Ťok ocenil, že se na 29. až 34. kilometru mezi Hvězdonicemi a Ostředkem pracovalo i v noci. Na všech úsecích D1 to ale není možné, protože kolem dálnice jsou obce a ve stavebním povolení není uvedeno, že souhlasí se stavbou v noci.
Kdyby na MD pracovali alespon 4hodiny denne, tak by nemuseli resit Kapsch specielnim zakonem. Jo, a novy usek za 9 Krizi na Prahu byl hned po dokonceni hrbaty. Dokoncene useky od Prahy na ceske strane hranice jsou o poznani lepsi. Jo, taktez usek od Vyskova na Kromeriz byl od prvopocatku hrbaty.
Úsek za Devíti křížii je skutečně hrbolatý. Nechápu, jak stavbaři v 21. století nedokáži udělat rovný povrch. Rovněž nechápu, že dílo od nich někdo převezme. Důležitá je prostavěnost, nikoliv kvalita...
... a stačí těch 15 hodin denně? Nechtělo by nařídit aby pracovali 25 hodin denně? Ať to stojí co to stojí.
Kupředu za další úspěchy při budování vyspělé socialistické společnosti.
..... jejda. Asi jsem si spletl server.
Mozna by se mohl pan ministr podivat na situaci v okoli Brna, kde se ve vsedni den tvrori kolony na desitky minut a v patek se to pocita na hodiny. Srandovni cedule s rozsahem prc doby tezce kontrastuji s nasazeni na stavbach. Cesi si uz zvykli, ale co na to maji rikat cizinci, kteri dorazi k rozvrtane dalnici, kde za sluneho dne nikdo uz v 18h nepracuje? A nedej boze, ze se tam ocitnou i za mesic. Situace je porad stejna. Pane ministre, celem ministerstvo dopravy, ceske stavebni firmy bezte do ...
Mno...pri te urovni korupce, ve vsem, nejsem si tak jisty ze typ vlastnictvi by udelal takovy rozdil. Znas tu historii berlinskeho letiste? To je moloch, co? :-!
Jo, kdysi to byly casy... [odkaz] dalnicni most 4 smery tam, 4 zpatky [odkaz]
Vidím, že mě nerozumíš. Já tu mluvím o soukromých dálnicích jako na př. M7 v Sydney Australia, kde dálnici postavila a provozuje soukromá firma Transurban. Žádné zlodějny a korupce. Žádné čachrování s penězi daňových poplatníků.
Na to nemusis chodit do Australie, staci zajt do Rakuska. Tam pokial viem je Asfinag tiez sukramna firma, ktora dostava len minimum penazi od statu a to len na verejne prospesne projekty ako protihlukove bariery. Vsetko ostatne si financuje z poplatkov za cesty.
Ikdyby pracovali 50hodin denně tak těma 2 bagrama to bude trvat 50let a nechápu proč si tam hrajou uprostřed dálnice už několik týdnů (měsíců) kopáním díry a na povrch ještě nikdo nesáhl
Už ho někdo uťokejte čepicema - kruci proč jen na D1? A co D10 - Svémyslická svodnice? Pár metrů mostu a uzávěrka od května do listopadu, přičemž jsem se původně naivně domníval, že za tu dobu hodlají udělat obě půlky dálnice. Je polovina prázdnin, za tu dobu dokázali pouze vyklofat díru místo cesty ve směru na Turnov a teď je to akorát zavřeno a když se proskáču kolonou a projíždím v půl páté odpoledne okolo, tak nikde ani noha a stav vidím už dlouho jako neměnný. 8-s Zřejmě mají opravu mostku nad strouhou na půlce dálnice naplánovanou na půl roku letos a druhou půlku dálnice na příští rok. To je neskutečné pohrdání lidmi - něco jako z někdejšího vtipu čtvrté stádium socialismu "všichni kálej na všechny" - zkrátka vybudovali jsme si tady Zkurvenistán …
Tedy pokud myslí jako 15 hodin dohromady na všech úsecích v průběhu dne........ Nedělá jim to moc těžký..... No jo - volby se pomaličku blíží, fondy je třeba naplnit....
Tak to fakt nevim kde pracuji ale na D1 to urcite neni. Jel jsem o vikendu a pak v pondeli a na 100 kilometrech D1 jsem zahledl 6 pracovniku oprenychmstrije na strane a nikdo nepracolal. Tak kde ten vypatlanej Tok videl makat delniky a jeste 15 hodin. Holt ruzove brejle jsou nasazeny na firmu skanska a ostatni s kterejma drive spolupracoval. Priste se neohlasovat ze prijede Tok.