Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Milion kilometrů? Naftová Fabia to zvládla za 13 let.

Škoda Fabia 1.9 TDI/74 kW z roku 2000 má na počítadle milion ujetých kilometrů. Její majitel, Peter Kirchhoff ze Sprockhövelu u Wuppertalu, tento okamžik dlouho pečlivě plánoval, počítadlo ukázalo 999.999 kilometrů přímo v Mladé Boleslavi.
Zpět na článek
4. 7. 2013 14:03
4. 7. 2013 13:41
4. 7. 2013 14:27
4. 7. 2013 15:12
4. 7. 2013 15:17
4. 7. 2013 16:00
5. 7. 2013 08:24
4. 7. 2013 13:46
4. 7. 2013 14:22
4. 7. 2013 14:52
4. 7. 2013 15:12
4. 7. 2013 15:31
4. 7. 2013 18:21
7. 7. 2013 18:07
4. 7. 2013 19:50
4. 7. 2013 21:21
4. 7. 2013 21:21
5. 7. 2013 19:57
7. 7. 2013 17:33
6. 7. 2013 00:46
4. 7. 2013 13:31
pocitadlo km
myslim ze by bolo elegantnejsie to nechat "oficalne uradne stocit na 0km" zaznamenat to napr do servisnej knihy a potvrdit to na STK. Tak by to mal v cajku a nemusel by si predpotone viest knihu jazd

v kazdom pripade milion km - moj respekt !!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DBS
4. 7. 2013 14:03
Re: pocitadlo km
Tu knihu si vedl celou dobu,tak proč by s tím zrovna ted,kdy se to hodí nejvíc přestával..?
4. 7. 2013 13:41
:-)
Milion kilometrů v PéDéčku? Tak to máte asi nepřesný přepis rozhovoru:
"Popopopokud auto vyvyvyvyvdrží – a s tím popopopočítám – bubububudu momoci hlásit i dadadadalší rerekord."
Rozbalit vlákno
5
4. 7. 2013 14:27
Re: :-)
>:D Zrovna včera jsem si poseděl cca 1 hodinu v nastartovaném policejním transportéru a málem mě z toho hluku trefil šlak. To možná i ta hodina čekání na dešti než přijeli byla příjemnější ;-)
Avatar - iudex
4. 7. 2013 15:12
Re: :-)
Čo, chytili Ťa s pikom či háčkom? >:-[]
4. 7. 2013 15:17
Re: :-)
Ne, trefil jsem na jinak naprosto bezproblémový silnici výmol a rozštípnul 17´´ ráfek na MR2 :-( Tak potřebuju protokol, aby to šlo za správcem komunikace. Přeci jen díra hluboká 12cm 8-s je moc a dokud je někdo (já) nebude prudit, tak ji neopraví. Pravda, dnes ráno už byla opravená... zaházená drny, fakt nekecám >:D
PS: Háčko jsem dal policajtum jako úplatek, aby na mě nepráskli, že jsem byl nalitej ;-) >:-[]
4. 7. 2013 13:46
Držák
Mám ve firmě to samé auto s motorem SDI , najeto přes 400 tis. a zatím vše OK. ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
4. 7. 2013 14:22
Re: Držák
Chudák vodič, ktorý dostal hladký dízel, asi za trest. >:-[]
"Nevadí, že to neťahá, hlavne, že to hučí!" >:D
Avatar - Hittman
4. 7. 2013 14:52
Re: Držák
Jezdil jsem s SDI v Seat Inca a luxus, pohodové auto, motor bez poruchy. Pokuch chci stíhačku, volím 6 a více hrnků pod kapotou.
Avatar - iudex
4. 7. 2013 15:12
Re: Držák
Spojenie pojmov SDI a luxus do jednej vety, to je na povestný zlatý ventilček. >:D
Avatar - peter222
4. 7. 2013 14:07
Toto je najlepšia reklama.
Myslím ,že nejedna automobilka by teraz menila so škodou ,aby sa takto písalo o ich modele. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Skipper
4. 7. 2013 18:00
Re: Toto je najlepšia reklama.
Tak Fábií a hlavné Octavií je s podobným nájezdem podle mně docela hodné. Akorát mají na tachometru 200 000.
Avatar - KubikCv
4. 7. 2013 20:59
Re: Toto je najlepšia reklama.
Amen >:D :yes:
Avatar - Chuck Norris
4. 7. 2013 23:20
Re: Toto je najlepšia reklama.
konečně to někdo pochopil >:D já si myslím že i víc než 1mil km... některý vypadají nejmíň na 4miliony podle toho stavu >:D
4. 7. 2013 14:13
Spolecne foto ******
Druha rada zprava stojici: Xawier, jossalito, GTI, miromen
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
4. 7. 2013 14:24
Re: Spolecne foto ******
To máš zle, miromen hrá za VW, nie Škodu.
Na čestnom prvom mieste by mal stáť Petrumr ako vyhlásený obhajca Fabie (aj keď skôr tej s menším počtom valcov). >:D
Avatar - PeterLuk
4. 7. 2013 15:55
Re: Spolecne foto ******
Niak ste zabudli na Adamka >:-[] :no:
Avatar - Individualita
4. 7. 2013 14:14
Upřímnou soustrast s řidičem
A Škodě gratulace ke skvělému PR, v MB to krásně zinscenovali >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VWrofl
4. 7. 2013 14:26
Nepřekvapuje mě to
Kvalita německých cest, paliv, zápaďáckých olejů (i úroveň servisů) je úplně někde jinde než u nás. Navíc odhaduji, že provoz byl hodně po dálnicích a tudíž kilometry jen letí. Každopádně gratuluji a přeji mnoho dalších spokojených kilometrů bez nehod :yes:
Rozbalit vlákno
8
4. 7. 2013 14:37
Re: Nepřekvapuje mě to
To je pravda. Okrem toho, 1.9TDI-PD/74kW bol "priskrteny" motor ktory sa prakticky bez zmeny mechanickych casti od vyroby ladil na vykony od 60 do 110 (alebo 118?)kW. V malickej Fabii nemal vela prace a vdaka nizsiemu vykonu nebol velmi namahany.

Okrem toho, to boli casy ked motory este neboli az tak "do*urvene" kadejakymi dpf-filtrami, egr-ventilmi, alebo katalyzatormi a skrtiacimi klapkami, atd. Samozrejme tym nijako neznizujem ten skvely vysledok! Milion km, to uz je fakt nieco. Inak vychadza to priemer vyse 200km, kazducky den, po celych 13 rokov. To sa teda nabehal...
Avatar - gld
4. 7. 2013 14:58
Re: Nepřekvapuje mě to
Kde/kedy malo TDI PD 60 kw??

A milión km spravíš aj na dnenšom diesli. Dlhé trate, jazdecký štýl klobúk, poctivo meniť kvalitné oleje a si tam. Nehovoriac, že väčšina 10-15 ročných dieslov má dnes nabehanú polovicu "rekordu". Len ti to bazárnici nepriznajú.
4. 7. 2013 15:24
Re: Nepřekvapuje mě to
Tak to je veeelmi diskutabilne ci by to zvladol aj dnesny bezny diesel! Jednak taka vec ako DPF milion km nevydrzi, a dalej, downsizing sa na zivotnosti nepriaznivo prejavi. To si este dlho budeme musiet pockat na to, aby sme videli ci milion km zvladne aj 1.6TDI-CR...
Avatar - gld
4. 7. 2013 15:40
Re: Nepřekvapuje mě to
Na CR vstreky a DPF filter by som nestavil, ale v ideálnych podmienkach vydrží aj dnešný diesel prekvapivo veľa. Ľuďom sa serú moderné diesle príliš skoro preto, že ich používajú nesprávnym spôsobom na nesprávne účely.
Avatar - iudex
4. 7. 2013 16:06
Re: Nepřekvapuje mě to
Aké účely? Ja som myslel, že autá sa už storočie používajú hlavne za účelom jazdenia. >:-[]
Myslíš, že v minulosti jazdili dlhšie trasy a teraz len poskakujú po meste, či ako si to myslel?
Avatar - gld
4. 7. 2013 19:48
Re: Nepřekvapuje mě to
Áno, myslel som najmä skákanie po meste. DPF filter furt zapchatý a rapídne znížená jeho životnosť, prerušené cykly regenerácie riedia motorový olej naftou atď. Ale v tabuľke to jazdí za 3,5 litra a predajca to tlačí každému lebo z drahšieho auta idú vyššie zisky. O zlatej servisnej bani ani nehovoriac.
Avatar - Chuck Norris
4. 7. 2013 23:23
Re: Nepřekvapuje mě to
ono si nestačí jen přečíst nějaký článek o filtrech a myslet si že vím všechno... nezapomínejme že články na auto.cz od doby co to vlastní blesk zrovna kvalitou nepřekypují...
5. 7. 2013 08:39
Re: Nepřekvapuje mě to
Tak vstřikovače, nebo DPF nemají co dělat s životností motoru. Stejně jako třeba olej, žárovky, nebo obligátní rozvody mají omezenou životnost a musíš se o to starat. Nebo snad rekordy mohou tvořit jen motory, které to zvládnou pouze s výměnou oleje a olejového filtru? :-)
4. 7. 2013 14:31
3,68l/100km
Tak a další téma.... pán to zvládl se spotřebou 3,68 litrů nafty... veříte?

[odkaz]
Rozbalit vlákno
16
4. 7. 2013 14:35
Re: 3,68l/100km
Proč ne? Když se v pohodě dalo s Octavií jezdit za 5l, proč by se s o 2 třídy menším modelem nedalo zajet lehkou jízdou 3,68l? Každopádně, je to PAN řidič. :yes:
Avatar - Ozzman
4. 7. 2013 14:42
Re: 3,68l/100km
O dvě třídy od Oktávky je Škoda Citigo.... Fabia je o třídu níž, tzn segment B.
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2013 14:58
Re: 3,68l/100km
S Novákem se nehádej...
4. 7. 2013 16:11
Re: 3,68l/100km
Octavia je segment D ;-)
Avatar - Ozzman
4. 7. 2013 18:47
Re: 3,68l/100km
Leda v tvym vlhkym snu chlapečku >:D
Avatar - Chuck Norris
4. 7. 2013 23:28
Re: 3,68l/100km
Jaj >:D to je diskuse panečku >:D já vím že octávie je segment O a fábie segment G... není to trochu jedno?:D stejně nechápu kdo tohle vymejšlí... co je nissan juke? hečbek nebo suv? cross? aha... takže superb má taky svoji třídu jako třeba F jo?:D a pak třeba menší trojka baworák se dozvím že je ve stejný třídě jako sup... bawor je menší a luxusnější a superb větší a levnější a teď mi řekněte co je na ních stejnýho? je to kravina a vymysleli to nějaký chorý mozky aby mohli terorizovat západní svět!
5. 7. 2013 10:33
Re: 3,68l/100km
Nauč se něco o dělení tříd (to se naučíš zejména z mých příspěvků a portal.sda-cia.cz) a pak sem piš ;-)
Avatar - Skipper
4. 7. 2013 18:01
Re: 3,68l/100km
Nene. Je to masochista. Jako auto do města je Fabie OK. Ale najet s ní milion km, tak to fakt ne.
Avatar - Hittman
4. 7. 2013 14:49
Re: 3,68l/100km
2,0 TDI 103kw rv 2006 a dle počitadla při jízda na spotřebu při vzdálenosti 30 km spotřeba 4,0 L >:-[]
4. 7. 2013 15:31
Re: 3,68l/100km
Asi preto mu tak dlho vydrzala, ked jazdi tak setrne.
Avatar - baca42
4. 7. 2013 21:28
Re: 3,68l/100km
Já mám tu samou, mám najeto pouze 444 000 km ale nechápu jak jezdí, protože mám dlouhodobej průměr 4,2 l/100km a to jezdím dost úsporně i když polovinu po Praze.[odkaz]

moje videa:[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
5. 7. 2013 10:35
Re: 3,68l/100km
Jestli nemá PD, a jezdí hodně mimo město a dálnice, tak proč ne?
5. 7. 2013 16:27
Re: 3,68l/100km
Benzínový motor ujel 1 000 000 km [odkaz] :yes:
4. 7. 2013 21:29
Re: 3,68l/100km
Ten priemer okolo 3,7 dajme tomu,jazdil sám,dlhšie trasy,pianko-môže byť.Našiel som tam jeden zapis zo 2.11.2008-739km len podiaľnici so spotrebou 2,84l-tak to je trocha mimo.Možno je to jeden z tých extremistov,čo jazdia na tempomate 5m za kamionom vo veternom štíte :-O Osobne si myslím,že každé dnešné auto zvládne 500tkm bez problémov,len treba jazdiť veľa.Vraví sa,že jeden studený zimný štart pri teplote pod -10C. je také zaťaženie pre motor ako 30km po diaľnici
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 20:07
Re: 3,68l/100km
S tím přirovnáním se startem v -10C jsi podle mě ještě optimista, klidně bych dal při šetrném tempu na dálnici odpovídajícímu výkonu motoru klidně i 80 km na jeden studený start, i více...
4. 7. 2013 14:33
Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
P.S. Jen čekám, kdy přiběhne ten kašpar "Irvin Gordon", který Irvin Gordon není, a začne řvát, že on s benzínem ujel 5 mil. km >:D
Rozbalit vlákno
16
Avatar - gld
4. 7. 2013 14:53
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Ak ma pamäť neklame, rekord najazdených km má benzínové volvo.
Avatar - iudex
4. 7. 2013 15:13
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Tuším klasická atmosféra 2,4 R5.
4. 7. 2013 16:56
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Ha!
Klasickou atmosféru R5 2,4 mám taky a najezdila jen necelých 90 tisíc >:D

(pokud teda tím R5 nemyslíš Renault 5 >:D )
Avatar - iudex
4. 7. 2013 17:08
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Tak to si prvý, čo počujem, že mal nejaké problémy so životnosťou atmobenzínu 2,4 vo Volve (to bol motor "built to last", preto na druhej strane neoslňoval výkonom).
4. 7. 2013 18:20
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
To nebude Volvo, to bude spíš Fiat >:D
Anebo Lancia, ale podle té výdrže bych to otipoval na Stilo, ránu a nové revizní okénko v bloku motoru.
4. 7. 2013 19:17
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Až tak drastické to nebylo, jen zaklepal :-)
Samozřejmě, že jsem nemluvil o Volvu.
4. 7. 2013 16:15
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Vždyť jo, to je těch 5 mil. km, a najel to s ním Irvin Gordon, a jeden z diskutérů se za něj vydává >:D
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 20:08
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Stejně jako ty se vydáváš za diskutéra.
4. 7. 2013 16:13
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Jsem to říkal >:D O 25 min. později přiběhnul >:D
Avatar - Aladeen
4. 7. 2013 17:47
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
To je skôr zásluha motoru 1,9TDI (VW) , to bol fakt dobrý diesel ! ;-)
4. 7. 2013 18:19
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
No, u PD jde v dlouhodobém horizontu taky o štěstí na kus. Některé motory zakukají okolo 250 tkm a jiné jsou nesmrtelné.
A to jsou ta auta vyrobena třeba týden po sobě...
Avatar - Aladeen
4. 7. 2013 18:46
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
pravda , človek musí naraziť na dobrú várku , ale to už veľmi neovplyvníme ;-\ :yes:
4. 7. 2013 22:27
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Co je na tom pravdy, že systém TDI vyvinul Fiat a pak ho prodal VW? Někde jsem to četl, ale zajímalo by mě, má-li někdo o tom více informací, které sem může vložit. Díky.
5. 7. 2013 09:12
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Co si představuješ pod "TDI"?

Common Rail byl vyvinut ve Švýcarsku. První produkční nasazení si připsali Japonci, konkrétně Denso. Magneti Marelli s Fiatem systém vylepšili o řídící jednotku, pokud vím. Fiat neměl peníze, projekt koupil Bosch a dokončil vývoj. Bosch dodává kde komu.

Pokud jde o první přeplňované naftové motory s přímým vstřikováním, tak ten měl první Fiat. Ale třeba čerpadlo jim dělal Bosch. Až o něco později přišlo Audi s pětiválcem s rotačním čerpadlem. Dále tu máme Pumpe-Düse, to se díváme někam před první světovou válku. Bosch je zodpovědný za variantu pro osobní a užitkové automobily, kterou vyvinul pro VW.

To jen takové drobné shrnutí. Snad tam není nějaká bota.
5. 7. 2013 10:12
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Jen doplním, CR je opravdu produktem Fiatu a Bosche, to, co vyvinuli ve Švýcarsku nebo použilo Denso mělo k současné podobě opravdu daleko. Těžko jim to ale mít za zlé, Švýcaři tu budoucnost u osobáků asi neviděli.
Princip je ale stejný, to je fakt.

Jinak common rail (tedy zásobník ze kterého se upouští solenoidama palivo) se u pomaloběžných motorů používá asi osmdesát let.
5. 7. 2013 17:59
Re: Další důkaz obrovské kvality vozů Škoda
Hodně myšlenek je celkem starých. Jen dnes umíme vyrábět relativně levně a přesně. A máme počítače.
4. 7. 2013 14:36
:D Mobilný účtovník :D
Cca 77 000 km ročne. To je celkom diaľka :-) ten v tom aute musí tráviť hodne času a na jeho povolanie ak je teda účetní tam toho trávi dosť >:D Možno pracuje ako mobilný účtovník >:D
Rozbalit vlákno
1
5. 7. 2013 12:14
Re: :D Mobilný účtovník :D
No v německu je celkem normální jezdit do 100 km (jedna cesta), navíc obvykle pracovní cesty jedou svým autem. Já třeba jezdím deně 50km (tam a zpět) a za rok to dělá +/- 17.000 km (s pojižďkama) + ostatní cesty a jsem na nějakých min. 25.000. Takž e77.000 za rok nevidím u něj jako účetního nereálné.
Avatar - strýček BOB
4. 7. 2013 14:37
Škoda toho...
Docela rád bych věděl co všechno a kdy se na autě muselo měnit. Kotouče, desky, tlumiče, ramena a tak.

Jinak Škodě gratuluji, dobrá práce :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
4. 7. 2013 21:54
Re: Škoda toho...
nezapomeň na tyčky stabilizátoru >:D
Avatar - Ozzman
4. 7. 2013 14:37
Parádní výkon
Škoda, že málokdo tohle zopakuje s jakýmkoliv vozem. ( Respektive takových možná jezdí hodně, jen to jejich majitelé ani neví:D) a bojím se, že nové koncernovwé a jakékoliv jiné produkty už s tímhle budou mít problém. Škoda starých TDIček... :-)

Na druhou stranu znám stejně staré TDI v Alhambře, které se ve 200 tis totálně rozpadlo, kliková hřídel, pak turbo, váha vzduchu, nakonec se muselo vyhodit..
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Machy_CZ
4. 7. 2013 16:12
Re: Parádní výkon
Nám se rozpadl motor v Sharanu po 300tisících, ježděn byl šetrně a jak to dopadlo. Dva písty praskly, vydřená vačka, krivé ojnice, blok KO.
Avatar - Ozzman
4. 7. 2013 18:46
Re: Parádní výkon
Jo, tak to je něco podobnýho. Tohle bylo 96kw verze.
5. 7. 2013 10:38
Re: Parádní výkon
Můj nevlastní strejda má Alhambru, r.v. nevím přesně ale zhruba stejně staré, 1,9 TDI, má najeto cca 400 000 a nechala ho ve štychu jenom jednou ;-)
Avatar - Ozzman
5. 7. 2013 11:57
Re: Parádní výkon
Já neřekl, že sou všechny špatný, jenže až budeš mít řidičák a jezdit auty, uvidíš, že je to kus od kusu. Kamarád měl Renault Lagunu 1 a vubec se o něj nestaral.. ujel taky 400, pak ho dal do šrotu, protože ho nabural.. Takže nějaká lepší či horší kvalita u koncernu se nekoná. A dnes už to platí o to víc.. někdy si pročti statistiky spolehlivosti a vypočti si jak velky sou rozdíly mezi pořadím vozů ( ne rozdíl v poloze, ale rozdíl v hodnotě). Až budeš starší a budeš brát statistiku, pochopíš.
4. 7. 2013 14:58
Benzínový motor ujel 5 000 000 km
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2013 15:02
Zvládla by to i současná Fabia?
Fabia I. generace byla extrémně robustní a důkladně postavené auto. Hlavně to platí pro ty první ročníky výroby, pak se Škodovka snažila snižovat výrobní náklady, aby z Fabie měla vyšší zisk a z auta pak každý modelový rok "nenápadně" mizely některé prvky nebo byly nahrazovány levnějšími díly (mám na mysli třeba výplně podběhů, chromování parabol světlometů nebo některé díly v interiéru - např. výplně dveří atd, atd.).
Škoda, že takto kvalitně se už malá auta nikde nestaví, dnes jde hlavně o nízké výrobní náklady. Další problém u současné naftové Fabie byl při takovém kiometrovém proběhu byl dnes již povinný filtr pevných částic, který by jistě bylo třeba několikrát měnit. Je už holt jiná doba, a rozhodně se nezměnila k lepšímu... :no:
P.S. Pan majitel má rozum, že čeká na Fabku III. generace, která bude určitě vypadat podstatně lépe než ta současná úzká a vysoká krabice...
Rozbalit vlákno
5
4. 7. 2013 15:29
Re: Zvládla by to i současná Fabia?
Skodovky uz nie su, co byvali. Ciel splinili - dobre sa zapisat do povedomia pri budovani znacky a z toho sa da par rokov vyzit. Sucasne modely uz su cisty "lovkost", stara platforma a stare motory Fabie, vlecka v Oktavii, trojvalec(bez turba) v Rapide,...
Avatar - Skipper
4. 7. 2013 18:04
Re: Zvládla by to i současná Fabia?
No nevím. Z venku rozhodně robustně působí, ale co vím, tak podvozky toho moc nevydržely. Zlatá Felda :*)
4. 7. 2013 18:17
Re: Zvládla by to i současná Fabia?
Tak nějak - moje Fabie poface (možná to má něco společného se snižováním nákladů) má najeto 157 tisíc převážně mimoměstského provozu a obzvlášť předek už je dost za zenitem.
STK to prošlo před měsícem v pohodě, ale je cítit, že už to nezatáčí jako zamlada. Naklání se jak parník a hlavně začíná uskakovat. A to je to jen lehká čtrnáctistovka s malými koly.
Zatím to neřeším, auto stejně už jezdí jen po městě.
Avatar - Ozzman
4. 7. 2013 19:13
Re: Zvládla by to i současná Fabia?
Bojim se, že už se takhle kvalitně nestaví žádné auta dnes:D
Avatar - Ronault.
6. 7. 2013 20:11
Re: Zvládla by to i současná Fabia?
:yes:
Avatar - flyboyeda
4. 7. 2013 15:50
Kolik součástek se na ní vyměnilo?
;-) , to jsem si jenom tak rýpnul

když se na to podívám ale konstruktivně,tak 1 000 000 na auto by mělo být standardem

jedině tak ušetříme životní prostředí,vymění se jenom ty součástky co odejdou a ty které drží se používají dál

A né jako Francouzi co po 50 000kilometrech jsou tak zralí do šrotu
Rozbalit vlákno
8
4. 7. 2013 16:27
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
A jak by ta ekonomika vypadala, kdybychom používali výrobky po celou dobu jejich fyzické životnosti? >:-[]
Na životní prostředí ti každej kašle, nikdo jej nevymění za prázdnou šrajtofli a nestabilní ekonomiku.
Avatar - flyboyeda
5. 7. 2013 09:27
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
Ekonomika tak jak je nastavená je dlouhodobě neudržitelná a do pár století příjde kolabs, Ekonomiku vem čert, lidi zachraňujou Ekonomiku , tím že drancujou Planetu a vyčerpávají neobnovitelné zdroje, nejsem žádnej zelenej ani ekolog ,jenom používám zdravý selský rozum, až dojdou neobnovitelné zdroje pád Ekonomiky bude ten nejmenší problém
5. 7. 2013 10:40
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
A proto vol ČSSR - českou stranu selského rozumu [odkaz]
4. 7. 2013 22:20
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
A kolik francouzských vozů jste měl? Jaké s nimi máte konkrétní zkušenosti Vy? Pro své tvrzení máte jistě pádné důkazy, argumenty.
Avatar - flyboyeda
5. 7. 2013 09:32
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
A kolik německých(D5 (BMW,Mercedes,Audi,VW a Škoda) vozů jste měl? Jaké s nimi máte konkrétní zkušenosti Vy? Pro svou otázku máte jistě pádné argumenty.
5. 7. 2013 11:09
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
Takže jste akorát projížděl kolem autosalonu, chápu. Chabý pokus, ale když nemáte co jiného říct... :no: :no:
P.S: Mám osobní zkušenost se třemi francouzi, žádný se po 50.000 km nerozpadl a ani se k tomu nechystal. A garantuji vám, že mé zkušenosti s německými vozy na jejich životnost neměly absolutně žádný vliv... ;-)
Avatar - Ozzman
5. 7. 2013 12:11
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
Já ( já sám, rodina a její širší zázemí) s nimi mám celkem bohaté zkušenosti ( koncern mimo Audi) a že by byly převážně kladné, to fakt ne, ale jsem líný to tu vypisovat, už sem to udělal mockrát. Stejně tak i s Francouzi ( +lidé v okolí) a taky to není nic extra špatného. Nemají si co vyčítat.. U obou značek, turba, elektrika, podvozky, u koncernu motory, brzdové soustavy... Vozy od roku 2000, v 90% od nova zakoupené .... Nevybereš si a jestli si myslíš že jo, jsi naivní >:D

P.S. Já bych to obrátil. Ty naše koncernové vozy vykazovaly to "rozpadnutí" né po 50, ale už po 30-35 tisících... Kdežto Francouzi až kolem 150-200tis.
5. 7. 2013 12:22
Re: Kolik součástek se na ní vyměnilo?
No jezdím octaviaII (2006) a ta má aktuálně 410.000, mimochodem také ve stavu jak vyjela z továrny (myslím turbo, výfuk, váha, motor, karoserie). Zrovna tak náš otloukánek Clio (2007) má v této chvíli 100.000 a mimo oleje, destiček a dvou čepů jiný servis nepoznalo.
Nezdá se mi tedy že by francouzi po 50.000km byly zralí do šrotu. nevěřte tomu co Fanda říkal že kolega v práci má známého který ... . A když už tak takové informace jsou relevantní u lidí kteří to auto koupili nové, ti co mají bazarové nikdy nevědí kolik to mělo najeto předtím.
4. 7. 2013 18:21
6tý motor?
Pan si zaznamenaval vsechny podrobnosti, ale kolik motoru tam mel to si nezapsal >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Invert
7. 7. 2013 17:42
Re: 6tý motor?
Že máš v garáži shnilého japončíka?? :-)
7. 7. 2013 18:07
Re: 6tý motor?
Schnilého? To teda nevim kam jsi koukal. A taky mame třetího vw 2x multivan T5 a jednou caravelle T4 a všechny se nam rozbili. A carevella po 70tkm. Takze zlatej japončík :-!
Avatar - Invert
7. 7. 2013 20:13
Re: 6tý motor?
Mně se nikdy Škodovka nerozbila, a že jsem jich měl... Takže zlatej čecháček ;-)
4. 7. 2013 18:36
skrytá reklama, nic víc
Takových aut je a nejen od škodovky, možná že někdo z vás má i takový auto doma a ani o tom neví - kamarád chtěl koupit asi 12let starýho Sharana s 250000km a když zjišťoval skutečné km, tak zjistil že v roce 2005 měl na tachometru 850000km :-) Ta fábie by měla můj obdiv, kdyby bylo jasně naspáno co je původní a jaký servis byl za celou dobu udělán, protože teoreticky dokud ho nesežere koroze, tak se dá vyměňovat a vyměňovat a najezdit libovolný počet km. A proč si myslím že je to skrytá reklama? Protože najel ten milion v mladé boleslavi a ten údaj co je původní chybí - škoda, kdyby ten údaj nechyběl, třeba bych řekl že je to fakt slušnej výkon. někdo tu psal o Francouzích, že se rozpadnou po 50tis, ale pamatuju si na podobný případ, kdy 206tka měla taky mega v hrbu
Rozbalit vlákno
6
Avatar - marek.g
4. 7. 2013 20:33
Re: skrytá reklama, nic víc
myslím,že to byla 206 nějakého nakladatelství a byl o tom článek v SM. s tím nájezdem co denně dělali jezdili na garančky pomalu každý měsíc a na olej každý týden >:-[]
Avatar - twistedTSD
5. 7. 2013 00:01
Re: skrytá reklama, nic víc
Důvod té MB je tam napsaný - po 500 000 se rozhodl "slavit" další rekordy na mimořádných místech a navíc byl již několik let v kontaktu se Škodou DE.
5. 7. 2013 08:29
Re: skrytá reklama, nic víc
Myslím že jsi se projevil jako závistivý člověk, nemyslím si že je to s údržbou nemožné, nebyl ani první a nebude ani poslední.
5. 7. 2013 10:11
Re: skrytá reklama, nic víc
mužeš mi říct, co je na tom jako závistivého??? Já jen tvrdím že aut milionářů je spousty, akorát o tom nikdo nepíše a díky stáčení tachometru ani neví. Věřím tomu, že kdybych si koupil jakékoliv běžné auto na trhu jako nové, tak že bych s ním těch milion udělal taky - za předpokladu že bych měl samozřejmě důvod to auto každý den používat k nájezdu dostatečného počtu km - otázkou je, co vše by se na tom autě pokazilo a v jakém stavu to auto po milionu je a pokud to nemá být skrytá reklama, tak bych považoval za korektní to uvést, protože např turbo na Tdi, které by vydrželo milion km jsem fakt ještě neviděl.
5. 7. 2013 11:13
Re: skrytá reklama, nic víc
Vzhledem k spotřebě na springmonitoru mám pocit, že tenhle konkrétní motor si možná ještě ani nevšiml, že turbem vůbec disponuje... ;-)
Avatar - Ozzman
5. 7. 2013 12:04
Re: skrytá reklama, nic víc
Turbo už od 200 tisíc KM to auto nemá... >:D

Kamárd měl takové Vento. V 250ti odešlo Turbo, tak se dál jezdilo bez něj... zvládlo 650 a pak bylo zralý akorát tak na hození ze skály >:D
4. 7. 2013 19:11
Fabia vs. Ducato
Škodovky přestávaj počítat po milionu kilometrů? Hehe, firemní Ducata přestávaj už při 400 tisících, jako by někdo předvídal... >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
4. 7. 2013 19:15
Re: Fabia vs. Ducato
Eskort končil na 99 999 >:D Pak jel odznova, proto se dnes pořád dají koupit kusy, co maj jen 10 tisíc najeto:D

Když mi bylo 18 a přemýšlel sem živě o jetém Eskortu pán prodavač v bazaru mi takový kousek představoval a tvrdil jak je to po důchodci :D
4. 7. 2013 19:20
Re: Fabia vs. Ducato
Typickej českej bazarník... >:D
Avatar - Ozzman
5. 7. 2013 10:19
Re: Fabia vs. Ducato
Ten byl přímo ukázkovej >:D Taky pracoval u těch nejprotřelejších v oboru s třemi Ačky v názvu >:D
Avatar - Invert
7. 7. 2013 17:41
Re: Fabia vs. Ducato
Co bys čekal, automobilka chce vidět málo ojetá auta >:D
Avatar - JFK
4. 7. 2013 19:50
Intranet mlčí
Zajímavé je, že intranet automobilky informuje o kdejaké senzaci spjaté se škodovkou, ale tohle vůbec nezmiňuje.. asi proto, že tak kvlitní řadu jako 240 už asi nevyrobí
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2013 20:46
Ku..a ..... to bude rekord : ).
Ak sa zjaví náhodou v našich krajoch táto Fábia v atobazári tak rátam, že bude mať na tachometri maximálne 130 tis. km .... >:D

(menej by to bolo už predsa len dosť okaté) ....

A teda to bude nový "rekord" v počte stočených km ;-)
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2013 21:21
Prvy clovek
ktory pretocil tachometer svojho auta dopredu >:-[]
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2013 21:21
Hezké ale
Hezké, ale i kdyby tu bylo stovky článků jak škodovka či jiné vozidlo z koncernu VW najelo tolik km, tak si tyto vozy stejně nepořídím. Když si kupuji nový vůz musí ve mě vyvolat nějaké emoce, musí to být prostě láska na první pohled.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Skipper
4. 7. 2013 22:23
Fotky interiéru
Zajímalo by mě, jak to auto vypadá uvnitř. Celkem by to stálo za to porovnat s interiéry aut napr. na sauto.cz...
Rozbalit vlákno
3
5. 7. 2013 09:20
Re: Fotky interiéru
Fotky jsem nikde nenašel, ale při 865 tkm prý měnil sedačky protože mu praskl výplet v sedáku.

Mně spíš zaujalo toto:
[odkaz]

Nic proti zajímavým článkům, ale převzaté texty be se měly označovat, ne?
5. 7. 2013 11:02
Re: Fotky interiéru
a pak že to není skrytá reklama >:D
Avatar - Ozzman
5. 7. 2013 10:23
Re: Fotky interiéru
Opotřebení interiéru je dost specifický proces, který strašně závisí na tom, jak se k autu člověk chová. Já mám např nyní 180tisíc najeto a auto je uvnitř jak nové až na lehce odřenou kůži na řadící páce. Starám se, uklízim, leštim. Pak se podívej na některá služební auta po dělnících, co mají 100 tisíc, co na to kašlou, jelikož tam jezdí v montérkách a vozí nářadí ( což je logické k jejich profesi) a ta m to vypada jak po výbuchu :-) Když to přeženu i přítelkyně má v dvouletym autě s 35 tisíci najeto větší spoušť :-)
Avatar - peter_ko
5. 7. 2013 16:15
prehnitý káblový zväzok
Mňa by zaujímalo či už pán Peter Kirchhoff ze Sprockhövelu u Wuppertalu riešil problém s prehnitým káblovým zväzkom...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Picklenose
5. 7. 2013 19:57
HTP
Jestlipak by to zvládl i slavný tříválec HTP >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Invert
7. 7. 2013 17:33
Re: HTP
Kdybych věděl, že se mi nerozsypou rozvody, tak není problém ;-)
6. 7. 2013 00:46
PD
Zrovna ve čtvrtek se mi hned po najetí na dálnici u MB rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru. Asi se to taky načasovalo. PD má najeto cca 110 000 km. Tímto děkuji servisu Laureta v MB, že jsem alespoň odjel. I bez Zlatého volantu. A co na to říká pan Dr. Hrdlička? Já tak jako on jsem z toho happy nebyl :no:
Rozbalit vlákno
0