Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mini 5 Door: Pětidveřový knedlík se představuje oficiálně (+5x video)

Druhá verze nového Mini bude zpočátku dostupná se čtyřmi motory. Design se proti třídveřovému provedení moc nezměnil.
Zpět na článek
5. 6. 2014 11:11
5. 6. 2014 11:24
5. 6. 2014 14:08
5. 6. 2014 14:26
5. 6. 2014 14:59
5. 6. 2014 15:08
5. 6. 2014 14:45
5. 6. 2014 15:01
5. 6. 2014 15:11
5. 6. 2014 15:35
5. 6. 2014 15:39
5. 6. 2014 15:46
5. 6. 2014 15:50
5. 6. 2014 16:22
6. 6. 2014 04:42
5. 6. 2014 15:46
5. 6. 2014 15:50
5. 6. 2014 16:36
5. 6. 2014 17:03
5. 6. 2014 17:22
5. 6. 2014 16:18
5. 6. 2014 16:30
5. 6. 2014 16:57
5. 6. 2014 14:29
5. 6. 2014 14:30
5. 6. 2014 14:36
5. 6. 2014 16:22
5. 6. 2014 16:34
5. 6. 2014 17:00
5. 6. 2014 19:25
5. 6. 2014 17:28
5. 6. 2014 19:25
6. 6. 2014 04:43
6. 6. 2014 08:44
6. 6. 2014 09:27
6. 6. 2014 09:50
6. 6. 2014 11:00
6. 6. 2014 11:47
6. 6. 2014 12:55
6. 6. 2014 14:16
6. 6. 2014 12:00
6. 6. 2014 13:01
6. 6. 2014 13:12
6. 6. 2014 14:19
5. 6. 2014 11:22
5. 6. 2014 12:25
5. 6. 2014 12:34
5. 6. 2014 12:45
5. 6. 2014 12:54
5. 6. 2014 13:38
5. 6. 2014 12:40
5. 6. 2014 19:21
5. 6. 2014 12:45
5. 6. 2014 19:22
5. 6. 2014 13:08
5. 6. 2014 19:22
5. 6. 2014 20:11
6. 6. 2014 08:50
6. 6. 2014 18:27
5. 6. 2014 12:34
5. 6. 2014 13:09
5. 6. 2014 17:36
6. 6. 2014 08:49
6. 6. 2014 10:06
5. 6. 2014 18:35
5. 6. 2014 18:39
Avatar - 3_diamanty
5. 6. 2014 11:03
Alec Issigonis
sa musi v hrobe obracat..... clovek dnes pre prachy spravi asi vsetko.... skoda debat... idem si dat radsej obed ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
5. 6. 2014 11:22
Re: Alec Issigonis
Přesně takhle by jsi mohl "brečet" prakticky u každé automobilky... Navíc na modelech značky Mini nevidím nic zlého, odkaz na původní beanovské Mini z vozu stále vyzařuje.
5. 6. 2014 11:51
Re: Alec Issigonis
Podle mě dobrý způsob jak držet tradiční značku při životě a se stálým odkazem na původní MINI, určitě lepší těžit maximum z původního odkazu, než pouze prodávat auta s jiným logem jako Lancia, to mě přijde smutný konec.
Navíc je to logické rozšiřování řady. Když jsem pracoval ve Švýcarsku, klasické malé MINI tam děsně frčelo ( a frčí). Jenže potom spousta lidí potřebovala větší auto, tak šli právě do Clubnama, ale to to stačí když máš jedno malé dítě a i tak se musíš uskromňovat. Spousta lidí chtě nechtě musela k jiné značce, takhe koupíš pěkný hatch a stále máš doma parádní auto. Ne každý chce auto typu Countryman, nebo něco vysokého, prodeje budou na západě určitě slušné
5. 6. 2014 12:40
Re: Alec Issigonis
Rozumím tomu, jak to osobně vnímáš a dovol, abych ti ukázal i trošku jiný pohled na věc a třeba ti tím pomůžu vnímat svět v celém svém nekonečném spektru :o). Navíc je velice pozitivní, že díky tomuto článku sis osvěžil vědomosti a určitě i něco nového přečetl o původním Mini a Sir Alexander Arnold Constantine Issigonis by byl naopak velice rád, že jeho jméno žije i v povědomí mladších generací…

Mini je opravdu silná značka. Představ si, že jsi podnikatel, který něco vyrábí a výrobky tvé značky zná celý svět. Našel sis místo na slunci a stačí ti to, nemáš potřebu dál se nikam posunout. Roky plynou, tvých výrobků se prodává míň a míň, ale stále jsi v zisku a spokojený. To ti vyhovuje, protože dáváš přednost jedinečnosti před popularitou a tvým životním cílem bylo hlavně zanechat po sobě stopu.

Teď se podívej na dnešní Mini. Firma, která v pravý moment oprášila ten správný výrobek s historií, a dokonce se jí podařilo nezneuctít původní jméno laciným kýčem… Opora ze strany BMW dala tomu všemu punc kvality a záruku, že se nejedná o jednorázovou akci.

Mini plně vnímá dnešní dobu takovou jaká je. Společnost s narůstajícím majetkem klouže čím dál víc a víc pouze po povrchu života. Toto bylo ještě nedávno výsadou pár vyvolených, dnes se to týká v západním světě doslova každého druhého… Trendem je dělat si radost v podobě nákupu něčeho pěkného a kvalitního se znáčkem a moci se s tím pochlubit před druhými. Kolik lidí myslíš, že by uznale pokývlo hlavou nad tím, kdybys řekl: „Dnes jsem šel do práce pěšky a mám dobrý pocit z toho, že jsem opravdu udělal něco reálného pro přírodu…“?

Mini je dnes v pozici, že si může dovolit vyslechnout ty, kteří si Mini nekoupí, protože nemá druhý pár dveří a splnit jim přání uvedením nového modelu. Tím pouze skvěle využívá pozice své značky. Není to nic složitého.

Líbí se ti pouze staré Mini? Kup si ho a zrenovuj! Líbí se ti první generace nového a nic víc? Kup si ho a udržuj ve skvělé kondici! Nové varianty, se kterými Mini přichází, tě neoslovují? Kup si Cooper_a!

Mně osobně se třeba líbila víc Hyundai/Kia když využívali techniky Mitsubishi/Mazdy a dělali taková ta laciná auta, ke kterým se člověk mohl chovat hrubě a neuctivě, až je za to vlastně miloval :-) Dnes tyto značky nepřichází a věř, že nikdy nepřijdou na svět s ničím novým, spíš naopak berou místo těm, kteří by chtěli ukázat občas něco revolučního, ale nemohou, protože neprodají dostatek základních aut, aby vydělali prachy na projekt, který nikdy nebude ziskový… Nepřijde ti spíše v tomto případě údernější tvé „pro prachy všechno…“?
5. 6. 2014 17:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2014 08:59
Re: Alec Issigonis
Myslím, že dlouhé obhajování je zcela zbytečné. Podívej se na profil: jméno KIA-World, region SlovaKia, oblíbené auto mj. Kia Ceed, přes 12 tis.(!) příspěvků, většinou hned mezi prvními příspěvky v diskuzi, spousta špíny na MINI a BMW (viz. poslední komentáře na X4, X5, X6, srovnání Octavia x BMW 3) a superlativy na modely Kia. Pracovní pozice? Můj tip PR pracovník jeho oblíbené značky. Bez urážky, na tom nic není, ale třeba se pletu... :-)
Avatar - iudex
6. 6. 2014 09:35
Re: Alec Issigonis
Tak to by na tom bola Kia dosť zle, aby sa v rámci PR spoliehala na ľudí s vyjadrovacími schopnosťami Toppera. ;-) Topper je len neškodný fanda zadarmo, ktorý možno robí svojej obľúbenej značke medvediu službu.
P.S. Keby bol zamestnanec Kia, to by si ešte len čítal výlevy na tému "moja (služobná) Kia!, žiaľ tak ďaleko to Topper nedotiahol, takže takto je to len zatiaľ len k téme "moja Felicia a bratov Lancer". ;-)
5. 6. 2014 11:11
no
klasický, o něco nižší a užší kompakt.
V některých verzích krapet přemotorovaný...
A celkem pěkný...

Takže, proč ne... Komu se to bude líbit... klidně koupí... Kdo potřebuje styl a nepotřebuje kufr..., dobrá volba..
A ve vnitř bude i dost místa (na rozdíl od klasického mini).
Rozbalit vlákno
43
5. 6. 2014 14:08
Re: no
Nemám dneska na tebe a tvůj vygumovanej mozek náladu, tak jako třeba někdy, tak to zkrátím.

Ano.. 140 kW a víc je na takovéto prdítko třídy Fabie (a tohle je třída Fabie) poměrně hodně a je to v zásadě na poměr třídy přemotorované. Chápu, že si se potřeboval vyblít, ale nauč se prosím ctít právo ostatních na svůj názor, zvlášť pokud ten názor není negativní.

P.S: I základní motor (85 kW 1,5D) je výkonem poměrně hodně nad výkony základních motorů u jiných (3 ze 4 mají 100 kW a víc). Je to prostě tržní nadstavba, něco navíc v rámci třídy, žádný mainstream...,v širším kontextu, ať s pozitivy či negativy.
5. 6. 2014 14:26
Re: no
Ad 1. Chovej se slušně, nejsem tvůj kolega ze zastávky nočního busu ;-)

Ad 2. Podvozek Mini je připravenej na větší výkon než 190HP, můžeš bejt v klidu

Ad 3. Cítím z tebe frustraci, že jistej italskej koncern nic proti stylovýmu prdítku nemá :-)
Avatar - iudex
5. 6. 2014 14:59
Re: no
Pán musí byť pekne nasr...dený a nervy v kýbli, keď u neho nevinná jednoslovná otázka spustí výlev frustrovanej agresivity. >:D
5. 6. 2014 15:08
Re: no
...blbej den, to má občas každej...akorát se takhle shodit veřejně ;-)
5. 6. 2014 14:45
Re: no
V mém slovníku přemotorovaný neznamená, že má auto větší výkon, než je běžné, ale že má větší výkon, než je zdravé. Nový JCW ještě není a Cooper S není nějaká bestie. Na českých okreskách je u něj spíš otázkou podvozek. Jinak předpokládám, že i 5 Door bude mít verzi One.
Avatar - iudex
5. 6. 2014 15:01
Re: no
Presne. To, že má Mini oveľa vyššie výkony, ako je v triede obvyklé, nevyhnutne neznamená, že je premotorované a teda že ten výkon nezvláda. V kontexte výkonov minulého JCW je to skoro podmotorované. ;-)
5. 6. 2014 15:11
Re: no
Malý, nízký, kolo v každým rohu a nejsou spojený tyčí vzadu...co chtít víc? ;-)
5. 6. 2014 15:35
Re: no
Asi takto...

Kdybych použil stejně demagogický způsob diskuze jako vy, tak jen napíšu asi tohle:
Ani jeden jste v tom autě nejel a máte jasno, že ten podvozek zvládne i víc než 190 koní. Víte prd, maximálně diskuzně onanujete (protože béemvé). To je za prvé (tím se nebavím o fakticitě)...

Za druhé... Tak jako tak, na běžné silnice takto malé a takto výkonné auto je prostě hodně... Na okruh fajn... ale o tom není debata...

Existuje dost ostrých kompaktů, které na takovém výkonu končí, případně mají 100 kW (např. Swift) jako vrchol nabídky. Tady je 100 kW druhý motor v nabídce...

Jestli je to dobře a nebo špatně... to je odpověď každého... Já jen vím, že 110 kW v takovém prdítku už může být v našich podmínkách pro nezkušeného řidiče poměrně dost (např. ten Abrth)... A když si vemu, že v tomto autě budou jezdit převážně maminy s dětma..., znovu napíšu, přijde mi to přemotorované (a s tím co zvládne podvozek to nesouvisí), vždyť i BMW řady jedna právě pro tyhle maminy a nesportovní řidiče začíná na 70 kW (a tohle je ještě o třídu níž).

Prostě.. nabízená paleta motorů z toho má udělat stejnou hračku pro snoby, jako tomu bylo u 3D. Ale můj názor je ten, že u tohoto auta je to škoda, že to takhle striktně odstřelit jen na vrchol nabídky nemuseli. Ten spodek nabídky mi zrovna u takto koncipovaného v zásadě skoro rodinného auta chybí (něco na styl 114 verze)

Jo, to srovná s 500 L a nebo s příchodem 500 5D docela sedí, když už to tady někdo nahodil.
5. 6. 2014 15:39
Re: no
Minulou generaci jsem projel ve verzi Cooper a naopak bych ještě přivítal větší výkon. Ano, novou generaci jsem nejel, z prvních ohlasů vyplývá, že je podvozek ještě dotaženější, takže k nářkům o zbytečně vysokým výkonu se můžu smát stejně jako tebou vyřčený cílový skupině matek s dětmi ;-)
5. 6. 2014 15:46
Re: no
No jistě Ohlase. Alibismus, nic jiného sem nečekal... (když teda pominu, že co si napsal je hloupost, neb 5D Mini žádnou minulou generací nemá)...

Ani v Clubmanovi a dalších klonech sem zatím neviděl jet snad s jedinou výjimkou nikoho jiného než babu, dvě baby, babu + dítě, 2 baby + dítě...

To, že v Cooperu S budou jezdit pozéři a menšina, to ještě z toho auta neudělá muskulaturní závoďák...

P.S.: Hodně aut zvládne vyšší výkony, o tom to není. Je to o tom, že malý oturbený tříválec s výkonem 100 a 125 kW a víc (když jiná volba vlastně ani není), nemusí vyhovovat všem.
5. 6. 2014 15:50
Re: no
Dobrá, pro oranžové a méně chápající tedy minulou generaci Mini ;-) .

Jestli to správně chápu, tak překarosovaný Punto á la MiTo je pro znalce a ten samej recept bez plebejskýho základu je pro snoby a pozéry, případně maminy. :-)

Tohle auto nemůže už principiálně vyhovovat všem, o tom není sporu a je jedno, jakej bude mít motor, ty alibisme...

P.S.: už jsi se uklidnil? :-)
5. 6. 2014 16:22
Re: no
Já sem klidný celou dobu, jen i podle tvého příspěvku je poznat, že si absolutně nechtěl pochopit co sem psal já... Ale myslím, že to nevadí... Já nejsem ten, co tyhle auta bude prodávat... Možná sem se snažil popsat důvod, proč Mini není úspěšné, tak jak bylo v minulosti. Nechápe to asi ani samotná automobilka a nebo záměrně to auto tlačí tam, kde ho ani potenciální (všichni) zákazníci nechtějí...
Mne stačí to, že si to prostě podle toho co si psal skutečně nepochopil. Na druhou stranu i tak sem přesvědčen, že zde nejsou jen * (co sem notabene tahají ještě nesmyslně politiku, čemuž zase nerozumím já), takže věřím že někdo co sem psal já pochopil.

P.S. Nejsilnější Mito mělo 125 kW, nejslabší začínalo na 57 kW. Střed nabídky byl někde na 77 kW. Ano, pro třídu, kde se Mito nacházelo, podle mne naprosto odpovídající motorizace. Kdyby Mito začínalo fakticky na 100 kW a končilo na 150 kW, napsal bych o něm to samé. Ani A1 (která je asi nejbližším současným konkurentem tohoto Mini, nemá tak příkrou motorovou paletu - A1 1,2 63kW, 1,6 66 kW, pak je tam 90 Kw a max 77 kW nafta, až S1 má řekněme vyjímečný motor).

Ale já uznal (aspoň), že to tak asi u BMW chtějí mít, já si jen s tímto pozicováním vzhledem k trhu dovolil lehce nesouhlasit.
6. 6. 2014 04:42
Re: no
...v klidu? Na prostou jednoduchou a jednoslovnou otázku reagovat takovým způsobem? To, že následně napíšeš svůj názor, se kterým nejde souhlasit je jiná věc.
Zanech osobního napadání a chovej se jako dospělej člověk, ne stylem omezence, jak se ti to povedlo nahoře (kdo sem tahal politiku?).

Tvoje smyšlenky, že to co má konkurence musí mít Mini, jinak je to špatně jsou sice zajímavé, ale nesmyslné.
5. 6. 2014 15:46
Re: no
Soudím dle předchozích generací. Pochybuji, že bude nová najednou přemotorovaná mrcha. Slabší verze dávají na trh později. Předchozí generace třídveřového začínala myslím na 55 kW a tahle verze přišla několik let po uvedení na trh. Nová generace třídveřového má už teď v nabídce 75 kW One. Jak jsem napsal, očekávám, že 5 Door dostane stejný motor. A klidně časem může přijít ještě slabší, jako to bylo v minulé generaci, kde One myslím začínal se 70 kW.

Co se výkonů týče, Cooper dá stovku za nějakých 8 vteřin, což je příjemně svižné, těžko však děsivé tempo. Pokud to někomu dělá problémy, ať si ho nekupuje, nebo ať si zaplatí instruktora.
5. 6. 2014 16:36
Re: no
5D mini žádnou poslední generaci nemělo... ;-) >:D
Avatar - white label
5. 6. 2014 17:03
Re: no
Ještě, žes tam dal toho smajlíka na závěr, jinak bych musel pochybovat o tom, jestli tušíš, jakou "wolffovinu" jsi (opakovaně) napsal...
5. 6. 2014 17:22
Re: no
Takže chceš říct, že o něco větší a těžší auto bude zákeřnější?
Avatar - white label
5. 6. 2014 16:18
Re: no
Hlavně, že sám dokážeš žít s "vygumovaným mozkem" celý život, ty náš "přemotorovaný kompakte"... :*) >:D >:-[]
Avatar - iudex
5. 6. 2014 16:30
Re: no
Nezabúdaj, že všetko, čo nedosahuje výkon wolfovho auta, je slabá plečka a všetko, čo ten výkon prevyšuje, je premotorovaná zbytočnosť. ;-)
Avatar - white label
5. 6. 2014 16:57
Re: no
... podobně jako vše co výrazněji převyšuje pořizovací cenu jeho vozu je nekřesťansky předražené... >:-[]
5. 6. 2014 14:30
Re: no
Teď to schytáš! Já to taky dostal za jednoslovnou otázku >:-[]
5. 6. 2014 14:36
Re: no
>:-[] Měl jsem to tu od poledne, jen jsem to neodeslal, takže jsem jeho reakci neviděl.
Avatar - white label
5. 6. 2014 16:22
Re: no
To víš, wolffík má svá vlastní měřítka, vše co je větší jak pětistovka je minimálně kompakt, a vše co je výkonnější jak jeho Bravo je "logicky" přemotorované... >:-[] ;-)
5. 6. 2014 16:34
Re: no
No jo...
Jenže Bravo si mohl koupit za 280 tis. s 66 kW 1,4. Kdo chtě,l tu možnost měl. Tohle koupíš s nejslabším motorem 100 kW (nadopovaná oturbená 3V 1,5), což je pěkná motorizace, ale jako základ je to prostě moc. Když vezmu, že A1 začíná na cca 450 tis. se 60 kW (cca), pak toto auto bude stát třeba s touto motorizací 650 tis... a to je to co tohle auto bude limitovat... chápu, že to někdo nechce pochopit..., ale tohle už by neměla byt až taková stylovka jako je (bylo 3D)... Přijde mi to zbytečně moc. Těch mamin co by toužily po takovém výkonu moc nebude. Některé to i odradí.

Ale nehodlám se opakovat, byla to má poslední reakce na blby...
Avatar - white label
5. 6. 2014 17:00
Re: no
Až na ten závěr nečekaně slušná reakce.
Kdo si koupí za 280 tis. Bravo 1,4 s 66kW moc dobře ví, proč si nekoupí jakékoli MINI, a to bez ohledu na jeho výkon, nebo počet dveří.
5. 6. 2014 17:28
Re: no
5 Door Cooper (100 kW) stojí v Německu 20.600 €. One (75 kW) by se mohl pohybovat kolem 18.400. Z hlediska ceny ale hraje velkou roli výbava. A1 i Mini klidně vylétnou na 700-800 ceníkových.
5. 6. 2014 19:25
Re: no
Promiň, ale srovnávat Bravo s Mini je tak trochu mimo mísu, třídně i čímkoli jiným. Upřímně 60kw je dost málo jako základ na cokoliv nad A segment. 85kw jako základ pro delší mini je tak akorát ;-) :yes:
6. 6. 2014 08:44
Re: no
Jo, kdyby tam byl 77 kW ... 80 kW benzinový motor, tak neřeknu ani popel... Ve finále 66 kW na ježdění po městě pro takové auto jako základní motor může stačit (viz. 55 kW in One).
Mimoto... ano, tohle auto je třída Fabie... Není to Bravo, Focus, BMW řady 1 a podobně...
6. 6. 2014 09:27
Re: no
Clubman i Countryman mají verzi One (72 kW). Není důvod si myslet, že tomu u 5 Door bude jinak, jen dostane novější motor (75 kW tříválec). Ani třídveřový One nebyl v nabídce hned od začátku (ani v téhle, ani v předchozí generaci), pokud si dobře pamatuji. Postupné rozšiřování palety motorů není nic neobvyklého, takže nevím, co je těžkého na tom pochopit.
6. 6. 2014 09:50
Re: no
...to se ani nesnaž pochopit :-)
6. 6. 2014 11:00
Re: no
Pro někoho je asi těžké pochopit to, že jsem se vyjádřil k tomu, co je v článku...

Napíšu to ještě jinak...

U F 500L bylo zřejmé celou dobu..., že bude v nabídce s T-Jetem (v Americe je od samotného počátku v nabídce se 114 kW T-Jetem), přes to půl roku pod každým článkem všichni vy skučeli, jak je to auto slabé a že by to chtělo T-Jet...

Takže je zcela pochopitelné, že já nemohu vědět, co tam bude za motor zvlášť, když zrovna s příchodem tohoto auta dochází k obměně (avizované) motorové palety... a pochybuji, že to víte kdokoliv z Vás...

Proto sem taky naspal, že to auto je přemotorované, protože cílové skupině zákazníků by (soudě dle konkurence) stačilo výkonové pásmo (min. základu) někde kolem 70 kW...

Nejhorší na tom je to, že to píšu tady asi po 5., ale ti stejní lidi nejsou tuto holou skutečnost prostě pochopit...

Mimoto, sem taky x krát napsal, že to tak BMW asi chce, ale rovnou sem napsal, že si nemyslím, že to může být takto to auto pozicovat na trhu správné... a je to to jediné, co se mi na tom autě nelíbí, neb (a mluvím sám za sebe), já bych si ho se 140 kW nekoupil (to už za ty peníze raději tu jedničku, když bych chtěl BMW), ale pokud by se to auto líbilo manželce, tak s nějakou 1,4 - 1,6 se 75 kW bych ji to i vzal (byl ochoten)... , páč se mi to líbí.To je prostě jen praktický náhled na toto auto...

Protože... ať chcete nebo ne, nejvyšší potenciál tohle auto má u bývalých slečen, co měly 3D, otěhotněly a pochopily, že vozit dítě ve 3D (a zároveň nechtějí a nebo nepotřebují SUV) není to pravé ořechové... Mám to doma, vím o čem mluvím (na rozdíl od spousty z Vás tlachalů)... A pokud to má být úspěšné, mělo by to být znatelně levnější než Clubman (a spol).
6. 6. 2014 11:47
Re: no
Nevím co zrovna tebe opravňuje tady někoho nazývat tlachalem. Každej má něco doma... ;-)
6. 6. 2014 12:55
Re: no
Zkušenost s tebou... Nic jiného. Myslím, že to stačí.
6. 6. 2014 14:16
Re: no
Nevím o nějaký zkušenosti. Jen tu hloupě plácáš (btw, máš tam množný číslo, wolffe) ;-)
6. 6. 2014 12:00
Re: no
A já ti už třikrát psal, že je pravděpodobné, že přijde o něco později One. Tak proč pořád opakuješ, že chybí něco slabšího? Jisté není nic, ale větší Mini takhle slabý motor mají a nová generace třídveřového má jeho nástupce, tedy očividně mají vhodný motor. Klidně mohli začít bez dieselů, jen se dvěma motory. A každý by očekával, že časem diesely přijdou.

Mini, na rozdíl od F500 (i když pochybuji, že jsem se té diskuze účastnil), má za sebou nějakou historii, takže víme, co nabízeli v minulosti. Jediný důvod, proč One nenabídnout, by bylo, kdyby měla nedostatečné prodeje a neočekávali by zlepšení. To by ale pak vyvracelo tvou představu o tom, co zákazníci Mini chtějí. One je v mých očích prakticky jistá věc. Jestli přijde něco ještě slabšího a jestli takový motor nabídnou i v jiných modelech než v třídveřovém Mini, to je větší neznámá.

Příplatek za druhý pár dveří je myslím 900 €. Je levnější než Clubman i Countryman, sám posuď, jestli dostatečně. Jak jsem napsal, u Mini záleží na výbavě. Ani náhodou to není levné auto.
6. 6. 2014 13:01
Re: no
Ještě jednou si přečti co sem psal hned od začátku, pak jediné co zjistíš je, že si tady (bohužel i já), napsal zbytečně spoustu řádků... A celé to začal provokativní otázkou tlachal webpaja.

Jinak... Jediné v čem já mám vnitřně z toho co si napsal problém je to, že Mini 5D není a nebude taková stylovka, jako byl 3D. A paradoxně může být (čert ví, ale jestli to tak bude) příplatek 900 éček dost. V článku o ceně nic nebylo, nezkoumal jsem ji. Cena u nás může být ještě jiná... Pokud to bude a je levnější než C+C is těmi silnějšími motory, pak je to asi v pořádku.
Stále ještě mám pochybnost, že to se 100 kW motorem bude stát 520 tis. Kč. Pokud by se to motalo do toho pul milionu real, tak je to asi adekvatni cena. Pak je otázka jak píšeš ta výbava... Pokud trochu rozumná výbava s tím motorem bude za 600, pak je to úlet i pro ty co na to mají... A pak yb právě chyběla ta levnější a slabší verze o které stále píšu já a o které v článku (na který sem reagoval) není ani slovo.
6. 6. 2014 13:12
Re: no
V Německu ceny mají. České nejsou jisté, ale nějakou představu to dá. 5 Door Cooper stojí 20.600 €. Už jsem to tu jednou psal. Což je díky ČNB skoro 570 tisíc. Když vezmu v potaz českou cenu třídveřového, očekával bych 545-550. 5 Door One potom za zhruba 490.

Co se výbavy týče, určitě budeš chtít minimálně Pepper (+32), lépe Chilli (+107). V téhle generaci bude povinností navigace, nebo alespoň rádio s pořádným displayem (+13). Do 600 by ses mohl dostat, ale nebude to žádná sláva. Stejně jako u 1er jsou tu velkým faktorem slevy/ výbava "zdarma".
6. 6. 2014 14:19
Re: no
Hele ty drivere, jestli tě dokáže nadzvednout jednoduchá otázka k tebou avizovaný přemotorovanosti, pak jsi zralej na psychiatrickou kliniku. Že nedokážeš ukočírovat 190 koní je tvůj problém, jinak tu řešíš hlouposti.
Mini na počátku vyrukovalo s novinkovým R3 v poměrně slušný výkonový variantě a s tradiční verzí Cooper R4. Nabídka se rozšíří nahoru i dolů, všem je to jasný, jen ty z toho máš překažený Vánoce :-)
5. 6. 2014 11:22
Zajímavé
řešení. To prostřední místo asi bude ultranouzovka.....s vlastním záchodem, podle té lahve mezi nohama.

Překvápko jsou ty výkonné tříválce. Uvidí se, jak to bude jezdit.
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2014 11:24
Pěkně a nenásilně
Jsem příjemně překvapenej jak se podařilo hezky sladit pár zadních dveří s třídveřovým konceptem, motory výkonný, interiér klasickej...paráda! (jen bych si odpoustil ten kapří hubu připomínající nástavec předního nárazníku u verze "S").
:-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
5. 6. 2014 11:32
Re: Pěkně a nenásilně
Mně to přijde.. divný, ale asi si člověk zvykne. Jako na Paceman:)
Akorát by mě zajímalo, jak je to velký/prostorný v porovnání s Clubmanen (nechce se mi to hledat).. cenově by to asi mělo bejt níž?
5. 6. 2014 11:35
Re: Pěkně a nenásilně
Novej Clubman se podle mě ještě neprodává, ale bude jistě dražší.
Avatar - iudex
5. 6. 2014 13:07
Re: Pěkně a nenásilně
Súhlas, je to vydarené implementovanie zadných dverí do konceptu pôvodne výlučne trojdverového auta a podarilo sa im to spraviť tak, aby to nepripomínalo Superb (pardon, chcel som povedať jazvečíka). ;-)
Moja polovička by si vedela Mini predstaviť a v garáži a kým pri minulom modeli to bolo vylúčené z dôvodu 3dv., táto prekážka teraz odpadá.
5. 6. 2014 13:32
Re: Pěkně a nenásilně
>:-[] >:-[] >:-[] Jezevčík mě dostal...tedy pardon >:D

Nevím jak strašně dvojmyslně jsi to s tím Mini a manželkou myslel, snažím se si vsugerovat, že to byla akurátní věta >:-[] >:-[]
Avatar - iudex
5. 6. 2014 14:55
Re: Pěkně a nenásilně
Kde všade Ty hľadáš dvojzmysly.... :-O >:-[]
Avatar - Czerwik
5. 6. 2014 11:32
že knédlik :D
:yes: mne sa teda veľmi páči a na počte dverí to nič nemení :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2014 12:25
M5D
Už předem jsem "věděl", že to nebude vono, že to bude přerostlé, neforemné a... neminiosní. Jenomže: Rozklikni si galerii snímků. Já... stojím v pozoru, salutuju a vzdávám doslova nadšený hold vskutku mistrovskému subkompaktu.

Absolutní styl, absolutní garážová trefa, milášek roku, auto, které k tobě patří jednou provždy. Kára k neutahání. Praktičnost v rámci třídy dotažená k optimálnímu stavu. Image nebetyčná, nezapatlaná navíc závistí, k tomu dokonale vybalancovaná krása a neokázalost. Kámoš, brácho...

No a nyní to nejdůležitější - dilema, zda 3D či 5D. No tak já to načnu - za sebe píši, že od dnešního poledne - 5D. Neboť, kdo již tuto generaci miniho viděl ví, že nárůst rozměrů k těm pěti dveřím přímo vybízí.

Slogan: Jenom v MINI můžete zažít, co je to být na silnici velký...

Dnes velmi zřetelně - BRAVO MINI :yes: :-!
Rozbalit vlákno
13
5. 6. 2014 12:34
Re: M5D
Hmmm, ne. Tohle Mini na mne funguje asi jako Fiat 500L 8-s
5. 6. 2014 12:45
Re: M5D
Tohle je jinej level, ale pokud se nebavíme o verzi Living, tak i 500L není nepodařený.
5. 6. 2014 12:54
Re: M5D
Ze všech "pětikil" se mi líbí jedině... pětikilo (nejlíp abarth :-) ). Vůbec si nedovedu představit, že bych otevřel doma garáž a tam na mne vejral Living nebo Trekking 8-s Tím neříkám, že není chyba u mne, prostě se mi tyto auta nanejvýš nelíbí.
5. 6. 2014 13:38
Re: M5D
No tak Abarth je úplnej mazel, standart "pětikilo" taky, L mi nevadí, ještě dokáže z mýho pohledu balancovat na hranici hravosti, Living je úděsná příšera.
Avatar - pumpkin
5. 6. 2014 12:40
Re: M5D
Galériu 5dv. Mini som si celú pozrel (samozrejme na Netcarshow, nie tu) a je to veľmi zaujímavé. Mám totiž zafixované, že Mini S vyzerá samozrejme o dosť lepšie ako základný One. Predsa len, biele kolesá a strecha, športovejší vzhľad dávajú istý šmrnc. Lenže... pri novej 5dv. verzii to absolútne nefunguje a S-ko pôsobí akosi znásilnene... Darmo, s párom dverí navyše to tu už treba hrať na eleganciu.
Tak teda zbohom biele disky aj strecha, zbohom nasilu napasovaný športový nárazník. Staré dobré klišé sa nezaprie a menej je v tomto prípade viac.
5. 6. 2014 19:21
Re: M5D
Jo, to není problém.
5. 6. 2014 12:45
Re: M5D
Já se bál ráno na autoexpressu rozkliknout, vůbec se mi do toho nechtělo, projel jsem ostatní články a až potom se rozhodl. Působivý, roztomilý a přitom si udrželo unisex. Skvělej počin ;-)
Avatar - iudex
5. 6. 2014 13:08
Re: M5D
Súhlas, akurát ja som apriori nečakal tragédiu, ale tak nejak veril, že to zmáknu s vkusom. A zmákli. >:-[] One Mini for my wife, please. :-)
5. 6. 2014 20:11
Re: M5D
člověče a neni to pro ženu škoda ;-) >:D
Avatar - iudex
6. 6. 2014 08:50
Re: M5D
Nezabúdaj, že pre svoju polovičku musíš spraviť všetko (teda až do času, kým ju vymeníš za novú polovičku). >:D
5. 6. 2014 12:34
pjeknej
pekné, bola to len otázka času, to môže byť model, ktorý ich podrží nad vodou. Mal prísť skôr ako pejsmeny a podobne ulety.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
5. 6. 2014 13:09
Re: pjeknej
Súhlas, ak má niečo potenciál výrazne zahýbať predajmi Mini, je to práve 5-dverová verzia.
5. 6. 2014 17:36
Re: pjeknej
Pokud to bude fungovat jako jinde, tak v první řadě požere vekou část prodejů třídveřového. A možná také Countrymana. I tak lze očekávat nezanedbatelný nárůst celkových prodejů. I když je otázka, proč by měl 5 Door uspět tam, kde Countryman neuspěl.
Avatar - iudex
6. 6. 2014 08:49
Re: pjeknej
Prečo? Pretože Countryman vyzeral ako nafúknutý balón, zbytočným SUV-lookom zabíjal základné tvary a myšlienku Mini a bol tuším len 4x4. O ňom by som nikdy neuvažoval, na rozdiel od tohto 5dv, ktorý podľa mňa vcelku elegantne a nenásilne pridal piete dvere a väčšiu praktickosť pri zachovaní dizajnu a markantov 3dv. Mini. 5dv. a Countryman neoslovujú rovnakú cieľovú skupinu (čo aspoň u mňa platí).
6. 6. 2014 10:06
Re: pjeknej
mám to tak isto. Mnohým ľuďom vadí aj clubman (pohrebák). Táto 5dverovka zachováva to dobré a posúva to k ľuďom, čo musia mať päťky a o niečo dlhší.
5. 6. 2014 18:35
Mini 5 Door
Za sebe musím říct, že se pětidvířko podařilo a zadní pár dveří rozhodně nevypadá nijak extra naroubovaně nebo příliš násilně.

Bejt to 6-8 let stará ojetina, tak o ní uvažuju. Takhle se musím koukat jenom po třídvířkách.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
5. 6. 2014 18:39
malo kruhov
v interiery je malo kruhov..... chcelo by ich viac.... :yes:
Rozbalit vlákno
0