Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
4
/
8
Prohlédnout znovu
Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
Měření tlaku v pneumatikách: Zatraceně drahé bezpečí
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Pneuservis pro 21. století: mechanik musí načíst bezdrátové senzory, zkontrolovat nabití jejich baterií a řídicí jednotce vozu nahlásit pozice.
|
acz
Je mnoho typů senzorů TMPS. Originální lze často nahradit aftermarketovými – buď rovnou určenými pro daný model, nebo programovatelnými.
|
acz
Limity tlaků, které systém hlídá, předepisuje výrobce. Do pamětí vozidel jich uloží obvykle několik – pro různé zátěže či povolené rozměry kol. Samozřejmě vás žádné klování do dotykového displeje nezbaví povinnosti upravit fyzicky tlak v gumách s kompreso
|
acz
Návod ke změření tlaku a následně stisku symbolu „Set“ patří k nepřímému měření. Na Volkswagen Touran s opravdovým TPMS se ocitl omylem.
|
acz
Soukromé školení na funkci systému TPMS nám dal pan Zdeněk Rýc, manažer prodeje společnosti Continental Automotive Czech Republic. Prezentace měla 650 stránek. Poslouchali jsme osm hodin, přesto nám nepřijde, že bychom o senzorech věděli vše.
|
acz
Plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 po faceliftu dojedou dál a mají už českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech aneb Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře