Diskuse

Měření emisí v roce 2018: Kdo na emisích neprojde?

13.1.2018

Od počátku tohoto roku vám změří emise a umožní pokračovat na STK jen ta stanice měření emisí, která je on-line napojená na ministerstvo a odešle i fotky vašeho vozu. Zjišťovali jsme, co to v reálu znamená.

 

  • 27 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 13.01.  09:32

    Takže

    problém mají pouze dehtomety... tož to su s benzinem klidný. :-)
    • 42 Reagovat !

      foto steakozrout

      steakozrout 13.01.  11:02

      « Re: Takže

      a proto si svuj benzinovy osmivalec necham dokud z nej nevypadnu podlahou >:D
      • 20 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 13.01.  11:56

        « Re: Re: Takže

        A nebo blok nevypadne z celé káry. :-)
      • 03 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 13.01.  12:22

        « Re: Re: Takže

        uzasna smrt, bejt rozmasirobvanej autem za jizdy :yes:
  • 21 Reagovat !

    foto Koudak

    Koudak 13.01.  09:50

    VW Passat B5.5 1.9 TDI PD 96Kw

    Včera jsem byl na emisích skoro hodinu a půl,nakonec jsem prošel jen tak tak,ale vypadá to že naposledy,příště už jedině po výměně egr,vstřiků a turba.....mám najeto skoro půl milionu,přitom auto jede jak má a nekouří,bude ho škoda....
    • 60 Reagovat !

      foto steakozrout

      steakozrout 13.01.  11:00

      « Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI PD 96Kw

      asi kouří když jsi málem neprošel >:D
    • 60 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 13.01.  11:30

      « Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI PD 96Kw

      Preco ho bude skoda - lebo vymenis poskodene suciastky ? Do auta treba aj investovat.
    • 20 Reagovat !

      foto Frantizsekk

      Frantizsekk 13.01.  14:08

      « Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI PD 96Kw

      Staci pridat do pul nadrze tak litr benzinu a kourivost klesne na polovinu.
    • 00 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 13.01.  14:27

      « Re: VW Passat B5.5 1.9 TDI PD 96Kw

      Se stejným autem, ale ve verzi 4 motion jsem po 300tis km prošel bez problémů. Stačilo vyčistit EGR klapku a protáhnout ho po dálnici mezi Rozvadovem a Norimberkem. A natankovat v Německu.
  • 00 Reagovat !

    foto Bazarnik

    Bazarnik 13.01.  09:57

    Hlavně neměnit v případě neúspěchu ME!

    Proto si připravte 500,-Kč aby byl úspěch zaručen, všechno má totiž nějakou cenu!
    • 20 Reagovat !

      foto kexxik

      kexxik 13.01.  13:29

      « Re: Hlavně neměnit v případě neúspěchu ME!

      za 500 bych se ti jako technik vysmál a řekl ti, ať si spočítáš případnou opravu motoru. Jasně můžeš jet jinam, ale budeš znovu platit minimálně emise, pokud jsi předtím už neuhradil celý STK a možná dopadneš stejně blbě.
      • 00 Reagovat !

        foto jiras-

        jiras_ 14.01.  08:51

        « Re: Re: Hlavně neměnit v případě neúspěchu ME!

        Takže jste prodejná d*vka, co pustí nevyhovující auto, jde jen o cenu. Právě kvůli takovým je ten systém zbytečně složitější a složitější.
  • 10 Reagovat !

    foto hedvin

    hedvin 13.01.  10:33

    Nekúří, netáhne

    Ale teď vážně, asi bude potřeba víc vyhnat pavouky z motoru před měřením emisí a nějakou dražší naftu a bude to v pohodě. Na mém autě focus II 1.8 TDCi jsem taky zpozoroval že méně kouří s dražší naftou verva, po natankování obyčejné efecty víc rachtá a víc kouří za studena. Najeto má 265 tisíc zatím s původními vstřiky a na emisích se před rokem měl kouřivost 0,93 místo povolených 1,7 tak doufám že za rok projde v pohodě.
  • 01 Reagovat !

    foto Neurotic

    Neurotic 13.01.  10:48

    Tolerance

    Ta kouřivost u Kie je docela zajímavá to bude asi nepříjemné překvapení, ale hlavně, že to stálo mín >:D Jinak čím starší auto tím větší tolerance takže je otázka proč kupovat novější a komplikovat si život, když starší bude mít menší nebo spíš žádné potíže
  • 04 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 13.01.  11:32

    X

    Zosrotovany sadzomet - dobry sadzomet. Aspon tie naoko najdymivejsie ked zakapu, to len potesi. Alebo ked si ich majitelia daju do poriadku.

    Clanok sice zase reklamny, ale nevadi, len by tam nemuselo byt tolko navodov, ako s tym vy...at.
    • 20 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 13.01.  11:44

      « Re: X

      Stačí vyměnit trysky vstřikovačů a je to v poho, investice nevelká, ceny šly rapidně dolů.
    • 50 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 13.01.  12:09

      « Re: X

      Zošrotovať funkčné auto asi nebude extra ekologické, najmä ak je relatívne ľahko opraviteľné…
      • 04 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 13.01.  12:42

        « Re: Re: X

        to je nejlepsi hlaska vsech co mirej s autem do servisu "lehko opravitelne" >:D aby se pak zjistilo ze to tak lehke a levne bejt nemusi
        • 42 Reagovat !

          foto J-W

          J@W 13.01.  13:08

          « Re: Re: Re: X

          To asi ne, ale pořád je to lepší, než šrotovat 2-3 roky staré funkční auto a kupovat nové auto. Je ale jasné, že výrobci a obchodníci by raději šrotovali.
          • 23 Reagovat !

            foto SamanAR

            SamanAR 13.01.  14:09

            « Re: Re: Re: Re: X

            2-3 roky stare auto? kde se tu pise neco o 2-3 roky starem aute?
            • 00 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 14.01.  07:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: X

              Vek som ani ja neuvádzal zámerne. Samozrejme keď oprava x násobne prevyšuje cenu auta, alebo je ťažko vyčísliteľná, tak je to samozrejme na zváženie. Skôr vidím okolo seba opačný extrém, kedy pomaly 4 ročné autá nie sme ochotný servisovať ;) a čokoľvek mimo výmeny oleja považujeme za nerentabilnú opravu
      • 00 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 13.01.  13:07

        « Re: Re: X

        Mal som take jedno, tiekol olej zo serva. Servo bolo zrejme ok, len niekde po ceste bola nejaka mala trhlina a nevedel som ju identifikovat. Oprava relativne za par centov, vybratie ale komplet motora kvoli hladaniu chyby + pripadny repas cca 300-350€. Trhova cena auta 600€. Hadaj, co som asi urobil?
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 13.01.  13:09

        « Re: Re: X

        Ako pisem, moze ho dat opravit.
        Lebo uz vidim ten titulok: "EU chce srotovat funkcne auta".
  • 43 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 13.01.  11:35

    Nikdo snad nepochybuje o tom,

    že jde zase o jeden ze způsobů jak zaměstnat na ministerstvu další kámoše, členy rodiny a dát spřáteleným firmám vydělat a daňovým poplatníkům ze soukromého sektoru možnost si vrhnout rukávy ještě výš a makat a makat a makat....... >:-[]
    • 04 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 13.01.  11:48

      « Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

      Ty už jsi tímhle taky docela postižený.
      • 12 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 13.01.  16:29

        « Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

        Ty musíš být jeden z té bandy státních povalečů, na které pracující dřou, že se těch parazitů pořád zastáváš. Fuj!
        • 01 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 13.01.  19:39

          « Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

          Žádného zastávání se jsem si ve svém příspěvku nevšiml, ale třeba víš více, než já. Ne, pouze jsem poukázal na tvou tupou zaslepenost a jak je vidět dle tvého kvikotu, trefil jsem se.
          • 01 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 13.01.  20:06

            « Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

            Jestli je někdo zaslepený, tak to budeš asi ty, když nevidíš, jak nás stát dennodenně okrádá, protože potřebuje živit 1/2 milionovou armádu úředníků-parazitů...probuď se voe! Nebo jsem se trefil, a ty budeš jeden z těch parazitů.... >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 13.01.  21:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

              Vidět lze leccos, ale vidět za vším snahu státu vytvářet další a další úřední místa, to je diagnóza.
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 13.01.  21:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

                Zdá se, že máš potíže s viděním. Navštiv očního asap!
                • 00 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 14.01.  08:28

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

                  Vidění lze opravit, ale ty už hloupý zůstaneš.
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 14.01.  14:40

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

                    Já věděl, že jako každý správný primitiv skončíš u nadávek. :-!
            • 10 Reagovat !

              foto DonVito

              DonVito 14.01.  08:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

              Ahoj pradedo.

              Tebe okrada stat? Mas na mysli placeni dani?
              • 00 Reagovat !

                foto pradeda7

                praděda7 14.01.  14:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

                Tebe ne? Kde žiješ? S Paroubkem na Marsu?
                • 00 Reagovat !

                  foto DonVito

                  DonVito 15.01.  10:10

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

                  Ja dokazu byt spokojeny i po zaplaceni dani ;-)

                  Jedna vec je, ze stat je okradan. To ale neimplikuje, ze placeni dani je okradani..
                  • 00 Reagovat !

                    foto pradeda7

                    praděda7 15.01.  10:34

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

                    Spokojený? Jo, asi jako ten švec v Pyšné princezně.........kecáš!

                    Co se ti stalo? Stát okrádán? To je komunistická mluva....ty seš komunista?

                    Samozřejmě. Daně vymysleli ve starém Římě, aby vládnoucí třída bohatla a nemusela pracovat. Ta myšlenka se tak zalíbila všem vládám po celém světě, že ji uplatňují dodnes. Říkají tomu výběr daní, ale ve skutečnosti jde o okrádání pracující třídy, když už to chceš po komunisticku, voe....
    • 22 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 13.01.  12:11

      « Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

      Prečo? Pokiaľ sa obmedzia zjavné podfuky a ubudnuú dymovnice, ktoré pofidérnym spôsobom prešli cez technickú kontrolu, tak to nejaký zmysel malo…
      • 11 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 13.01.  16:31

        « Re: Re: Nikdo snad nepochybuje o tom,

        Ale kamaráde, to s tím nemá nic společného. Neumíš číst...? >:-[]
  • 20 Reagovat !

    foto ikarus

    ikarus 13.01.  11:43

    mi zas chteli pripojit na diagnostiku karburator

    Problem je jinde, stanice mereni emisi nemaji koncovky pro diagnostiku pro mnohe vozy. Jen na ty zcela nejbeznejsi. V druhem pripade se mi dokonce u auta s karburatorem sverepe dozadoval pripojeni diagnostiky.

    Ze majitele budou muset do nejvylitanejsich dieselu zainvestovat a mit je v poradku je vsak spravne.
    • 00 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 13.01.  12:18

      « Re: mi zas chteli pripojit na diagnostiku karburator

      Skoro vsetky relativne novsie auta predsa maju OBD ci OBD Ii zasuvky. Mercedes mal taku tu ich svoju okruhlu. Tak neviem o akych zasuvkach je rec.
      • 00 Reagovat !

        foto ikarus

        ikarus 13.01.  12:22

        « Re: Re: mi zas chteli pripojit na diagnostiku karburator

        ano, nemaji tu "okruhlu" :-O
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 13.01.  22:49

          « Re: Re: mi zas chteli pripojit na diagnostiku karburator

          Hej, tu na prives.
    • 00 Reagovat !

      foto cibusp

      cibusp 13.01.  17:52

      « Re: mi zas chteli pripojit na diagnostiku karburator

      Je to samej doveda, mi na náklaďáku ztlumoval podsvícení přístrojovky, a nadával, že to naklápění světel nefunguje.. A nakonec to dal i do závad... A ty zásuvky jsou pro ně směrodatné, nemáš? Jakto? Máš něco jiného? Neumím to použít, takže odchod, děkujeme za platbu... Banda tupounů, který rozhodujou, jestli budem chodit pěšky, nebo do té * pojedem.
  • 00 Reagovat !

    foto eLzyx

    eLzyx 13.01.  12:52

    víc mě děsí jiná věc ...

    třeba "povinné jsou dva záběry zvenku, hlavní číslo VIN, pomocné číslo VIN (třeba za sklem) a stav tachometru."
    jedno z mých aut nemá VIN. Pokud budu brát jeho výrobní číslo jako VIN, tak stejně nemám kde vzít druhé číslo.
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 13.01.  13:12

      « Re: víc mě děsí jiná věc ...

      Tazke si nasiel jeden pripad z miliona, preco je to vlastne cele nanic ? :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Stejsn

      Stejsn 13.01.  21:33

      « Re: víc mě děsí jiná věc ...

      Taky. Mám tři auta z 80. let a všechna mají jen jeno VIN. To jsem zvědav na co na ME a STK zase narazím.
  • 01 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 13.01.  14:12

    1.9 77kw OII

    Pri zhruba 200k ma kourivost 1,08 a vse puvodni. Ale tam, kde me merili, je limit 3- limity se meni dle roku vyroby.
    Jak jsem uz ale psal vys, staci dat do nafty trochu benzinu a projdete jako nic. Po testu dotankujte do plny.
    • 20 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 13.01.  21:06

      « Re: 1.9 77kw OII

      Vtipné, jak se dehtomilové snaží vymýšlet kličky a obezličky, aby ten jejich hulící vrak prošel...
    • 00 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 14.01.  07:51

      « Re: 1.9 77kw OII

      To je logické, x rokov výroby, x emisných noriem, možnosť časticového filtra.
  • 00 Reagovat !

    foto dragster

    dragster 13.01.  14:36

    emise

    Poradí někdo??? Co je vše potřeba na emisní kontrolu??? Nějaká čísla nebo kódy??? Nikde s o tom nic nepíše. Moc bych se divil, kdyby to nechtěl někdo vidět. Rád bych je připravil (našel a očistil).
  • 02 Reagovat !

    foto BOLESotex

    BOLESotex 13.01.  15:00

    Naftové motory vypouští v chladném počasí větší nečisté emise.

    Naftové motory pro osobní i nákladní auta mají další vroubek. Mnohé dieselové motory vypouští znatelně více škodlivin během teplot v chladném počasí. Nejedná se však o vliv chemických procesů, ale úmyslný zásah výrobců do funkce agregátů. Testu firma změřila 213 různých vozů od 31 výrobců. Výsledky prozradily, že průměrné vozidlo spadající do normy Euro 5 překračuje při běžných podmínkách limity oxidu dusíky 3,6krát a více. Pokud je však provozováno v teplotách pod 18 °C, vypouští až 4,6násobné množství NOx. Například Range Rover Sport vykázal dokonce dvojnásobné množství vypouštěných emisí. Nevýhodou takového opatření je, že při vyšší účinnosti vozidlo začne do ovzduší vypouštět více škodlivin. V takovém případě pak už ale neplní emisní limity. K zásahům do systému redukujícího emise NOx by tedy mělo docházet pouze tehdy, pokud je to pro provoz auta bezprostředně nutné.

  • 31 Reagovat !

    foto cibusp

    cibusp 13.01.  17:48

    lenost?

    Co tak třeba ještě zmínit lenost, nemo neznalost techniků jak SME, tak STK, zkusit hledat, nebo vyřešit problém.. Vypinování zásuvky mimo OBD II? Nemyslitelná věc, vyřešte si to jak chcete... Staré auto, které systém nezná? Vyřešte si to jak chcete.. Nemohu něco na autě najít, protože ten daný vůz neznám? Odchod, a dejte si to do pořádku, případně si to sám zjistěte, kde to je.. Blil bych z toho jejich systému, samá změna, úprava, a najednou 50% aut nemá šanci udělat STK, protože neplní nesmyslné požadavky zákona, který vymyslel nějaký "moula", a nejsou schopni shromáždit si informace o tom, co na silnicích jezdí...
  • 21 Reagovat !

    foto Googlit

    Googlit 13.01.  19:49

    Diesel

    Zákony a vyhlášky se můžou měnit jak chtějí. Dunihlav si vždycky najde cestu jak emisemi projít. I kdyby měl na den vyměnit motor, půjčit někomu manželku, nebo upsat duši ďáblu. Hlavně, že to žere dva litry na sto.
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 13.01.  21:28

    Z jedné strany

    nás stát tlačí do tohohle a z druhé strany nám do motorů cpe řepku... 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto certzhor

    certzhor 13.01.  21:38

    bouda

    todle je špatný.bude se to muset nejak obejít...vidím v tom snahu poškodit starší auta a tím si umetly cesticku k nakupu nových auta které pochopitelně projdou
    • 00 Reagovat !

      foto cibusp

      cibusp 13.01.  21:51

      « Re: bouda

      Nesouhlasim s obcházenim, ale tohle je opravdu bordel.. Máme na firmě spoustu aut, i nových, a už na 1. STK maj obrovský problémy s emisema... :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 14.01.  12:26

      « Re: bouda

      Umetly? Které ženy, či neživé věci máš na mysli?
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 14.01.  13:24

      « Re: bouda

      Pletieš si pojmy, aj starsie auto môze byť udrziavané v prevádzkyschopnom stave. Staršie auto nemusí byť automaticky dýmovnica, len to by sa nemohlo zakaždým dojazdiť az na smrť. Pokiaľ sa to do toho stavu nechá padnúť, tak musí majiteľ počítať s investíciami, alebo s tým že technickou neprelezie. Súčasný systém je zjavne príliš benevolentný a tak to aj na cestách aj vyzerá
  • 00 Reagovat !

    foto mazlik-auto

    mazlik_auto 13.01.  22:45

    diesel

    Také mám diesel, nic jiného než Vervu do něj neliji, vyměnil jsem EGR ventil, turbo o auto se starám. A samozřejmě mám strach, že auto nemusí projít přes emise. Motoricky by mohlo v pohodě další čtyři roky sloužit, nic mu není, nic mu nechybí. Mám najeto 180 tisíc a každý druhý mechanik mi tvrdil, že ten motor v pohodě udělá 500 tisíc jak nic. Že prý mám štěstí, že je to poctivý motor.

    Další vozítko už si kvůli ušetření problémů koupím v benzínu, ale že bych jásal, že si ho nechám aktuálně případně sešrotovat, tak to zrovna ne...
  • 10 Reagovat !

    foto jiras-

    jiras_ 14.01.  09:08

    Systém

    Problémem je relativně několik málo zmetků, kteří vykuchají DPF, lejou do toho bůhvíco, o auto se nestarají a nějaké postupné zahřátí jim nic neříká. Každé obejití pravidel berou jako svou velkou výhru a když jim řeknete, že jsou jen podvodníci, tak jsou celí uražení. Oni prostě ušetřili, ochcali to a jsou kingové. Do toho někteří "technici" na ME/STK, kteří to pustí, nejen emise, ale i auto v totálně dezolátním stavu, které možná nedobrzdí už při odjezdu z STK. To pak dává druhé sortě pošuků argumenty do ruky proč to dělat úchylně složité pro všechny, kteří mají starší auto.
    • 10 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 14.01.  10:43

      « Re: Systém

      Takhle nejak to vidim taky. Ovsem problem je pro me hlavne u tech techniku. To ze majitel nejak obejde mereni je jedna vec, samozrejme je to spatne a mel by za to byt trestan atd. Ale to, ze pravidla obejde technik na STK, tak to je do nebe volajici(zcela bezna praxe, zvlast u nekterych proflaknutych stanic, ktere by davno nemely mit licenci).
      Tusim, ze jedna takova je/byla napr. v Ceskem Dubu. Tam jezdili vykukove z celeho kraje.
      Kdyz nekde naboura ozraly policajt, taky je z toho halo na celou CR.
      Takze technici sice nadavaji, jak to maji tezke, ale delaji si to sami, samozrejme ne vsichni, ale tech kteri nekdy neco nepustili bude HODNE poskromnu.

      Nejvetsi problem jsou samozrejme kamaradsofty. Bazarnici, taxisluzby, kteri tam vozi auta casto a projde jim skoro cokoliv. Naopak obycejni lide (po pravu) narazi, to mi vadi asi nejvic.
      • 00 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 14.01.  11:58

        « Re: Re: Systém

        Moje stare auto (uz zosrotovane) preslo cez STK bez brzd. Viac nemam k tomu co dodat, STK treba bud zrusit, alebo uplne zmenit pristup k tomuto problemu. Pokial bude mat niekto rozhodovaciu pravomoc, vzdy to bude len otazka penazi. Plne motivujuce je, ked technik z STK si postavi barak bez uveru a ked je este tak blby, ze sa s tym chvali.
        • 00 Reagovat !

          foto jiras-

          jiras_ 14.01.  12:34

          « Re: Re: Re: Systém

          A proč jste přivezl na STK auto bez (asi funkčních) brzd? Jen tak pro zajímavost...
          • 00 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 14.01.  13:43

            « Re: Re: Re: Re: Systém

            Ja som tam ani nebol, auto som dal servisakovi. Ked som sa zastavil po auto som sa nasledne dozvedel, ze auto nemalo v poriadku brzdy - tie mi samozrejme dal doporiadku. Keby som s tym siel ja, neprejdem - keby nebol dohodnuty on s "kamosom" co mu tam robi, nepresiel by s tym ani on. Aby auto nemuselo tam ist 2x spravilo sa to takto, ja som sa nestazoval, ale nemam iluzie, ze by toto bola vynimka.
            • 00 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 14.01.  17:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Systém

              Tak ono je toto v podstate spravny postup. Bezny laik by mal ist na STK, v jeho zaujme by mu to mali dokladne preklepnut a pokial neprejde, dat si to spravit a na STK opat.
              • 00 Reagovat !

                foto jiras-

                jiras_ 14.01.  18:36

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Systém

                Ještě lépe by mělo stačit, že to servis po opravě potvrdí v systému jako odstraněnou závadu a zaručí se za to. Ale jako jo, takhle je to fajn, když jsem měl staré auto, tak jsem dostal dočasnou na měsíc kvůli korozi na vedení kapaliny k zadním bubnům. To člověk ocení, samotnému se to blbě hledá když si to nemůže zvednout.
              • 00 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 14.01.  20:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Systém

                V podstate. Ja som bol ale zvedavy na inu vec - auto som mal z rodiny, davali mu par mesiacov predtym robit brzdy. Na STK kriticka zavada - a teda nebolo to mojim jazdenim (ono ja som si popravde ani nevsimol, ze by brzdili zle, ale nepoznal som spravanie toho auta ked boli OK.) Takze bud na STK kecali: 1. lenze servisak tam siel prave vtedy ked tam robil jeho kamos (technikov je tam viac) a tudiz keby to nebol on, tak auto neprejde. 2. servisak je moj znamy a roboty ma viac nez dost, nezabijal by cas nepodstatnymi kravinami - aj ked vylucit sa to uplne neda, lenze oprava ma stala doslova par €, takze na tom nezarobil nic 3. vazne neboli brzdy OK => prvy servis musel odflaknut svoju robotu.
                Ako vyssie pise jiras ja vidim problem v tom, ze STK nieco povie, servis povie druhe a nikto za nic neruci - ty ako prevadzkovatel vozidla tahas vzdy za kratsi koniec. Auto som za par tyzdnov nato zosrotoval - ale prakticky som ho skoro dorazil.
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 14.01.  13:26

          « Re: Re: Re: Systém

          Čudujem sa, že také auto pustili ďalej :-)
      • 00 Reagovat !

        foto jiras-

        jiras_ 14.01.  12:39

        « Re: Re: Systém

        Že se bouračky ožralých poldů rozebírají je jen dobře, obzvlášť když se z toho kroutí na mezerách v zákoně, je jen dobře a nemá to vztah k STK/ME. Existence těch "vyhlášených STK" jsou další ukázka neschopnosti Ťoka, který se holebdal, jak STKčka otevře konkurenci a skočilo to přesně naopak. A hle, lid si ho zvolil znova.
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 14.01.  12:56

        « Re: Re: Systém

        Preco by to mali mat tazke ? Ze robia vsetko podla presne danych postupov a nemusia nad nicim spekulovat ? :-) A zodpovednost prakticky ziadna.
      • 00 Reagovat !

        foto Niemand

        Niemand 14.01.  14:12

        « Re: Re: Systém

        Bol som na STK, kde mali asi prikázané púšťať, lebo na jednej strane mi nebrzdila ručná, prešiel som a ani nič nepýtal. Ale napríklad v SR ma strašne vytáča, že zle nastavené svetlá sú len závada typu C ktorú v podstate nie je potrebné riešiť. A tak bežne stretávam domáce prerábky svetiel za Xenóny, ktoré svietia vysoko, ale hlavne, že spokojný majiteľ vidí ďaleko.
  • 00 Reagovat !

    foto zakaznik

    zákazník 14.01.  13:35

    STK

    Píšete o rozvodech a co když se při vytáčení při STK potkají kdo zodpovídá za vzniklou škodu?
    • 10 Reagovat !

      foto maXX-CZ

      maXX_CZ 14.01.  17:22

      « Re: STK

      Co je tohle za otazku? Samozrejme majitel vozidla. Nebo snad chcete naznacit, ze vozidlo by se melo provozovat jen do 2000 otacek?
      • 00 Reagovat !

        foto zakaznik

        zákazník 14.01.  21:20

        « Re: Re: STK

        I v případě že za volantem sedí pracovník STK?
        • 00 Reagovat !

          foto Ronault-

          Ronault. 14.01.  22:51

          « Re: Re: Re: STK

          Samozřejmě, auto přece je koncipováno tak, že se má bezpečně používat ve všech otáčkách, pokud bude technik používat auto dle doporučení výrobce, ničeho se nedopustil. Naopak, pokud se bojíš, že se ti motor potká při vyšších otáčkách, tak s tímhle autem nepatříš na silnice.
          • 00 Reagovat !

            foto zakaznik

            zákazník 15.01.  07:26

            « Re: Re: Re: Re: STK

            Jen se ptám tak mně hned nevyhazujte ze silnic.
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 14.01.  22:58

    Poznatky

    1. Je jasné, že jde o reklamu na VIF, používejte ho a není problém. Ale OK, taky ho.od počátku do auta dávám.

    2. Bude tenhle problém i u benzínových motorů@? Na poslední STK jsem s manželčiným otloukánkem Fabii HTP dal emise až.na 3 měření. Obvykle mi svítí kontrolka porucha řízení motoru, ale zrovna na 3 týdny zhasla, tak jsem si říkal super, navíc předešlou STK jsme ins tím prošli. Jenže teď auto napojil technik na počítač, zjistili vadu na lambda sondě v historii a musel nějak důkladněji měřit... Hrůza... Auto jezdí normálně, úsporně (dlouhodobě 5.6) a tyhle potíže jsou u HTP klasika... Prý je teda slabší už katalyzátor...
    Zajímalo by mě, jestli by pomohlo taky nějaké aditivum. Prémiový vysokooktanový benzín do HTP nechci, dlouho prý trvá než si řídící jednotka motoru nastaví předstih atd...
    • 00 Reagovat !

      foto certzhor

      certzhor 15.01.  23:44

      « Poznatky

      když prostě neprojde fabia emisemi tak si to oprav a nesnaz se jen "vylepšit chvilkově emise.pak tam stejně NEBUDEŠ DAVAT ADITIVA A BUDES KUPOVAT NEJLEVNEJSI BENZIN.... uvědom si že znečištěný vzduch pak dýcháme všichni
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Austrálie zachraňuje unikátní útes. Na pomoc povolala vědce

Austrálie zachraňuje unikátní útes. Na pomoc povolala vědce

Australská vláda začala posuzovat předložené vědecké návrhy na záchranu Velkého bariérového útesu, který je od…

Hvězda Kameňáků Václav Glazar (†65): Trpěl nouzí! Před smrtí prodal byt i s nábytkem!

Hvězda Kameňáků Václav Glazar (†65): Trpěl nouzí!…

Umřel chudý jako kostelní myš! Herec a kabaretiér Václav Glazar (†65), který proslul třeba jako falešná jeptiška…

 

iSport.cz

Jebavý s Veselým deblový titul v Umagu nezískali, nestačili na Nizozemce

Jebavý s Veselým deblový titul v Umagu nezískali,…

Tenisté Roman Jebavý a Jiří Veselý podlehli na turnaji v Umagu ve finále čtyřhry Nizozemcům Robinu Haasemu a…

SESTŘIH: Sparta - Opava 2:0. Kanga pálil z dálky, Tettehovi pomohla teč

SESTŘIH: Sparta - Opava 2:0. Kanga pálil z dálky,…

Fotbalisté pražské Sparty na úvod nové ligové sezony vydřeli výhru 2:0 nad nováčkem z Opavy. Slezané drželi na…

 

Reflex.cz

Podepsala jsem Antichartu. Marie Rottrová je hrdinka důležitého upozornění

Podepsala jsem Antichartu. Marie Rottrová je hrdinka…

Upozornění: Tento text není další ze senzací o tom, kdo co signoval a nesignoval, ale hluboká poklona legendární…

Měřeno Marií Rottrovou, strašpytlové neobstojí!

Měřeno Marií Rottrovou, strašpytlové neobstojí!

Úvodem jsem prohlásil: „Protože je pátek večer a protože mám na sobě svou nejlepší košili, kterou jsem si právě…