Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ministerstvo dopravy plánuje změny na D1

Ministerstvo dopravy připravilo seznam opatření, která mají pomoci zlepšit plynulost provozu na dálnici D1 a také snížit nehodovost.
Zpět na článek
18. 6. 2005 09:45
neregistrovaný "Jakub"
18. 6. 2005 12:54
neregistrovaný "NIcKON"
19. 6. 2005 11:45
neregistrovaný "Jakub"
20. 6. 2005 15:13
neregistrovaný "Jerry"
21. 6. 2005 10:37
neregistrovaný "maxz"
22. 6. 2005 18:31
neregistrovaný "Michal Janko"
18. 6. 2005 11:20
neregistrovaný "Jarin"
20. 6. 2005 13:54
neregistrovaný "jita"
20. 6. 2005 15:26
neregistrovaný "ciello"
20. 6. 2005 17:37
neregistrovaný "Jack"
20. 6. 2005 22:34
neregistrovaný "MM"
21. 6. 2005 09:25
neregistrovaný "ciello"
21. 6. 2005 12:39
neregistrovaný "Jack"
neregistrovaný "Jakub"
18. 6. 2005 09:45
kamiony na vlak
Proč se na hranicích nenakládají kamiony, které jen projížději přes ČR na vlak ? Všichni bysme na tom vydělali. Chtělo by to rychlou soupravu s jídelním vozem a byl by klid.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "NIcKON"
18. 6. 2005 12:54
Re: kamiony na vlak
Naráží to na celou řadu těžko řešitelných problémů - počínaje legislativou, která nenutí špeditéry využívat alternativní způsoby dopravy, nedostavěnými kapacitními tratěmi zejména v severojižním směru, chybějícími terminály a zejména vhodnými nízkoplošinovými vozy; protože jsou kamiony příliš velké, aby se vešly na normální vagon (zde mají USA velký náskok, protože tamější železniční průjezdní profil tohle umožňuje), potřebují speciální plošinové vozy typu Ro-La. Ty z důvodu nízké poptávky vyrábí v Evropě pokud vím jediný výrobce, a jsou proto neuvěřitelně drahé. Další problém je, že musí mít velmi malá kola, ta se však, kvůli dosahování v západní Evropě standardních 120 km/h, opotřebovávají velmi rychle a jsou taktéž velmi drahá. Existují i další řešení, jako třeba košové železniční vozy, ale ty zase vyžadují speciální technické vybavení v místě vykládky/nakládky. A to vše samozřejmě zabírá velké množství času, které kamion v malé Evropě těžko dožene.
neregistrovaný "Jakub"
19. 6. 2005 11:45
Re: kamiony na vlak
Aha, tak to jsem nevěděl, díky.
neregistrovaný "Jerry"
20. 6. 2005 15:13
Re: kamiony na vlak
Třeba je přesvědčí mýtné...
neregistrovaný "maxz"
21. 6. 2005 10:37
Re: kamiony na vlak
super odpoved, dik
nie je to vsak aj tym ze stat nepodporuje prevoz kamionov vlakmi? keby premier povedal: teraz dame 10mld na vybudovanie nakladacich/vykladacich stanic na zeleznici a je povinnost kazdeho tranzitneho prepravcu pouzit vlak, tak by to aj ryzhlo zacalo fungovat
neregistrovaný "Michal Janko"
22. 6. 2005 18:31
Re: jak ukončit teror
Nesouhlasím plně. Být diktátorem, zakázal bych jízdu kamionů nad 50 km. Kamiony by vozily pouze kontejnery z místa železniční překládky na místo určení a naopak. Děčín-Břeclav i další koridory jsou dostatečně propustné. Výsledek? Bezpečnější a propustnější dálnice a silnice 1. třídy, méně častá potřeba oprav silnic, méně zplodin, pravidelný život pro řidiče kamionů, rozvoj potřebné železniční dopravy, ... Protestuji proti tomu, abychom platili ze svého negativní externality ohrožující kamionové dopravy. V situaci, kdy jsme nuceni negativní dopady proozu kamionů nést my všichni, se nejedná o svobodu podnikání.
neregistrovaný "Jarin"
18. 6. 2005 11:20
D1
Doufám,že oddělovat se bude betonovymi bariérami, protože se najde plno chytráků včetně policie a silničářů, kteří se tam budou otáčet. Známe z celé D1!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jita"
20. 6. 2005 13:54
6 pruhů
To problém nevyřeší - když tak jen na chvíli. Známe z Anglie. Krásná osmiproudová dálnice a všichni stojí.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ciello"
20. 6. 2005 15:26
Re: 6 pruhů
..tak zkus hodit návrh, co podle tebe by mohlo pomoct...
neregistrovaný "Jack"
20. 6. 2005 17:37
Re: 6 pruhů
Asi mě začnete kamenovat, ale můj návrh, co by mohlo trochu pomoct je následující: nejezdit autem zbytečně... Nebýt pohodlný a tam kde to jde využívat hromadnou dopravu atd... Sám řídím auto velmi rád, ale jako pražák jsem rád, že jsem se odnaučil tomu pitomému zvyku ráno sednout do auta a "pohodlně" se za 50 minut doplazit zácpou do práce, když "sockoua pěškobusem" to stihnu za 35... Uznávám, že u dálničního provozu jde trochu o něco jiného, ale přesto... nejezděme zbytečně a zvlášť solo!
neregistrovaný "MM"
20. 6. 2005 22:34
Re: 6 pruhů
sice jsem jeden z těch který se bez auta nikam nehne,ale něco na tom je,nejezdit zbytečně sám.Ani není to taková blbost,když to funguje například v Miami kde jsou speciální jízdní pruhy určené pro auta s více pasažéry.Jenže to bysme tu museli mít třeba i těch pět pruhů v jednom směru jako tam
neregistrovaný "ciello"
21. 6. 2005 09:25
Re: 6 pruhů
..ale sám víš, že prostě někdo to nelze... já např. jsem jezdil z domu do práce mhd něco málo přes hodinu... a autem jsem tam byl za 20 minut... A za další... vadí mi že v mhd jezdí samý smradlavý prasata.. a to když tam stojím v kvádru... úroveň mhd tu zatím není tak jak by měla být.. je to ale o přístupu lidí... (tzn. taky někdy jedu když vím, že si tím pomůžu).. Ale to neřeší dálnici... Ano... a´t jezdí Pendolino Brno-Praha (a velký města)... ale ať ten vlak jede z centra do centra ne déle než 1.5 hodiny... pak raději pojedu vlakem než autem.... jenže autem když to není moc tragický.. tak jedu z centra do centra rovný 2 hodiny... takže nevím co bych zabil v metru atd...
neregistrovaný "Jack"
21. 6. 2005 12:39
Re: 6 pruhů
Ano, někdy to nelze...