Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dva nové motory pro Alfu Romeo MiTo: 1,3 JTD (66 kW) a 1,4 TJET (88 kW)

Během tohoto víkendu byl na italském trhu zahájen prodej nových motorizací Alfy MiTo. Slabší verze motoru 1,4 T-JET a menší turbodiesel rozšiřují nabídku dostupnějších verzí.
Zpět na článek
18. 1. 2009 12:49
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 13:02
neregistrovaný "HGT"
18. 1. 2009 13:06
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 13:32
18. 1. 2009 14:26
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:23
18. 1. 2009 17:24
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:32
18. 1. 2009 17:37
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:37
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:34
18. 1. 2009 19:08
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 20:00
18. 1. 2009 14:09
18. 1. 2009 14:26
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:39
18. 1. 2009 14:42
18. 1. 2009 14:48
18. 1. 2009 14:58
18. 1. 2009 14:59
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:05
18. 1. 2009 14:57
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:58
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:04
18. 1. 2009 15:10
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:30
18. 1. 2009 16:02
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:42
18. 1. 2009 17:32
18. 1. 2009 15:10
18. 1. 2009 15:14
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:17
18. 1. 2009 15:20
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:25
18. 1. 2009 15:56
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:07
18. 1. 2009 16:09
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:15
18. 1. 2009 16:21
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:29
18. 1. 2009 16:32
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:12
18. 1. 2009 17:17
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 21:26
18. 1. 2009 15:10
18. 1. 2009 15:13
18. 1. 2009 15:15
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:22
18. 1. 2009 15:47
18. 1. 2009 15:50
18. 1. 2009 15:57
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:05
18. 1. 2009 16:07
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:24
18. 1. 2009 16:25
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:45
18. 1. 2009 17:17
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 21:27
18. 1. 2009 16:28
18. 1. 2009 16:33
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:48
18. 1. 2009 16:51
18. 1. 2009 17:12
18. 1. 2009 17:11
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:13
18. 1. 2009 17:18
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:40
18. 1. 2009 17:50
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:21
18. 1. 2009 18:22
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:27
18. 1. 2009 16:06
18. 1. 2009 16:17
18. 1. 2009 16:21
18. 1. 2009 16:52
18. 1. 2009 17:01
18. 1. 2009 17:37
18. 1. 2009 16:05
18. 1. 2009 16:06
18. 1. 2009 16:10
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:25
18. 1. 2009 16:27
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 21:30
18. 1. 2009 16:11
18. 1. 2009 16:22
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:50
18. 1. 2009 16:56
18. 1. 2009 21:31
18. 1. 2009 17:06
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:10
18. 1. 2009 17:19
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:41
18. 1. 2009 17:49
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:22
18. 1. 2009 20:45
19. 1. 2009 10:49
18. 1. 2009 14:39
18. 1. 2009 14:50
18. 1. 2009 15:32
neregistrovaný "sestys"
18. 1. 2009 15:46
18. 1. 2009 21:33
18. 1. 2009 14:56
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:05
18. 1. 2009 15:12
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 21:34
18. 1. 2009 14:27
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:56
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:16
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:39
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:36
18. 1. 2009 14:54
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2009 17:08
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:19
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:48
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2009 16:38
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 18:08
neregistrovaný "nrV"
18. 1. 2009 17:00
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:04
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:07
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:14
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:23
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:27
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:36
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:54
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:23
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:08
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:21
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:27
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:31
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:40
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:30
neregistrovaný "nick02"
18. 1. 2009 18:06
18. 1. 2009 19:43
18. 1. 2009 19:47
neregistrovaný "nick02"
18. 1. 2009 20:05
18. 1. 2009 20:10
18. 1. 2009 20:13
18. 1. 2009 20:17
18. 1. 2009 20:18
18. 1. 2009 20:22
18. 1. 2009 20:27
18. 1. 2009 20:54
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 21:08
18. 1. 2009 21:53
19. 1. 2009 14:12
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 21:52
19. 1. 2009 08:37
19. 1. 2009 14:12
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 20:22
18. 1. 2009 20:34
18. 1. 2009 20:54
18. 1. 2009 21:04
18. 1. 2009 21:09
18. 1. 2009 21:11
18. 1. 2009 21:21
18. 1. 2009 23:12
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2009 23:30
18. 1. 2009 23:21
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2009 20:42
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 20:50
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 23:28
neregistrovaný "Donovan"
25. 1. 2009 23:18
neregistrovaný "pepiny"
18. 1. 2009 20:45
18. 1. 2009 20:51
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 21:06
18. 1. 2009 21:16
18. 1. 2009 21:21
18. 1. 2009 21:31
18. 1. 2009 21:49
18. 1. 2009 21:17
18. 1. 2009 21:30
18. 1. 2009 21:33
18. 1. 2009 21:35
18. 1. 2009 21:38
18. 1. 2009 21:38
18. 1. 2009 21:43
18. 1. 2009 21:54
18. 1. 2009 21:47
18. 1. 2009 21:47
19. 1. 2009 14:11
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 23:00
19. 1. 2009 11:19
19. 1. 2009 12:00
20. 1. 2009 14:42
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:41
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 12:13
vrrrrrrrrrrrrrrm
v čiernej farbe je to fantázia.....vrrrrrrrrrrrm vrrrrrrrrm >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 12:49
HNUS
Tak tento hnus si nikto nekúpi, ani keby mal motor z vývojových dielni FERRARI. :no: :no: :no: 8-s
Rozbalit vlákno
129
neregistrovaný "HGT"
18. 1. 2009 13:02
Re: HNUS
bohate bude stacit kdyz si ten hnus koupi jen par lidi,nerad bych videl MITO jako tuctove zbozi :-!
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 13:06
Re: HNUS
Tento hnus si kúpia leda ľudia, ktorým zúfao chýba vkus. A to je tragické, na to, že ide o talianské auto.
18. 1. 2009 13:32
Re: HNUS
To je dost odvazny vyrok :no:
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:26
Re: HNUS
Určite menej než počin ľudí z Alfa Romeo.
18. 1. 2009 17:23
Re: HNUS
A co Ti na nom vadi konkretne?
Videl si ho uz v skutocnosti?

PS: Lebo ked som videl 1x, ale aj viackrat fotky tak som nechapal co je na tom aute vlastne cool, jednoducho mi pripadalo ako posledny vykrik do tmy...
ALE dobre si pamatam na ten den ked som ho videl nazivo 1x ( isiel som si oci vyocit ake je krasne a uletene od konkurencie co je len a len dobre ) a to bol zazitok dna.
Nemohol som nan len tak zabudnut a priznam sa doteraz mi vrta hlavou ten design a pod.
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:24
Re: HNUS
Veď sa len pozri na tie svetlá. Milujem tieto okrúhle svetlá. Ale u Alfy Mito netvoria oblúk. Lebo sa akoby spájajú v jednom mieste. Akoby Čínania chceli urobiť oblúk, ale nezdarilo sa im to. A ten nárazník... :no:
18. 1. 2009 17:32
Re: HNUS
Je to Tvoj nazor nic viac nic menej...
Osobne rad vidam toto auto na cestach popri nudnych krabiciach, je z neho citit, ze sa s nim pohrali vcelku slusne.
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:37
Re: HNUS
Povedal by som, že je až prekombinované.
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:37
Re: HNUS
Naviac nezadúdaj, že zaujímavé auto ide urobiť aj inak. Čo takto Alfa Romeo 159?
18. 1. 2009 18:34
Re: HNUS
Mna az tak väcsie auta nezaujimaju, ale dajme tomu.
Niesom ziadny fanusik AR ani nijakeho taliana, ale toto MiTo sa mi paci po kazdej stranke.
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:08
Re: HNUS
A čo hovoríš na ten predok?
18. 1. 2009 20:00
Re: HNUS
Je zvlastny a to je myslim si na nom dobre.
Vedel by osm si ju aj inak predstavit, lenze problem je v tom, ze niesom designer AR ;-)
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 14:09
Re: HNUS
Tebe vkus a miera zúfalo nechýbajú?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:26
Re: HNUS
No dovoľ jurajos. Ale ak sa ti toto hnusné auto páči, ale určite chýba tebe.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 14:39
Re: HNUS
A aké auto v tejto triedě sa páči vám, milý peťstoseděm? ;-)
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 14:42
Re: HNUS
Dovolím si Vás trochu priraviť na odpoveď...Ibiza, Polo, Fabia. Hádajte čo majú tieto autá spoločné? ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 14:48
Re: HNUS
Já VÍM! Já vÍM! Já VíM!
Skoro VŠEchno! Jen "kabátek" mají trochu odlišný, je to tak trochu JEN stejný výrobek v trochu jiném obalu - řekla bych já.
PS: Dostala jsem jedničku? ;-)
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 14:58
Re: HNUS
Povesť sprevádzajúca blondínky sa javý ako veľmi zavádzajúca.
P.S.: s hviezdičkou? :-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:59
Re: HNUS
Ježíš, veď to je blodína! :-O Teraz je to už jasné.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 15:05
Re: HNUS
No HEJ! A sice "přibarvená", ale jinak "pravá/nefalšovaná"! ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:57
Re: HNUS
:no: :no: :no:
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:58
Re: HNUS
MINI, AUDI A1, GRANDE PUNTO, Fabia.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 15:04
Re: HNUS
S Grande Punto se shodneme - to je myslím v malých autech docela "povedený" vůz
mini - to jsem psala, sice "chápu" nadšení (mám na mysli jednoho konkrétního mladého muže co z něj "out" je), ale jinak .. já bych opravdu JEDNOZNAČNĚ třeba to bmw 1 volila (i když motory od citroën jsou jistě výborné a v mini dobře "slouží" ;-) )
A1 - to nebyla špatná myšeňka, realizace ale trochu "kulhala" (snad napodruhé ...)
fabia - nemyslím (myslíte že "předstihuje" své technikou spřízněné ibiza/polo?)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:10
Re: HNUS
Ako mohla u A1 realizácia trochu kulhať, keď ešte ani nie je na trhu?
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 15:30
Re: HNUS
Bože tak já myslela A2 (to se OMLOUVÁM) ... :'-(
Já na malá auta moc NEjsem (což je asi "vidět")
PS: Já bych to "viděla" na malá auta od "klasických" výrobců (třeba to Grande Punto) a když "drahé" automobilky do těchto vod míří (důvod chápu), tak mi to spíše "NEsedí" ... resp. bývá to HODNĚ peněz za ... ne zrovna "málo" muziky, ale ... prostě je to takové "sporné" (z mého pohledu). Prostě (dle mne) by to někde u kategorie bmw 1 mělo končit, další zmenšování se mi už moc NElíbí .. (ale čeká nás, a bude to ještě HORŠÍ - příjdou i prémiová "ultramini" a ... a ... ach bože!) ;-\ - já prostě (půjde-li to) zůstanu "na svém" :-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:02
Re: HNUS
Tak to asi nie si skúsený vodič. Ak vôbec nejaký si. >:D Prémiová trieda supermini ako MINI je tu pre tých, ktorý majú radi dynamickosť a praktickosť auta. Je to žihadielko, s ktorým sa veľmi dobre manévruje.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 19:42
Re: HNUS
VSKUTKU? Tak to jsem věru NEtušila ;-) a PROČ je tu tedy MiTo - je pre tých, ktorý majú radi pomalosť a NEprakickosˇauta. Je to šnek, so ktorým se zle manévruje?
PS: Nevím jak je slovensky "šnek", tak "prepáčtě", milý 507 :-)
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 17:32
Re: HNUS
Tak a máš to-nevíš nic o ovladatelnosti a radosti z řízení ;-\ ...Jóóó to pilot z odstavce nademnou je jiný kalibr :yes: ,fakt,koukni na ty fans stránky pokud máš jen trocha pochybností...
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 15:10
Re: HNUS
Vedel by si mi nejakým odkazom priblížiť vzhľad Audi A1?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:14
Re: HNUS
Nepoznáš AUDI A1. Nesnaž satu ma chytať za slová za každú cenu. Takto sôr len tápeš vo vzduchu. Dobre vieš, že AUDI A1 sa bude líšiť od konceptu len v detailoch a výraznejšie len v interiéry.
Bude to najkrajšie supermini planéty všetkých čias. Vyrazí dych, každému. :yes: :yes: :yes:
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 15:17
Re: HNUS
Odstreliš auto ktoré si ešte nevidel a velebíš to, z ktorého poznáš len koncept. Tak kto tu tápe?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:20
Re: HNUS
Tápeš tu ty. AUDI A1 nie je štúdia, ani koncept ako Roomster, ktorý sa predstavil dva roky pred definitívnou verziou. Je to koncept, odvodený priamo zo sériovej verzie.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 15:25
Re: HNUS
Koncept odvodený od sériovky?...nie je postup presne opačný?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:56
Re: HNUS
Nie je. To sa ti môže zdať. Al v prípade, že sa koncpet líši len tým, že sú v ňom drahé doplnky, by predsa nemohli začať od nuly.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 16:07
Re: HNUS
Takže aby som tomu rozumel, majú pripravenú sériovú A1, lisy, lakovňa, montážna linka. Hneď zajtre to môžu sekať po tisíckach. Ale ešte predtým predsatvili koncept, líšiaci sa materiálmy a "doplnkami"? To akože myslíš vážne?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:09
Re: HNUS
Jurajko, toto je koncept, ktorý má ukázať podobu A1. Tak predsa nemohli začať tak, že sérová výroba by nebola. Z čoho by vychádzali?
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 16:15
Re: HNUS
Danielko, z čoho vychádza napr. Cadillac Converj alebo Audi A7(aby sme nechodili ďaleko)? Tiež sú to len koncepty. Alebo aj to sú len zamaskované sériové autá?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:21
Re: HNUS
Jurajko, napríklad Škoda Roomester 2004, to bo koncept, ktorý nebol postavený podľa série. Preto sa tak odlišoval. Ale A1- to jasne ukazuje ako bude vyzerať A1. V podstate je to A1 s rahými doplnkami. Ak by nevychádzali priamo zo série, vyzeralo by predsa inak.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 16:29
Re: HNUS
Jasné Daniel. Matika asi nebude obľubený predmet že?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:32
Re: HNUS
Jurajko, čo to tu trepeš o Matike? Ty si fakt taký primitívny, že si myslíš, že sériové auto s drahými doplnkami nevychádza zo sériového auta?
8-s >:D

P.S.: Len tak mimochodom o tej matike. Strelil si absolútne vedľa.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 17:12
Re: HNUS
Je mi putna čo Ti ide v škole najlepšie.
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:17
Re: HNUS
Ty si to sem dotiahol. Nevieš kadiaľ, tak sem ťaháš všeličo.
18. 1. 2009 21:26
Re: HNUS
Čo sa diviš? Ten osol nemá šajn o tom, čo slovo "koncept"znamená. :-!
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 15:13
Re: HNUS
Otče náš ,jenž jsi na nebesích... ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:15
Re: HNUS
A čo ako? Fabia vyzerá ako automobil prvotriednej kvality. :yes: :yes:
Avatar - Ondore
18. 1. 2009 15:22
Re: HNUS
od slovíčka "ako" už by som nepokračoval...
Avatar - T613
18. 1. 2009 15:47
Re: HNUS
Fabia 2 vypadá vedle konkurence jako naklíčená brambora. V kombinaci s bílou střechou je to naprostá tragikomedie. Než F2 tak to už radši i prehistorické Polo (bavím se o designu)
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 15:50
Re: HNUS
To s tou "naklíčenou brambora" - to VELMi povedená definice designu zdá se mi :yes: :-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:57
Re: HNUS
Na druhej strane, keď sa ti páči tá krabica od bot, TATRA 613, tak sa ničomu nečudujem.
Avatar - T613
18. 1. 2009 16:05
Re: HNUS
T613 vznikla v druhé polovině šedesátých let u italské karosárny Vignale. A v té době moc nehranatých aut nevznikalo ;-)
>:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:07
Re: HNUS
Je predsa úplne jedno koľko hranatých aut vtedy vznikalo. Vyzerá ako socialistické paneláky.
Avatar - T613
18. 1. 2009 16:24
Re: HNUS
>:D A Continental vypadá jako co?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:25
Re: HNUS
Tak to môže len neználek a úbožiak porovnávať LINCOLN CONTINENTAL, najprestížneší americký automobil tej doby s Tatrou 613. :no: :no: :no:
Avatar - T613
18. 1. 2009 16:45
Re: HNUS
Jasně československé hrany jsou paneláky, americké hrany jsou prestiž >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:17
Re: HNUS
:no: :no: :no:
18. 1. 2009 21:27
Re: HNUS
Že máš ešte nervy na toho soploška, normálne Ťa obdivujem kámo... 8-s
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 16:28
Re: HNUS
A máš to...neználek a úbožiak. Že ja sa vôbec s Tebou zahadzujem! 8-s >:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:33
Re: HNUS
Len úbožiak, neználek a chudák môže LINCOLN CONTINENTAL prirovnať k Tatre 613. :no: :no: :no:
Avatar - T613
18. 1. 2009 16:48
Re: HNUS
Přesně tak, protože Continental jí nešahá ani po paty ! >:D
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 16:51
Re: HNUS
Keby aj v Tatre niekoho picli, bolo by to vyrovnanejšie! ;-)
Avatar - T613
18. 1. 2009 17:12
Re: HNUS
Myslel jsem řadu Mk.III a výš ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:11
Re: HNUS
Chýbajú ti argumenty, tak sa situáciu snažíš zachraňovať nezmyslami. Zúfalé, zúfalé. Úbohé.
Avatar - T613
18. 1. 2009 17:13
Re: HNUS
Argumenty k čemu? Tatru navrhovala tehdy uznávaná karosárna Vignale. Mi se líbí, že tobě ne? Mi to žíly nerve, Tatře už vůbec.
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:18
Re: HNUS
Ako môžeš prirovnať LINCOLN CONTINENTAL k Tatre 613. :no: :no: :no:
Avatar - T613
18. 1. 2009 17:40
Re: HNUS
Podle doby vzniku (MkIII) a podle stejných "křivek" >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:50
Re: HNUS
Tak Mark III síce, uznávam, nie je pekný, ale tozhodne sa nepodobá na Tatru 613.
Avatar - T613
18. 1. 2009 18:21
Re: HNUS
To je pravda. Na té 613 jsou nějaké křivky i k vidění >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:22
Re: HNUS
Trepše voloviny a prekrúcaš moje slová. Došli ti argumenty.
Avatar - T613
18. 1. 2009 18:27
Re: HNUS
Jak překroucím tvoje slova? Porovnej profil toho Continentalu III (a kterékoliv jiné ameriky sedanu) z profilem T613. >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 16:06
Re: HNUS
NEmyslím, že T613 byla "krabice od bot" byla! Skoro právě naopak, kdysi ten první model (jméno nevím) až VELMi revoluční byl (a T613 stále ještě "zajímavá") ... to až "časem" začala tatra "technicky" poněku zaostávat (ale čistě "vzhled/design" - ten je, myslím, naprosto "ok")
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 16:17
Re: HNUS
Malá tajná nápověda - T 603 ;-)
PSST,to je mezi námi -> někteří by opisovali...
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 16:21
Re: HNUS
Ááá už vím ("náhle" jsem si "vzpomněla")! ;-)
Tak T603 se mi "líbí", to TO (docela hodně) předstihlo dobu - TO jsem chtěla "pochválit" :yes:
PS: Pssst (aby to nikdo nesyšel), DíKY! :-)
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 16:52
Re: HNUS
:yes: Dík,já taháky taky rád ;-)
PSST-dobrý,né????
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 17:01
Re: HNUS
VÝBORNÉ - to mi VYHOVUJE, to se mi LíBí! :-)
PS: Já už začím jak Kelly Bunda být, mne nové autíčko do paměti "přibude" a vzadu už jedno "vypadne" ;-)
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 17:37
Re: HNUS
>:D Kdepak,Kelly byla třída >:D
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 16:05
Re: HNUS
Tak kolegáčku a "skvostná 613" byla poslána na smetiště k Baťovi...Ó já pomýlený-pro mne to je klenot... ;-\
Avatar - T613
18. 1. 2009 16:06
Re: HNUS
To je tím, že nestuduje, nemaká na sobě, nepiluje jazyky apod. Kdo nepodlehl zvuku vzduchem chlazeného motoru jako by nežil :-!
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:10
Re: HNUS
Čo má takýto motor s dizajnom?To potom keď sedia vzduchom chaldenému motoru dizajn 613, tak 603 dizajn mu asi veľmi nesedí. >:D
Avatar - T613
18. 1. 2009 16:25
Re: HNUS
Joo to nepochopíš, protože to v žádném časáku nevyčteš ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:27
Re: HNUS
:no: :no: :no:
18. 1. 2009 21:30
Re: HNUS
Komu dôjdu argumenty, siahne obvykle po smajloch. To si pochytil od GTI-ho, nikdy si nepriznať omyl?
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 16:11
Re: HNUS
:yes: Já je pamatuju jako kluk -> teprve přicházely do výzbroje a postupně nahrazovaly další klenot 603...
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:22
Re: HNUS
Tak považovať ako 613, tak aj 603 za klenot,

no chápem to u teba. :-) 8-s >:D
Avatar - T613
18. 1. 2009 16:50
Re: HNUS
Teda opovrhovat 613 chápu, ale opovrhovat 603? To už je na zápis do ZLATÉHO VENTILKU >:D
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 16:56
Re: HNUS
To je na zápis někam úplně jinam ... ;-)
18. 1. 2009 21:31
Re: HNUS
Navrhujem anketu Imbecil roka. >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:06
Re: HNUS
Já praveže vôbec neopovrhujem TATROU 603. Výmyšľaš si, lebo ti už asi chýbajú argumenty, že. :yes: :no:
Avatar - T613
18. 1. 2009 17:10
Re: HNUS
"Tak považovať ako 613, tak aj 603 za klenot,"
jestli to není opovržení >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:19
Re: HNUS
Samozrejme. Komu sa páči 603, tak nechápem ako sa mu môže páčiť 613.
Avatar - T613
18. 1. 2009 17:41
Re: HNUS
Zcela normálně >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:49
Re: HNUS
Takým blbom ako ty aj áno.
Avatar - T613
18. 1. 2009 18:22
Re: HNUS
No představ si to >:D
Pán velkomožný >:D
18. 1. 2009 20:45
Re: HNUS
naklicena brambora je dobra >:D
Avatar - Plautus
19. 1. 2009 10:49
Re: HNUS
prvotriedna kvalita zrejme v fotríkovej garáži, že?! Fabia má v mojich očiach ešte ku kvalite (nemyslím len kvalitu spracovania, ale aj "kvalitu" dizajnu, atď., atď.) veeľmi ďaleko...radšej sa ani nepozerám už do interiéru a na tú jej palubku, lebo som to párkrát skúsil, či mi to náhodou konečne nevojde do oka a s chcením pokúsiť sa pochopiť, čo vlastne tí ľudia, čo si to kúpia na tom vidia, ale vždy sa mi pretočili panenky 8-s , , bože to je hnus, naposledy som si povedal, že už to viac neurobím, bolia ma z toho oči a nechcem si kaziť zrak netvormi...MiTo sa nemusí páčiť každému, ale v tom aute je aspoň vložená myšlienka a cítiť z neho emócie :yes:
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 14:39
Re: HNUS
Videl si ho už vôbec? :-O
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 14:50
Re: HNUS
Tak jsme (chudáka) 507 asi trochu "zacyklili", se obávám :-)
neregistrovaný "sestys"
18. 1. 2009 15:32
Re: HNUS
Ty vazne neumis napsat prispevek bez "uvozovek"?
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 15:46
Re: HNUS
UMíM! Proč(pak) taková "zvláštní" otázka? ;-)
PS: Já tu jsem "neb a protože" a dělám "co" - mne BAVí (psát "formálně správně", tedy víceméně "nudně" mohu a musím v práci) ..
A mne "baví" trošičku NEsprávně psát a maličko (úplně malilinko) vás (chlapečky) s autíčky "trápit" ;-)
PS: Také vám narovinu a "správně" neřeknu že já pracovala pro ferrari a jedno mi v garáži stojí, ale JEN a JEN o citrónku C5 mluvím :-)
18. 1. 2009 21:33
Re: HNUS
Onza to nemôže, podľa všetkého by vzhľadom na vek mohol byť synom mnohých z nás. ALe stať sa to mne, asi sa k nemu ani nepriznám... :-!
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:56
Re: HNUS
Nie. Úplne mi stačia fotky. Nechcem vypustiť dušu, keď tú smrťku na kolesách uvidím.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 15:05
Re: HNUS
Tak to si sa spokojil s málom...Ty, taký odborník. ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:12
Re: HNUS
Len nehovor.
18. 1. 2009 21:34
Re: HNUS
507-- nechápe dvojzmysel. Naňho musíš pomaly. S dvojzmyslom začni tak o 10 rokov, potom na to možno bude mať aj fyziologické predpoklady... >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 14:19
Re: Milý odborníku na design ...
... skrývající se za nickem 507! ;-)
Pokud bych musela vybírat v této třídě vozů, MiTo by se určitě dostalo do "finále" a přispěly by k tomu krom tvarování vnějších plechů i tak NEdůležité detaily jako motorová nabídka ..
Dostala-li bych se do situace, kdy musím ve vteřině odpovědět fabia x MiTo - ZVLÁDLA bych to! A naprostou většinu té sekundy bych si "vychutnával" pocit ze "správného" MiTo rozhodnutí ..
PS: JAKÝ vůz byste v kategorii mrňavých vozů preferoval vy?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:27
Re: Milý odborníku na design ...
Tak Fabia a Mito. Tak dať tieto autá do jedného riadku, to vyžaduje skutočného odborníka. :-) :yes:
P.S.: A čo takto MINI?
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 14:38
Re: Milý odborníku na design ...
Mini mi "vnucovali" u bmw, ale mně se příliš NElíbí (to raději bmw 1)
PS: Já fabii a MiTo k sobě NEdávám (MiTo je POCHOPITELNĚ "zajímavější" než "konfekce" fabia - to dá rozum, ne?)
PPS: Nějak jste se VYHL "konkrétnosti".
Kterému vozu v třídě mrňavých vozů dáváte přednost VY?!? :-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:56
Re: Milý odborníku na design ...
Tak už len to, že MINI sa ti nepáči, ale Mito ano hovorí za všetko. :-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 15:14
Re: Milý odborníku na design ...
Já NEřekla "nepáči", ale přijde mi trošičku "pře..." (třeba -dražené), já bych opravdu asi bmw 1 volila, ale alfa MiTo se mi nějak "strašná" prostě NEzdá a technicky také ne a motor(y) bych si vybrala a nejsou špatné a ... atd.
PS: Já zase tak trochu NEchápu vaše MINI - určitě ANO; MiTo - určitě NE ... myslím že v reálu mezi nimi NEní takový rozdíl, jak si asi představujete .. (myšlenka "oživení" mini se mi líbí, ale za tu cenu by mělo být ještě "lepší" - toť můj názor)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 15:16
Re: Milý odborníku na design ...
Tak toto nie. Toto nie. Povedať, že v realite nie je medzi MINI a Mito veľký rozdiel, tak toto nie. Toto fakt nie. :no: :no:
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 16:34
Re: Milý odborníku na design ...
Tak toto vskutku ANO! Pročpak si vy myslíte že "ne"?
Já v nějakém německém časopise dokonce srovnávací test četla a MiTo dopadl dokonce maličko lépe. Ale tady záleží na konkrétní verzi apod. Já bych je viděla jízdně motoricky "obdobně" - spíše NEtuším, proč vy je až TAK "jinak" se snažíte "vidět/chápat" ..
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:39
Re: Milý odborníku na design ...
Myslíš AutoTip? Tak tam ho nijak nevychválili.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 16:45
Re: Milý odborníku na design ...
Přiznávám, že už NEvím kde ten testík byl, ale MiTo Mini porazilo - TO bylo PODSTATA - myslím že srovnávali starý mini se starým 1.6 HDi od citroën a nový (výkonnější) 1.6 JTD od alfa .. prostě v TÉTO verzi "zajímavější" MiTo se jeví ... já bych do takovéhoto vozu asi (určitě) benzín volila a nový benzín 1.6 (který TAKÉ se ve francii u citroën vyrábí, ale technicky napopak spíše bmw je ..) a tam by asi zase spíš bmw/mini vyhrálo (si myslím já) = NEní mezi nimi až takový rozdíl (já je "obdobně" vidím a asi to tak ve skutečnosti i bude - toť můj názor) :-)
18. 1. 2009 21:40
Re: Milý odborníku na design ...
To akoby si nejakému somrákovi písala o opere. Rada hádžeš perly sviniam?
Kým Tvoj text adresát pochopí, možno už bude aj dospelý. >:D

Sorry, my "skalní" vykanie nepraktizujeme, dôvernejšie "ty" bude vítané aj ako odozva. ;-)
Avatar - Plautus
19. 1. 2009 11:02
Re: Milý odborníku na design ...
hošíku, keď Ti dajú vodičák, prevez sa v oboch autách...Kylie sa Ti snaží naznačiť, že MiTo je zamerané na tú istú/podobnú klientelu ako Mini...MiTo je koncepčne trošku zjednodušené, čo sa zadnej nápravy týka, aby nebolo predražené ako je tomu pri Mini, ktoré má viacprvkovú nápravu i vzadu...bude mať tým pádom trošku lepšie jazdné vlastnosti, ktoré si potom Ty, ako začínajúci šofér vlastne ani v bežnom provoze nevšimneš, ide len o to, či si kúpiš chutný, zdravý a módny viaczrnný chlieb (MiTo) za rozumnú cenu, alebo chceš chutný, zdravý a módny viaczrnný chlieb posypaný slnečnicou (Mini), ktorý je už trošku predražený kvôli pár zrnkám slnečnice...hápala? ak nie, tak musíš skutočne dospieť a začať zarábať, aby si vedel, čo si dovoliť môžeš a čo nie...plácať si tu môže dovoliť každý, ale to neznamená, že Ty si tu najmúdrejší a Tvoj názor budeme všetci svätiť...
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 15:27
Re: Trošku OT...
Zdravím nejjasnější hvězdo mého severního nebe ;-) ...
Tak minule samozřejmě šlo o Z8,jen jsem měl tuze velký "vokno" >:D ...jedna nula :yes: ...
No a k dnešnímu "seriálu" - jó,Míťa je Ital(ka) každým coulem(ač pro mne spíš kabelka pro holky ;-) ),nicméně má styl,je svá a to se sakra přece cení,ne???
Techniky bych se taky nebál a rozšíření palety pohonných jednotek jí(jemu)půjde k duhu...
Nicméně koukám,že jde o konfrontaci citu pro design a imáže... ;-) ...Držím palce ještěrko... >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 15:40
Re: Trošku OT...
Oslovení stále za 1* (to já si PAMATUJi!) :-)
Děkuji za "palcedržení", dnes je to jen "hra" - já NEjsem nějaká "fanynka" MiTo, ale opravdu si myslím, že v REÁLU mezí mini a mito NEbude moc rozdíl (asi spíše drobné detaily dle použitých motorů atd.).
PS: Já už to párkrát "nakousla", ale přiznávám že NEchápu to ono rozdělení:
malé auto = holčička
velké auto = chlapeček
Já již pár aut i autíček řídila a byť holčička (navíc spíše "PODměrečná"), tak "snáze/příjemněji/snadněji" se mi řídí auta "drahá/velká", než "kabelky" - BEZ ohledu na značku(y)! Myslím, že je to spíše takové zajeté "klišé" ;-)
PS: Já bych "přikázala", že půlku týdne s tím malým vozem musí jezdit "pán tvorstva" a naopak a po pár týdnech/měsících bych holčičky VYBRAT nechala (muž je "lepší" řidič, že? takže zvládne to "horší" auto, že? - přeci by svou milovanou "hůře" řiditelným vozem nenechal jezdit, že?) kterým vozem do budoucna budou jezdit - to by (možná) bylo PŘEKVAPENÍ! ;-)
PS: Chviličku! Počktejte! Ááááá už to VIDÍM! To ten provoz na silnicích ale JINAK vypadá :-)
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 15:57
Re: Trošku OT...
;-) Dobrá odpověď -> jak jinak ;-) ... lekci za "kabelku" mám za tu ještěrku,že ??? >:D
A teď k věci - nebylo smyslem mých řádek "generalizovat" rozdělení podle velikosti,jen je to takový,no jak jen to říci..á,už to mám->krátký zažitý výraz ->ano,trefa klišé(netřeba hledat machismus nebo radikální patriarchát ;-) )...
Co je jisté,tak během posledních let se rapidně zvýšila množina "pohledných žen" za volanty mnoha skutečně mohutných vozů alias mastodontů typu Q7,Toyota LC,...
Inu emancipace jak se patří...
;-)
PS: Těší mne úsměv za oslovení,snad dám ještě něco k dobru ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 16:17
Re: Já to NE...
...myslela přeci "zle" :-)
Mně čistě "teoreticky" a "rozumově" BIG krabicie typu Q7 "NEsedí" (tak mne tatínek NAUČIL), ale přiznávám že teď v tom "chnusném" mrazivém počasí jsem párkrát jela MB ML a až VELMi "příjemné" mi to bylo (a asi to ani nebylo tím 63 AMG napsaném "napudelce"; nebo "že by"? ;-) )
PS: Ne vážně - já NEJraději karoserii "cupka" - v té se "nejlépe" cítím (já u vozu ani střešní okno NEvyhledávám - tedy dokonce ho NEchci), ale zato dnes už AUTOMAT - ten ANO, ten nejen hledám, ale již i VYŽADUJi!
PPS: Já se opravdu "NEzlobila" za kabelku ... já jen na onu "situaci" upozornit chtěla ... pro mne prostě "cupka" je tím nejlepší ... a když už si ono "63 AMG" pamatuji, tak něco takového "cupkoidního" by se mi v garáži "líbilo" (ale na Brumlu - Citroën C5 V6 - dopustit NEdám! Ten svým mírně "obtloustlým" zevnějškem mate, ale jezdí ... jak maminka poručí ;-) , skoro jen a jen radost mi dělá :-) .. je to číslíčko v počtu km na tachometru je už nějaké "zu hoch") ;-)
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 16:47
Re: Já to NE...
;-) Hmmm,tak ML je dobrá a elegantní volba,není to nafouklej tlouštík(pro mne je z deutch trojky v suv asi nejpřijatelnější),no a AMG na prdítku je další argument... ;-)
Co se týče mastodontů a řidiček v nich,můj názor není až tak lichotivý(nejen pohled,i osobní znalost),což se dá ale zobecnit napříč...
Kupátka jsou fajn,srdeční záležitost,emoce a styl,elegance a švih,...
Jen se ti přiznám,že kupátko nesedlám a nejsem schopen je jízdně rozčlenit ;-) ,nicméně silně přitahují...
Vím,že někteří moji známí přešli na automat a zpátky se vracet nechtějí a důvodům rozumím...nějak nám ty automaty "dorostly"...
Pokud Brumla jenom přede,tak si podrbání za ouškem zaslouží,protože na příjemnou plavbu po silnicích nic příhodnějšího minimálně v téhle cenové prostě není ;-) ...
Říkáš,že kdyby se kluci u Citrónů pochlapili a vymodelovali Cupku na bázi C5 s 3,0l v ropě či benál turbo nezlobila by jsi se...
Dobrý vkus...

:yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 16:56
Re: Já to NE...
Děkuji .. shodneme se ;-)
Já v "brumlocenokategorii" opravdu "zvažovala", ale nic "lepšího" jsem NEnašla. Zatím slouží a "brumlá" jedna radost (jeho předchůdce 2.2 HDi "vydržel" 150.000 km - tedy v "mých" službách - tak uvidíme, teď jezdím malinko "méně", resp. občas i "jinými" vozy, takže mám najeto "jen" těch 100 t.)
Kluci od citroën už nějaké docela pěkné "koncepty" předvedli (na citroën.com jsou k vidění), ale "skutek utek" .. tedy zatím. Já bych opravdu "šťastná" z takového vozu byla (ten 2hý párek dveří trošku "zbytečně" s sebou vozím), ale ... nevím/nevím
MOC a MOC "příjemně/dobře/pohodlně/snadno" se mi s C6 jezdilo, ale ... cena je na mne už "příliš" ... uvídíme co udělá současná recese - myslím že se nakonec i v česku (mnohem) více projeví ... já rozhodně momentálně "plánuji/představuji" si nový motor 3.0 V6 HDi, který od září do C6 dorazí a mně by v C5 se VELMi (asi) líbil ... ;-)
PS: Ach automaty - opravdu ZNAČNĚ se zlepšily - už i v tom "obyč" citroën je 6tistupňový Aisin a je "výborný/vynikající" - NEmohu si vynachválit, už "odmítám" řadit :-)
Avatar - Andromeda
18. 1. 2009 17:25
Re: Já to NE...
Milá Kylie,to "ach" je tak mnohoznačné a inspirující ;-) ...alespoň při troše fantazie...
Ehm,to sem přece ale vůbec nepatří,žééé ;-)
Máš jednak štěstí,že je Brumla mechanicko-elektricky neustále ve formě :yes: ,nicméně je nejspíše dobře opečováván a nakonec,je to jenom chlap(rodově) ;-) ...
Namotáš slušnou porci kilometrů a příjemný parťák se cení...
S těma studiema máš pravdu,nicméně už měli kucí nadějně vykročeno a do toho onen "útlum"...Uvidíme co to provede se stávající produkcí -> o té uvažované si netroufnu spekulovat...
C6 je mimořádný vůz,pravda,cenu nastavili trošku sebevědomně,což jí škodí na prodejnosti...
;-\
Ale kočár je to báječný,hlavně pokud člověk ví,co od toho vozu chce a může dostat ;-) ...(to 100% platí i o C5).
Jo,taky jsem koukal,že použili Aisin,což není noname,sám jsem ho bohužel nezkoušel ;-\ .
Co si však pamatuji je hodnocení v jakém si testu,kde ho brali vcelku neutrálně a poté konstatovali,že jaksi občas "váhá"...
Inu není člověk ten...
>:-[]
18. 1. 2009 14:36
Re: Já to NE...
Tvé přání by ovšem poslalo Alfu do konkurzu, takže raději uvidim stát MiTo na každém rohu s vidinou, že někdy bude i MiTo2 ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 14:54
Re: Já to NE...
:-) :yes:
Avatar - Plautus
19. 1. 2009 11:05
Re: Já to NE...
a pochopil si ho vôbec? :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2009 16:53
Re: Já to NE...
MiTo miluji, ne nadarmo jsem ho právem označil za nejkrásnější subkompakt roku...a exceloval i v jiných anketách a soutěžích... :yes:
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:08
Re: Já to NE...
:no: :no: Tak toto nemyslíš vážne. :no:
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:19
Re: Já to NE...
Povedz ako ty, čo sa ti páči Vel Satis koncept, môžeš povedať, že Mito je krásne auto?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 1. 2009 19:48
Re: Já to NE...
Koncept Vel Satisu je fenomenální, to musím říct... :yes:

Ale MiTo se mi líbí. Nemohu si pomoci. Italové umí dát designu neobyčejný švih a nepopsatelný punc sportovní výjímečnosti. MiTo jsem několikrát viděl živě (pokaždé v červené) a nelituji toho... :yes:
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 16:38
JE TO JASNÉ
Malé zhrnutie:

1. Sériové auto s drahými doplnkami nevychádza zo sérového auta
2. Vzduchom chladený motor, dizajn 613 musíš priam milovať
3. MINI sa v reálu podobá Alfe Romeo Mito

A hnus na koniec:
LINCOLN CONTINENTAL, to je vlastne TATRA 613.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 16:41
Re: JE TO JASNÉ
1. NE
2. ANO
3. ANO
TO jsou věci, že?
A stará tatra LEPŠí než si představujete BYLA .. později jen NEdostatečné investice jí "zničily" (bohužel)
18. 1. 2009 21:48
Re: JE TO JASNÉ
Ježiši, Bože, za čo ma trestáš? Prečo si dopustil taký omyl?

1. Mýliš sa ty. Myšlienka "koncept A1 vychádza zo sériového aute" je priam fenomenálna.

2. Ten motor si zrejme nikdy nepočul, nie ešte aby sa ti pošťastilo pridať mu plyn (na to tvoje vreckové určite nestačí). Dizajn T613 je vzhľadom na rok vzniku výnimočný. Jej súčasníci boli vedľa nej zúfalo konfekční a nudní.

3. Mini čerpá zo slávy svojho predchodcu. MiTo je orignál, ktorý sa má čím páčiť aj bez predskokana.

A nakoniec - Tatra, to je kus slávnej histórie - kto tomu nerozumie, ani by k tejto téme nemal otvárať zobák.
neregistrovaný "nrV"
19. 1. 2009 18:08
Re: JE TO JASNÉ
Je to k**r*e*t*é*n, viď, ten 507, že???
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 16:47
507-ma, toto je lepšie...
...koncept je vlastne sériové auto s drahými doplnkami.
No Ty tu teda tomu dnes dávaš! 8-s
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:00
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Tak toto som nikdy nepovedal. No hádam mi necheš povedať, že A1 koncept nie je blízko k sériovej verzii. Ak by nevýchádzala priamo z bežnej A1, tak by si predsa nemohol poveadť: Odmyslite si tie drahé veci a máte pred sebou sériovú verziu.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 17:02
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:04
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Minuli sa argumenty. :-) :yes:
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 17:05
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Tápeš tu ty. AUDI A1 nie je štúdia, ani koncept ako Roomster, ktorý sa predstavil dva roky pred definitívnou verziou. Je to koncept, odvodený priamo zo sériovej verzie...čože si to vlastne nikdy nepovedal? 8-s >:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:07
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
To som už povedal to ano.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 17:09
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Tak poďme ďalej...
"Nie je. To sa ti môže zdať. Al v prípade, že sa koncpet líši len tým, že sú v ňom drahé doplnky, by predsa nemohli začať od nuly."
Ergo...?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:14
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Jurajko, ako chceš povedať: Tak odmyslite si ten drahý interiér, kolesá a máte pred sebou sériové auto, ak by nebolo odovdené zo sériovej verzie. Inak nechápem odkiaľ verieš tú drzosť povedať tam hore, že som napísal, že som napísal, že od zajtra sa začne Audi A1 sériovo vyrábať. :no: :no: :no:
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 17:20
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Nafackoval si si, zmier sa s tým! ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:23
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Tak já teda určite nie. To skôr ty.
Tak kde sú argumenty? Sem s nimi.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 17:26
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Aké argumenty? Vetu vyšie si označil za nepravdivú. Na to som Ti na dvoch Tvojich príspevkoch dokázal že bola z Tvojich úst. Čo chceš ešte argumentovať?
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:27
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Já som nikdy nepovedal, že koncept je upravená sériovka.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 17:32
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
"Je to koncept, odvodený priamo zo sériovej verzie"...čože si to vlastne nikdy nepovedal?
"To som už povedal to ano."
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:36
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Veď to som aj povedal.
18. 1. 2009 21:49
Re: jurajko, ty tomu dnes dávaš
Že sa s ním zahadzujš, však on ani nevie ako sa volá...

Mimochodom, písal som Ti SZ, môžeš hodiť nejaké stručné vyjadrenie nazad? Ď.
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 17:54
REKAPITULÁCIA
Tak musím poedať, že už mnohokrát tu boli blbečkovia, ale len málokedy žiarili tak ako dnes. Hlavne uznávam to, že totiť sériév upravené auto nevychádza zo sériového auta. :yes: Ono totiž, najpr sa auto upravý a potom urobia základ, z ktorého bolo upravené... >:D :yes:
Rovnako tak minedá ani to, že otiž LINCOLN CONTINENTAL vyzerá ako socilistické paneláky. Proste len suché auto, bez chromových doplnkov, proste holá karoséria, tak ako TATRA 613.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - T613
18. 1. 2009 18:23
Re: REKAPITULÁCIA
Přirovnávat k panelákům si začal ty. Já se tě jen zeptal k čemu připodobníš hranatější Continetal >:D :yes:
A chromka bez chromových doplňků? To je na zápis do ZLATÉHO VENTILKU :yes: >:-[]
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 18:23
Re: REKAPITULÁCIA
Určite nie k panelákom.
Avatar - T613
18. 1. 2009 18:28
Re: REKAPITULÁCIA
Přirovnal jsi hranatost 613 k panelákům. Já se tě zeptal k čemu pak přirovnáš Continental (a dá rozum, že myslím MkIII a výš) >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:08
Re: REKAPITULÁCIA
To dúfam, lebo aj Continental Mark II je hranatý.
Avatar - T613
18. 1. 2009 19:19
Re: REKAPITULÁCIA
Mark II není tak hranatý jako Mk III a navíc nespadá do stejného období jako T613 >:D
Ale k čemu tedy přirovnáš mnohem hranatější Continental III, když oblejší 613 jsi přirovnal kvůli hranám k panelákům? >:D >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:21
Re: REKAPITULÁCIA
Preto som ho priroval k panelákov, lebo tiež je tá Tatra 613 nápadná a zaujímavá jak tie paneláky. Jak 2 ročný toaletný papier.
Avatar - T613
18. 1. 2009 19:25
Re: REKAPITULÁCIA
Viděl ty jsi někdy chromku? >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:27
Re: REKAPITULÁCIA
Čo je s ňou ako?
Avatar - T613
18. 1. 2009 19:30
Re: REKAPITULÁCIA
takže nevíš >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:31
Re: REKAPITULÁCIA
Neviem? Čo neviem?
Avatar - T613
18. 1. 2009 19:32
Re: REKAPITULÁCIA
Těžko diskutovat s člověkem, co neví jak vypadá chromka >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 19:40
Re: REKAPITULÁCIA
Ako vieš, že neviem ako vyzerá chromka.
Avatar - T613
18. 1. 2009 20:03
Re: REKAPITULÁCIA
z tvých reakcí >:D
neregistrovaný "nick02"
18. 1. 2009 18:30
Re: REKAPITULÁCIA
"Tak musím poedať, že už mnohokrát tu boli blbečkovia, ale len málokedy žiarili tak ako dnes"
.
To už je na nomináciu. Počujete? Okamžite MITO nominujte! >:D
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 18:45
Re: REKAPITULÁCIA
Ty tie svoje slohy po sebe aj niekedy čítaš? :-O
Avatar - Merkur
18. 1. 2009 18:06
motory
A další slušnej benzinovej motůrek a na ten výkon hodně rychlý :yes: .
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2009 19:43
507
aké máš auto? by ma to zaujímalo.. :-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "nick02"
18. 1. 2009 19:47
Re: 507
No je to expert. A ako taký ich má plnú... vitrínu.
Avatar - T613
18. 1. 2009 20:05
Re: 507
vypadá jako Fabie 2 při velikosti A8 a má hodně chromu. Tipuju tak 40% povrchu celého auta >:D
18. 1. 2009 20:10
Re: 507
Nezapomeń bílou střechu
Avatar - T613
18. 1. 2009 20:13
Re: 507
a červenou barvu ;-)
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 20:17
Re: 507
Óóóójéééé už je to zase tady,jo? >:D Nebo si jen naháníš počty příspěvků? ;-)
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 20:22
Re: 507
Co navtechova panenka? Jak jsi dopadl? Ja nakonec dojel na to pivo, za boha jsem ho najednou nemohl sehnat a zkouset jiny se mi nechtelo...
Avatar - T613
18. 1. 2009 20:27
Re: 507
no jak na potvoru ho nikde neměli. O dva dny později jsem ho zahlídl v Kauflandu (tam bych ho nečekal >:D ). Takže tam šlo černé pivo. Chuť zvláštní, vcelku dobré, raz za čas to neuškodí, ale guláš je guláš >:D
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 20:54
Re: 507
A to je snáď dôležité? :-)
18. 1. 2009 21:08
Re: 507
robíš veci len doležité? :-)
18. 1. 2009 21:53
Re: 507
Vyhýbavá odpoveď.
Aké máš auto?
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:12
Re: 507
A ty aké?
18. 1. 2009 21:52
Re: 507
Ty si mal v trinástich auto? >:D
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:12
Re: 507
Tak prečo je uvádzaš, že ti je 35, keď ti je len 13? Já 13 nemám.
18. 1. 2009 20:22
MOTOROMEO
Nahoře je anketa o optimálním motoru pro Míťu. No, je to Alfa Romeo, myslím tedy, že optimálním motorem by nakonec mohl být ten, s nimž... dojedeš do cíle.

Jinak mě překvapuje ten neodpovědný bezuzdný výkonový optimismus, který v anketě předvádí nadpoloviční většina hlasujících. 160 koní v Míťovi? Nespad jsi na hlavu? Co bys tam s nimi dělal? Ideální motorizací je vzhledem k velikosti a váze toho autíčka benzínový výkon kolem sta koní. Pokud však by ses chtěl přenést ze svých snů rovnou za volant 8C... je nutno koupit přímo 8C, jinak doporučuji sestoupit na zem a zamyslet se nad Míťou jakožto malým lidovým automobilem se sportovními geny. Ano, těch sto koní je optimum.

Alfa složitě hledá tvář. myslím to doslova. Ksicht, tedy česky - gesicht, to je aktuální alfa-vořech. Míťa naznačuje kudy se alfa hodlá vydat. No, popravdě... z přídě Míťi jsem velmi v rozpacích, a nepřebije je ani zbytek, který považuji za podařený. Brzy přijede nová 147ička, a tehdy se příďová vizualita potvrdí. Jestli to ovšem bude vystrašený kukuč á la Míťa, bude to mít alfa nadále přetěžké

Naději proto vkládejme do myšlénky, kterou zde nedávno prezentoval ředitel fiatu, totiž tu otevřenou výpověď, že fiat hledá silného partnera... Ano, o jednom víme v Evropě všichni. Že by?
Rozbalit vlákno
54
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 20:34
Re: MOTOROMEO
Jak je videt, tak se najde spousta lidi, kterym se tenhle 8C design libi...ja stale muj soud odkladam, protoze jsem zive staticky jeste nemel tu cest. Ale spis jsem chtel rict, ze se o Alfu nebojim...Kvalita jde nahoru, motory dobry...italskej design. Doufam, ze nastupce 147 bude mit uspech. Kazdopadne zastavam nazor (ackoli me tu asi nekteri ukamenujou), ze by mel Fiat pustit Lancii k vode a radsi to pumpovat horem dolem do Alfy.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 20:51
Re: MOTOROMEO
Souhlasím, jen dodávám že motory možná až "VELMi dobré", někdy málem "výborné" .. (i když v česku asi PODceňované .. tdi to holt NEní ;-) )
18. 1. 2009 20:54
Re: MOTOROMEO
Lancia, on ji fiat ještě drží?... :-) Nemá šanci. Ano, souhlas, vše bych směroval do Alfy. Jenže... podívejme se podrobně na roztříštěné modelové portfolio, to je práce pro mistry tak nejméně od... VW ;-)
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 21:04
Re: MOTOROMEO
Portfolio neni spatny, resp. jako kamen urazu bych to nevidel. Je tu MiTo, prijde 149...je tu 159...potom se snad planovala 169 (nechci kecat, nevim jak to s ni nyni vypada)? No a Brera s GT
18. 1. 2009 21:09
Re: MOTOROMEO
No, někde slibovali Alfu na podvozku Jagu, ale jak to asi je...
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:13
Re: MOTOROMEO
Ta se pilně připravuje, NEní to až TAK tajné ;-)
18. 1. 2009 21:11
Re: MOTOROMEO
Jenže podívej se vedle - například co dělá jiná automobilka zaměřená na sportovní vozy, tedy BMW... Dnes to prostě nejde, udělat jedno dvě kupíčka a přemlouvat svět, že tohle je to správné modelové pole. Ano, Alfa nemá vyšší střední (výše raději ani neuvažuji...) nemá crossku, nemá SUV, nemá velké kupé... vlastně nemá modelový profil. Je to problém.
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 21:21
Re: MOTOROMEO
No kdyz na AR budu nahlizet jako na sportovnejsi odnoz fiatu, a ne jako na plnohodnotnou znacku, tak bych klidne SUV ozelel...o crossoveru se snad uvazovalo (udajne 2010, coz uznavam, je celkem pozde), 159ku taky snad cekaji nejake vyraznejsi zmeny a dalsi snizeni hmotnosti...(vse viz. Markuv clanek). Tak se nechme prekvapit :-)
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2009 23:12
Re: MOTOROMEO
SUV ať si nechaj od cesty, ale jinak souhlas. Hlavně velké kupé a vyšši střední citelně chybí. Ve třídě luxusních limuzín nemá Alfa co pohledávat(a dobře to ví).

Co se čumáčku týče, 149ka ukáže, jak se věci mají. Osobně pevně věřím, že jestli mají pánové v Alfě pud sebezáchovy, tak předvedou mnohem víc, než naroubovaný kukuč Míti. :-)

No a stěžejní bude nástupce 159ky - jsou potřeba hlavně nové motory, dieta (hmotnostní a trochu i cenová) a větší akcent na sportovní notu.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 23:17
Re: MOTOROMEO
Alfa GT dorazí 2011
Nová "lehčí" Brera 2013
169 (snad se zadním pohonem) bude 2012 (audi bude za chvíli JEDiNÁ automobilka vyrábějící ve vyšších třídách předokolky - už i hyundai "umí" zadokolku - teď byl genesis na autosalonu v Detroit vyhlášen "autem roku", nebo jak tam tomu říkají ..)
179 už 2010
To na malou "sportovně zaměřenou" automobilku NEní špatné - řekla bych já .. :-)
Avatar - ethicon
18. 1. 2009 23:30
Re: MOTOROMEO
ináč neviem čo tu stále každý papagájuje tie frázy o nadhmotnosti 159tky..porovnajte si ju napríklad s obtlstnutým etalonom..samozrejme len na paieroch nemeckých novín jazdých vlastností Mondeom či aj BMW3....dnešná doba velí kôli bezpečnosti a 5 hviezdičkám robustnú kaorseriu..bohužial a je to vidieť aj v segmente malých aut..len to nehádžme len na alfu, ked to tu niektorý novinári zaviedli..podobne ako frázy o nespolahlivosti...cenová dieta?? ved 159tka sa pomaly cenou približuje MITU:-)) a myslím si, že v alfe pud sebazáchovi majú stačí sa pozrieť na 8C ..vypredala sa ako horúce párky..dal by niekto na svete 150 tisíc euro za WV /nerátejme lambo/??? >:-[] tu je cesta doluxusnej triedy pre Alfu, maloseriová výroby luxusných a krásnych vozov...uvidíme čo spôsobí kríza, ale podbnou cestou mala isť "169" platforma a motory s Quatropote, zadoloka a malé série:-))) tam alfa miesto najde..masovo nemôže nemeckým premiam zatila konkurovať...to vedia aj v alfe, teda dúfam:-))
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 23:39
Re: Nu, volks wagen to ...
... s "luxusním" drahým vozem "zkusili" a věru "zaplakali" a phaeton věru BIG prodělek byl (kdyby se na jeho mechanice bentley continental GT NEdělalo - krach by to byl až TOTÁLNí) :no:
PS: Porazit marketing vw věru NÁROČNÝ úkol je ... opravdu VĚTŠINA lidí (ať autů rozumí/NErozumí) "věří/domnívá se", že výrobky vw jsou "kvalitnější/modernější/lepší" - prostě že mají takový "náskok díky technice" ... a (popravdě!) vysvětlit, že to je občas dokonce NAOPAK je věru TĚŽKÉ/SLOŽITÉ/málem NEmožné - domnívám se já
Avatar - ethicon
18. 1. 2009 23:54
Re: Nu, volks wagen to ...
jediná cesta pre to je malé série luxusných vozou, pred krízou to mala byť 169 (teraz v nedohľadne) malý počet, platforma so sedanu s najlepšími jazdnýmio vlastnosťami na svete Quatroporte, motor tiež okol 400CV, zadokolka a cena okol 70 000 euro...nemôžu isť cestou 166ky ...ludia si vždy radšej kupia Audi, aleb MB, ale 8C ukázala cestu....pre talianov..podobne su na tom frantíci, alr tí ovela horšie..nemajú ferrari ani maserati proete nič čo by nemeckým prémiam mohlo konkurovať:-(((
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 00:08
Re: Nu, volks wagen to ...
Jde o to KAM se bude masový "vkus" ubírat a varianta spojení fiat/peugeot/lancia/citroën/alfa do jednoho "uskupení/koncernu" by NEmuselo být úplně "marné", možná by tím dokonce i "lidové auto" potrápili, neb do budoucna se spíše segment MALÝCH ekonomických vozů bude posilovat a tam ... tam, v alternativních pohonech vw spíše "zaspal" - prostě posune-li se "masový" vkus k menším vozům, tak vw spíše "utrpí" (byť si "reklamními" projekty typu veyron a phaeton "renomé" vydobyl - pokud ubude těch co tyto "zpupné" akce platí ... tedy kupců fabií a ibiz a ...), tam by to francouzskoitalské seskupení asi možná spíše "lepší" bylo .. uvidíme zda porsche "vnutí" koncernu vw SVŮJ styl práce (nebo to bude naopak ;-\ )
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 00:01
Re: Nu, volks wagen to ...
to by ma ani nesralo, ved ja práve nechcem auto, ktoré má v našich zemepisných šírkach každý...len je kríza tak aby tí menší prežili a nepohltil ich moloch sedého priemeru VW:-(((
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:11
Re: Vypadá to docela "gut" ...
... řekla bych já. Alfa 169 s motorem V8 je "hotová/připravená/otestovaná" a v nabídce bude ještě letos (mírné posuny může "způsobit" současná situace - viz Yetti až na podzim), 149 na platformě C-Evo je také "připravena" na startu ..
V roce 2010 dorazí 179 s novými R5 turbodiesly a V8 s 302 kW a ještě něco/cosi s předběžným označením SAC (Sport Activity Coupe)
Jiné auto prý bude Alfa GT jež dorazí 2011
Kompletně nová 169 bude v roce 2012, tou dobou dorazí i nástupce 159.
Rok poté (2013) se dočkáme Brera/Spider II
Víc NEvím :-)
18. 1. 2009 21:15
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Jsom z toho volajaký zmetený
Avatar - T613
18. 1. 2009 21:18
Re: Vypadá to docela "gut" ...
máš tam dvě protichůdné infa o 169
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:25
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Ani NE - ta 169 s V8 by měla (dle původních plánů - současná situace asi tu a tam něco změní a odstoupení šéfa firmy má asi také nějaký DŮVOD) být opravdu ještě letos, ta následující bude snad pod obdobným kabátkem jiný podvozek - NE alfa - jde o nějaký převzatý
TAK k mé maličkosti dorazily informace (VĚTŠINA bude pravdivá ..) budou-li nějaké posuny, tak spíše ve stylu toho Yetti - jinak krize/nekrize - ono to zas tak MOC posouvat NEjde (NEní to "výhodné")
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2009 23:21
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Představa, že v roce 2009 představí 169ku a o tři roky později jejího nástupce na úplně jiné platformě, je blbost. Tomu ostatnímu bych rád věřil, ale myslím, že letos se dočkáme přinejlepším té 149ky. Ostatně Alfa toho už naslibovala... :-(
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 23:26
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Ta platforma se zadním pohonem je plánována/připravována dlouho - JAK to bude věru NEtuším - možná to v praxi znamená, že PŮVODNí plán byl teď a v REÁLU dorazí až za tři roky - takto "pomatené" informace ke mně dorazily - já JEN "dál předávám" (trošičku se "bojím" co znamená ta změna ve vedení ... jestli to je příznak nějakých "trablů", nebo jen LdM dostal "nabídku co se NEodmítá" - od volks wagen :-)
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 21:19
Re: Vypadá to docela "gut" ...
No vieš toho teda dosť! Možno až príliš zdá sa mi. >:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:28
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Možná bych i o nějaké JINÉ automobilce tu a tam něco věděla (a možná by to i "lepší" informace byly ;-) )
PS: For da bOmb - u té 149 to je informace asi víceméně na 100% - u té 169 malé otazníčky jsou, ale jinak by to mělo "sedět" ;-)
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 21:31
Re: Vypadá to docela "gut" ...
No vida. Druhý Marko. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:35
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Tak věru NEvím (naštěstí?) co si pod tím představit mám?
Who is Marko? ;-)
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 21:40
Re: Vypadá to docela "gut" ...
To myslím časom zistíte a asi vravím za všetkých, keď vyslovím domienku, že to možete brať ako kompliment.
18. 1. 2009 21:43
Re: Vypadá to docela "gut" ...
This is Makro!
Avatar - ethicon
18. 1. 2009 23:37
Re: Vypadá to docela "gut" ...
ano mula 149tky s karosériou Brava už brázdi talianske cesty...má zamaskovaný nos a zadok..skúšajú nový podvozok na báze Bravo-delta, ale z multilikom vzadu...veľkosť cca ako Bravo asi o 10cm viac ako 147, motory od 1,4turbo 155 a nový 1.9 biturbo MTJ 190 CV (bude aj v Delta) vrchol by malbyť adi 1,8JTB 230Cv (aj Mite??)alebo klasika 3,2 260CV...všetko na www.autoblog.it
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 21:24
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Dik za info ;-) Nejak si to snad preberu. Obzvlast na tu 149 a 169 se tesim...
18. 1. 2009 22:18
Re: Vypadá to docela "gut" ...
Hele, jestli zruší Lancii, tak mi pukne srdce. Ale ono se popravdě nic moc jinýho čekat nedá. Hanba Fiatu kam Lancii dovedl.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 22:31
Re: Lancia je mi ....
... také "sympatická" :yes:
Příští rok dorazí nová Lancia Y
2011 - nová a snad VÝRAZNĚ lepší Lancia Musa
Máte pravdu - NEvypadá to "dobře" ;-\
18. 1. 2009 20:40
Re: Lancia je mi ....
Mito neni robené pre zaprdeného zostárleho mládenca ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 20:42
Re: Lancia je mi ....
:no: :no: Sľudni sa trochu.
18. 1. 2009 20:50
Re: Lancia je mi ....
ty si jeho osobná masérka? :-) a to auto? aké máš?
18. 1. 2009 20:57
Re: Lancia je mi ....
Neznám tak úplně přesně pocity, jaké může k Míťovi zaujímat zaprděný, zestárlý mládnenc (to je mi konfigurace), mohu se však důvodně domnívat, že jestli pro někdoho, pak pro benjamínka s plenami nízko u pasu tedy Míťa, Gioviale, rozhodně dělán není... ;-)
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 20:50
Re: Lancia je mi ....
Tá predná maska, to je HNUS To je HNUS.
A k tej nakete. Pochop tu sú väčšinou pubertiaci takže...no veď to hovorí za všetko. :-)
Hlasoval som za 1,4 TJE. Inak, kto by tu chcel z karikatúry vesmírneho telesa Alfa Romeo 8C Competizione robiť Alfu Romeo 8C Competizione? 8-s >:D
18. 1. 2009 21:55
Re: Lancia je mi ....
Aj ty si už dokonca v puberte....? :-O
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 20:58
Re: Lancia je mi ....
Já tedy v jedné německé statistice četla, že "do cíle" máte VĚTŠí šanci dojet v alfa 159, než s vw passat (pravda, jen v některých ročnících a některých motorizacích - ale to o ULTRAnespolehlivých alfách je spíše "minulost dávná" ..)
PS: V česku to alfa bude mít těžší než např. vw VŽDY (ale to mají všichni, BEZ ohledu na kvalitu, nebo? ;-) )
PPS: ANO - o jednom silném partneru, kterého fiat našel víme všichni :-) jmenuje se PSA (pokud se spojení managersky zdaří - už TEĎ vidím, resp. NEvidím/NEdohlédnu hloubky vrásek soudruhů ve Wolfsburg ;-)
18. 1. 2009 21:03
Re: Lancia je mi ....
Alfa nastoupila s modelem 159 na trhy s velmi sebevědomým prohlášením a s tříletou zárukou. Obsahem toho prohlášení bylo to, že - nyní konečně na silnice nastupuje kvalita srovnatelná s BMW3. No... po pár měsících se v tichosti vytratila tříletá záruka a o konkurenci BMW se tu přestalo zdát i kolegovi Ádva... a že ten má sny naprogralfované...

Neporovnávej Apoštola se 159, to by tě tu brzy kolegové kamenovali. Alfa má subprémiové (než) ambice. Apoštol JE supermainstrem.
18. 1. 2009 21:42
Re: Lancia je mi ....
Všechno od Fiatu nastupuje už léta s jednou základní větou, což už je takovej folklór... "tohle auto je už něco úplně jinýho, to nemá s předchozím modelem nic společnýho".
18. 1. 2009 21:51
Re: Lancia je mi ....
:-) :yes:
neregistrovaný "Donovan"
18. 1. 2009 23:28
Re: Lancia je mi ....
A myslím, že v případě 159ky to byla chyba, měla se k úspěšné 156tce víc hlásit, zachovat si lehkost, nabroušenost a cenovou politiku...
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 23:31
Re: Lancia je mi ....
To je (byl) bohužel "trend doby" (a NEtýká se to jen alfa modelů), do budoucna se to snad "zlepší", já jsem spíše zvědava a těším se na 179 (a slibovaný V8 302 kW) :-)
Avatar - ethicon
18. 1. 2009 23:40
Re: Lancia je mi ....
máš pravdu 159tka sa s apoštolom porovnávať naozaj nedá..najmä v tej supramainstreamovej verzii s cca 15b ročným 1,6 102 CV a klukami na okno >:-[]
ináč asi treba sa zamyslieť nad noým delením segmentov....je tu na to odborník >:-[]
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 23:47
Re: Lancia je mi ....
JASNÉ rozdělení "co je co" by to věru "chtělo" - kampak asi tak zařadit připravovaný passat cc combi? ;-)
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 00:05
Re: Lancia je mi ....
možno má predlženú novú superkoncernovú platformu, ktorá debutuje v Ibize:-))) akurát si písala o tom marketingu...osobne by som chcel vedieť čo nové sa na platforme malých aut dá vymyslieť...vpredu je určite Mcpherson vzadu priečka so skrutným stabilizátorom...ale v gébelsovskej rétorike je to nová koncernová platforma na ktorej bude nové polo a FábaiIII >:-[]
Avatar - Hammunasakra
19. 1. 2009 00:17
Re: Lancia je mi ....
Na "uchycení" se nedá vymyslet NIC, ale "kouzlo" udělají "jiné" tlumiče - možná TUDY povede cesta ... a "styl" výrobků vw (škoda, seat) bude asi vždy "nezáživně/masově" místy až "tuctově" - co MNE věru TAKÉ NEbaví
PS: Obávám se že bez další "propojování" to NEpůjde .. ale snad vw NEpohltí "vše" a zůstanou "alternativy" .. :-)
18. 1. 2009 22:22
Re: Lancia je mi ....
No jestli podvozek Míti vychází z GP Abarth, tak by měl v pohodě snést mnohem víc než 100 koní. Jinak souhlas s tou vizualitou. Osobně nechápu proč přídě nesjednocují v stylu 159. To je naprosto parádní kukuč a bude krásný i po letech, narozdíl od kukadel Míti.
Avatar - Plautus
19. 1. 2009 11:15
Re: Lancia je mi ....
k tomu prvému odseku o motoroch iba :no:
a k poslednému len toľko, že ak by to malo byť VW, tak s pánom automobilovým Bohom, pretože to už budú aj všetky talianske autá vyzerať ako jedno...tým partnerom bude skôr PSA, už to len dotiahnuť manažérsky...
neregistrovaný "pepiny"
25. 1. 2009 23:18
Re: Lancia je mi ....
měl jsem to štěstí!!!!!!že jsem si MiTo s nejlepším motorem mohl vyzkoušet.Máš pravdu že to není motorizace pro každého, ale nesouhlasím že by byla nevhodná, či převýkonovaná. MiTo je dle mých zkušeností opravdový klenot (nemyslím jen designově) mezi malými auty. podvozek je naprosto geniální a i s nejvýkonějším motorem si hravě poradí.Pravda však je že bych ho určitě asi nedoporučil jako optimální motorizaci a to hned ze dvou důvodů
1. Cena: na malé auto i když se skvělým výkonem mi to příjde víc než dost
2.Cena provozu: ujel jsem s ní několik set kilometrů a spotřeba na motor 1,4 fakt "nářez". když jí trochu (spíš víc) šlápnete na krk tak se dokáže došplhat až na závratnou hranici 17ti litrů. při velmi ekonomickém provozu jsem se stejně nedostal pod devět litrů.
mám ve svém autoparku jeden SAAB 900 Cabrio Turbo cca 220kw a upozornuju že takovou spotřebu jsem z něj nikdy nedostal. a to je fakt dědeček
Pokud bych měl doporučit s ohledem cena výkon tak určitě 1,3Mjt. znám ho z grande punta (stejná platforma) a myslím že je pro průměrné ježdění a slečny, které zajisté budou MiTem obdarovávány, nejlepší volbou.
nicméně kdo si chce dokonale zablbnout s "malým"(má větší rozvor než Octavie)autíčkem a má na to:Vřele DDOOPPOORRUUČČUUJJII !!!!!!!!
Avatar - Merkur
18. 1. 2009 20:45
MOTOROMEO
>:D GTI nedokáže ukočírovat víc jak 100 koní v malém autě???S troškou cviku by to snad neměl být takový problém :-! .
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "507--"
18. 1. 2009 20:51
Re: MOTOROMEO
Presne týchto pubertiakov som myslel. Ale sa rýchlo ozval. :-) :yes:
18. 1. 2009 21:06
Re: MOTOROMEO
Není vůbec rozhodné, co jsem či nejsem schopen ukočírovat já. Věřím ti, že bys byl v ajfru kdyby měl Míťa koní 300, ovšem rozhodné je nyní to, co je pro tak malý a lehký vůz optimální. A já za optimální výkon považuji výkon kolem (lehce nad) 100 koní. Věř, že svět na silnicích je (i výkonově) něco úplně jiného než plejstejšnové orgie.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:15
Re: MOTOROMEO
Playstation jsem nikdy NEhrála, ale "tipla" bych si, že 300 koní se dá uřídit (i v holčičím lehce "PODměrečném" těle ;-)) - jen se musí bmwheslo dodržet, že podvozek MUSí lepší/rychlejší než motor být :-)
Avatar - Merkur
18. 1. 2009 21:16
Re: MOTOROMEO
Ono taky záleží,z jakýho pohledu se člověk dívá na optimální výkon,byť malýho auta.Jestli z pohledu 20 letýho klučiny,nebo 50 letýho "kmeta".
18. 1. 2009 21:21
Re: MOTOROMEO
Na toho padesátiletého kmeta si zanedlouho vzpomeň. I když, popravdě přiznávám, že já v patnácti považoval třicátníky za starý děkdy >:D

Na věc zásadně nazírej zpoza auta - tedy jeho velikosti, pohonu, váhy, určení. Optimim je kolem toho sta koní, můžeš mi věřit.

P.S. tomu dvacetiletému klučinovi bych doporučoval tu základní jedačtyřku. Fandím mu totiž a přeji mu jednou i dožití těch padesáti.
Avatar - Merkur
18. 1. 2009 21:31
Re: MOTOROMEO
Taky jsem toho kmeta dal radši do uvozovek :-).Těch optimálních sto koní ti nikdy nemůžu uvěřit,jelikož shodou okolností vlastním silný malý auto a osobní zkušenost s ním mě to nedovoluje.
18. 1. 2009 21:49
Re: MOTOROMEO
Pamatuj - koní je vždycky málo... :-) O tom ovšem těch optimálních sto nyní není.
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 21:17
Re: MOTOROMEO
Svet si to pýta, svet to chce. Aj trojkový bavorák by vštci chceli v jeho M-kovom prevedení.
Je len dobre že si je u Mita z čoho vyberať.
18. 1. 2009 21:30
ALFAPLÁN
Aby jako jsme si udělali proporční jasno, tak na rok 2009 oznamují:

AUDI - A4 Allroad, A4 cabrio, A5 sportback, A8.
BMW - Z4, 5, X1
ALFA - ......................149. Nikoliv modelů, pouze jedno nové auto.

To nepotřebuje komentář.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:32
Re: ALFAPLÁN
Když PROPORČNí jasno, tak já "blond-bubka" myslela, že v autoprůmyslu jsou určité "průběhy" modelu a "vytrhnout" jeden rok je tak trochu "unfair" :-)
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 21:33
Re: ALFAPLÁN
Čo predstaví napr. také Volvo? :-O
18. 1. 2009 21:35
Re: ALFAPLÁN
Naftu, 60, nový kšiltovky
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 21:38
Re: ALFAPLÁN
No vida. Tretí Marko. >:D :yes:
P.S.:60-ka myslím až 2010. ;-)
18. 1. 2009 21:38
Re: ALFAPLÁN
To je zejtra! >:D
Avatar - jurajos
18. 1. 2009 21:43
Re: ALFAPLÁN
>:D >:D >:D
Kua, normálne si ma nalomil a musel som sa pozrieť aký že to vlastne máme rok. Dobrá práca! >:-[] :yes:
18. 1. 2009 21:54
Re: ALFAPLÁN
Taky bude Volvo masters... určitě ;-)
18. 1. 2009 21:47
Re: ALFAPLÁN
Lifting S80, přední pohon u XC60, lifting C30 a nová S60.
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 21:50
Re: Tak Volvo je váš ...
... "favorit"? :-)
Letos - C30 s 5ti dvířky (hm - to mne NEbere, když už tak 3)
Napřesrok - V90 II generace a S60 nástupce (bylo načase)
2011 - něco jako BIG combi (mercedes R) s názvem V100 a intenzivně se pracuje na hybridním pohonu, který během let 11/12 do nových S40, V50 a V70 dorazí
Během této "dvouletky" dorazí i "cosi" s názvem XC30 a proběhne celoevropská "úprava" motorů neb Euro 5 od r. 11 bude platit
2012 - ve švédsku bude platit zákon o POVINNÉM zabudování alcoclock - "protialkoholní" pojistka ve voze
Volvo představí new S80
2013 - Volvo do prodeje new S80 vyšle a s ní/po ní C70
Pro zajímavost
2020 - v Deutschland milion hybridů, v evropě 6 milionů vodíkových vozů, 23 miblionů vozů na plyn - korejské značky budou v evropě držet cca třetinový podíl na prodeji automobilů - česko MOŽNÁ stihne dostavět kousíček dálnice z prahy do rakouska (ale jen možná)
Pěkný den ;-)
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 21:55
Re: Tak Volvo je váš ...
Kávová sedlina nebo křišťálová koule? ;-)
18. 1. 2009 21:59
Re: Tak Volvo je váš ...
Koule, ale nevím jestli jsou z křišťálu... >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 22:03
Re: Tak Volvo je váš ...
TAK dobrá "hrdinové" - tak si ta data "poznamenejte" a "později" čekám HLUBOKOU omluvu :-)
PS: Pochopitelně karty - a ty nelžou ;-)
Avatar - da_b0mb
18. 1. 2009 22:10
Re: Tak Volvo je váš ...
Volvo ok (snad se vazne dozije 2013)...ale ten zbytek mi prijde trosku pritazenej za vlasy. Ale dobre, poznamenam si...2020 22:00 se pripomenu! Jeste potrebuju cisla do sportky, co rikaj karty? :-)
18. 1. 2009 22:22
Re: Tak Volvo je váš ...
Karty říkaj, že máš jít do háku a na sportku se vys.rat >:D
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 22:32
Re: Tak Volvo je váš ...
Na OSOBNí prospěch to (přeci) NEfunguje ;-)
PS: A co KONKRÉTNĚ "přitažené za vlasy/nepravděpodobné" působí?
18. 1. 2009 22:59
Re: Tak Volvo je váš ...
Velevazena Kylie,

nepozname sa, ale uz dlhsie sledujem Vase prispevky a dovolim si tvrdit, ze su mi sympaticke.
Mate skutocne vseobecny prehlad o motoristickom diani.

Moja poklona ;-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 23:03
Re: Tak Volvo je váš ...
Ehm, to "velevazena" věru NEní zapotřebí, ale DĚKUJi :-)
PS: Já sice občas malinko "provokuji", ale kdysi jsem u jedné automobilky (opravdu) pracovala a autíčka "odmala" ráda mám a "těšilo mne", dobrou noc ;-)
18. 1. 2009 23:09
Re: Tak Volvo je váš ...
Potesenie na mojej strane ;-)

PS: Konecne niekto kto tu nepise iba o ..... ale to je vlastne jedno o com.
Tesim sa na Vase najblizsie prispevky ked si ich budem citat v "zakulisi" pri rannej kave s lahkym usmevom na tvari

Bru noc.
Avatar - ethicon
18. 1. 2009 23:46
Re: Tak Volvo je váš ...
audi v podstate predstaví zase len jeden model cenová prémia A3 (s technikou ludovej ochcávky) nafukujeme až vznikne A4 (na podvozku apoštola)v ingolstate odrežu strechu a máme cabrio, po dalšom nafúknutí je tu A5 a po dofuknutí A8...ja už ich ani nerozoznám ktoré jer ktoré... 8-s

aby sme boli spravodlivý..+MITO GTA 2009
Avatar - Hammunasakra
18. 1. 2009 23:49
Re: Tak Volvo je váš ...
Ale jsou tací (a NEjsou to jen 507 a ... a ..), kteří z toho "odvázaní" jsou a za "mimořádnou" technickou "vyspělost/náskok" právě TOTO považují :-)
neregistrovaný "507--"
19. 1. 2009 14:11
Re: Tak Volvo je váš ...
No Alfa Romeo nemá plán ALFA proti konkurencii. :-)
Avatar - ethicon
20. 1. 2009 20:59
Re: Tak Volvo je váš ...
akého "konkurenta" má napr. MITO v VW?? >:-[]
18. 1. 2009 23:00
POTENCIAL
Nahore na obrazcich je automobil z obrovskym potencialem. Designove je vyresen genialne, vyber motorizaci je vice nez dostatecny. Pro pomalejsi jsou zde zakladni verze a pro mlade a neklidne vynikajici motory TJET. Motory jsou prave tim, co Fiat vzdy umel. Zde si vybere kazdy.
Neni nejmensiho duvodu se obavat, ze po plnem rozjeti prodeju zustane Mito ve skladech. Spise si dokazu predstavit podobny uspech jaky zaziva dalsi hvezda tohoto koncernu, 500.
Tesim se na uspech tohoto vyrazneho a velice povedeneho automobilu.
Rozbalit vlákno
2
19. 1. 2009 11:19
Re: POTENCIAL
Přesně tak, konečně rozumný názor, blížící se (domnívám se) realitě. Totiž záplava všeljakých bludů 507 od shora dolů je opravdu unavující. 8-s
Avatar - Plautus
19. 1. 2009 12:00
Re: POTENCIAL
správne, MiTo je auto ako mestá, od ktorých bol odvodený jeho názov Milano - Torino, vždy Ti majú čo ponúknuť a každé stretnutie s ním je veľmi príjemné... :yes:
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 09:54
načo tu sú niektorí:-)
ináč nerozumien načo napr. taký nick 507 stále chodí do diskusie o talianskych autách a zasmraduje ich svojimi naozaj "fundovanými" komentármi..taký GTI má aspon úroven je to vtipné a dokáže mať niekedy aj objektívny názor..ono to tu samozrejme nemá byť selanka, každý si môže povedať čo chce, ale poniektorí to naozaj prehánajú a v konečnom dôsledku strápnujú tu len sami seba >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - wikinko
19. 1. 2009 13:40
Re: načo tu sú niektorí:-)
pozor, ethicon, 507 nie je az taky zly. spomen si ako si sa ty spraval, ked si mal 12 rokov.
Avatar - ethicon
19. 1. 2009 14:06
Re: načo tu sú niektorí:-)
žeby až tak???? >:-[] je mu odpustené... >:-[]
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:42
Re: načo tu sú niektorí:-)
Já nechápem, že načo tu omieláš tých 12 rokov. Toľko ti je? >:D
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:41
Re: načo tu sú niektorí:-)
>:D >:D :no:
Avatar - ethicon
20. 1. 2009 20:58
Re: načo tu sú niektorí:-)
iba si potvrdil to, čo som napísal vyššie >:-[]