKA :-)
11. 6. 2006 13:08
Re: O 17% VÍC RÁJE
:-)Pěknej bonmot... ale nikoliv pravdivej. Ty se utíkáš stále jen k jízdním vlastnostem. V těch byl BMW vždy předvojem... Accord je jiná liga. jel jsem v něm. Výborná jízda. Mimochodem - dvojí těsnění dveří. To okoukali u premiovek ;-) Ovšem Jardo... Honda Accord... je jenom Honda Accord... Posaď se do MB-C a za pár vteřin je vše jasné :-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:30
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tak uz zacinam tusit, kde to mezi nama skripe. Jizdni vlastnosti. To je ten duvod. Faktem je, ze ja jim davam prioritu. Prijde mi celkem logicky mit u auta jizdni vlastnosti na prvnim miste. S tim je spojeny ovladani, bezpecnost apod. Ale mozna chci opravdu moc. Jak u aut, tak treba u muziky. Ono je to podobny treba i s tou muzikou. Zminils tu Led Zeppelin - klasika.A kdyz se podivas na dnesni hitparady - co slysis ??? Muziku ??? Moc casto ne. Jako u aut vyznavam jizdni vlastnosti, tak u muziky "muziku". A napr. nejaky priblbly Maresovo povidani ci bandu cernochu pretlacujici se pred kamerou o to, kdo zustane dyl v zaberu a kdo si vic zalomi prsty. To vse podbarveny rytmickym hlukem :-( .To me teda vazne nebere. Ja radeji opravdovost. Jak v jednom, tak v druhem. Proto je u me vyse zminovany Accord nad MBC. Ten na nej jednoduse nema. O to mam slabost pro zadokolky :-) Takze v nem muzu sedet treba celej den, ale jakmile nastartuju a projedu - mam jasno o premiovce :-)
11. 6. 2006 21:22
Re: O 17% VÍC RÁJE
Jardo, jestliže upřednostňuješ jízdní vlastnosti... pak bych tě asi v nečem jiném, než v bavoráku mohl potkat jen proti tvé vůli... Ano, souhlas, Accord je výborné auto s výbornými jízdními vlastnostmi... za cca 700... pak je tu jiná liga... liga BMW... to je snad jasné. Ale, že bys tu obhájil jízdní vlastnosti Accordu proti BMW 3... P.S. Víš... je tu pár přispěvatelů, kteří považují své auto za to nejlepší na světě... jedná se o tzv. syndrom nenaplněný touhy... doufám, že tohle tvůj problém nebude. jinak mi to napiš, ať se tu dlouho netrápíme. P.P.S. Vloni to tu jeden kádr dotáh´až k tomu, že (svou) Octavii nadřadil nad 911 >:-[] ... to byl ovšem úlet století... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:17
Re: O 17% VÍC RÁJE
Pockej chlape. Uz to zase kroutis tak, jak se ti to hodi. Napsal jsem, ze jizdni vlastnosti Accordu jsou na stredni tridu jednoduse fantasticky. To, ze je BMW3 na spicce, je fakt, ktery tu je leta a nejspis i dalsi leta bude :-) .Accorda radim za nej, ale ne moc daleko za nej. Klidne bych ho dal na 2 misto spolu s Alfou a Audi. MBC na ne jednoduse nema. Muze tu proti tomu spousta lidi protestovat, muze mi nadavat, muze mi objet auto klicema, muze mi o rozbit chlebarnu, ale to je asi to jediny, co s tim muzou udelat. A navic na medailovem miste Accordu to vubec nic nezmeni :-) A co se tyka BMW3 a meho vlastnictvi - bohuzel musim uvazovat prakticky, takze misto M3 jsem musel investovat do rodiny, ale i tak jsem spokojen. Asi te to rozveseli, ale mame doma 2 japonciky. 350Z a RAV4. Sice jsem chtel M3, ale clovek mini a zivot meni :-(
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 19:09
Re: O 17% VÍC RÁJE
btw - ten Accord svým zákazníkům ještě po 3 letech nenabízí navigační mapu DVD obsahující ČR - to by si prémiový výrobce dovolil? marně se snažím svýho známýho "uklidnit", že Panasonic ani žádnou takovou nevydá..., ať v klidu zapomene a pouvažuje, proč si nekoupil srovnatelný (resp. lepší) C 220 CDI, kde tohle dávno není problém...
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:33
Re: O 17% VÍC RÁJE
Proc si ho nekoupil ??? Treba proto, ze navigaci nechce ci nepotrebuje, nebo treba proto, ze chtel auto s lepsima jizdnima vlastnostma. Treba proto, ze nechtel "vyhodit" x set tisic navic. Tech treba je vic. Ja bych v tomto pripade navigaci ozelel a za usetreny penize bych klidne rad v Accordu bloudil po kraji :-)
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 19:52
Re: O 17% VÍC RÁJE
jenže právě tady narážíme na typický úskalí japonskýho auta - on má Accorda v plný výbavě a tam navigace je, ať se ti to líbí nebo ne (to ti žádnej evropskej výrobce neudělá, tady máš možnost si auto poskládat jak potřebuješ, že?) - a může mít z takovýho auta skutečnou radost, když mu výrobce není schopen poskytnout nav. mapu ČR - to je prostě bezohlednost... tím netvrdím, že se vše točí jen kolem navigace, jenže to jsou právě ty detaily, který dělaj dokonalý auto dokonalým - a to japonskej výrobek ještě dlouho nebude.. tím méně pak Honda, která (byla) hodně dlouho "povznesená" nad takovou zákl. věc, jakou je palubní počítač - jel jsi někdy v Mercedesu třídy C (W203) - jakej má počítač? dokonalej:-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 20:42
Re: O 17% VÍC RÁJE
No tady se asi neshodnem. Ja u auta vyznavam trosku jiny hodnoty nez ty. A navigace ci palubni pocitac jsou nekde n adruhy nebo az treti koleji. Mimochodem jeste jsem nevidel palubni pocitac, ktery by neukazoval nesmysly. Nemyslim cas ci teplotu, ale takovy ty volovinky ohledne spotreby, prumerne spotreby, dojezdu, prumerny rychlosti apod.
11. 6. 2006 21:26
Re: O 17% VÍC RÁJE
To myslíš vážně? Vlastně si vzpomínám, že u Trabantu se množství paliva v nádrži měřilo klackem >:D tak to uznávám, to opravdu nebyl počítač z nejpřesnějších... Jardo... já roky jezdím k pumpě jen podle počítače... často mi tam vskočí - dojezd nula, a já pak beru plnou nádrž dle její tonáže... a opravu vezmu možné maximum... Jak, že průměrná rychlost je volovina? To tedy vysvětli...
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:21
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tak to ja k pumpe jezdim podle ukazatele stavu paliva a ne podle pocitadla. Jo a co se tyka tech hanlivych veci u palubniho pocitace, nechapu, kdyz zbyva cca 100 km na dojezd, proc po ujeti 5 km ukazuje palubni pocitac 70 km dojezd ??? Vdycky me ucili, ze 70+5 je 75. A podle modernich palubnich pocitacu je 70+5=100. Sqely pocty :-(. A to neni jediny. Podobnym zpusobem to pocita i prumernou rychlost aj. A vubec - k cemu to je ??? Zabyva se tim vubec nekdo??? Kamos ma Octavii 1,9 (96 kW). Ma na ni cca 80000 a teprve nedavno jsem mu nazorne vysvetlil, ze mu ten jeho palubacek ukazuje totalni voloviny. Kdyz to pochopil, koukal jak zajic. Kdyz to poznal, konstatoval, ze to je stejne k h***u, a ze ho to vlastne ani nezajima :-)
A co se tyka toho jezdeni k pumpe podle pocitace - pokud mas auto v poradku, tak nez se tam hodnota "0" objevi (pokud vubec), tak ti musi do zblazneni ricet "hladovy oko" :-)
neregistrovaný "astros"
13. 6. 2006 12:11
Re: O 17% VÍC RÁJE
NIE!! vo vnutri najdes tak max 100 000, za zvysnych 150 000 si kupujes image!
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 10:59
Re: O 17% VÍC RÁJE
GTI neshazuj se tu timhle stupidem, ktere jsi napsal. Co vlastne povazujes za "premiovku" a co za jeho konkurenta, ktereho tu neustale zminujes??? Pokud je premiovka "S" a bezna stredni trida treba ta Octavie, tak asi vazne neni o cem mluvit, protoze mezi slepymi - jednooky kralem :-(
11. 6. 2006 11:37
Re: O 17% VÍC RÁJE
Co považuji já za premiovku? To co ty. Premové značky jsou tři - BMW, MB a AUDI. Subpremiové dvě Saab a VOLVO (Volvo rozměrově ovšem je mezitřídou) a pak je tu Alfa... co se snaží vplout do premiového segmentu ve střední třídě 159 a Jaguar. Německé premiovky (vztahujeme aktuálně ke střední třídě, teď) jsou opravdu tím nebem... tedy když přesedneš z jakéhokoliv nepremiového reprezentanta do premiovky... dojde ti ten rozdíl... Je znatelnej. Ve všem. V materiálech, ve funkčnosti... proč tu mám tenhle fakt vypisovat?
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:48
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tak pozor... Audi je uměle nacpáno někam, kde rozhodně není. Audi JE na úrovni toho Volva. Chtělo by být výše, ale prostě není. Nemůžeš přeci dávat trochu lepší a dražší VW do společnosti BMW, MB a Lexe. Tohle přeci jako znalec aut nemůžeš myslet vážně :-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 12:48
Re: O 17% VÍC RÁJE
Presne tak. Audi bych tam netlacil. Ve stredni je stikou BMW3, ve vyssi stredni jsou dva lidri BMW5 a MBE a v luxusech je "S" a "7". Zalezi na tom jakou tridu zminis.
11. 6. 2006 13:04
Re: O 17% VÍC RÁJE
AUDI není nikam nacpáno. Audi je premiová třída. Těžko můžeš porovnávat AUDI s VOLVEM, když volvo rozměrově atakuje třídu luxusní vozy (V70). Mohl bys tedy s S/V40/50... ale i tato třída zase stojí na pomezí nižší střední a střední, kdežto A4 je rozměrově klasická střední. To IS, ten je vnitřním prostorem také blížeji k nižší střední... ale to je asi vzniklé tím, ža klasickej japončík má metrpade a tak by Apoštola považoval za dvouposchoďovej autobus :-). Lex je jen trochu dražší Toyota. To je mimochodem jeho hlavní problém v Evropě. Nemá jméno a dělá ho hybridem, nebuť bláhovej, že si tu dělá jméno modelem IS. Lex - to je ta 450 a vejš... Lex má problém minimální nabídky. Doslova. Když píšeme o premiovém segmentu, nemůžeš si představit jen třílitrového bavoráčka. Automobilka ti musí nabídnout karoserie, motory, výbavu. Třeba ta trojka - sedan, combi, coupe cabrio... to kupující ocení, o motorech snad nemusím psát. Proti tomu stojí zoufalá nabídka IS - jedna kastle, jeden benzin jedna nafta. To je úsměvné. Tak, mimo jiné, proto není Lex v žádném premiovém segmentu ve střední třídě. Je to vyhoněná Toyota, s níž se snaží uchytit v Evropě. Technicky určitě dobrá. Ale na premiovou třídu IS ve střední třídě zatím těžko může mít. Abych to vrátil - mrkni na nabídku AUDI... je to také velmi široká nabídka - A4... Lexe sem netahej. Je to (zatím, a bohužel) jen pokus o evropskej trh.
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 16:42
Re: O 17% VÍC RÁJE
GTI, trošku musím dát za pravdu ZZ, alespoň, co se pro AUDI domácího trhu týče. V Německu je obecný názor, že AUDI se možná tak až v současných nových generacích (A6, A8 když zůstanem jen u "normálních" osobáků) dotáhlo na duo BMW, MB. A je opravdu na pováženou, když vlezeš do A6 za dva melouny a pod volantem na tebe bafnou páčky z Fábie... A když už tu byla řeč o šířce nabídky motorů, tak to zmiňované Mondeo se taky nemusí za nic stydět. Tři verze karoserie, v benzínu má nabídku sedmi motorů a v naftě 4 motory. Výkonem je takové 330d samozřejmě někde jinde, ale ty jsi konec konců mluvil jen o počtu nabízených variant...
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:37
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tak tak :-)
11. 6. 2006 21:11
Re: O 17% VÍC RÁJE
Já tu také Mondeo za šíři nabídky nekritizuji. Ano, vím přesně, jak je AUDI vnímáno v Německu. Souhlas. To ovšem neznamená, že by to byla, jak píše ZZ nejaká o trochu dražší verze VW...
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 22:42
Re: O 17% VÍC RÁJE
Něco málo pravdy na tom ale taky je. Vždyť když vemeš techniku, co z toho, co nabízí Audi ti VW dřív nebo později taky nenabídne? Jediný, co mě teď narychlo napadá, je quatro... Dávaj samozřejmě lepší materiály do interiéru, ale na ty si nikdo nemůže stěžovat ani u VW... Možná je to tím, že jsem zarytej fanda BMW, takže jsem trochu slepej k ostatním značkám, ale řekni mi, co mi A4 nabídne krom prestiže víc, než Passat? Asi to bude o maličkostech, jako třeba různý prkotinky do výbavy, ale to fakt jen hádám...
11. 6. 2006 23:45
Re: O 17% VÍC RÁJE
Všechno je lepší... od zvuku zavíranejch dveří, až po funkčnost kdejakýho čudlíku... V tom to je.
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 00:12
Re: O 17% VÍC RÁJE
Gratuluju. Je vidět, že jsi už vyzkoušel Lexus ;-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:25
Re: O 17% VÍC RÁJE
Predsedo :-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:46
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ty taky srovnavas jen to co se ti hodi :-(. Jasne, ze IS proti BMW3 neobstoji ve vetsine (skoro ve vsech) pripadech. I kdyz jizda je s nim paradni. Jel jsem s nim jen par km (s benzine), ale chytil me za srdce :-) .Motorova nabidka je chudoucka, ale tim se prece premiovka neurcuje. Myslim si, ze by Lex klidne mohl pouzivat kompletni motorovou radu Toyoty, ale zcela jiste by to byla degradace Lexu jako jeho luxusni divize. Ale to jsem puvodne psat nechtel. Docela me nakrk tvuj nahled na Lexe jako na trosku drazsi Toyotu. Pokud to takhle nazyvas, nabizi se mi skvely primer. Audi = trosku drazsi VW :-) A to, ze pouziva koncernove motory, neni pro "premiovku" zadny plus, ale spis minus. Proc je tam cpe ??? Aby si premiovku mohl dovolit i Franta s Pepikem ??? To mi prijde jako podbizeni se. A ma to snad premiovka zapotrebi ???
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 20:03
Re: O 17% VÍC RÁJE
;-) :yes: Píšu níže to samé, místopředsedo ;-) Navíc v tom Lexu nenajdeš páčky z Toyoty jako v Audi z VW... :-O Audi je holt takové "wannabe" >:D
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 20:43
Re: O 17% VÍC RÁJE
Predsedo :-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 19:58
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ale no tak. O IS jsem nemluvil. Audi je jen dražší VW.. Nic víc to není. Chceš kastle a motory? Kde jsou třeba u Jagu? A nemysli pouze evropsky resp. GTIovsky ;-) Světová prémiová špička je BMW, Lex a MB :yes: ;-)
11. 6. 2006 21:15
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ale no tak... co to píšeš za pohádky... Pokud vnímáš autosvět tak, že AUDI je dražší verze VW... je nutno tvůj obzor zarámovat Lexem... dražší to verzi Toyota... Kde jsou u Jagu, víme oba... v lehkejch problémech... ale je to stále taková klasa, že za její hodnotu by Lex dal roční produkci na humanitární účely >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:03
Re: O 17% VÍC RÁJE
To fakt nemá cenu... Audi je víc dražší verze VW, než Lex dražší verze Toyoty... Pokud to nechceš vidět, tvůj problém. Oba máme jiný názor.. Nic neobvyklého.
11. 6. 2006 22:31
Re: O 17% VÍC RÁJE
To přece není o názoru, to je tvůj pohled na věc. Každý, mimo tebe ví, že tak jako není Škoda "jen" levnějším Golfem, není ani AUDI dražším VW... Co to tu vypisuješ, prosim tě za křeče? Nemáš nějakej osobní problém?
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:34
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ano, je to o názoru.
11. 6. 2006 22:57
Re: O 17% VÍC RÁJE
Aha... :-) Tak prosím tě... až ten názor pobereš... a já myslím názor v čase, ne že tu budeš lítat od zdi ke zdi jak na koštěti, dej mi vědět... Pokud se nepletu, tak tu přes půl roku horuješ pro Citroen/Renault, mlouvám se, nepamatuji si tvou modlu - psal jsi tu srdceryvně o nějakém zimním zatuhlém startu, jak jsi to společně s autem a naftou hořce prožíval... já tě cenil, žes srdcař, že máš svou lásku... a ty ze dne na den zatratíš svou lásku a tečeš tu z Lexe... škoda... stokrát víc cením TTToma, kterej má pevnej postoj a bere se za něj. PřeZZkakovači... to je smutná kapitola. Vlastně jsem to dodnes nepochopil... A omlouvám si tě, že máš asi nějaké osobní problémy... cítím s tebou.
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:06
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tebe ta projížďka nějak sebrala, co? Sešmajdala se ti cestou pneumatika? No, chápu, že nevyžitím v jistých oblastech ukájíš svou potřebu někde jinde.. Holt každý jsme jiný.. a každý máme nějaké názory. Představ si, že jsou i takoví chudáci, co si myslí, že Audi je prémiovka... >:D A to není vše. Dokonce jsou i tací, co velebí Volkswagen.. průměrnost průměrnosti. Jo, je spousta průměrných lidí, viď?
11. 6. 2006 23:21
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ano... za to se člověk nemusí stydět, být průměrným. Je to dost. Za to být podprůměrným :-) ale nechci ti kazit večer... P.S. Ano, ano, ano :yes: :yes: pochopils... vyvěšme vlajky... ZZ pochopil, že GTI velebí VW za to, že dokáže vyrobit dokonalá průměrná auta... :-) Posílám ti pusu na čelo... skorootcovskou... :-) ;-) :yes: P.P.S. Problém, myslím tvůj aktuální problém je, že to IS není ani průměrnou premiovkou... v tom je ten problém. Kde je AUDI, na to se vykašli, respektive si to raději nezjišťuj, abys tu zejtra ráno nezačal po Cit/Ren, Lex psát oslavné ódy na AUDI :-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:33
Re: O 17% VÍC RÁJE
Jo, podprůměrnost - ráno to míváš před zrcadlem těžké, že? ;-) PS: Ještě jeden dovětek. Dneska jsem potkal AUDI, na které fakt dlouho nezapomenu: nová A4, cabrio, TDI, bílá barva :no:
11. 6. 2006 23:55
Re: O 17% VÍC RÁJE
Ty seš teda diskutér, napřed mě řadíš mezi průměr, teď zas mezi podprůměr... prosím tě... kdy ty se najdeš? P.S. Ty by sis snad jí koupil? Já ne. Tak co ti na tom vadí? Já bych si nekoupil Ani AUDI cabrio v naftě ani IS bez nafty... Neříkej mi, že ty by sis koupil Lexus... tomu nevěřím. natolik jsem tě tu poznal. A ať máš různé "menstruační" tendence... vždycky ses vrátil a nesl jsi tady prapor tvého oblíbence z Francie hrdě a nezlomně. Tak hele, jestli cítíš potřebu "jít s dobou" a bejt aktuální tím, že tu akcentuješ Lexe a hybrid... nedělej to. Je to klasická prostituce. Cejtíš Francii a naoko tu tečeš z japonska... Přece máš svůj rozum, ne? TTTom je fajn, ale vlezdoprrrrdelkové... to není důstojná pozice pro tebe.
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 00:01
Re: O 17% VÍC RÁJE
Že se vždy najdeš i tam, kde nejsi :yes: ale když se tam cítíš, rozmlouvat ti to nebudu. Proč sem pořád taháš ten Lexus? Nemůžeš z něj spát? Spíš ho nemůžeš pochopit, viď? Nic si z toho nedělej. Nemůžeš chápat všechno. Nikdo nemůže. Tak se za to nestyď. Jen se zkus podívat pravdě do očí. Chce to odvahu. Nebo jsi ztratil už i tu? :-)
12. 6. 2006 00:18
Re: O 17% VÍC RÁJE
Úplně jsem se ti lekl - podíval jsem se na čas tvého příspěvku a nějak mysticky mi napadlo... tohle je přesně to, co si musí... musí... ZZ říkat, když se na sebe podívá do zrcadla... Až ti mi přejel mrázz po zzádech :yes: Tak už té podivné seance raději nechme...
neregistrovaný "J.R."
10. 6. 2006 10:06
Re: O 17% VÍC RÁJE
Mercedes je jedna velmi prestizna znacka. Gratulujem k uspechu :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
10. 6. 2006 11:32
Re: O 17% VÍC RÁJE
:yes: Ja ja, BRAVO M-B :yes:
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 12:14
Re: O 17% VÍC RÁJE
Diskuteri to tu samozrejme registrujou a ti uznalejsi i gratulujou. Jen je potreba si objektivne priznat, ze narust dela CELA skupina a ne pouze "S" klasse. Ta dela z celkoveho poctu "pouhych" 7,27%. Zbytek dela "lidovy" Mercedes vc. nejakych tech kousku Smartu a terenacku.
Ale jinak celkova gratulace k narustum prodeje :-) i kdyz na cesky narust Lexusu 625% to jeste nema :-)
10. 6. 2006 14:00
Re: O 17% VÍC RÁJE
Koukal jsem na Primu, testovali tam hybriLexe (450)... a velmi ho cenili. Jak z hlediska techniky, tak z hlediska zpracování. Opravdu mu udělili nebývalou pochvalu... Předváděli funkci motorů... bylo to moc zajímavé. Takže v tomhle tedy Lex boduje. V posledním Carauto je také Lex test... potvrzují to samé... vytýkají mu ovšem jedno - žádná radost z jízdy... dokonalé, ale studené... budu se do toho muset jít posadit.
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 14:10
Re: O 17% VÍC RÁJE
Musim juknout na net. Autosalon jsem videl od reklamy. (ty manzelsky povinnosti :-) ).
neregistrovaný "Alessio"
10. 6. 2006 14:40
Re: O 17% VÍC RÁJE
jo, my taky perem záclony.. >:D
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 14:43
Re: O 17% VÍC RÁJE
Tak takhle se tomu rika :-)
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 09:40
Re: O 17% VÍC RÁJE
a víš co ten nárůst prodeje o 625 % znamená? že místo 4 prodali 25 aut :-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:00
Re: O 17% VÍC RÁJE
No samozrejme. Ale porad je to statisticky narust o 625%. A to je to o cem tu vetsina diskuteru porad mele. Cisla a statistiky.
11. 6. 2006 13:20
Re: O 17% VÍC RÁJE
>:D >:D >:D >:-[] >:-[] :yes: :yes:
neregistrovaný "Paul"
10. 6. 2006 13:53
Re: O 17% VÍC RÁJE
:-) :yes:
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 14:45
Re: O 17% VÍC RÁJE
A helemese koho tu mame :-) Uz mas jasno v tech motorech 63AMG a RS4 ???
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 16:33
Re: O 17% VÍC RÁJE
>:D
neregistrovaný "Jarda"
10. 6. 2006 17:48
Re: O 17% VÍC RÁJE
Predsedo - ty se tu moc netlem. Ja se tu (a nejen tu) snazim Paulovi vysvetlit, kde uz je dneska automobilova technika a ty si tu kreslis pajdulaky s hubou od ucha k uchu :-)
neregistrovaný "ZZ"
10. 6. 2006 19:39
Re: O 17% VÍC RÁJE
Vždy, když vidím "od: Paul", tak se tam ten panďulák udělá sám ;-) A o házení perel sviním jsi už slyšel, ne? :-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:03
Re: O 17% VÍC RÁJE
Slysel, ale ja si porad rikam, ze blbcem se clovek nerodi :-) A pokud je to pravda, tak ma moznost se veci naucit a ..... a zmoudret :-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 11:08
Re: O 17% VÍC RÁJE
A co: Komu není z hůry dáno, v apatyce nekoupí... ;-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 11:37
Re: O 17% VÍC RÁJE
Zase mas pravdu predsedo :-)
neregistrovaný "Anndy"
10. 6. 2006 20:46
MB
ja mam rad MB odvtedy, co som par z nich soferoval (C, E, S, G, SLK) a mal moznost porovnat s inymi (bmw, audi,...). Proste vela aut je dobrych ale MB najviac vyhovuje tomu, co od auta ocakavam.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "honza"
10. 6. 2006 22:58
Re: MB
Před časem jsem si řekl, že do tohoto fora již nenapíši. Ale mi to nedá. Obrazy...atd nepoznáš pokud tomu nerozumíš a nezajímá Tě to, totéž je z holkama a autama - věc vkusu a estetického cítění. Před časem jsem psal, že jsem z passatem najel 250 tis. km bez poruchy/pouze přední levé ložisko/ původní tlumiče atd., nevěřícné Tomáše jsem zval na projíždˇku- ani jeden chytrák se neozval. Dříve jsem si říkal, že si nikdy nekoupím MB, a už vůbec ne s automatem. Teď ho mám MB E 320 CDI 4matic a jsem velmi a to velmi spokojen. Ročně najezdím cca 60 tis. km a to jsem už měl cca 18 aut. Vždy budu vzpomínat a 1 auto - tatraplán, pak mě nezklamalo embéčko 105 S, VW passat variant, měl jsem snad smůlu, že korejská, francouzká a italská auta měla pořád nějaké poruchy,tak se u mě neohřála více jak rok a BMV, AUDI, Lexus - kdo má rád krásu - tak si je ani nemůže koupit, omlouvám se těm, kdo pijou přímo z láhve nebo umělohmotných hrnků, změnil jsem názor a musím chtě nechtě smeknout před umem lidí, kteří vymysleli a vytvořili tyto hezké auta. Diskutovat o klenotech t.j. autech nad 3 mil. mi nepřísluší, to jsou poze sny a ty si nechám zdát, tak hezkou noc , bravo MB
neregistrovaný "Marco"
11. 6. 2006 02:22
Re: MB
Ano, jako bys opsal moji zkusenost! :yes: Loni jsem dostal misto sluzebniho Passata Mercedes E320 CDI (bohuzel ne 4matic) a po nekolik "sluzebkach" do Nemecka uz vim, ze nechci nic jineho. Pred cca peti roky jsme meli BMW5, ale Ecko mi sedi jeste vic. Uz chapu, proc ti Nemci to Ecko tak zerou (v Nemecku nejprodavanejsi ve sve tride, a to uz neni zadny mladik).
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 16:54
Re: MB
Tak bohužel musím oponovat. Schválně jsem si našel statistiky přihlášených vozidel za duben v Německu: 1. samozřejmě Golf, 2. BMW 3 :-! , 3. Passat, dále jen výběrově: 5. Audi A4, 11. Audi A6, 14. MB třída C, 20. BMW 5, 24. MB E. Takže tolik k tomu, jak Němci žerou Éčko ;-)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 20:45
Re: MB
Asi uz to skopcaci zacinaj chapat :-)
11. 6. 2006 21:08
Re: MB
Přece nemůžeš porovnávat prodeje Golfů s prodeji MB-E... ;-\
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 22:37
Re: MB
To samozřejmě nechci, tím Golfem (a třetím Passatem) jsem ti jen chtěl udělat radost >:D Jen jsem tím 24. místem pro MB E v porovnání s 20. pro BMW 5 a hlavně 11. pro Audi A6 chtěl poukázat na to, že to s tím zápalem Němců pro E-třídu tak žhavý rozhodně není...
11. 6. 2006 22:43
Re: MB
:-) Udělal jsi mi radost :-) :yes: Jo, překvapuje ta A6... no, ale E je na konci života a A6 je nová. Každopádně jsi zjistil, že pořadí je - AUDI, BMW, MB v lux třídě. napiš to kolegovi ZZ... má dneska nějakej špatnej den, tak ať to má z jedný vody >:D ;-) :yes:
neregistrovaný "Bárt"
11. 6. 2006 23:06
Re: MB
No jak kde. Ve vyšší středí jo, ale ve střední je zase BMW 3 všechny válcuje :yes: A dokonce i Apoštola... >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:44
Re: MB
BMW 3 - king stredni tridy. GTI si jen popletl tridy.BMW5 A MBE neni lux. trida, ale vyssi stredni :-) Ale to BMW3 ve stredni - bez konkurence :-)
neregistrovaný "Carlsson"
11. 6. 2006 23:02
Re: Ale MB najviac vyhovuje
Uplně přesně!! MB je stoupající hvězda :yes:
11. 6. 2006 14:14
TADY KONČÍM
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2006 14:20
FAKT
tady končím. Abych tu četl, že do premiového segmentu patří Honda Accord, nebo dokonce Lexus IS (jediná kastle a dva motory - jedna nafta, jeden benzin)... tak na úrověň těchto diskuzí já nemám. Takhle tu diskutovat sice můžem... ale nebude to diskuze... bude to pakárna z Bohnic. P.S. Jdu se projet. Jestli cestou potkám jednoho IS >:D tak to tu večer napíšu... a jestli "premivýho" Accorda... tak ho tu i vymaluju >:-[] :no: >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 15:55
Re: FAKT
Jestli potkáš E-klasse 320 tak nic? ;-)
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 18:50
Re: FAKT
dávám GTImu za pravdu - nabídka japonských automobilek, tlačících se do vyšších sfér daných kategorií je tristní - třeba LS 430 nebo jak se to jmenuje - má jeden 8válec - asi dobrej, ale stačí to proti nabídce M-B třídy S? od 320 CDI až po supersportovní raketu S 65 AMG... BMW a Audi je na tom hodně podobně (v pozitivním slova smyslu)
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 19:48
Re: FAKT
Pokud budes merit "premiovku" podle mnozstvi nabizenych motoru, tak to asi vazne nema cenu :-(
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 19:57
Re: FAKT
Lexus ale prostě nemá co nabídnout! vždyť si to auto (za SVÝ) peníze nemůžeš ani nijak personifikovat... viz třeba AMG, M BMW, nebo Quattro GmbH... tohle Japonci nikdy nepochopí a proto se jejich "prémiovky" nebudou prodávat jako jejich zavedená, léty osvědčená konkurence, dlužno dodat, že vesměs z Německa:-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 20:11
Re: FAKT
:-) Směšné. Že neumíš správně vybrat, neznamená, že nemá, co nabídnout ;-) A vážně si chceš skládat všechno na sebe a vybírat miliony zbytečností? A co říkáš na Bentley? Taky ti vadí, že má již vše v ceně? Vadí ti, že u Lexe máš pár paketů, které ti dokonalost ještě zdokonalí? Tak ho nekupuj a dál onanuj u konfigurátoru a sestavuj si dream car. Možná by ses ale víc pobavil u puzzle. ;-) BTW říká ti něco TTE?
neregistrovaný "xxx"
11. 6. 2006 20:31
Re: FAKT
neskládám si miliony zbytečností, ale objednám si auto, který mi bude vyhovovat - Japoncům platíš za něco, co třeba nechceš, jenže nemáš na výběr - ty to, zdá se, vidíš dost "konfekčně", toť vše:-)
TTE nevím, znám ale DDT:-) Bentley je jiná liga, navíc o individualizaci takovýho auta nelze pochybovat, takže poněkud nevhodnej příklad...
neregistrovaný "Jarda"
11. 6. 2006 20:47
Re: FAKT
Predsedo tady je to zbytecny :-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:06
Re: FAKT
;-) No jo, další konfigurační masturbista :-)
11. 6. 2006 21:01
Re: FAKT
Pokud ti pojem Lexus asociuje pojem Bentley :-) tak se sebou, prosím tě něco rychle udělej. Timhle bys omráčil i TTToma, natožpak nás, co se v tom možná trochu vyznáme ;-) Teď to ze sebe tlačíš špatným směrem... přece nechceš abych věřil tomu, že ti vyhovují dva pakety Lexe a raději bys neprožil krásnej věčer a vybíral si položku za položkou, která ti vyhovuje. Je znát, žes asi moc novejch aut nekupoval... Zásadní, přímo fatální problém Lexe v Evropě je, že zhýčkanejm evropanům si dovolí ve střední třídě nabídnout takřka podměrečnej IS... na dvou motorech... To je přesně odraz toho, jak je to jen vyhoněnej model... Umíš si představit proti této žalostné nabídce... co stojí za giganta v podobě třeba AUDI, nebo MB, nebo BMW? Vždyť to je vesmír aut, vesmír variant karoserií, proti jednomu rádoby stylovému sedanu... Ostatně neumím si vůbec představit, že by tu BMW ve střední třídě nabízel jenom sedan... to znamená jedinou možnou alternativu a dva motory k tomu >:-[] Ani čárku bychom tu o BMW nenapsali... Lex bude muset hóódně moc zapracovat, aby se do Evropy vnesl roměr něčeho, co by stálo za to, aby se tomu fajnšmekr začal věnovat. A jestli tedy za něco Lexe musíme pochválit, je to za akcent na luxus a na ten hybridní pohon. Řekl bych, že to ho tu může profilovat. Ovšem nikoliv jedna IS vlaštovička ve střední třídě s naftou na cca 170 koních... k smíchu.
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:05
Re: FAKT
Ten dovětek... sedí ti :yes: :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:09
Re: FAKT
ty, předsedo (čeho jsi předseda? můžu hádat? >:-[] ), takhle mi kazit předzkouškový večer...sakra, musím ještě namalovat turbosoustrojí a tlapový motor... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:21
Re: FAKT
"k smíchu" :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:26
Re: FAKT
tak čeho jsi předseda? PS: co má mates za kočku? PPS: myslel jsem auto
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:39
Re: FAKT
Nooo, já jsem předseda a Jarda je místopředseda. Přišel tučný členský příspěvek. Když pošleš i ty nějaký stranický poplatek, tak můžeš být třeba ... nástěnkář? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:44
Re: FAKT
nástěnkář jsem byl na sportovce (kdo kdy udělal jaký rekord...), takže nástěnkáře beru! :-) Jaký je poplatek? >:D
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:55
Re: FAKT
Otázka zní jinak: na kolik si ceníš své členství. Zašli sumu a my pak na schůzi rozhodneme, jestli jsi hoden té funkce ;-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:06
Re: FAKT
a kam? JZD slušovice? >:D PS: nástěnkář by měla být čestná funkce za zásluhy...předsedo...si jí zasloužím, ne? ;-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:09
Re: FAKT
>:D Teda... agrokombinát Slušovice - to byl zázrak doby :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:14
Re: FAKT
jasně že byl...nedivil bych se, kdybys mu šéfoval...určitě bys to zvládnul! (podlézání je základní úkol adepta na nástěnkáře)
11. 6. 2006 23:32
Re: FAKT
Pozor... ZZ nepodleZZej... :-) na to není dost vyZZrálý ;-) Vidíš přece jak padl TTTomovi do náruče... a píše jak japonskej beránek... a to nedávno ještě cenil zuby na každého, kdo hanil Francii... Jo, tady prožiješ všechno... Aby ne... vždyť i tady to je ... o životě.
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:36
Re: FAKT
abych tě nedal na nástěnku..."mír si rozvracet nedáme!!! Kapitalisto, třes se!" :-)
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:37
Re: FAKT
Nesplhej. Zkousky jsou tvrdy. Jo a holky musej uspet u ustnich zkousek :-)
11. 6. 2006 22:29
Re: FAKT
Už mi to seplo.... :-) Opravdu by ses tu odvážil dávat do kontrastu k BMW toho IS? To nemůžeš myslet vážně? Vždyť pro každého tu je Lex jestli něčím, tak snahou o luxus v lux třídě spolu s akcentem na hybridní pohon... tam je to těžiště Lexe... Nic z toho ovšem nemá a ani mít nemůže IS... Jak nahoře píše Alessio, IS je chudej základ, tlačenej do střední třídy. Rozměrově se potácí nekde mezi nižší střední a střední třídou... Ale tohle není kritika, to je určené nejspíš vzrůstem japonců... stopade... jejich míra... Tak co blázníš? Co tu zničehonic tlačíš nejakej pokus o střední premii? kams dal voko? Kde jsou tvé touhy z minulejch tejdnů? Kde je tvá horoucí láska k tuším Citroenu nebo Renaultu (omlouvám se, nevybavuji si teď přesně)... kam jsi to zapadl... že tu zčistajasna obhajuješ zoufalost nabídky jedné karoserie a dvou motorů? Takového tě tedy neznám. Co za tím vězí? Matně si vybavuji, jak jsi nám tu všem dojemně líčil, jak v zimě jsi svého Citroena/Renaulta v naftě startoval, a jak jsi musel dlouho čekat, pak že to chytlo... a že jsi byl šťastný, a pojednou tu tečeš z Lexe. nekoupil ti TTTom pivo?... Tací jsou také... co lítají od zdi ke zdi...
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:45
Re: FAKT
:-) :yes: Jo jo, s tím dovětkem to fakt sedlo >:D Tohle fakt nemá smysl, když si myslíš, že je Audi premiovka.. Někdo si třeba myslí, že se voda vaří v 70°C ;-) Nejsi sám, neboj :-) Je Vás víc.. třeba Paul, Charger, lowkick... :-)
11. 6. 2006 22:50
Re: FAKT
Proč neodpovídáš na otázky? Stydíš se, či co? Píšeš tu zničehonic o AUDI a o vařící se vodě... Tedy přečti nahoře kolegu... jak se prodává A6... v Německu. Tak co, jak je to s tebou?... to tě TTTom koupil za dva Budvary? >:-[] Tys dokázal zatratit ty zimní starty Citro/Ren na jedno převlečení kabátu? Co blázníš, ZZ, kdo tě tak zblbnul?
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:00
Re: FAKT
Klid, klid, chápu, že jsi nesvůj, ovšem vlastnit Audi.. to chce hodně velkou odvahu.. podívat se každý den do zrcadla, resp. sebrat vůbec tu sílu se do něj podívat a nepřipadat si jako idiot, že jsem zaplatil o třetinu víc a mám lidové-vozítko s průměrnou technikou, (subjektivně) nudným opakujícím se designem a jsem ovcí ve stádě.. Jo, Audi :-)
11. 6. 2006 23:08
Re: FAKT
Netrpíš OOOO mindrákem? Nahoře máš prodeje v Německu, sám jsem překvapen úspěchem A6. Já nijak neobhajuji AUDI ze subjetkivního pocitu, vím ovšem, kde si v hierarchii aut stojí. Tak co, ZZ? Kams´dal mozek? Co žes tak prekabátil? z Nadšeného vyznavače Citro/Ren (což bylo sympatické a bylo to o něčem) jsi se stal pouhým stínem kolegy TTToma... ta role ti minochodem vůbec nesedí... měl jsem tě za větší originalitu... za silnějsí osobnost. Fakt. A že tu budeš jednou jásat nad tou základní motorizací IS a dokonce obhajovat to, že si ulehčujou práci a nutěj tě do vybavení nikoliv podle tvých představ... to bych si netipnul. Nebo to je úkol od TTToma?
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:13
Re: FAKT
:-) Audi mindrák? To se snad raději zeptej majitelů. Ti by o něm mohli vědět své. Znáš snad někoho, kdo vlastní Audi? Někoho kdo byl ochoten utratit nadprůměrné množství peněz za průměrný produkt? A takovýhle člověk v tom ještě jezdí, aby ukázal své neekonomické myšlení, v případě jiném svou neznalost či povrchnost. PS: Hezký pokus.. však marný.. ty víš...
11. 6. 2006 23:28
Re: FAKT
Co to máš pořád s AUDI? Tobě leží v žaludku? Áááá já pochopil... ty se snažíš teď psát o něčem jiném než o Lexu, abych ti jako nepředhazoval, žes TTTomův ocásek... tak tohle nemusíš dělat. Názor na tvé psaním mám a vyvíjí se v čase podle obsahu tvých příspěvků... To nelze změnit tak rychle, jak rychle ses prekabáTTTil :-) :no: Ale k tomu AUDI. Jo, znám několik lidí v AUDI A8 a A6... občas s nimi i jedu... Nemám jedinou výhradu... snad jen, nedávno jsem jel v Q7 a trochu se mi zdál titěrný volant a "nijaká sedadla" Včera jsem někde viděl, že se mu daj vysouvat sedáky pod stehny... tak možná, že já to nevěděl, tak proto jsem byl ze sezení trochu rozpačitý. Jinak ale nemám sebemenší připomínku. Zkoušel jsem i minulou A6 včetně Allroada... a taktéž... velká klasa.
neregistrovaný "Marco"
12. 6. 2006 00:15
Re: FAKT
Ze je Audi predrazeny prumerny produkt muze napsat opravdu jen clovek, ktery o takovych autech jen cte. Audi je premiova znacka se vsim vsudy a to je zcela mimo diskuzi. Jenze ocenit SKUTECNE kvality takovych aut chce byt automobilove hodne zraly, tj.vubec vedet a citit, kde ta kvalita doopravdy je a co to je. To vetsina diskutujicich - nemyslim to pohrdave - bohuzel nedokaze. Ono je to tak ale se vsim. Kdo chce kvalitni HIFI sestavu a investuje poprve, pripada mu, ze reprosoustavy za 25000 Kc hraji fantasticky a absolutne nechape (a tudiz pomlouva) bedny za pul milionu. Kdyz pak takovy jedinec hudebne dal roste, zjisti, jak byl kdysi naivni. Stejne je to s auty. Uzivatele GTI opravu neznam, ale je mi jasne, ze tento clovek o dobry autech nejen pise, ale skutecne je ma moznost porovnavat (a rekl bych, ze uz hezkou radku let). Naopak nektere reakce na jeho velice presne a trefne nazory mi pripadaji uz az smutne usmevne... pro GTI: Myslim, ze nema cenu se zbytecne vysilovat, stejne jako zednikovi nevysvetlite, proc ma platit za genialni uselchtilost a krasu Michelangelova obrazu, tak nektere tuningare Hond a Renaultu nikdy nepresvedcite o tom, ze MB ci Audi jsou opravdu uplne neco jineho nez Accord. Nakonec, ono to ani neni na skodu :-)
12. 6. 2006 00:22
Re: FAKT
:-)... a děkuju... vážím si tvých slov. :yes:
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 20:06
Re: FAKT
Hele ty pisateli. Kdyz uz se tu navazis prave do Accordu, tak me tve radyk usvedcuji, zes v nem asi nikdy nejel, protoze i GTI ve svych zaslepenych progermanskych prispevcich musel uznat, ze kvalita Accordu (at jizdni ci zpracovani), je na spickove urovni. Takze pokud se chces to nejakyho japoncika navazet prave s Audi, tak laskave vynech Accorda, neb ten je Audi plne rovnocenny souper (za mnohem mensi cenu). Jediny, v cem ti dam za pravdu, je zminka o hudebni aparature. Mimochodem i aparatura za 25000 muze hrat hoooodne slusne.
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2006 14:53
Re: FAKT
Jardo, AUDI a Accord maj shodná jen ta počáteční písmena... jinak je AUDI premiová značka se vším všudy a Accord bežná střední třída... tohle vůbec nepoměřuj... tady to ví každej... Accord je dobrej... už jsem ti psal, dvojí těsnění ve dveřích... výborné jízdní vlastnosti... ale ve SVÉ třídě... je to auto za cca 700... nebe... to je AUDI, BMW, MB... to začíná od melounu vejš...
neregistrovaný "Jarda"
15. 6. 2006 18:35
Re: FAKT
Ty proste pro tu svou zaslepenost odmitas pokrok. Ta doba,kdy ta trojka byla nedotknutelna je pryc. Z trojky se vyclenila TROJKA :-) a na zbylou dvojku se dotahli nekteri z "nepremiovky". A tohle je fakt, ktery jen kecama, ktery tu meles, neprostrelis. A kdo si sjede a porovna - pochopi. Ja opakuju znova Accord (ten z "nepremiovky") je kvalitou zpracovani srovnatelny s MBC (ten z "premiovky") a jizdnima vlastnostma ho dokonce predci. Howg :-) Jo a mimochodem. Ta tva "premiovka" zacina na 75 kW a 1,6 motoru. To je fakt premiovka jako hrom :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:53
Re: FAKT
PS: dneska tady někdo slovíčkařil...tak si neodpustím... :-) ...voda se vaří i při pokojové teplotě....čím menší tlak, tím klesá bod varu... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 22:56
Re: FAKT
>:D :yes:
11. 6. 2006 22:59
Re: FAKT
Jo,jo, ZZ to je dnes velkej slovíčkář >:D Na odpvěď se ale nezmůže... asi se za sebe trochu stydí, tak ho nechme... ;-)
neregistrovaný "Bárt"
13. 6. 2006 22:26
Re: FAKT
No tak ona se voda při 70°C klidně vařit může, dokonce i při 20°C. Řekni jen při jakým tlaku to chceš... ;-)
neregistrovaný "Jarda"
15. 6. 2006 18:48
Re: FAKT
Dyt ti rikam. Zbytecny :-(
neregistrovaný "Jarda"
13. 6. 2006 19:54
Re: FAKT
Co to placas ??? Co bys chtel "personifikovat" v aute, ktere uz ma skoro vsechno v zakladu ??? Ty bys vazne chtel v lux. tride uvazovat o tom, ze napr. kolenni airbagy, ktere jsou ve standardu, proste nechces??? A podobne to bude treba s el. volantem, parkovaci kamerou apod. To snad nemuzes myslet strizlivej vazne :-)
11. 6. 2006 21:05
TAK JSEM POTKAL
asi 15 bavoráčků, 15 meďáků, 15 AUDI... jednu Imprezu v černé, to čestně přiznám... ovšem ani jednoho Lexe... příznačné... Jo, taky jsem potkal asi 3 Accordy... ani jeden z nich ovšem neaspiroval na premiovej segment :-) :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:08
Re: TAK JSEM POTKAL
PS: kde jezdíš? Florida keys neplatí! ;-)
PPS: IS je základní model lexuse, takže dva(výborné) motory nevadí. Máš li větší kapsu, jdi o model výš. hledáš-li alternativu k BMW3 nebo Passatovi...
11. 6. 2006 22:14
Re: TAK JSEM POTKAL
To právě nejde. Alternativa (i když se teda musím smát) k BMW 3 je právě to IS :-) tedy, má být... :-) tedy, tohle je přání Lexe :-) v praxi, jak známo, jsou i nerealistická přání možná :-) Takže nemůžeš jít do jiného Lexe... Jiný lex se zase dere mezi konkurenci BMW5... :-)
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:25
Re: TAK JSEM POTKAL
já myslel tou alternativou IS, to jsme si nerozuměli. PS: Asi jsem se zakoukal do S-typu od jaguára...stojí 800 tisíc, když si ho přivezu z USA...ježiši, to jak lákavá nabídka! (škoda, že má zadní pohon. ten Jaguar drive(nebo tak nějak) jsem viděl jen v základním X-typu a má 40% předek a 60% zadek, což je docela dobrý poměr. proč ho S-type nemá? A myslíš, že servis je nějak přehnaně drahý? (tímto škrtám ze seznamu na prvním místě Audi A6 a Volvo S60 i s Lexem jako top manažer auto do 1,5 mega)
11. 6. 2006 22:38
Re: TAK JSEM POTKAL
:-) Máš to dobře vykoumané ;-) :yes: Neznám detailní náročnost servisu, ale je to plusmínus obdoba jako u MB... Mě se X.type líbil a líbí stále. Líbí se mi i S-type. Volvo S60... tam pozor, svažující se střecha a zkrácený rozvor... dělá ze 60ky auto pro dva... ovšem je široké (o to jde) a uvnitř vlastně dodnes překonané jen samo sebou. Myslím v modelech 40/50 a teď i novou 80. Jo, Volvo ;-) X-type ti bude moc slušet. :yes: V IS bys ovšem jako top manažér nevypadal... leda tak zkrachovalej >:D ;-) A to ti teda fakt nepřeju... myslím ani toho lexe, ani ten krach :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:42
Re: TAK JSEM POTKAL
Jo, modely40/50 jsou fakt hezký ;-) . Ta nová S80 mě ale zklamala, interiér proti Saabu byl fakt levná d*vka vs. Angelina Jolie (drahá dívka). ten Jaguár je fakt moc pěkný auto, stojí v základu něco jako STI...sakra, to bude přemýšlení :-) ;-) :yes:
11. 6. 2006 22:47
Re: TAK JSEM POTKAL
Jak takhle přemejšlíš... ses můj muž ;-) :-) >:D :yes: Byl jsem se projet v 40/50... je to tedy rozhraní nižší střední a střední (vlastně trochu nafouklej Focus) ale má to neskutečnou klasu... vezmi si tam katalog... dělaj do toho barevně kombinovaná sedadla... a představ si, že barvu hlavy řadičky volíš ze 4 tuším, možností. je to opravdu vypiplané. A ten vnějšek... zejména 50ka... to je senzace. Jaguar... ano, to JE téma, bylo, je a bude...
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 22:52
Re: TAK JSEM POTKAL
já v tom seděl (zapomínáš...Lipsko?). není to špatné autí, penízky bych asi uložil jinam, ale je to alternativa. žeš ho byl projet ti věřím ;-) . No, a co se týče jaguáru...ještě si najdu tabulky poruchovosti (protože prostě nesmí být horší než konkurence, jinak to není auto pro mě...jako od partnera ve vztahu "silnice/já" od něj vyžaduji nadprůměrnou spolehlivost. PS: chceš citát z Barbara Conana? O důvěře...docela trefné
11. 6. 2006 23:02
Re: TAK JSEM POTKAL
Sem s ním.
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:08
Re: TAK JSEM POTKAL
Otec Conana (ještě než ho zabijí proradní muži Thulsy soudce) říká synovi: " Nikom, nikomu na tomto světě nemůžeš věřit. Ani ženě, ani muži ,ani zvířeti. Ale tomuhle....(ukazuje na svůj zdobený meč)...tomu věřit můžeš". A já chci věřit autu ;-)
11. 6. 2006 23:12
Re: TAK JSEM POTKAL
Hezké... :yes: Je potřeba to dobře pochopit... Není to negativistická rada... je to rada zkušeného člověka, dávaná člověku nezkušenému, který by se mohl chytit do vlastní pasti... pasti nedůvěry v sebe překonávané důvěrou v jiné... Tak ten táta mu to pěkně podal. Jo :yes: člověk musí být napřed silným, aby pak mohl být velkorysý :yes:
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:16
Re: TAK JSEM POTKAL
V životě musíš hlavně věřit sám v sebe. když se budeš spoléhat na druhé, nic nedokážeš a budeš jen otrok vlastní důvěry. A když tě zradí? Celý svět se ti zhroutí. Věřit si znamená být silný a snášet rány osudu se zdviženou hlavou. Snažím se být silný.
11. 6. 2006 23:22
Re: TAK JSEM POTKAL
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Bárt"
13. 6. 2006 22:34
Re: TAK JSEM POTKAL
Sorry, že tu furt prudím Německem, ale mám to z první ruky :-) Jaguar tu má takovou pověst (co se spolehlivosti týče), že se říká, že si musíš vždycky koupit dva: jeden ti stojí v servisu a tím druhým můžeš jezdit... :no:
neregistrovaný "ZZ"
11. 6. 2006 23:46
LEXUS HÝBE SVĚTEM, LEXUS HÝBE DISKUZÍ
Pánové a Martino, všimněte si jednoho zajímavého faktu. Poslední dobou se to všechno točí kolem Lexu. Dnes tu máme článek o Mercedesu a stejně se to stočí k Lexu. Lexus to tu vždy rozproudí. Ať už je téma hybridní pohon nebo nejmodernější technologie, vždy končíme debatou o Lexusu. Jo, tak to by jeden nečekal >:D :yes: Ať jsi černý nebo bílý, nafťák nebo benzíňák, krutá pravda někdy bolí, Lexem bys chtěl jezdit rád >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Alessio"
11. 6. 2006 23:50
Re: LEXUS HÝBE SVĚTEM, LEXUS HÝBE DISKUZÍ
mám to dát na nástěnku? >:D PS:něco mi ale říká, že diskuzi stočí ti stejní lidé ;-)
neregistrovaný "ZZ"
12. 6. 2006 00:09
Re: LEXUS HÝBE SVĚTEM, LEXUS HÝBE DISKUZÍ
Nemyslím. Třeba tentokrát ho (rozuměj Lexe) ;-) vytáhnul hoborg. Pak už se to vezlo. ;-)
12. 6. 2006 00:13
Re: LEXUS HÝBE SVĚTEM, LEXUS HÝBE DISKUZÍ
Dělá si z nás legraci... vím, že tu píše o Francii, nevím přesně jestli o Citroenu či Renaultu, ale tohle je jeho miláček... opakovaně to tu psal. To je tutovka... střílí si z nás... už asi měsíc. Jenže já mu to nebaštím ;-) Ještě je tu TEORETICKÁ možnost, že vyměnil tu Francii za Lexe... ovšem to by musel bejt padlej na hlavu, aby tu vypisoval ódy na auta s kterejma zrovna jezdí... to by byl snad jedinej... takhle dementní. To by bylo na Bohnice. Tak špatně na tom snad ZZ není.... :-) :yes: P.. Můj tip - střílí si z nás.
12. 6. 2006 00:07
Re: LEXUS HÝBE SVĚTEM, LEXUS HÝBE DISKUZÍ
Co slavíš? >:D Asi jsi spadl na temeno ne >:-[] Ty, zarytý "francouz" tu vypisuješ, že bys rád jezdil v Lexíkovi? Tomu nemůžu věřit. Nesedí ti TTTom na zádech? >:-[] :no: ZZ neblázni... my tě tu máme rádi... občes si sice nestihneš včas vyměnit menstruační vložku, kopeš kolem sebe jak poslední svatej bojovník... ovšem, my tu víme, jak je to s tebou. Tys to tu přece nedávno podrobně vypsal... jak jsi startoval teď v zimě svého miláčka z Francie, tak kdo myslíš, že ti bude věřit Lexíka z úst. Jenže já vím... to je ironie. BRAVO ZZ, BRAVO IRONIE ZZ >:D >:D :yes: Tohle je tvůj příspěvek, kterej mě fakt dostal... já ho musel dvakrát přečíst, než jsem pochopil tu srandu >:D :yes: P.S. Hele, ale aby si někdo fakt nemyslel, že to můžeš myslet vážně? Ale, to je blbost... :yes:
neregistrovaný "Anndy"
12. 6. 2006 09:36
Re: LEXUS HÝBE SVĚTEM, LEXUS HÝBE DISKUZÍ
Ja myslim, ze je to tym, ze lexus v poslednej dobe dava o sebe trosku viac vediet. Avsak (zase len podla mna) trosku sklamal... Prichadzal s povestou rovnocenneho partnera (MB, BMW) dokonca clovek trosku ocakaval ze bude viac ako rovnocenny, ze sa vytvori lepsia alternativa ale skutocnost je ina... Co podla mna najviac ludi od lexusa odradza je jeho vnutorna malost (myslim to doslova - maly interier). Takze ja lexus hodnotim ako velke sklamanie a potvrdenie MB, BMW ako kralov bezneho konzumu. Co je tak trochu skoda najma kvoli samotnym kralom...
neregistrovaný "anonym"
12. 6. 2006 22:14
bez titulku
Kamarád měl ML 270 CDI a asi milion dal jenom do oprav..takže o té kvalitě bych taky nepsal v superlativech..bylo to jak staré Jawy - jednou jeď a šestkrát spravuj. Nepíšu to sem proto, že bych chtěl Mercedes hanit. Rozhodně ho mám raději než třeba Audi a mimochodem to je to samé. Jeho syn měl TT a to byl ještě povedenější kousek než to ML.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
15. 6. 2006 00:19
13.06.06 S-Klasse dominiert Luxusklasse
co dodat?? Já ji chci :yes:
Rozbalit vlákno
0