Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Michelin jde proti proudu. Kritizuje testy pneumatik, i když v nich vítězí. Proč?

Kdo by si stěžoval, kdyby v testech mezi konkurenty pravidelně patřil mezi nejlepší, že? V případě Michelinu to neplatí. Kritizuje zažité zvyky a žádá změny.
Zpět na článek
27. 7. 2018 13:57
27. 7. 2018 15:00
28. 7. 2018 08:23
28. 7. 2018 08:26
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2018 13:40
Životnost
V kilometrovym nájezdu měl Michelin vždycky náskok = asi ho poslední dobou eště navýšili :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
27. 7. 2018 13:57
Michelin
Michelin je špička, aktuálně je PS4(S) nejlepší UHP pneu na trhu. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
27. 7. 2018 14:26
Re: Michelin
Slušnej posun udělali i v celoročkách = a až neuvěřitelnej náskok maj v životnosti :yes:
Avatar - pradeda777
27. 7. 2018 15:00
Zajimave,
ze v F1 Michelinky na Bridgestony nemeli... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
27. 7. 2018 15:11
Re: Zajimave,
Ale F1 je jiný svět, tady je to naopak. ;-)
Avatar - KANKUNEN
27. 7. 2018 18:11
Kdo jezdí hodně,
Tak je Michelin jediná volba. A jak to vypadá i celoročky už fungují.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
27. 7. 2018 18:20
Re: Kdo jezdí hodně,
Relativně slabší jsou jejich zimní pneu.
27. 7. 2018 19:09
Re: Kdo jezdí hodně,
Souhlasim, jezdim nekolik let Michelin, predtim vzdy Continental.
Oboji jsou vyborne, Michelin je o neco lepsi na vode (letni), Continental mozna trochu lepsi na snehu/ledu (zimni), ale opet to jsou tak male rozdily, ze to nema cenu resit (Michelin zimni je zase tissi a podle me lepsi na suchu).

Ovsem Continental umi to "rozplacnuti" pri brzdeni.
Nemeril jsem to, ale subjektivne mam pocit, ze to funguje ... ze to muze oproti Michelinu zkratit drahu o pul metru, metr... ale muze to byt jen pocit.

U Michelinu jsem ted predevsim kvuli tomu, ze jsou oproti Continentalu trochu tissi, to vzdy potesi.

Menim ve 4mm TWI. Zbytek at si dojede nekdo jiny.
Rozdily v zivotnosti minimalni, mozna malicko lepsi Michelin, ale to ani nestoji za rec, to muze byt 2-5% - to uz vetsi rozdil udela 1-2 tisice km ve 35 stupnich v lete... :-)
27. 7. 2018 19:47
Re: Kdo jezdí hodně,
Suhlasim. Trochu s obavami som od nich celorocky kupil na poskakovanie po meste a velmi pozitivne prekvapili. A na vode mi pripadaju lepsie nez letne aj zimne. Zivotnost ma netrapi.
28. 7. 2018 00:27
Energy Saver
Keď hľadám na nete pneumatiky, od Michelinu mi vždy prvý vyskakuje, neviem prečo, model Energy Saver. Kúpil som ich raz, žena ich dostala nahodené na aute pri kúpe Yarisu. Viac také svinstvo na aute nechcem.
Celoročky považujem za nutné zlo, automobilky ich začali montovať v prvovýrobe. Možno som staromódny, ale je to kompromis, ktorému vždy bude niečo chýbať. Iba ak do mesta.
Rozbalit vlákno
6
28. 7. 2018 05:35
Re: Energy Saver
To čo montujú automobilky ako celoročne v prvovýrobe stojí za dve veci. Ak chceš celoročne, tak zmysel ma GoodYear, Michelin a Conti. Skus si pohladať testy kde neuvádzajú, len známky, ale reálne hodnoty pre tú ktorú disciplínu. No a tiež je otázne kde jazdíš. Moja zima mala tento rok dva dni so snehom a v zime na vode a na suchu sú univerzálky lepšie ako zimné.
28. 7. 2018 14:30
Re: Energy Saver
Tak v tomto by som si nebol celkom istý, práve na vodu a nízke teploty sú zimáky primárne robené, dobré vlastnosti na snehu sú už len pridanou hodnotou. Univerzál znamená kompromis na zimu aj na leto, na motanie sa po meste povedzme že OK, ale chodím s deckami aj lyžovať alebo na termály do Poľska, a na takú cestu nemám chuť ísť s celoročkami ani náhodou.
28. 7. 2018 22:19
Re: Energy Saver
Tým by som si nebol taky istý. Crossclimate boli dlho najlepšie brzdiace pnue na vode. Aj dnes sú univerzálky testované na brzdenie na vode zo 100 a zimné a letné z 80. Čo jednak robí výsledky ťažko porovnateľné a hlavne tak na prvý pohľad vyzerajú univerzálky výrazne horšie. Zimné môžu mať vďaka množstvu drážok lepšiu odolnosť voči aquaplaningu. Ale tým ich výhody mimo sneh končia. Dezén je proste príliš mäkký na to, aby podržal v zákrute, alebo pri brzdení. A mäkký je práve preto, že zimné sú navrhované na sneh. Tá istá zimná čo sa predáva u nás sa predáva aj vo Fínsku.
Na moje zimy kde je sneh max 5 dní a na hory toto auto nevozím sú proste univerzálky lepšie. Ale ak najazdíš toľko, že gumy nezostarnú a pohybuješ sa často v oblastiach kde hrozí sneh, tak prezúvanie ma zmysel.
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2018 09:32
Re: Energy Saver
Vidíš, já třeba lituju, že jsem při poslední výměně nedal na auto celoročky. Při mém současném nájezdu se mi přezouvání fakt těžce nevyplatí, pneumatiky samy zestárnou a ztvrdnou dříve, než je sjedu. A až pojedu někam do hor, tak si prostě zase půjčím auto v půjčovně, vyjde to levněji.
28. 7. 2018 14:26
Re: Energy Saver
Áno, vtedy celoročky majú zmysel, to bez debaty. Ale montovať to v prvovýrobe na všetko mi príde od veci. Povedzme ešte na mestské autá, ale prečo to dávajú napr. na vozy ako Peugeot Traveller alebo Renault Scenic...
Avatar - Blue Sun
28. 7. 2018 15:50
Re: Energy Saver
Je to divné. Bývalka na P208 dostala normální letní (auto kupovala v lednu).
Avatar - Hittman
28. 7. 2018 08:23
Hezka
reklama.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hittman
28. 7. 2018 08:26
Je
to jako s autem, verze v základu se základním motorem se také rapidně liší od vrcholné verze s vrcholným motorem...
Rozbalit vlákno
0