Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedesy se kvůli chladivu nemohou v EU prodávat

Některé nové vozy značky Mercedes od německé automobilky Daimler se kvůli zakázanému chladivu v klimatizačních systémech nemohou v Evropské unii prodávat ani registrovat.
Zpět na článek
17. 7. 2013 11:31
17. 7. 2013 11:59
17. 7. 2013 12:21
17. 7. 2013 12:22
17. 7. 2013 13:43
17. 7. 2013 14:41
18. 7. 2013 08:23
18. 7. 2013 11:09
18. 7. 2013 15:04
18. 7. 2013 22:38
18. 7. 2013 11:07
18. 7. 2013 14:47
17. 7. 2013 14:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 7. 2013 15:35
17. 7. 2013 19:59
Avatar - Invert
17. 7. 2013 11:31
Za chvíli...
Se nebudou smět v EU prodávat žádná auta, jak na to koukám. Zajímal by mě postoj poslanců EU, jak by se zachovali, kdybych je posadil do auta s tímto jejich "eko" chladivem a záměrně naboural. V čem by v tu chvíli chtěli sedět? Asi by nechtěli, aby je to zabilo, tak nevím, proč chtějí tuto srač*u dávat jako chladivo. Stejně to nikdo nebude používat... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
17. 7. 2013 11:59
Další rána
Evropské Unie do vlastních řad. :no:
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2013 12:00
EU zavadza povinnost zmenit auto na plynovu komoru ?
:no: preco by som mal platit za to, ze ma auto moze pri nehode udusit ? Lebo EU nepripusti oponenturu prikazov vydanych aparatom podpriemernych uradnikov. Ved ked presli biopaliva, preco neskusit aj ine hluposti ? :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cri-cri
17. 7. 2013 13:42
Re: EU zavadza povinnost zmenit auto na plynovu komoru ?
nakonec pro bezpečí posádky budeš muset u noveho mercedesu (pokud se podvoli :-( vypustit chladivo a namontovat externí klimu s bezpečných chladivem jak zde [odkaz] >:D
Také nové S s klimou na střeše, to by byla frajeřina
17. 7. 2013 12:10
Choroba menom EU
Ochvilu bude kvota aj na dychanie a sportovci budu platit CO2 pokuty za jeho nadmerne vypustanie.

Je zdravym rozumom nepochopitelne, kde sa beru ti trotli, ktori z CO2 robia strasiaka a modlu. Pritom je kvantum inych skodlivin, ktore je vhodnejsie monitorovat, aj co sa tyka spalovania u aut.
CO2 je dosledkom dokonaleho spalenia zmesi, co znamena, ze zle spalujuce auta maju nizsie CO2, ale zaroven vyssiu spotrebu a tiez vyssie emisie inych skodlivin.

Je priam neuveritelne, ze takuto jednoduchu logicku banda trotlov ignoruje.

Napad UK vystupit z tejto komunistickej bandy hlupakov a darmozracov zacina naberat na vyzname.
Rozbalit vlákno
3
17. 7. 2013 16:02
Re: Choroba menom EU
"CO2 je dosledkom dokonaleho spalenia zmesi, co znamena, ze zle spalujuce auta maju nizsie CO2, ale zaroven vyssiu spotrebu..." To ale mluvíš o situaci ve svodech. Ne v tlumiči výfuku. Auta dnes mají takové zařízení, možná jsi o něm slyšel, říkáme mu katalyzátor. ;-) Spotřeba se odvíjí od účinnosti a odvedené práce. Emise CO2 v dnešních autech prakticky odpovídají spotřebě.
18. 7. 2013 00:59
Re: Choroba menom EU
To je riesenie dosledkov, nie priciny.

V principe je CO2 neskodny plyn. Jedna lepsia sopka ho pri svojej cinnosti vypusti tolko, ze cela automobilova flotila na starom kontinentne zbledne zavistou.
Teda na chorom zmyslani o CO2 to nic nemeni.
18. 7. 2013 06:51
Re: Choroba menom EU
Psal jsi snad o emisích, ne? Nemluvě o tom, že horší spalování neimplikuje horší účinnost. Motor může být "špinavý", ale účinný. Zlepšit čistotu spalování a snížit spotřebu jsou dvě různé věci. Když se ti nelíbí tamta připomínka, zkus tuhle. Také proto máme dvě sady norem. EuroX na emise škodlivých látek (kde žádný limit na CO2 nenajdeš) a limity CO2 (= spotřeby), tedy tlak na účinnost. Limit by nemusel být zadaný jako CO2, mohl by být zadaný v litrech na sto kilometrů, vyšlo by to úplně nastejno.

Napsal jsem snad něco o škodlivosti CO2? Ve skutečnosti je to mnohem složitější, než se běžně prezentuje. Řešení globálního oteplování je záležitost OSN. Co může EU udělat, je odstoupit od Kjótského protokolu.
Avatar - Kolouš
17. 7. 2013 12:21
Co se divite
Lobby. Nebo si opravdu myslite, ze evropsky urednik a narizovatel je nezkorumpovatelny a pouze a jenom hloupy?
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2013 12:22
Brusel
je plnej diletantu! ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dal
17. 7. 2013 13:43
Francie
Trochu netaktické ze strany Francie jít proti Mercedesu v době kdy se rozjíždí jeho spolupráce s Renaultem.
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2013 14:41
no nic
Jak na tu politiku eu koukam, zazadam eu o dotaci na espumisan, abych si nahodou neprd ve skleniku.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2013 08:23
Re: no nic
Espumisan akorát způsobí, že to nebude slyšet, ale nakonec vyprdneš stejné množství skleníkových plynů jako obvykle.
Otázka zní, zda Ti to EU třeba nezakáže, ale to by Tě museli zabít. :-(
18. 7. 2013 11:09
Re: no nic
Jinak co se tyce prdeni, obcas obsahuje metan, ale hlavne obsahuje CO, mereno pristrojem k tomu urcenem (ne prdeni, ale mereni plynu >:D ), dokonce tolik, ze presahuje povolene koncentrace. Takze nedoporucuju prdeni v male uzavrene mistnosti, abyste se neotravili ;-)
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2013 15:04
Re: no nic
Prdy VŽDYCKY obsahují metan.......... >:D a další skleníkové plyny, některé z nich jsou dusivé, některé dokonce hořlavé >:D
18. 7. 2013 22:38
Re: no nic
Tak mozna jsem mel divne pokusne objekty, protoze metan se objevoval sporadicky a v nizke koncentraci. :-)
18. 7. 2013 11:07
Re: no nic
Podle nejake studie zvyseny prisun CO2 podporuje rust rostlin (plodin), akorat ze ty plodiny nemaji vetsi vyzivovou hodnotu nez ty s normalnim prisunem CO2. Takze prdet ve skleniku muzes, budes mit vetsi rajcata napriklad ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 7. 2013 14:59
Iny pohlad na vec
Zaujimave je, ze to vyhovuje vsetkym ostatnym vyrobcom, nikto s tym nema problem.
Zaujimave je, ze Mercedes bojuje za odlozenie platnosti prisnejsich emisnych noriem.

Ale EU je taky dobry terc, vsak.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Atlis
17. 7. 2013 15:19
Re: Iny pohlad na vec
to bola moja prva reakcia - takze vsetci v eu su zli, akurat v nemecku, kde si to hosi z mercedesu vybavili uz je vsetko ok. no niet sa co divit - mercedes je nemecka znacka, nemci mercedesy kupuju ako divi, predsa nebudu nemecke urady branit v predaji aut, ktore im plnia danami vrecka... >:-[]
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2013 15:21
Re: Iny pohlad na vec
Hochu, zamysli se nad sebou,
na Tvém místě, být ve vedení třeba BMW, VW, Fiatu, Oplu, opravdu by ses EU nebál?
Podívej se co se děje Mercedesu když si dovolil v jedné věci s EU/EK nesouhlasit.

Aneb. EU = my víme vše nejlépe a jakýkoli odpor musí bát demonstrativně zlikvidován. A to proto, aby to všichni viděli když se postaví v jakékoli věci EU/EK na odpor.

Toto bude válka = Německo nemůže ustoupit ale EU také nemůže ustoupit. Takže nakonec ustoupí Mercedes, ale nebude ho to bolet.
A Mercedes just do nového chladiva nepůjde, půjde do CO2, myslím že cíle bude dosaženo brzy. A EU/EK ať se třeba vztekne.

EU ze sebe dělá ten terč sama a jde jí to moc dobře. Ještě pár takovýchto diktátů které jsou jasně v neprospěch EU citizens a žádná EU již nebude. Bude to bolet, zůstanou ale půdorysy EHK, společný obchodní bezcelní prostor a to bude bohatě stačit.

Za mne rád odepíšu 800 nenažraných poslanců a dementů v EK a 2 sídla v Bruselu a ve Francii které nás stojí ročně miliardy.
Avatar - Individualita
18. 7. 2013 07:17
Re: Iny pohlad na vec
Ano, je to alternativní pohled na věc. Ale imho špatný. Kdyby se "jedinec" nemohl ozvat proti většině, argumentujíc více než slušně ve svůj prospěch, kde bychom byli? Naopak takové jednání vítám a podporuji. Když budou všichni jen držet hubu a šoupat nohama, tak si brzy v Bruselu zkorumpovanci budou dělat totálně co chtějí...
Avatar - PeterLuk
17. 7. 2013 15:35
Takže EÚ...
podporuje zákaz predaje v EÚ vyvinutých a vyrobených áut, ale nemá nič proti Čínskym "autám"?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
17. 7. 2013 19:40
Re: Takže EÚ...
prodeje čínských autobusů přímo dotuje... je to banda šíluenců - nebo tupců.
Nebo obojího.
;-)
Avatar - jnkd
17. 7. 2013 19:59
Re: Takže EÚ...
Pokud jde o oblíbený článek na idnes tak EU dotuje nákup autobusů. Tedy dotuje firmu která je nakupuje a ne výrobek. Pokud je podle majitele pro něj nejlepší čínský autobus tak budiž mu přáno.
Problém u toho byl jinde majitel přepravce je i dovozce těch čínských autobusů, takže nejen že si kupoval autobusy sám od sebe, ale ještě mu byl jejich nákup zadotován. Šikovně to udělal, ale pokud mu teče tak by byl sám proti sobě kdyby toho nevyužil nebo ne?
Avatar - Ja Prvni 123
17. 7. 2013 21:07
Re: Takže EÚ...
no však já se nedivím tomu přepravci.. já se "otřípám" nad chováním EU!
Vlastní lidi nemají práci... a oni dotují nákupy v Číně - ještě k tomu tímto způsobem.
Je to hnus, velebnosti...
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2013 19:20
BOJKOT FRANCOUZSKÝCH AUT
Hrozně nerad to říkám, ale toto mi z toho vychází. Podpořit Mercedes, v rámci možností, bojkotovat francouzská auta.
Francouzům teče do bot a tak se chtějí hojit na náhodně se vyskytnuvším Daimleru. Kdyby alespoň poctivě přiznali že těžce snáší ekonomický úspěch Německa v rámci EU (a francouzský těžký neúspěch...)

Paradoxní je, že Frantíci jdou přímo proti prodejům francouzských motorů v Mercedesech A, B a Citan. A že jich není málo ............ ve francouzské motorárně musí být nadšeni a to samé jistě cítí i v továrně, která chystá výrobu nových Smartů a Twing a v továrně vyrábějící Citany ...
Bravo Daimler, Mercedes, fuj francouzské vládě a EU/EK.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ham.
17. 7. 2013 20:10
Re: BOJKOT FRANCOUZSKÝCH AUT
:yes:
Podle mě už nejde "jen" o auta a celý spor začíná gradovat do podoby sporu o kompetence EU vs. národní kompetence. A i když se na začátku mohlo zdát, že jde o celkem nicotný spor, který rychle utichne tak krok Frantíků naopak okamžitě vygradoval situaci do podoby regulérní obchodní války a politického sporu o podobu unie. A ne jen mezi Francií a Německem, ale i UK se ve sporu již angažovala a stojí na straně Německa (britský ministr dopravy Hammond prohlásil, že o životní prostřední jde autorům regulace až v poslední řadě a britská vláda ve starém chladivu nevidí jediné riziko, pokud je užíváno v patřičně navrženém a vyrobeném voze). Pokud se zrealizuje výhrůžka Bruselu, že na Německo podá EU žalobu, tak v současné ekonomické situaci Evropy se to bude rovnat zaříznutí motorové pily do stromu, na které EU sedí. A myslím, že ten strom si to tentokrát už nenechá líbit a využije tento atak jako skvělou záminku pro ukončení bezedného dotování jižanských zemí unie i unie jako takové. Podle mě Mercedes ve sporu už přestal hrát klíčovou roli. Teď už je to obchodní a politická válka o podobu EU.
Avatar - Individualita
18. 7. 2013 07:20
Re: BOJKOT FRANCOUZSKÝCH AUT
Z tvého textu je spíš cítit přání, aby to tak bylo. Toto přání mám též ;-)
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2013 08:28
Re: BOJKOT FRANCOUZSKÝCH AUT
Já opravdu nevím, jestli si to přeji. EU má i své dobré stránky které ale podle mne končí na volném obchodu a volném pohybu. Vše ostatní, hlavně stupidní přerozdělování vybraných peněz a následné diktáty - je pitomost.
Pokud to nejsme schopni udělat jako v USA - jasné rozdělení pravomocí lokálních států a federálních orgánů - NEDĚLEJME TO VŮBEC.
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2013 08:25
Re: BOJKOT FRANCOUZSKÝCH AUT
PRAVDU DÍŠ, SOUHLAS 100%.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 7. 2013 19:43
no ale z mého pohledu se objevilo světlo na konci tunelu
UK už o odchodu z EU uvažuje nějakou dobu... teď se chytne Francie s Německem - a bude od té příšernosti pokoj!
Kdo to bude chtít - a držet pohromadě - když ne UK, Francie a Německo?
Snad se toho ještě dožiju... EU zase splaskne na "společný prostor"... a sny šílených diktátorů o společné armádě Wermachtu zmizí s denním světlem...
:-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2013 08:37
Re: no ale z mého pohledu se objevilo světlo na konci tunelu
UK nikdy do osy nezapadlo, VŽDY TO BYLA OSA FRANCIE-NĚMECKO. Teď se ale Francouzům nedaří a Němci z Evropské unie vydolovávají maximum a protože umí vyrobit a prodat v unii více (luxusních) aut (s vyššími emisemi), tak to Frantíkům vadí. To ale není problém Německa, to je problém Francie.
Možná jde taky o to, že dříve si D3 vyrábělo svá drahá auta řekněme od 1 mil Kč výše a v tomto sektoru zničilo jakoukoli možnou konkurenci snad s výjimkou Volva a nyní Jaguáru.
Frantíci jsou nervózní z toho, že D3 sestoupilo někam ke skoro 500 000 Kč za auto což již spadá do jejich teritoria menších a levnějších aut.
A ........ Áčku a Béčku se velmi daří. A nic na tom nezmění, že Daimler se možná pojistil nákupem Francouzské technologie - nervózní a neschopná Francouzská vláda masivně podporující neprodejné elektromobily - musela a chtěla něco udělat - tak udělala to nejhorší co mohla.
Pro Daimler to bude těžké - ztráta Francouzského trhu není nic malého. Ale Daimler je na rozdíl od francouzských značek zcela zdravý a může posílit vývoz do dalších zemí, zvýšit tam marketingové aktivity.
A jestli se EU opravdu ODVÁŽÍ podat proti Německu žalobu (proti jediné finančně zdravé zemi EU) - znamená to asi opravdu rozpad Eurozóny, konec Eura a návrat k EHK a národním měnám.
Budiž to sametový rozpad ............ V to musíme všichni doufat.
Avatar - Stejsn
18. 7. 2013 08:57
Re: no ale z mého pohledu se objevilo světlo na konci tunelu
Z článku ale vyplývá, že nejde jen o problém francouzského trhu, ale že EK chce zakázat - na popud Francie - prodeje mercedesů na celém území EU. Aspoň tak to chápu já.
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2013 10:26
Re: no ale z mého pohledu se objevilo světlo na konci tunelu
No ale zatím v tom jede Francie úplně sama... pochybuji že se někdo připojí, vždyť je to nesmysl a pokud bude Daimler ještě rok používat staré chladivo, svět se opravdu nezboří.
Avatar - Stejsn
17. 7. 2013 21:41
Tohle by mohl být
začátek konce EU. A teď jestli je to dobře nebo špatně...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Invert
18. 7. 2013 08:42
Re: Tohle by mohl být
Doufám, že máš pravdu, EU by mohla spadnout..
Avatar - WinDiesel
18. 7. 2013 10:32
Re: Tohle by mohl být
Rozhodně silný argument pro vystoupení Británie.
P.S.: tento problém je ještě širším než se zdá a postihuje americké firmy i z druhé strany.
Řada dodavatelů mercedesu je amerického původu, respektive výrobní továrny jsou ve Francii. Je to mnohem větší balík peněz než pitomé chladivo.
Takže scénář bude následující:
Mercedes ukončí kontrakt s francouzskými dodavateli nebo s firmami majícími továrny ve Francii (např. Delphi). Dále podepíše kontrakty s německými firmami majícími továrny v Německu nebo ve spřátelených zemích (ČR, SR). Např. se jedná o Continental, Bosch atd.
Francouzi si ani neuvědomili, jak strašně riskují. Žádný prodej Mercedesů ve Francii? Žádný byznys s francouzskými firmami .............. jak jednoduchý vzorec. Kdo víc prodělá? Toť otázka pro Hamleta.
Avatar - Stejsn
18. 7. 2013 09:02
Jinak OPRAVTE si ten článek z ČTK
stejně jako jiná média jste ho přebrali doslovně bez čtení, v půlce máte míst "chladivo" napsáno "palivo".
Rozbalit vlákno
2
18. 7. 2013 10:25
Re: Jinak OPRAVTE si ten článek z ČTK
Jednou to tam opravdu bylo, omlouvám se, opraveno.
Avatar - Stejsn
18. 7. 2013 10:31
Re: Jinak OPRAVTE si ten článek z ČTK
V pořádku, rádo se stalo.