Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes R 320 CDI: šest minut komentovaného videa

Poté, co jsme na Auto.cz zavedli podcast, přidáváme další, tentokrát audiovizuální novinku. Poprvé jsme pro vás připravili komentované video.
Zpět na článek
5. 6. 2006 15:44
neregistrovaný "anonym"
5. 6. 2006 16:10
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
5. 6. 2006 16:22
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 21:58
neregistrovaný "Mirek"
6. 6. 2006 07:55
neregistrovaný "Lancer"
6. 6. 2006 09:07
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 10:49
neregistrovaný "jirka"
6. 6. 2006 13:09
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 13:40
neregistrovaný "jirka"
6. 6. 2006 15:52
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 16:44
neregistrovaný "jirka"
7. 6. 2006 04:12
neregistrovaný "Lancer"
5. 6. 2006 16:39
neregistrovaný "molex"
5. 6. 2006 16:53
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 17:27
neregistrovaný "molex"
5. 6. 2006 17:00
neregistrovaný "Peugeotak"
5. 6. 2006 17:33
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
5. 6. 2006 20:09
neregistrovaný "Peugeotak"
5. 6. 2006 21:18
neregistrovaný "Ozzy"
5. 6. 2006 21:16
neregistrovaný "Ozzy"
6. 6. 2006 10:55
neregistrovaný "P911T"
8. 6. 2006 19:35
neregistrovaný "Petr"
neregistrovaný "anonym"
5. 6. 2006 15:44
Kufr
Jen takovy detail v článku u R 320 je, že má kufr 314 litrů a ve videu 413 trošičku kontrolovat >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
5. 6. 2006 16:10
Re: Kufr
Jasně - opravíme. Mimochodem Mercedes uvádí podle verzí celkem čtyři rozměry zavazadláků modelu R.
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:22
OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
Tak jsem to přečet´. Chápu, že my chlapi zabíráme na spodek ;-) ovšem... že bych kvůlivá tomu vyhledával kočky v teplákách s vytahanejma kolenama a povadlým úsměvem... to tedy ne. Kdo neumí udělat kastli, ať si ji zadá u odborníků. Ten podvozek... nepochybně dobré svezení... ovšem pozor - pro souseda a pro redaktora... ti to umí, ti za to umí vzít... Ty se neboj... vždyť kdyby ti neřekli u AAA, že tvá Fiesta má přední náhon, honíš si to stejně jako ve stopětce... prostě pochop... test dělá profík... mimochodem... už jsi někdy dostal v zatáčce smyk? Nedostal, viď. Tak já ti napíšu, co by se stalo - vyletěl bys ze zatáčky jako bumerang... Subaru nesubaru. Na to mysli při čtení testu... (bravo test)... Jinak je opravdu těžko pochopitelné, že si člověk chce koupit auto s exceletními jízdními vlastnostmi (ovšem aby bylo jasno... nejde o žádného bavoráčka, to snad chápeš, jde o káru za pár tisíc) a musí u toho mít zavřené oči... Motor... jinej vlastně do toho těžko někdo koupí... nakonec... hele, blíží se doba, že si člověk bude moci promítat v mobilu filmy... tak když pojedeš v 2.0R... nalaď si tam STI a úžívej si to... na sedalde spolujezdce... P.S. Na silnici jsem zatím v Česku potkal jen jedno Subaru Impreza v combi. Bylo v černé... deprimující zážitek...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Mirek"
5. 6. 2006 21:58
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
Opravdu jen jedno? A odkud jsi, GTI? Já ji občas potkávám, nejčastěji ve stříbrný a nemyslím si, že by jich bylo tak extrémně málo.
5. 6. 2006 22:15
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
Sever Čech... tak 2x tejdně v Praze... opravdu jednu jedinou v černý... občas se ještě budím ze spaní :-)
neregistrovaný "Lancer"
6. 6. 2006 07:55
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
A kolik potkavas Golfu GTI? A potkal's nekdy R32? ;-\
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 09:07
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
GTI je hot-hatch... naduplej koník, pro fajnšmekra... o R32 snad v tomto pohledu netřeba psát.Tobys musel porovnávat s STi. Musíš porovnat porovnatelné - Běžný model (Impreza) s běžným modelem (GOLF)... Koneckonců mrkni na prodeje.
neregistrovaný "jirka"
6. 6. 2006 10:49
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
...prodej má vypovídací hodnotu tak asi o poměru stupně ovlivnitelnosti zákazníka marketingem a jeho vlastních znalostech a Golf i bežná Impreza jsou v testech auto.cz hodnoceny v normální jízdě shodně za 9. A zatímco Golf Vás v extrému a trakci zklame na 8, Impreza Vás naopak podrží za 10. O dlouhodobé spolehlivosti nemluvě. Myslím, že je zbytečné, trhat si tu tričko valit klíny do hlavy. Prostě ta dvě auta nejsou soupeři, každé je o zcela jiných prioritách. Mimochodem, a to už jsem se také zmiňoval, pokud nemá člověk zažito alespoň 100 000 km se čtyřkolkou, Haldex se nepočítá, vidí jízdní vlastnosti stále jen prizmatem dvoukolek. Viz údiv redaktora v zatáčce. Pokud viděl Imprezu jen jednou a ještě zvenčí, má, sorry, jeho názor váhu ušlého plynu. :yes:
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 13:09
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
lancer dává do kontrastu getei, R32 a Imprezu kombi... já ne. I když... jirko, píšeš to samozřejmě dobře a po velkých zkušenostech... přesto... snad se shodneme na tom, že se pohybujeme na silnicích, kde jezdíme většinou kolem sto a v koloně... Permanent nepotřebuje nikdo... zejména ne ten, co si koupí auto za 599 tisíc... Umím si představit dokonalou káru... A6... s dokonalým pohonem... rozumíš... vybavené auto, co tě velmi luxusně a zároveň bezpečně poveze... na QUATTRU. Impreza je auto velikostí mezi Fabií a Octavií... tak už to ji deklasuje na okraj zájmu... a nějakej permanent... nebo boxer s nízkým těžištěm... to jsou krásné písně... ovšem zkušebních jezdců... nikoliv praktické poznatky pro jízdu v té koloně...
neregistrovaný "jirka"
6. 6. 2006 13:40
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
Je mi líto, leckde se shodnem, ale tady ne. Vám chybí zkušenost ze čtyřkolky, mě zase potřeba demonstrace luxusu. A i když mi nedělá problém, souhlasit s Vámi, že v koloně na silnici mi bohatě stačil AX, tak v zimních kopcích, kudy jezdím, jsem to bohužel já, kdo ty předokolky, včetně ikon a guru, tahá zpátky na cestu a na kopec. Mimochodem, když padne sníh, už na mě pár aut čeká u lékárny, aby se zavěsila, neboť jedu zpravidla dřív než silničáři. Druhá oblast, kde jsou výhody Imprezy zcela evidentní, jsou hromadné havárie na německých dálnicích. Jezdím tudy co ob týden, do Holandska. Za rok se ocitnu, tak zhruba ve čtyřech. Zatímco ostatní, se za pištění brzd, ladně noří do kolegova kufru, Impreza ještě zvládne vyhýbací manévr na pešunk. Zpravidla tam čekám s nějakým kolegou s Porschem nebo podobnou plackou, až to policie uvolní. Shrnuto, podtrženo. Nevyhledávám krizovky, ale když už toho mají ostatní auta plné oči, tak tohle ještě trochu může. A ten malinkatý rozdíl, rozhoduje o pokračování v cestě, nebo o jejím ukončení. Jako je Vaše volba design a luxus, tak moje priorita je, dojet vždy. A k tomu, při stejné cenové relaci, skutečně těžko najít srovnání s jiným autem. :yes:
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2006 15:52
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
Nezpochybňuji čtyřkolku. Zatím jsem vždy dojel... na zadním náhonu, na předním i na čtyřkolce. Rozdíl mezí předním náhonem a čtyřkolkou je velmi milý... i na suchu... zejména při ostrém vyjíždění ze zatáček... takže jo, čtyřkolka ano... ovšem chce to taky pěknej kabát, jirko...
neregistrovaný "jirka"
6. 6. 2006 16:44
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
...to je pořád stejná písnička. Já se hezkému kabátu nebráním, ale také podle něj nesoudím. Dávám důraz na charakter. Jenže, a to je ten zásadní rozdíl, v našich pohledech na věc, vtip je v tom, že ve stádu dvoukolek jsou zřejmě větší rozdíly v tom kabátu, než v charakteru. Lituji, nemám zájem o řešení kabátu, čtyřkolka je především o jiném charakteru. Ať má třeba kabát sebeošklivější. Tečka, konec, basta fidly. :-) :yes:
6. 6. 2006 21:21
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
:-) Časem se ke čtyřkolkám vrátíme. Silné téma... :yes:
neregistrovaný "Lancer"
7. 6. 2006 04:12
Re: OT: TEST- Subaru Impreza Kombi 2.0 R
ja jsem je nesrovnaval, jenom me udivilo, jak soudis auto podle toho, kolik se jich proda, resp. kolik jich spatris na silnici. Pak by tvoje oblibene GTI melo byt jedno z nejhosich aut a R32 nejhorsi vubec! Hlavne me ale udivuje, jak o par radku vyse i v jinych diskusich opevujes STi, ale v jine diskusi stiras EVO. Pritom jsou to skoro steja auta, jenom o jineho vyrobce! Trochu si o tom popremyslej...
neregistrovaný "molex"
5. 6. 2006 16:39
cena
Ve videu uvádíte jako nevýhodu vysokou cenu 1 500 000 Kč. Myslím, že tato cena je velmi příznivá, když si uvědomíte, že je v ceně již započítán Turbodiselový agregát, podívejte kolik stojí srovnatelné BMW 5, Mercedes E... a to navíc R je všechny trumfuje ve velikosti u provedení Long !!! to trumfne i eSko !!! má totiž 5,15m což velmi krásné a příplatek o těchto 25cm je pouze 50 000 což se mi zdá také velmi příznivé. Navíc je možný odpočet DPH (pokud oplakáte poslední řadu sedadel). Takže můžete mít za nějakých 1 550 000 ohromnou loď :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
5. 6. 2006 16:53
KÁRA
Dočetl jsem test. Jsem potěšen pohledem redaktora na vizáž eRka... ano, také považuji předek (i celé auto) za velmi povedený... Ten rozvor... bere dech... V reálu mu to sluší o řád více a je to opět ten starý známý - dokonalý Mercedes. Cena... souhlas, že ten základ je poměrně vysokej... asi se platí cenimetry navíc toho rozvoru... je to dnes opravdu vyjímečné auto... Zadní partie... zejména sloupek... jak tohle někdo vůbec může dokázat?... jsou to fakt mistři designu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "molex"
5. 6. 2006 17:27
Re: KÁRA
jj souhlasim... a i ta cena de... když se mrkneš tak v tom N1 (s možnym odpočtem DPH) ve verzi Long stojí s bez DPH 1 408 000 což je krásný na auto s 515 cm :-) (to máš fakt víc než eSko který je aspon o 600 000 dražší - jako je jasný že to neni eSko >:D )
neregistrovaný "Peugeotak"
5. 6. 2006 17:00
Hm dobry, ale radsi bych teda video Z4-M...
jako ze teda uplne... ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
5. 6. 2006 17:33
Re: Hm dobry, ale radsi bych teda video Z4-M...
Bohužel na "videotest" Z4 M bylo málo času a ani počasí nám nepřálo.
neregistrovaný "Peugeotak"
5. 6. 2006 20:09
Re: Hm dobry, ale radsi bych teda video Z4-M...
Skoda, muselo to byt uzasny svezeni, zavidim :yes:
Rko je divny, jedno sem potkal a ten cumak je takovej nedodelanej, cely to je crossover crossoveru...
neregistrovaný "Ozzy"
5. 6. 2006 21:18
Re: Z4 je fakt jako motokára
Měl jsem tu čest se s touto střelou svést.Je to vyloženě na blbnutí do města na zabití ;-)
neregistrovaný "Ozzy"
5. 6. 2006 21:16
V reálu je působivější
Je to kára jako hrom prostě Titanic na kolech :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2006 22:25
OT: TEST - BMW Z4 M
Auto :yes: :yes: :yes: Test :yes: :yes: :yes: Věty :yes: :yes: :yes: Slova :yes: :yes: :yes: Pocity :yes: :yes: :yes: P.S. Neviděl bych to se zadními blinkry tak kriticky... snad nejzábavnější auto... jo,jo, BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "P911T"
6. 6. 2006 10:55
neco tomu chybi...
a to podle meho nazoru nejaky ten zaber na ridice ze strany spolujezdce behem jizdy... :-| ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
8. 6. 2006 19:35
Muzete napsat cim natacite video??
Myslim typ kamery, prave vybiram tak by me to velice zajimalo
Rozbalit vlákno
0