Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: MG Rover bojuje o život (doplněno)

MG Rover balancuje nad propastí. Po neúspěšném vyjednávání s čínským investorem Shanghai Automotive Industry Corporation se automobilka ocitla na pokraji krachu.
Zpět na článek
9. 4. 2005 17:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 17:56
9. 4. 2005 18:08
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:15
neregistrovaný "ciello"
9. 4. 2005 18:29
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 08:58
neregistrovaný "ciello"
10. 4. 2005 11:28
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:02
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 18:35
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 20:54
9. 4. 2005 21:25
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 22:03
9. 4. 2005 22:09
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 22:15
11. 4. 2005 09:27
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 09:30
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 14:54
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 15:11
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 15:19
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 16:11
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 16:37
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:00
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 17:03
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:08
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 17:20
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:25
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:38
neregistrovaný "anonym"
11. 4. 2005 17:53
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 19:04
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 19:58
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 15:03
neregistrovaný "Marko"
11. 4. 2005 16:02
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 16:36
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 16:41
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 16:45
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 16:47
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 16:52
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:11
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 17:15
neregistrovaný "mates"
12. 4. 2005 12:42
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2005 12:46
neregistrovaný "radio"
9. 4. 2005 23:14
neregistrovaný "rossi"
11. 4. 2005 16:40
neregistrovaný "mates"
9. 4. 2005 21:06
neregistrovaný "audi"
9. 4. 2005 21:38
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 14:36
neregistrovaný "audi"
11. 4. 2005 16:42
neregistrovaný "mates"
10. 4. 2005 10:57
neregistrovaný "Bildr"
10. 4. 2005 21:32
neregistrovaný "MMM"
11. 4. 2005 15:07
neregistrovaný "ciello"
18. 4. 2005 09:50
neregistrovaný "Finanční analytik"
11. 4. 2005 14:36
neregistrovaný "Jenda"
12. 4. 2005 12:50
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2005 14:00
neregistrovaný "Gin"
12. 4. 2005 14:17
neregistrovaný "Marko"
11. 4. 2005 14:45
neregistrovaný "Oldrich"
11. 4. 2005 19:42
neregistrovaný "MMM"
12. 4. 2005 13:04
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2005 17:10
neregistrovaný "MMM"
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 17:22
Kdysi
Když jsem byl malej kluk (což jak už víte není moc dávno ), zařídili si showroom vzadu za OD Kotva. Chodil jsem kolem a mlžil jim výlohu svým funěním. To byly časy....
Rozbalit vlákno
49
9. 4. 2005 17:56
Re: Kdysi
Mlžit můžeš dál, teď tam můžeš sjiždět ženský na kávě . Fakt je, že "to teda jsou konce". Já, když zazní -emdží- tak mám brnění až v konečcích prstů. Tak legenda, ta potence, ty zelené louky, ty zastřížené ploty, ty mlhy, ty zvuky startovaného motoru nad mlžným ránem v jelenicovejch rukavicích... ta temná zeleň kapoty, chromová přední maska, stříbrná zpětná zrcátka, kůže na sedadlech, drátěná kola, na kouli řadičky dvě hranatá písmena, chrom rámu kolem předního okna, a chromovej klíček s písmeny na úchopu. Jo, tak tenhle konec mě mrzívá...
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:08
Re: Kdysi
Lenze casi, ktore sa viazu k tomu brneniu koncekov prstov su uz (davnou) historiou. TF-ko aj SV8 su uz iba pochybnym odleskom tej temnej zelenej kapoty, chromovej prednej masky, striebornych spetnych zrkadiel,koze na sedadlach (tak to mozno nie),..... aj tych zvukov startovaneho motoru. A o buducnost MG sa neboj: v GB su specialisti na ozivovanie malych garazovych znaciek, takze ak sa MG teraz vytrati, bude to urcite iba na chvilu...aby sa raz vratilo v plnej sile.
neregistrovaný "ciello"
9. 4. 2005 18:15
Re: Kdysi
je to vcelku problem, kdyz nemaji jak jinak vydelavat penize nez na jedne znacce... a jeste kdyz je podporuje vlada.. ale Blair opet populisticky vcera rekl, ze ty pracovni mista a britsky produkt klesnout nenecha.. tak jsem zvedav.. Nicmene to jsou vyborny auta.. kdyz vezmu Rover 75, tak je to designove dotazeny.. (na rozdil od neceho jineho..ze GTI..) a jizni vlastnosti velice dobre... ale to je asi tak vsechno kdyz do toho zamotam i vcelku normalni cenu, ale smerem dolu maji taky super auta, jenze uz s tou cenou ponekud vyssi.. coz se v konkurenci podlezajicich se nemeckych vozu odrazi na prodejich... skoda..!!!
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:29
Re: Kdysi
75 je zaujimavy, aj ked sa mi moc nepaci ten klesajuci zadok (nema to rad ani na S-Type)...ale jednu chvilu som uvazoval o kupe toho auta (ale po demisii BMW som uzv prezitie znacky prestal verit, a cakal som jej kolaps..co sa bohuzial plni). 25 a 45 - to uz pre mna nikdy nebolo zvlast extra auto (hlavne 45 ako dost mdly derivat Civicu), takze tam by som moc nesuhlasil s tym, ze ide o nieco extra - a dnes su to uz dost zastarane auta. A co sa Blaira tyka, cital som to, aj vyjadrenia hovorkyne ministerstva priemyslu, ale aj prestrelky medzi sefmi Phoenixu a PriceWaterhauseCooper - lenze ja ti mam od chvile co som pochopil o co islo britskej vlade v pripade vytvorenia BMC nejaku averziu voci zasahom politikov do automobiloveho priemyslu. A vyhlasenia - no co ma Blair povedat, ked ma pred dverami parlamentne volby?
neregistrovaný "ciello"
10. 4. 2005 08:58
Re: Kdysi
..je to tak.. na to jsem poukazoval.. nemaji jinou moznost... 25 je vcelku povedena.. a s tou 45 musim souhlasit, i kdyz od dob s Civicem se docela zmenila... ale 75 je skvela, i kdyz jezdi docela casto do servisu.. hlavne celkove meli problemy s chlazenim.... Ale spis bych u tohoto videl jednu zakladni poucku pro vecny rejpaly... ze pokud se jakakoliv automobilka neprida ke koncernu a "neunifikuje" svoje modely, tak nemuze prezit.... viz Saab...
neregistrovaný "Marko"
10. 4. 2005 11:28
Re: Kdysi
do servisu...tak to dobre,ze som si ho nekupil....sice, ja asi musim byt ticho, s mojim autom. S tym koncernom, to je v zasade pravda, aj ked zalezi na tom ako firmu riadis. Ak by mal Rover v case "osamostatnenia" napr. 5 modernych modelov (a nevyrabal by pod silnou librou, ale aj niekde inde), dnes by tu nebolo toto. Naopak, Saab, je sice pod GM, ale ten koncern cele desatrocie nebol schopny s tou znackou nic urobit. Ono je vzdy a vsetko o spravnych ludoch - a ti sa svojim sposobom nedostavali ani Roveru, ani Saabu (GM).
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:02
Re: Kdysi
Hm...a teraz im mlzi vyrobu britska vlada, vlastna nesolventnost, a podivne poziadavky SAIC. A ktoryze Rover si to chodil ofunet (predpokladam, ze 600, alebo dokonca 800(?), alebo v starsom junosskom veku uz 75, ze?!)
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 4. 2005 18:12
Re: Kdysi
A víš, že konkrétní model ani nevím? Já si pamatuju jenom tu plachenici na čumáku. První konkrétní model auta, který mě zaujal byl až Ford Focus (takže počítám tak 12let mého věku). Pak hned v závěsu Chrysler 300m a to byl začátek mého zaoceánského úletu...Jo a taky si vzpomínám, že už jako malý dítě jsem se divil, proč nemá Trabant vzadu dveře a musí se do něj tak blbě lézt
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 18:35
Re: Kdysi
No, medzi nami je rozdiel 8 1/2 roka a zaujimave ako sa stretavame vo vnimani plachetnice v znaku. Ja som sa musel divat na zigulaky! Ale ja som auta zacal vyrazne vnimat uz tak okolo 5-6 roku zivota - pravda vtedy (cca. 81-82 som toho moc nenavnimal na nasich cestach. Ale radost boli stare cisla AutoMobilu (este na tvrdom papiery - stvorfarebne- s nadhernými prirezmi konstrukcnych celkov), a este vacsi, ked ma otec zobral na Strojarensky veltrh do Brna. A Trabant - jeden cas som si ho mylil s Wartburgom. To vies, dve take silne osobnost, z jednej krajiny, to si clovek popletie hned...
9. 4. 2005 20:54
Re: Kdysi
Žiguli - fuj - tank okupanta, do toho jsem nikdy nesedl... V té době jsem miloval Š110 R Coupé. Úžasné... Tlakoměr oleje, olejový chladič. Anatomická sedadla z černé koženky, zadní výklopna boční okénka, vpředu 4 světla v halogenu. Okrasné poklice v chromu, které ses musel naučit nabouchávat na disk. Otáčkoměr, kontrolky s malejma žárovičkama, dveře bez rámu... To už odvál čas... Jo, a co takhle trabant č.1, to znáš?
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 21:25
Re: Kdysi
Zacnem od konca: podla toho co myslis Trabantom c.1. Ja som vzhladom k veku v tom case "sedlal" maly Moskvic - zlta metaliza (bratranec mal cervenu metalizu - vtedy som spoznal co to je zavist ), verzia monoposto. V strede volantu bol klakson (ten volant mal tvarovany veniec), kozenkove hnede sedadlo a na pristrojovke cudlik, ktorym sa zapinali svetlomety! Pedale boli iba dva - na kluke tvaru "vyrovnaneho Z". Žiguli - fuj - tank okupanta, do toho jsem nikdy nesedl... Ja som musel - na bicykli som sa casto hraval na Edi Orioliho na Pariz-Dakar. Sused ma potom casto vozyil jeho Zigulakom na pohotovost na chirurgiu (moji rodicia za socika nemali auto - teda okrem toho Moskvica - ale ten bol MOJ! Len MOJ! )
9. 4. 2005 22:03
Re: Kdysi
Ten Trbant - před tím, co tady všichni známe se tak do roku 1970 vyráběl předchůdce, vypadal jako kráječ na chleba.
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 22:09
Re: Kdysi
Neviem ci myslime to iste, ale pred 601 existovalo auto, ktore uz nieslo meno Trabant - malo to nejake oznacenie P a nieco (70, alebo skor 50?) - uz sa to v predu troch podobalo na neskorsiu 601, ale po boku isla taka padajuca linka smerom k zadnemu blatniku
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 09:27
Re: RADIO ist aus Leipzig wieder nach Hause
zdravím vás, no to je krása, Marko, ty jsi fakt třída, píšeš krásně. Teď budeš závidět - u souseda v garáži jsem narazil na tu červenou, není to sice metalíza, jen červená ala Alfa Romeo, ale kdybys viděl tu radost z auta, kluk měl tenkrát 2 roky, šlapat samo neuměl, ale jak v tom zasněně seděl a troubil, točil volantem a brumlal, ta radost v očích ! Vidíš to a to se psal rok 2003. Některé věci se stávají legendami
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 09:30
Re: RADIO ist aus Leipzig wieder nach Hause
teda to je hrůza, němčinářka by mě zastřelila, samo že zu Hause. som z toho Lipska volako zmetený ... (4 GTI: passat mě tedy nerozhodil, ani to raději nepiš !)
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 14:54
Re: RADIO ist aus Leipzig wieder nach Hause
No a to jako čekáš, že tě budem prosit na kolenou, tady? Vezmi oba ukazováčky a vystřihni "Dva muži v Lipsku..."
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 15:11
Re: GTI, ty lumpe !
jaký prosení ? já psal o té krásné vzpomínce na synka, když si poprvé sednul do toho Moskviče, co na něj dodnes Marko nezapomněl. Tys myslel jako, že se nechám prosit o to, abych napsal zážitky z Lipska ? V žádném případě nebudu nic psát, byl hodně emotivní. Emoce jak ze strany mých snů a preferovaných značek a modelů, tak hlavně emoce způsobené emocemi mého potomka. Ty oči, ta radost, to nadšení.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 15:19
Re: GTI, ty lumpe !
Jo, jistě tvůj syn má právo na emoce, jistě byl nadšený. Ovšem, Radio, ty máš tady také své povinnosti, a to prosím nepřehlížej. Lipsko, to je jako cesta za svátým grálem - spatřils nového Passata (možnás mrkl i na Alfu) prostě, jsou historické chvíle, které ti nedávají jinou možnost, než vlézt do areny a všem zvěstovat tu novinu. Že teda jako se auta budou vyrábět a tak dál... (a něco o Passatovi, tom guru designu...)
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 16:11
Re: GTI, ty lumpe !
Stánek Passatu jsem pozoroval z uctivé vzdálenosti, neboť jsem si chtěl z Lipska uchovati pouze pěknější vzpomínky. A ty jsou: Alfa Romeo 159, BMW 130, MINI Cooper, Focus ST, Astra OPC (jen ta barva, černá je černá), 9-3 Sport combi a ta výstava amerik, nádhera. Ty fotky redakce jsou jen slabý odvar, to se musí vidět.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 16:37
Re: GTI, ty lumpe !
Cením tvou úctu k Passatu... Jinak vidím, že jste byli oba ve vybrané společnosti... Co ta 159, působí větším dojmem než předchůdce? Jo, ten nový Focus, tak to je těžkej designovej úlet Fordu... Budou ho muset rozdávat. O Mini jsme přes víkend tady psali... 130 je to správné auto... ta správná pumpa
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 17:00
Re: GTI, ty lumpe !
on ti nedá pokoj a nedá...co..??? Jen by mě zajímalo, jakej je 9-3 kombi v reale..?? Vím že pro GTIho nebude tak dotaženej ale pro mně je to auto s velkým A...
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:03
Re: GTI, ty lumpe !
Az dojde na ty Chivasy, tak musime GTI-ho poradne namazat a vytetujeme mu na zada neco jako on udelat krtkovi Jen tam nebude "GTI forever", ale neco dlaeko lepsiho A ve finale vapnem "rychly pruhy" a snad se konecne vzpamatuje
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 17:08
Re: GTI, ty lumpe !
no taky nevím, o jaké úctě k Passatu píše. vážně se asi zbláznil nebo je to fauvéfil-úchyl. já k němu nešel, protože je to nula, ale on to GTI asi opravdu nechápe nebo má ty brejle od svýho krtka pořád na očích. saab je nádhernej, jen mi malinko přišly divný ty světla vzadu, při detailním pohledu vypadá ten plast trochu lacině. Astra OPC mě příjemně překvapila, vypadá dotaženější než GTI, jen ji chybí ta minulost, ale snad si jméno udělá. jen ta barva, černá nebo červená by ji slušely mnohem více.
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:20
Re: GTI, ty lumpe !
Neudělá, uvidíš, že ne. Mimochodem, dnes jsem jel po silnici a koukal - 307, C4, Astra a pak jel Golf. Tak jsem si říkal - no, tak jedinej Golf vypadá jak auto... a na tom trvám. Blinkry na Saabu, to je problém, vím o něm. Zapomněls na Alfu (zda působí mohutněji) a na Ford Focus - ten designovej úlet, co ho budou asi muset rozdávat...
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:25
Re: GTI, ty lumpe !
GTI, ty me vazne dojimas! Tak FocusII budou muset rozdavat, ale Passat a BMW5 jsou koser? A Golf je jedinej, ktery vypada jako auto? No zaplat buh za ty ostatni, co jako auta nevypadaj! Ja uz ti to jednou psal, ty jsi snad vazne prastenej tim blatnikem z Pola
neregistrovaný "anonym"
11. 4. 2005 17:38
Re: GTI, ty lumpe !
na Alfě jsem mohl oči nechat, krása. to je jediný slovo, který popíše vše. nepůsobí mohutně, není to takový ten tančík z Wolfsburgu, je to kráska z Milána, těším se na červenou a černou barvu v realu na silnici. možná mne mates ukamenuje, ale v british racing green bude taky působit skvostně. tomu, kdo si tam dá zase křídlo z tupoleva, tak tomu zařídím pobyt u Chocholouška. Focus bude i v jiné barvě a myslím si, že GTI bude tiše závidět ten flair, má totiž na rozdíl od GTI fakt šmrnc. GTI, kein Angst, pořád se budou vyrábět auta, která budou více auta než produkce VW. GTI, sundej si už ty krtkovy brýle !
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 17:53
Re: GTI, ty lumpe !
Ještě, že to píše nějakej anonym, co si na tebe hraje... 159? Jednoznačně kráska. Tupoleva nebrat Tančík z W to se povedlo. Jenže, hoši je to takhle - BMW 5 je velký třesk a velká kláda. Passat je tou samou kládou ve svém segmentu. Možná že ne tak vizionářskou, ale je to tak, že to dokázal. Hodnotím ho chladně, ne programově.
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 19:04
Re: GTI, du bist demagog
zapomněl jsem podpis, omlouvám se, ale jsem si naprosto jist, že jsi věděl od koho to je. Passat není žádný vizionář, je to jen slepenec různých designových směrů, žádná jednoduchost, ale klasická přeplácanost. snaha narvat tam vše trendy, výsledkem je auto, které vyvolává u umělecky založených jedinců zvracení.
11. 4. 2005 19:19
Re: GTI, du bist demagog
Nějak mi to tu bliká - to poslední slovo je - nadšení? Ty bys neměl teď zahálet - na Octavii je tě třeba.
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 19:58
Re: GTI, du bist stockblind ?
asi jo, viď ?
neregistrovaný "Marko"
11. 4. 2005 15:03
Re: GTI, du bist stockblind ?
....aaa vitaj naspat! Moj MOSKVIČ?! V červenom?! Dufam, ze ste suseda zbavili tej masiny. Dnes, v case tych elektrickych hovadin s napismi Off-road, Police, a cojaviem co este, musi ten slapaci Moskvic posobit realisticky a stylovo. Ano, a legendarne... A keby ste vedeli ako tie plechy vonali, ked bol cerstvo privezeny. Proste autak ako ma byt!
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 16:02
Re: GTI, du bist stockblind ?
je na zahradě, stál mě půl litru fernetu, je nádhernej, hlavně ten gombík uprostred a zrcátko, moskvič cabrio, vlastně roadster. nedávno se mě ptal, jestli mu ho taky vezmu do myčky
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 16:36
Re: GTI, du bist stockblind ?
Tak toho pamatuju Meli jsme ho na dopravnim hristi. Mel takovou tu bajecnou modro-zeleno-sedou barvu a porad jsme se o nej prali Nechas me svezt, kdyz ti na chvili pujcim to svoje?
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 16:41
Re: GTI, du bist stockblind ?
Tak to vám závidím... já odžil na Tatrovce, jezdila jen rovně, ovšem zas byla celá ze dřeva. Dodnes cítím pocit, jak jsem na ní sedával a jezdil z kopce, to byl rachot...
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 16:45
Re: GTI, du bist stockblind ?
Tak tu jsme meli u babicky Zive si pamatuju, jak tatovi tuhly rysy, kdyz jsem ji kladivem opravoval
neregistrovaný "GTI"
11. 4. 2005 16:47
Re: GTI, du bist stockblind ?
Proto jsi přes víkend nepsal. Tys jezdil na dopravním hřišti.
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 16:52
Re: GTI, du bist stockblind ?
Obcas musim byt i doma Jinak ani nevim, jestli tam kde ted bydlim nejaky dopravni hriste je. Musel bych zavitat do sveho rodiste Ty Moskvice meli dva a dve takovy trikolky s volantem a dvouma kolama na predni naprave, asi vis co myslim. Fakt o ne byla rvacka, protoze na kolobezce to stalo za h... a navic se strasne blbe ukazovalo rukou, ze chci zatacet
neregistrovaný "radio"
11. 4. 2005 17:11
Re: GTI, du bist stockblind ?
s radostí, ale musíš dávat pozor, na rozdíl od té tvé káry není pojištěný
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 17:15
Re: GTI, du bist stockblind ?
Kdyz me jeste nechas delat "brm, brm", tak budu nejstastnejsi clovek na svete
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2005 12:42
Re: GTI, du bist stockblind ?
Umyvat rucne (pestuje to u potomstva vztah k autam)! A v akom stave su narazniky? Su neposkodene, a chrom je OK?
neregistrovaný "radio"
12. 4. 2005 12:46
Re: GTI, du bist stockblind ?
chrom je vcelku dobrý, jen šlapátka se musely hodně promazat
neregistrovaný "rossi"
9. 4. 2005 23:14
Re: Žiguli-tank okupanta
Ale no tak, jen si to přiznejme, že tenkrát kromě polského fiata a žigula nic lepšího nebylo. A co teprve Fiat 125 speciál. Pro někoho žigul pro jiného "polák"´, pár jich tu bylo a to bylo teprve něco - 1600ccm DOHC 100ps, 0-100=11s, Vmax=175..... . Design byl taky na rok 68 OK, velurové sedačky, hořčíková kola. Pro žigula dobrý základ nemyslíte. Teda pokud tu je někdo kdo ví? Takže bych na žigula až tak neplival... . A s tím tankem, nevím, podle mě 1000kg není až tak moc.
10. 4. 2005 00:13
Re: Žiguli-tank okupanta
Na "Poláka" si moc dobře pamatuji. Ten tank není narážkou na váhu, ale na okupaci, Rossi. Žigulík byl Fiat 124, vůz roku tuším 66.
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 16:40
Re: Žiguli-tank okupanta
Ten tank okupanta je GTI-ho oblibena hlaska Konec koncu za totace to byla dobra volba kdyz jsi chtel neco rychlejsiho. Jinak uz byl jen Fiat Ritmo nebo nejaky Renault z Tuzexu
neregistrovaný "audi"
9. 4. 2005 21:06
Re: Žiguli-tank okupanta
ja som mal rovnaký problém
neregistrovaný "Marko"
9. 4. 2005 21:38
Re: Žiguli-tank okupanta
S cim? S Warbim a Trabim?! A mal si problem aj s tym, kde je vpravo a vlavo? Ja ano. A stvalo ma to, lebo casto sa mi stavalo, ze sa ma niekto na ulici pytal ako sa dostane tam a tam. A ja som mal fakt snahu mu to vysvetlit....az na to, ze som si nebol isty denotatom slov vpravo a vlavo. Niekedy ten clovek prechadzal okolo mna druhy krat, ale, predstav si, uz si ten smer nikdy u mna druhykrat neoveroval. Sever ohladom tych svetovych stran som chytil az cca. v siedmonm roku zivota.
neregistrovaný "audi"
10. 4. 2005 14:36
Re: Žiguli-tank okupanta
počuj ty si mal rovnaké problémy ako ja pravdupovediac aj teraz sa mi stane že sa ma niekto opýta na cestu a ja zamyslený mu poradím presný opak
neregistrovaný "mates"
11. 4. 2005 16:42
Re: Žiguli-tank okupanta
Jestli ono to nesouvisi s narodnosti (Je to nejapny zert, tak se neurazejte, pls)
neregistrovaný "Bildr"
10. 4. 2005 10:57
je to škoda
osobní zkušenost s žádným roverem nemám, ale myslím si že je velká škoda, když británie o tuhle značku přichází. v dnešní době unifikace, kdy sednete do pěti aut a v interiéru nezaznamenáte prakticky žádnou změnu je škoda každé značky, která si jde svojí cestou a to rover zajisté byl. třeba taková 75tka je kus auta, který podle nemá po designové stánce žádnou chybu ... prostě příjemný zevnějšek, na který si nemusel nikdo "zvykat" a výrobce mu netlačit svoje "moderní pojetí" automobilu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MMM"
10. 4. 2005 21:32
naprostá škoda
Vlastním 75-ku a znám několik kolegů, kteří mají tento vůz. Proti poruchovosti se musím ohradit. Nemám žadný problém za 95000 km a ostatní
jsou na tom téměř stejně. Přečtěte si na těchto stránkách popis R75 a dalších modelů. Je to výstižné. Někde tam píší, že Rover vyráběl kvalitní auta s neotřelým vzhledem. Mám v rodině ještě 114GTI a 416Si
a potvrzuji. Samozřejmě, že R75 je skvost, tichá luxusní, prostě radost a relax z jízdy, 114GTI je malé, velmi živé auto, které Vás zaskočí svoji pridkostí a 416Si je dost svižné, ještě dost elegantní, přitom vcelku přijatelně velké rodinné auto. Pokud MG-Rover nepřežije, je to pro mne zklamání. Nestačí prostě dnes vyrábět solidní auta a výborné motory!!!!!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ciello"
11. 4. 2005 15:07
Re: naprostá škoda
.. a co se týká interieru to je skvost sam o sobě... tam by se mohlo vyučovat estetice a DOTAŽENOSTI... A k těm poruchám.. já byl jen v kontaktu s autama na servise, takže z toho to hodnotím... ale vím i o spokojených vlastnících... nicméně konstrukční chyby tam jsou... jen je problém s náhradníma dílama... tam je hodně velkej kámen úrazu... čekat na blatník (třeba) 2 měsíce je docela síla... Ale jinak k tomu autu opravdu vzhlížím.. a svezení s KV6 je moc příjemný....!!!!
neregistrovaný "Finanční analytik"
18. 4. 2005 09:50
Re: naprostá škoda
To jste možná nedšený, kolega ale hovoří poněkud jinak. Zvláště ve spojitostí s šílenou nekvalitou a předražeností práce v tuzemských roveráckých servisech. Lhostejno zda v Praze, nebo v Plzni.

A 95 000 km bez větší poruchy dneska ujede většina aut která si koupíte a na značce ani tak moc nezáleží- to je spíš pravděpodobnostní záležitost. Jako argument je to spíš k smíchu.
neregistrovaný "Jenda"
11. 4. 2005 14:36
bez titulku
2 reseni - bud nechat padnout - to radej, protoze do toho bude stat akorat sypat prachy bez zadnyho vysledku anebo prodat nekomu s dobrym zamerem - jestli Rover ovsem prodaj cinanum tak to si sami britove moc nepolepsi, protoze odsud zacnou sypat do Evropy lacina vozidla, ktera zacnou zatapet ostatnim vyrobcum
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2005 12:50
Re: bez titulku
Aj ja si myslim, ze ak ma padnut, tak je zbytocne tu agoniu predlzovat. ALE! Nemyslim si tym, ze ma padnut! Dost sa totiz cudujem, ze o Rover nema zaujem napr. Honda. Dve desatrocia sa evidentne snazi v EU predavat luxusny Legend (ale nema na to image, ani mat nebude), zato ma zrejmu chut v tomto segmente posobit, a ma aj dost penazi. Tak preco nekupit europsku znacku, ktora tu bude plne akceptovana aj ako premiovy (subpremiovy) vyrobca. Taky "Trojsky kon". To iste v pripade Toyoty - s Lexusom, ktory je technicky, aj kvalitativne na urovni, ale chyba mu "znacka". A Toyota ma penazi, ze nevie co s nimi. Ja byt manazerom u japoncov o Rover sa idem pobit.
neregistrovaný "Gin"
12. 4. 2005 14:00
Re: bez titulku
Honda uz to mela v 80 a 90 letech a radeji se te znacky zbavila, v UK se budou auta snad je vyrabet, ale vyrobce tam neni a uz asi zadny nebude. Cinani si koupi akorat to co zbyde, takove tresnicky za par liber. Rover nema nic, ani image ani know-how. Asi pred peti lety jsem cetl v UK magazinu o praktikach ve firme Rover. Katastrofa
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2005 14:17
Re: bez titulku
Ja viem, ze Honda vlastnila v Rovere podiel...a odisla nie preto, ze by sa rada zbavila, ale preto, ze v case kedy ponukla navysenie svojho imania v automobilke tak, ze by sa stala majoritnym vlastnikom, to bolo odmietnute. A japonci su v obchodnych zalezitotiach taky, ze dvakrat do rovnakej rieky nevstupia. S tym, ze Rover nema imidz by som nesuhlasil (myslim, ze ten tam je, mozno ho treba trochu ozivit), s tym ze nema know-how (momentalne) - s tym suhlas. Ale v stave v akom je (myslim financne a tym aj moralne) sa neda nic ine cakat. Prave preto by potreboval niekoho kto ma know-how (a trosku aj meno - co SAIC/Chery chyba), a jasnu viziu co so znackou dalej. To ze GB nema vlastnu velku automobilku, je ciastocne "vinou" hlavneho zamerania automobiloveho priemyslu v GB - premiova az supeluxusna vyroba, plus vykyvy trhu (obzvlast bolestive pri luxusnych autach), automobilky v majetku firiem, ktorych core-biznis bol o niecom inom, a prapovod problemov az v tom nestastnom koncerne BMC (vdaka GB vlade). A praktiky v Rovere pred 5 rokmi? Ja som necital, tazke neviem , ale pred 5 rokmi...to bola tusim doba, ked Rover patril prave pod BMW, nie?!
neregistrovaný "Oldrich"
11. 4. 2005 14:45
MG Rover
Vážení, počkejte s těma pohřebníma řečma ještě chvíli ... s Roverem to vypadá špatně, ale s MG to zas tak děsivý není... Rover neměl šanci od té chvíle, kdy ho pánové od BMW pošlapali, aby jim nelezl do segmentu "aut s tváří"... to jim ale nebránilo si ponechat zančku ve vlastnictví a nechat si platit z každého prodaného auta licenční poplatek... Jestli vás to fakt zajímá, tak se podívejte na www.roverclub.cz
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MMM"
11. 4. 2005 19:42
Re: MG Rover
Zdravím Oldu, musím přiznat, že na této diskuzi jsou k naši Roverům vcelku slušní, radši se nedívej na novinky.cz. Plakal by jsi jaký tam jsou samozvaní odborníci na Rovery.
neregistrovaný "Marko"
12. 4. 2005 13:04
Re: MG Rover
BMW si tusim nechalo prava aj na ostatne znacky, ktore ziskalo spolu s Roverom & spol. napr. Hayley (akurat predalo ten Rover). Myslim tiez, ze u BMW urobili velke svinstvo - ten Rover predali za 1 libru. A predali ho podnikatelom, ktori v automobilovom biznise NIC neznamenali - a vytvorili konzorcium iba za ucelom kupy automobilky (aj ked s dobrym umyslom zachranit domacu znacku - lenze, kto chce dnes prezit nesmie trvat na takych malichernostiach ako je narodna hrdost). U BMW museli vediet, ze za stavajucich okolnosti (silna libra, zastarane modely 25/45, nekompetentny majitel) pojde znacka ku dnu. Bol to likvidacny predaj, pretoze ak by mali zaujem o buducu existenciu, predali by Rover " v baliku s Landiem". Ale to, ze za vyrobu aut sa plati niekomu inemu "ciastka" za pouzivani znacky, kt. nie je majetkom vyrobcu, to nie je nic nezvykle. Myslim, ze aj Skoda Auto (VW) sa musela nejak dohodnut so Skodou Plzen (Siemensom?) na pouzivani znacky, ktora patrila Plzni. Len uz si nepamatam ci to tam bolo vyriesene bezplatnou dohodou, alebo nejakym jednorazovym poplatkom (?). Aj Chevrolet musi platit koncernu Daewoo za pouzivanie znacky Daewoo na autach, odkedy je v majetku US koncernu.
neregistrovaný "MMM"
12. 4. 2005 17:10
Re: MG Rover
Skoro máš pravdu, BMW si v Land Roveru vyvinulo X5 a nechalo si MINI.
Pak rodinné stříbro (Land Rover) prodali Fordu a Rover chtěli zlikvidovat a rozprodat po kouskách. Zásah vlády UK zapřičinil předání
do rukou Phoenix za symbolickou cenu. Bohužel se nepodařilo včas najít
správného partnera. Kdyby BMW za něco stálo, dnes by se Rover prodával
- sice v malé produkci, ale jako důstojný "angličan" a MG by plnila sportovní ambice nosných modelů. Vždyť ve svém autoparku má 2 Rovery i královna a sama je v 70-letech řídila.