Stratégové fordovy americké odnože Mercury zaměřují svou pozornost na omlazení struktury zákazníků. Prostředkem má být nový Mercury Milan, který se nápadně podobá stylu evropských modelů značky Ford.
Už mi fakt lezú na nervy kadejaké koncernové hry a skladačky. Výnde nové auto a človek len koumá načo sa to podobá, od koho to má podvozok, motory... potom zistí, že môže kúpiť tú istú techniku v inom kabáte za nižšiu cenu. Je to na ľavačku s týmy koncernami.
V zásadě tě chápu, ale je to opravdu tak strašná situace? Výbavu a vzhled dostaneš lepší. I bezporuchovost luxusních odnoží koncernů je lepší než u masových značek. A to mně osobně stačí. Hierarchie Ford-Mercury-Lincoln je ve všech těchto aspektech nenarušená. Obdoba Škoda-VW-Audi.
No designově teda auto úplně o ničem! Snad ten zadek není úplně nejhorší,ale... Ještě, že to má alespoň evropskou (nebo možná evropsko-japonskou) techniku (podvozek, převodovky, jak je to s motory nevím).
Má to globální techniku. Ten neustálý despekt k americké technice (která ostatně vymyslela prakticky všechny prvky výbavy v dnešních autech) je nejtrapnější právě v dnešní zglobalizované době.
Problém na těchto diskuzích je, že Evropa si těžko přiznává, že je min. 5 let za USA a Česko přinejmenším 25 let v technice a 50 let v myšlení!!!!! Z toho plynou neustálé urážky, podceňování a odmítání všeho, co pochází zpoza Atlantiku.
Tomuhle tvrzeni se mohu jen smat. Podle toho co dostavam do ruky pri sluzebnich cestach v americkych pujcovnach (drive u Avisu, ted od Hertze) tak presne opak je pravdou. Design interieru, kvalita plastu a zejmena slicovani je o generaci zpatky oproti evropskym autum stejne tridy a stari. Jeste ze pujcuji i jine znacky v ramci koncernu (treba Mazdu 6).
To je prostý fakt. Amerika je tahoun technického pokroku. Evropa není světová jednička už od 1.světové války. Momentálně je v moderních technologiích už 3.! Japonsko se sápe holt nahoru (a ostatní asijské země taky). Jakmile jde o nějaký skutečný high-tech, tak Evropani dělají pro Evropský trh jen vlastní "obal" a "vnitřnosti" jsou americké či "japonské". Typický příklad: počítače. Nevím o žádném podstatném prvku výbavy, který by do automobilů zavedli opěvovaní Němci. Poslední dobou mě dost pobavila reklama na modernizované Audi A4. Slogany typu: Kdo byl druhý na severním pólu?, na Mount Everestu? atd. Prožívat náskok...Prostě chtějí ukázat, že nikoho nezajímá, kdo byl druhý. A pak tam zírám na verzi: Kdo byl druhý na Měsíci? a jen čučím Vědí oni vůbec, že jako druhý se tam dodnes nikdo nedostal??? Tomu opravdu říkám prožívat náskok. Náskok USA!
Kdo nechce pochopit nepochopi a "jen cuci". Podstatou reklamy o Mesici je to, ze jmeno Neil Armstrong zna leckdo. Tech kterym neco rika jmeno Edwin Aldrin bude radove mene.
Přiznám se, že teď z hlavy neznám přesné znění, ale není tam náhodou "přistál jako druhý"??? Tím by celá tvá konstrukce padala. Protože přistáli naráz. Tak jako tak hlavní je, že nechápu, proč se Audi chlubí americkým technickým pokrokem.
No tak to tim spise. Na Aldrina jsem si vzpomnel z hlavy, ale na Conrada a Beana co tam pristali (Apollo 12) jako druzi jsem se uz musel podivat. Takze ta reklama sedi. Interpretaci, ze se na te reklame "Audi chlubí americkým technickým pokrokem" tezko komentovat. Kdyz zacne fandovstvi provazet ztrata nadhledu je lepsi si dat pauzu a zajit na pivo.
Pivo nepiju. Hnusně chutná a smrdí. Jediným kladem je bezpochyby vysoký obsah vitamínu B. Nadhled neztrácím, jen jsem poznamenal, že reklama mající opěvovat pokrok Audi mně vždy evokuje americký technický pokrok.
Taky se přikláním k tomuto. I když čert ví. Nemůžu si pomoct, ale jestli bude nové Mondeo vypadat jak ukazovali v Autocaru 19.5.04 tak se na něj neskutečně těším.