Před nedávnem jsme zveřejnili německý ceník nové třídy S od Mercedesu, nyní jsou už k dispozici české ceny a kompletní seznam výbavy. Základní varianta S 350 vyjde na 2 249 000 Kč.
Teda zaplatit si za to nechávají vážně mastně. 2,249 milionu za nejslabší benzínovou verzi, když pod 2,5 milionu si za pár dní půjde koupit STS-V s 470 koníkama a celokoženým interiérem a v maximální výbavě. Jaguar je taky levnější. Lexus je taky levnější porovnáváme-li podobné motorizace. No ale všichni stejně víme, že v ČR se bude nejlíp prodávat vždycky německá trojka. Ale v USA očekávám s tímhle kočkopsem další propad prodeje.
Takže člověk, co má vilu větší než kola na autech amerických rapperů, si má místo eska raději koupit Logana a ještě nějaký další menší domek? co s ním bude dělat?
GTI, vidim, ze se tvuj auto vkus posouva smerem od VW (coz ti chvalim), ale nevim, nevim ,jestli je posun smerem k Loganu posun k lepsimu Jeste chvili vydrzis psat porad o Loganovi a ja ti ho snad koupim k vanocum Mimochodem, co na Logana Jarda s Bertonakem? A kdyz uz jsem u toho, tak pro Lonese: neuvazuje krtek o upgrade Bismarcka nejakym tim dilem z Logana?
Nechápu Tě. Jak můžeš srovnávat legendu s obyčejnou značkou, jako je Cadillac? Natož nazvat S-klasse kočkopsem. Měl by jsi raději se věnovat něčemu jinému... Třeba včelám.
Mercedes-Benz má vývoj, který nemá nikdo. Přečti si na tomto serveru test nějakého Médi, hned uvidíš. Každý malý chlapec ví, co je Mercedes a rovněž ví, kde se vyrábí. A Cadillac??? Hm, že by nějaké traktory či co? Mercedes-Benz je klasika která trvá, prodává se na více trzích než Cadillac. Cadillac je zkrátka o třídu níž než MB. Pokud si myslíš něco jiného, zamysli se nad sebou...
Já se zamýšlet nemusím. Spíš uznej, že tvůj pohled "Každý malý chlapec ví, co je Mercedes a rovněž ví, kde se vyrábí." je středoevropsky deformován. A stejně všichni lidi, které znám, byť o autech ví totální prd, nepochybují o tom, že Cadillac je výrobce luxusních aut a pochází z USA. A vývoj má Cadillac taktéž špičkový. Za všechno jmenujme první elektrický startér, první elektronické ABS, první aibag atd.
Měl by ses zamyslet, ale to zřejmě nedovedeš, protože jsi příliš zaslepen... Mercedes-Benz potkáš denně, takže argument o tom, že by více lidí vědělo o Cadillacu si nech zdát... Jinak nejsou s ním žádné vělké zkušenosti, kdežto MB je prověřen... Jinak ABS už jen zdokonalil, byl to vynález MB, stejně jako většina ostatních prvků... Co se týče stáří automobilek... Však víš... Cadillac je prostě něco míň než MB, to je fakt, který nikdo nevyvrátí.
Prosím, nepřekrucuj, co jsem řekl. Nikdy jsem netvrdil, že Cadillac tu zná víc lidí než Mercedes. (mimochodem je to prkotina a stejně nevím, co by to jako mělo o jednotlivých značkách vypovídat). Jen mohu zodpovědně prohlásit, že všichni lidi, co znám, znají jak Mercedes tak Cadillac. Nevím, co to má znamenat, že "MB je prověřen". Cadillac je zase více "prověřován" na severoamerickém trhu a spolehlivostí vždy exceloval. Co se týče ABS: Cadillac uvedl první elektronický protiblokovací systém kol v roce 1970 pod názvem Trackmaster jako produkt vlastního vývoje koncernu GM. Aby německá luxusní auta nezaostávala na americkém trhu, v roce 1978 byl do Mercedesů S a BMW 7 pro americký trh poprvé namontován sytém s názvem ABS2 jako ne produkt jejich vlastního vývoje nýbrž koupené zařízení od firmy Bosch. Takže faktem zůstává, že Cadillac měl obdobný systém o 8 let dříve. Stejné to je s airbagem, head-up a tuctama dalších věcí. GM vynalezl, Bosch nebo další německé firmy se zpožděním vylepšovaly a prodávaly do Mercedesů. Už mě hádání se s tebou unavuje a argumenty, typu, které auto pozná i stará babička nebo která automobilka byla založena o pár let dříve mi jsou úplně u zadku. Končím a nereaguju. The END.
Tady nejde o to kdo co zná a nic nepřekrucuji. Já od tématu neodbočuji. Začal jsi tím, že jsi nazval MB kočkopsem, a pak ještě jej srovnal s Mercedesem. Čili si to srovnej. Cadillac na Mercedes prostě nemá, proto bude dražší, a jak jsem již jednou říkal, Mercedes se dobře prodává po celém světě ale Cadillac??? A nebavme se jen o Americkém trhu, když chceš srovnávat Cadillac s MB... Proč Evropě Cadillac nic neříká?? A takové ty trapné argumenty, jako že Evropa není důležitá, protože Cadillacu stačí jen severoamerický trh si nech pro sebe... Nebo potom srovnávej s Korejci... Jinak k té Evropě: Evropané mají rádi kvalitní auta, která na sebe nemusí upozorňovat extravagantním designem, ale spolehlivostí, spotřebou, užitnými vlastnostmi... Cadillac si prostě koupí jen zamindrákovaný Evropan...
Už jsem s tebou měl čest si pár vět prohodit. Nezlob se , ale tvoje adorativní obhajoba všeho amerického mne šokuje. Připadám si jako před několika desítkami let, kdy nám byl naopak dáván za vzor sovětský člověk a jejich super technika - Moskvič, DT 75, Buran, mistři vysokých sklizní apod.
Za to já si Vás nepamatuju. Anonymů bez argumentů jsem tu už zažil příliš mnoho. A rozhodně neobhajuji všechno americké. Výše jsem psal pouze pravdu a pokud Vám to vadí, Vaše smůla.
Systém s názvem ABS poprvé dodal Bosch v roce 1978 pro M-B S-class. Ovšem nebyl to první elektronický systém zabraňující zablokování kol v osobním automobilu. To byl Trackmaster v Cadillacu a to už od roku 1970. Kolikrát a kolika způsobama to musím opakovat, aby to byloi zřejmé?
Myslím Paule, že smyslem diskuze je diskuze. Jak to čtu, tak tobě spíš vyhovuje možnost se tu prostituovat na Mercedesu na úkor Cadillacu, ačkoliv jsi jej ještě asi ani nepolechtal na žábrách. Proč myslíš, že by Lones teď uplatňoval lživé (to je hodně odvážné tvrzení, viď) argumenty? P.S. pokud ti při psaní pomáhá to, že kolegy oslovuješ lehce až urážlivě, vypovídá to o tvé motivaci víc, než bys byl ochoten tady připustit, věř tomu. Jinak - důvod proč tu píšeme je ten, že si sdělujeme názory. To ti asi ušlo.
Pokud Paul umí anglicky, měl by si přečíst toto: [odkaz] Pokud umí navíc Paul pracovat s Google či jiným vyhledávačem, může si existenci i funkci Trackmaster v roce 1970 ověřit z libovolného množství na sobě nezávislých zdrojů na internetu. Více už mu pomoci nemohu.
Odpověz mi. Je Cadillac stejná prestiž, stejná hodnota a kvalita jako Mercedes-Benz??? O to tady jde. Srovnávat Cadillac s MB je stejné jako srovnávat Logan s Polem... To jest vše. Pro Lonese.: Je zajímavé, že se dodnes používá název ABS, se kterým přišlo Bosch. Nebo že by Lonesi Bosch patřil Amíkům??
Můžu vědět co se ti tam sype? Já mám taky jedno (2002) a úplně v pohodě. Teda odmyslím-li si falešné hlášení o poruchách u kterých jsem navíc vždycky našel příčinu.
Je to C-270 cdi,jezdí se s nim dobře(teda jenom v létě),je to r.v.2001,těch poruch už bylo opravdu spoustu,většinou jsou to maličkosti které člověka zdržujou a otravujou,neustálé praskání žárovek a kontakty světel,hlášení poruch a tak,už se ale párkrát stalo,že se to zastavilo uplně,převodovka,nebo z to ho začla téct nafta,taky to někdy točí jenom 1000ot. a prostě na to auto není spolehnutí..
Tak to hledím. Já mám 220CDI. Hlášení o poruchách, které ve skutečnosti nebyly jsem tam měl (ABS+BAS, přestalo poté co se auto po zimě umylo poctivě wapkou - nějaké zanesené čidlo či co, hlášení že nesvítí žárovka - otevřít a zavřít z.světlo a přestalo to, asi ten kontakt, ale to se stalo jen jednou). Auto jinak používám denně, jezdím i dálky po Evropě a fakt pohoda. Jediné co mě fakt vadí je přední náprava, ta na našich cestách dost trpí takže potřebuje více péče, na druhou stranu mne v tomto případě mile potěšila cena za její opravu, takže to nějak neřeším. Poznámce o letním ježdění rozumím, v zimě to fakt není ono, na lyže ale nejezdím takže se mi s tím daří žít.
Přesně tak nové auta už nevydrží to co vydržely ty staré mechanické koráby. TY doby jsou bohužel pryč. Samá elektronika samozřejmě se stím jezdí líp ale je to na max 5 let pak směr vrakoviště...