Jak bych to jen napsal, zkrátka S se inspirovalo u sedmičky a tak lidi, kteří chtěli pořádné auto s hvězdou na kapotě, konečně dostali co chtěli. BMW S ;-)
Za prvé se mi VW vozy nelíbí(kromě Phaetonu, Touarega), neříkám, že jsou špatné, ale zvolil bych jinou značku. Třeba již zmíněného Opla, se kterým jsem moc spokojen. Každý nemusí být VW pozitive ;-).
Neubírám R32 jeho kvality, ale radši mám rád běžná auta střední třídy než tyto hot hatche a i v tomto bych raději zvolil OPC Astru či Focuse ST a pokud nebude nějak opravdu super extra výhodná nabídka, tak můj další vůz zcela jistě nebude VW. Hezký den ;-)
Člověk napřed spatřil produkt Lehmannboys... aby začal větřit, pak spatří fotografie nového eS a hledá v nich pravdu příštích dnů. V Picantu ji nehledej... Ty zvýrazněné výkroje blatníků... Kufr z Maybacha... prostě se učí najít ten novej styl. Pak ho potká a oněmí... ano, tak tohle kdo udělal, to je bůh designu. Vždycky mi při spatření nového eS vytanou ty neskutečně "ploché" Lexální pokusy o to, vytvořit luxusní karoseri :-) Tak pánové... tohle umí nedostižně opravdu jen Mercedes-Benz. Nové eS si můžeš před sebe postavit na otáčející se plošinu, pustit ji na najpomalejší pohyb a prožívat estetickou extázi. Ano... nikoliv jen plošné shlédnutí... právě prostorově působí Mercedes absolutně dokonale. Jistě. Protože ví co chce. Ví, co chtít má, a umí vybrat designera. Osobně považuji eS za jedničku segmentu... řekl bych, pokud je BMW 7 harmonie sportovní potence a klasy, A8 kontrast ticha a kovu, pak eS je démant na Olympu touhy, zachytit v plechu krásu světa...
Plne súhlasím (ako väčšinou) ale poopravil by som slovné spojenie "A8 kontrast ticha a kovu". Kov zameniť za "HLINÍK". Dosť si na to potrpia... >:D Inak S-ko naživo je fakt krása... :yes:
Pekne napsano GTI :yes::yes::yes: A ted si vem,ze vidis jen pulku kvalit toho auta,vevnitr to je jinej svet,infrakamery co odsouvaj obycejny svetla nekam do praveku,prvni auto na svete s prijmem digitalni televize a treba jeste ten aktivni tempomat,to je naprosto genialni myslenka,to by se melo zavest povinne >:-[] mimochodem Esko ziskalo uplne prvni certifikat ekologickyho auta od nemecke TUV, luxusni limuzina s pet a pul litrem porazila takovou ikonu ekologu jako je Prius a to uz je co rict... :yes::yes::yes:
Tady to mas [odkaz] - nejde ale jen o emise,jde o kompletni pristup k ekologii,treba pouziti recyklovanch a prirodnich materialu...... a tohle si jen tak nejaka automobilka dovolit nemuze,cpat do top modelu ekologii,Mercedes sel do toho a to zaslouzi pochvalu :yes::yes::yes:
Já ho řídil. Během pěti vteřin jsem to auto ovládal, jako bych sním jezdil tisíce km... Absolutně dokonalé. Ovládání, jako když krájíš máslo... prostě ssssssen. P.S. jo, souhlas... i uvnítř... a ta ekologie :yes:
mne sa S-ko najprv nepacilo, ale ked som ho videl nazivo v nablyskanej ciernej, tak mi spadla sanka a bolo to tam ! take velke a pritom tak vyvazene auto ! :yes: ako to, ze tu neni obrovsky clanok k tej tvojej jazde ??? sem s nou !!! ;-)
Pravda. Tiez som presedlal z Mercedesu na Jaguara (XJ). Novy Mercedes S sa mi vobec nepacil. Generacia, co prave skoncila (W220) bola ovela elegantnejsia. Ten tlsty zadok a-la Maybach a interier inspirovany BMW 7 uz vobec nemusim. Mates a Pekelna Micinka, prihlaste sa do www.jaguarforum.co.uk, tam to zije!
Myslim to smrtelne vazne. O prvych dojmoch uz sa asi neda hovorit, lebo XJ mam uz 3 mesiace. Schvalne som si pockal na model 2006, ktory ma vela zlepseni oproti modelovemu roku 2005: dvojite zasklenie (laminovane skla), dvojita prepazka medzi motorovym priestorom a kabinou, vsetky XJ-cka teraz maju brzdy z XJR, trojita izolacia na dverach,...atd. Auto ide ako keby kocurovi nasypali do zadku cierne korenie. Napriek tomu, ze nie som priaznivec dieselov, tak som skusil aj 2.7 TDVi. Zvladli to fantasticky, naozaj absolutne ziadne vibracie a ticho. Ale nie az take ticho ako v benzine. Rozdiel medzi V6 a V8 bol co sa tyka zivosti minimalny, tak pre mna bola volba V6 jasna. XJR je uz cenovo hodne vysoko a kvoli jeho vykonu 400k je problem aj vyska poistenia. Aby som pravdu povedal, 3.0 V6 viac nez postacuje mojim potrebam, takze to bola moja volba. Auto ide neskutocne hladko. Ked pracujem s pedalom jemne, tak je v aute ticho ako v Lexuse LS. Dlhsiu dobu som nemohol som prist na zdroj jedneho pazvuku. U vsetkych svojich novych aut az fanaticky sliedim po vsetkych pazvukoch, pretoze mozu znamenat potencialny problem. Nakoniec som na ten "pazvuk" prisiel, ked som si uvedomil, ze ten tukavy zvuk sa deje zhruba raz sa minutu - ano, bolo to z palubnych hodin. Kedze su to quartzky, tak raz za minutu sa posunie minutova rucicka a to bol ten zvuk co mi "vadil". Vtedy som si spomenul na to, ze ktosi hovoril ze v Rolls Royce su pocut iba hodiny. Tak to sa da povedat aj o Jaguare XJ. Ked vsak dupnes na plynovy pedal, tak motor zaburaca a potom sa treba pevne drzat volantu, lebo je to ako jazda na rollercoasteri. Moja zena u toho vzdy pisti ako pojasena. XJ je napriek svojej velkosti lahsie nez S-type, takze podla toho vyzeraju dynamicke vlastnosti. Vzduchovy aktivny podvozok tiez stoji za pozornost - zase pri jazde stylu
"Hrusinskeho kochani se krajinou" je to ako kuzelny koberec. Pri blbnuti zase podvozok stvrdne, aby sa v zakrutach karoseria nenaklanala. Pocitove sa to podoba pocitacovej hre. Cloveku sa zda, ze zakrutu vybera celkom pomaly, ale staci pohlad na tachometer a zjezia sa ti vlasy.
V jednej zo starsich diskusii som pisal ako som skoncil u Jaguaru. Skusal som vsetko mozne, aj Phaetona prave preto, lebo sa velmi nepredava a ja nerad patrim do stada. Pochopil som ale, preco Phaeton nesiel na odbyt. Tam podvozok nezvladli a 800kg navyse oproti Jaguaru je velmi poznat. Vobec nechapem nemecku filozofiu v luxusnej triede - tazke vozy s obrovskymi motormi, s vynimkou Audi A8. Ale aj Audi je o 200-300 kg tazsia, nez Jaguar. Konstrukcia karoserie Jaguaru XJ a teraz uz aj XK je naozaj velky pokrok. Vrelo doporucujem vyskusat!
Dakujem za prianie. A zaroven otazka, nebol niekto z vas chlapci v tovarni Jaguaru na navsteve? Myslim tym Castle Bromwich, kde sa predtym vyrabali Spitfiry a teraz Jaguary S, XJ a XK, nie Browns Lane kde zostala uz len rucna vyroba dreveneho oblozenia a kozenych potahov. Jaguar toto robi pre pozvanych hosti a rad by som to skusil.
:yes::yes: Za tvoje prispevky. K ty tovarne, mel jsem snahu to domluvit s byvalym importerem, ale nez jsem to stihnul, tak nastala zmena. Verim, ze kdyz padnes na toho spravnyho cloveka, ze by ti to zaridil. I kdyz mam pocit, ze ted ma novy importer jine starosti. Nicmene za zkousku nic nedas. U nas se rika, lina huba, holy nestesti;-)
Tak si tak říkám, že je dobře, že (ještě ;-) ) nemám tolik peněz, abych musel řešit to dilema, který auto z hvězdnýho tria hodím do garáže... Ačkoliv jsem fanda BMW, asi by to se skřípěním zubů vyhrála A8, hlavně na 20" kolech je designově u mě neporazitelná... MB nevypadá zvenku špatně, i když ty zadní podběhy vytáhli na můj vkus až moc, ale ten interiér á la BMW mi jde fakt hodně proti srsti 8-s Neboli rád se vrátím zpět na zem, kde mým největším problémem je, jestli můj budoucí (ojetý) focus bude kombík nebo pětidvéř hatch >:D
Nemysli, ta starost výběru je v podstatě stejná... vždy vybíráš z nějakého segmentu a vždy (naštěstí) máš možnost volby... Letos bych vlezl do eS... bez váhání. Jinak... prosím tě... co to řešíš?.. čeká na tebe přece GURU, G 5... dokonalej koník, tak jaképak dilema. ;-)
Porovnať Z1 a Golfa je dosť mimo kámo, asi ako porovnať A8 W12 za 6 mega a Galardo za podobný obnos... Keď máš rodinu tak ti Z1 veľmi neposlúži, nehovoriac o prevádzkových nákladoch. Z1 (made in USA) teda zrovna špičku spoľahlivosti netvorí a to sa nerozpisujem o nešvároch kabrioletov. Ja som za Golfa.. :yes:
GTI je tu schopný srovnat picanto s murcielagem a nikdo nehne ani brvou. navíc já píšu za sebe, ne za rodinu s dětma. Z1 nebyla made in usa, to až Z3. o spolehlivosti jsem nenapsal ani slovo a nešvary kabrioletu jako netěsnost střech nebo kroutivost karoserie vynahradí zážitek z jízdy a pocit výjimečnosti. já nejsem pro konfekci.. :yes:
Ja se tim v pondeli svezl. Zajimavy, ale priserne vyreseni foukani do kabiny:-( Po 30km me bolela hlava jako bych letel ve starym otevrenym letadle bez letecky kukly:-(
Mel. Dopadlo to dobre. Nic jsem nerozbil, zajezdil si, videl znamy, na ktery nemam moc casu. Pekny pocasi.... Proste skvely pondeli:-) M6 je skvela. M5 je mi bliz. Jak rika Tibby, nevim co by me prinutilo koupit M6, kdyz je tu XK;-) Proste klasika BMW, skvela jizda, skvele motory, skvele podvozky, ale zatim bez mych penez a asi na hodne dlouho. Je to skoda, kdyby ty auta byly aspon trochu jiny ;-\
tak tudle volbu už mám za sebou, ten focus je jistej, motor taky, jde jen o kastli. No a navíc mám na to docela dost času, do diplomu mi chybí něco málo přes dva semestry a ačkoliv bych teď už splátky utáhl, bylo by to na krev a to zatím nemám zapotřebí. I když se přiznám, že občas je to pokušení hoooodně velký 8-s A k důvodům proti Guru: tak k těm rozumovejm patří to, že TDCi je v nižší kategorii než TDI a pokud srovnáváš focuse I, tak musíš spíš s G4 než s G5 a tam není co řešit - třeba vnitřním prostorem, o podvozku ani nemluvě. No a pak tu hrají roli osobní sympatie, který jsou u mě vůči dosti sterilnímu Guru celkem nulové. Je to určitě dobrý auto, ale to je tak asi všechno, emoce u mě nebudí žádný. Zato pěkný focus po faceliftu, 16" kola, tmavě fialová metalíza a jsem (v rámci kategorie do 4let a 300.000) v ráji :yes: Co ty na to?? >:D
:-) Souhlas, Bárte :yes: Hlavně teď nešilhej po kárách... koukej dodělat školu. Pak ho vem... Fucus I je moc pěknej. Vždyť o tom to má být. Vědět, co chci, jít za tím... a získat to. Moc cením, že bereš tuhle káru... poctivýho Forda :yes:
Phaeton se líbí každému. Někomu víc, někomu míň. Ale líbí. To ti garantuju. Možná, že to každej ovšem neví... to bych za tragedii nepovažoval. Objektivně je Phaeton hezčí než A8... o kousek... díky zadnímu bočnímu okénku.
Dík za reakci, mě se taky líbí, ma pěknou boční linii, pěkně slícovanou karoserii, ten interier...hm trošku klasika, nic mimořádného, ale OK. Řídil jste ho někdo ve 4.2 ?
Phaeton je exkluzivní model pro hrstku opravdu bohatých. Tak ho musíš vnímat. Není to typický model R&R ani bězné auto. To v nabídce bohužel hezkých pár let chybí.
Tak právě pro tu jednoduchou mohutnost, až monumentálnost, se mi líbí ta A8. A i proto, že přes její nekomplikované linie tam není ani stopa po fádnosti.
GTI má jednu tajnou úchylku :pravidelně navečer potom co se nabudil na auto serveru o***vá nerez dvojvýfuk od golfa,a je šťastnej.Odtud ta přezdívka.Warum nicht?
Chcel by som reagovat na chvaly S-ka:ze je to perfektne auticko je cista pravda lebo som si ho mohol otestovat na RANAJKY s HVIEZDOU (TT)
Fakt spicka.....ale ak by som si mal kupovat auto tak jedine by to bolo Porsche Cayenne S/turbo.cayenne je auto proste top s TOP. :-!
Ci si zoberieme ekologiu,bespecnost,vykon a design takfakt top.Myslim ze mam cistu pravdu nie..... mattto >:-[]