Osobne bych dal prednost zadohrabu. Zvlast kdyz se nalozi, predohrab ma starosti rozjet se do kazdyho posmrkanyho kopce. Navic mi ta konstrukce pripada mene nachylna (homoklouby) na opotrebeni. Vetsina mych aut byly zadohraby, tak asi na ne vic trpim.
Tak se s tím jdi projet a taková otázka z tebe ani nevypadne. ;-)
Předokolky této autobusoidní konstrukce mají velký problém s trakcí, ať už naložené, či prázdné. Škube to volantem, hrabe, poskakuje. Výrobce moc dobře ví, proč má hnaný zadek. ;-)
Ale takhle to chápu..., je to taky podle zatížení..
Ale zrovna u toho autobusu je bez tak stále motor v předu... a při nezatížení lidmi, je zadohrab uplne na nic..
U autobusu se dá očekávat spíše symetrické zatížení a nebo..., spíše ve předu (když není autobus plný lidí, nebot je lepší cestovat ve předu).
Já tam tu vyhodu zrovna v tomto případě moc nevidím...