Škoda, že podobné masové srazy přitahují hlavně frustráty nejhoršího druhu. Pak se stávají tyhle nehody, bohužel to většinou odnesou nevinní.
Celkově poslední dobou pozoruju zvýšenou úroveň "Road Rage"...dneska ráno mě ve stoupáku na E55 od Lovosic problikával dement v E46 (jak jinak...) a to jsem to valil ke 160.
Na předjetí mu chyběly koníci, tak si to musel vybít ve vesnici, kde to málem odnesla mladá holka s kočárem na přechodu. Kde se to v těch lidech bere, machrovat v obyčejné dvanáctileté plečce typu 3er? ;-\
na predjeti mu chybeli konici, tak si to musel vybit ve vesnici...
no a to te nenapadlo, ze to tak nejspis bude? zes to nechal dojit az do te vesnice a tam se koukal, jak magor malem zrakvil matku s deckem? nebo ti prijde jako lepsi napad takoveho magora provokovat tim, ze ho s jeho pleckou zesmesnis tak, az z toho chytne amok a uz se vubec neovlada? nebylo by lepsi predejit takove nebezpecne situaci (misto nej, kdyz uz je to vul) tim, ze ho nechas predjet uz pred vesnici?
Mne príde divné, že magor, ktorý to valí k 160 nazýva dementom podobného magora, ktorý je o trochu rýchlejší... Ukazovať prstom vieme, sebareflexia chýba.
V té situaci jsi nebyl, ani nevíš, o jaké místo se jedná.
Jen pro ilustraci: tříkilometrové poměrně prudké stoupání, 4:30 ráno, široká tří-čtyřproudová silnice. Nikde nikdo, tak to v pravém pruhu osolím. Moderní auto mám, výkon taky, zkušeností relativně dost.
[odkaz]
Jedná se o tenhle úsek.
Když se na mě nalepí typ v 318i a aukrovejma xenonama vyblikává (uhnout nebylo kam, protože jsem jel vpravo), nezbývá než přidat. Dojel mě až v Bořislavi, kde to pak vzal na TP s plynem na podlaze. Vzhledem k RZ Pardubického kraje to tam opravdu neznal...
Nebudu se obhajovat, že bych přestal podobně jezdit taky nehrozí...navíc hoď kamenem kdos bez viny.
Uvědom si, jak moc tyhle duševní přeborníky přitahuje Renault s dvěma koncovkama výfuku. V Golfu ani 164 se mi tohle nestává.
Je pravda, že některý značky působí jako červenej hadr na býka. Tohle dokazování něčeho se mi ještě s Focusem taky občas stávalo. Třeba ale Subaru působí zcela opačným dojmem a ikdyž jedu v klídku, tak spousta řidičů s předjížděním hodně váhá :-)
Dílcovou metodou odhadnu vzdálenost nepřátelského vozidla, na druhé stupnici zprava nastavím "0", ze známé rovnice v1-v2/t*s vypočítám, kdy, dojde ke střetu a VYPÁLÍM!
Abys to pochopil, musel bys tu silnici znát. Na předjetí směrem dolů potřebuješ opravdu dost koní a hlavně tu silnici mít najetou.
Bylo to asi tak, že mě ve stoupáku problikával bez jakékoli snahy předjet, tak jsem prohrábl rošty ve strojovně, pokračující okresku (110 km/h) znám poslepu (několik let každodenní jízdy), dojel mě tedy až ve vesnici, která má asi kilometr a půl a kde jsem jel poctivých 50, protože už jsem zde pár placatých lidí a zvířat viděl.
Vždy je lepší podobné situaci předejít, ale na silnici mám odpovědnost je sám za sebe a je na mém uvážení, jak se k ostatním účastníkům postavím. A na coby kdyby se nehraje, hraje se na to, kdo se zrcátkem otře o korbu kočáru...
Děláte tu, jako by se teda na mě mohl vybít a dál už jet podle předpisů...copak jste nikdy nepotkali "Bávo" s dvacetiletým klukem za volantem?
...no pokud na prvním videu je vážně "VIP sekce", pak nechci ani vidět zbytek pole (až 3000 vozů! 8-s ).
...možná tomu nerozumím, ale podle mě jen staré vrány, "upravené" bez špetky vkusu.
...pracuji s auty celý život a pokud bych mohl auta přirovnat k ženám, pak pamatuji i podobné akce, které by se dali přirovnat k soutěži miss, ale toto byla jen přehlídka starších dam, které se producírují v křiklavých tričkách s potiskem, aby zakryly ochablé svalstvo a tvář skrývají pod silnou vrstvou makeupu s výraznou rtěnkou, aby zamaskovaly svůj skutečný věk. Vyjímka jen podtrhuje pravidlo...
Přesně tak. Pokud pořadatel správně pochopil význam zkratky VIP, tak je to až k smíchu. Ale je možné, že se pletu. Možná to mělo znamenat Very Important Popelnice.
Obzvlášť dobrej je ten s tou faceliftovou oktáfkou. Je to relativně nový vůz, tak si zatím moc netroufá, stačí na tom ty příšerné kola a spoiler. Už se ale nemůže dočkat, až to klesne na 20 procent původní hodnoty a zprzní to pořádně.
Takže pánové, posaďte se na prd*l, začíná pořádná šou!!
První přijíždí ve svý dokonale vyladěný Oktávii FG (first generejšn)1.9 SDI - tento motor je mezi českými tuzéry raritou - Franta z Ústí. Motor dostal sportovní otevřený filtr a místo zvukový izolace jsou dvě samolepky opravdu strašnýho ďábla. Haupna má dva falešný průduchy z akce Tuning pro všechny, která proběhla minulý týden v Lidlu. O skvělý zvuk, připomínající spíše desetiválec z Lamba se stará chromovaná nerezová koncovka výfuku. Decentní křídlo o šířce 62 cm pak jen podtrhuje celkovou dynamiku. Franta ale není v týhle káře sám, na oranžovým kobercem oblepený palubovce sedí velkej roztomilej plyšák a nápisem aj laf jů - zřejmě od nějaké z dlouhého zástupu obdivovatelek těchhle freecoolinů v přilejhavým tričku a řetězem jak na tygra.
A už vidíme dalšího. Místní borec ve vytuněným Pažoutu 306. Tohle ale muselo stát peněz a práce! Originální modrá plotovka je důmyslně přestříkaná sprejovou Arctic White - celkový dojem je impozantní. Pohon zajišťuje brutální atmosférická čtrnáctistovka. Výkon byl nepochybně zvýšen, podvozek naopak snížen. Jízdní vlastnosti tohoto vozu jsou přinejmenším nepředvídatelný.
Trojici kingů uzavírá Martin se svým BMW 325i. Cestou na sraz předjel všechno, o čemž svědčí samolepky na levých dveřích, kde jsou vtipně vyčárkování soupeři z řad Mercedesu, Opelu a Kie. Martin je skutečně machr - i přes čtyři vrstvy černých folií, které v interiéru navozují pocit noci i za slunečného dne, má tmavý sluneční brýle. Folie mají ale i praktickej účinek - drží skla pohromadě - děsivá pětimístná wattáž audia by skla jinak jistojistě vyrazila.Že se Martin na autě nadřel dokazuje nálepka M Power na zadním okně.
Pořadatel bez váhání naše tři hrdiny nasměrovává do VIP sekce. Za provázkem, dál od nenechavých rukou, všichni tři vystaví před svoje bouráky trofeje, vytáhnou kempingový sedačky a za hřmění stovek decibelů sežerou z plechovky lečo.
Moc to prožíváš, mezi modeláři vláčků se taky vyskytují prznitelé a nikdo to neřeší. Ne nadarmo se Mimoňské války konají právě v Mimoni - nikde jinde nemáš šanci potkat tolik "tuningových mimoňů", jako právě na podobných megasrazech.
Perfektni, cesky tuzing jako na dlani! :yes:
20leti tragedi s ksiltovkou na hlave na starych krapech, alkohol a IQ tykve , to je smrtici kombinace.. 8-s:no: