Hlavně jsme všichni zvědavý na okruh kolem Prahy, kde kamiony páchají objížďku 17km kvůli nedostavěnému kousku 10km....
pak taky na tu D3, kde je to katastrofa každej den... A neudělají ani odbočovací a připojovací pruhy, ani nenarovnají šikanu u Tomic, a deset let se vrtaj kolem Tábora, a neni tam ani jak najet... Objíždka opět asi 10km..
Tomu se ekologie jen říká, jinak je to podvod úředníků na platící diváky...(řidiče)
Jak čtu článek, D3 je prý priorita ŘSD a ministerstva dopravy. No hurá, třeba se začne konečně něco dít směrem od Prahy na Miličín/Tábor >:D Zatím se tenhle úsek pořád jen odkládá, tak třeba až půjdu za těch 26let do důchodu, už konečně alespoň kopnou :no:
jestli tuhle mapu daval dohromady sfdi, tak teda potes koste. jen pri pohledu na d3 (stav 2016) je zrejme, ze sfdi ani nevi, co dela. kdyz se jeste clovek podiva na rsd, tak tam je zcela jasne uvedeno, dalnice z hradce na sever se zacne stavet nejdrive az v roce 2018, zatimco obchvat jaromere by se mohl zacit stavet uz pristi rok. jinak jeste zpet k d3 - obchvat budejovic - stale je tam mnozstvi majetkove nevyporadanych pozemku a to jsem teda zvedav, jestli pristi rok kopnou do zeme. takze tohle vypada jako takova predvolebni masirka a realita je takova, ze za soucasne vlady se vystavba nove dopravni infrastruktury prakticky zastavila.
Tady už se nelze ani vymlouvat na komunisty. Od roku 1989 uplynuly téměř tři desetiletí a ČR stále nemá dobudovaný ani základní dálniční systém a to ani zdaleka. Jak je možné, že ještě stále neexistuje severní dálniční spojení z Hradce Králové na Olomouc, které by odlehčilo beznadějně přetížené D1 ?! Jak je možné, že stále nemáme jediné souvislé dálniční spojení s Rakouskem?! A jak je možné, že Praha dodnes nemá dostavěný celý obchvatový prstenec?!!! A jak je možné, že průměrný km české dálnice stojí zhruba 2x více, než v Německu, přitom má ale podstatně kratší životnost?!!!
Někdy se fakt stydím, že jsem Čech! :-(:'-(8-s
V Německu do ceny dálnice nezapočítavají sjezdy/nájezdy, úpravu okolního terénu ani protihlukové zdi. Což dělá ten cca dvojnásobný rozdíl. Taktéž v Německu mají kolikrát snadnější terréní situaci než je tomu v naší kopcovaté zemičce.
Nicméně se stavem, že nemáme dokončenou dálniční síť, která by propojila tranzitní směry souhlasím. Taky jsme již dávno měli mít VRT od Drážďan na Prahu, dál na Řezno, Brno, Bratislavu, Vídeň a nahoru do Polska. Jsme tranzitní země. Vždy jsme byly a vždy budeme. A bez dopravní infrastruktury se ta naše kraje nezvednou.
Cucham, cucham penizky...proc si nalhavame, ze stat je tu od toho, aby stavel a provozoval silnice/dalnice? SFDI, RSD jsou cerna dira na penize. Obe instituce je nutno zrusit bez nahrady a posledni ourada, at zhasne svetlo.
Uz jsme zjistili, ze telefonovat se da i bez telecomu, elektrina tece i bez cezu, tak dalsi liniove stavby jsou na rade. Ano, i bez RSD budou silnice/dalnice. Vykoupit pozemky a natahnout asfalt umi kde, kdo.