1. článek je očividně určený hlavně pro nákladní vozidla, případně pro vozidla s velkým nájezdem, ale samozřejmě to platí i obecně
2. připočítej pneu, (zohledni nedefinovatelnou položku Bezpečnost)
3. seřízení geometrie stojí tak do 30€, takže se to vyplatí i tobě.....
Ono je treba kontrolovat pneu pri prezouvani. Pokud tam neni viditelny rozdil tak neni duvod delat geometrii. Kdyz udelas dle doporuceni jednou rocne kotralu geometrie, tak za 5 let je to cca 5000Kc. Za to spousta ridicu obuje auto a gumy bude mit stejne sjety. Takze za 5 let radsi ty prachy vrazit do gum nez honit vzorek na 1,6mm. Pokud bude ale viditelne nekde neco vice sjeteho neni duvod na geometrii nezajet.
PS: je to clanek hlavne pro velke najezdy(sluzebaky) a nakladni vozidla
no ono záleží, na jakém autě, ale u těžkých osobáků (1,5t) už je to hodně znát... a navíc, pokud ty pneu spíš lepí, než že by vydržely, tak dvojnásob... Conti SC 3 jsem zlikvidoval za 5 měsíců :-(
Tak to jsem netušil, že může mít špatná geometrie kol takový vliv. Já autům moc nerozumím, takže jdou tyto věci hodně mimo mě. Jednou za rok, nebo když je potřeba, tak dávám auto ke kamarádovi do servisu, aby mi na něm opravil, co je třeba, nebo mi řekl, kam mám zajet. Letos na jaře jsem geometrii také řešil. Objednal jsem se na její seřízení na http://www.pneu-novak.cz/…ie-praha-10.html a jo, jezdí se mi lépe :-) .