Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi ASX: 1,8 DI-D (110 kW) 4x4 za 599.900,- Kč, slabší motory v prodeji od srpna

Prodej kompaktního crossoveru Mitsubishi ASX bude na českém trhu zahájen v závěru června. Základní cena s motorem 1,8 DI-D o výkonu 110 kW a pohonem všech kol je 599.900,- Kč. Zážehový 1,6 MIVEC a slabší turbodiesel zamíří k zákazníkům v srpnu.
Zpět na článek
11. 5. 2010 07:36
11. 5. 2010 08:48
11. 5. 2010 11:42
11. 5. 2010 12:37
11. 5. 2010 13:34
11. 5. 2010 08:34
11. 5. 2010 10:01
11. 5. 2010 17:35
11. 5. 2010 18:03
11. 5. 2010 08:52
11. 5. 2010 09:22
11. 5. 2010 11:45
11. 5. 2010 12:41
11. 5. 2010 13:39
11. 5. 2010 16:30
11. 5. 2010 09:04
11. 5. 2010 12:36
11. 5. 2010 10:06
11. 5. 2010 15:04
11. 5. 2010 12:37
11. 5. 2010 19:46
3. 6. 2010 14:54
neregistrovaný "pu22"
Avatar - KANKUNEN
11. 5. 2010 07:36
EVOksicht
Mitsu začlo všude dávat EVOksicht a působí to moc tvrdě, hlavně na Coltu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2010 07:46
Re: EVOksicht
Na ASX je to dobré, alespoň se liší od všech těch zaoblenců.
Avatar - iudex
11. 5. 2010 08:48
Re: EVOksicht
Presne. Ak niekto vycíta Audi a spol. jednotnú masku, mal by sa pozriet najprv na tri diamanty. Osobitne zmena malého usmievavého mestského autícka na zamracené auto s maskou Eva je smiesna a je príkladom nepodareného faceliftu.
Avatar - Plautus
11. 5. 2010 11:42
Re: EVOksicht
Kto na koho by sa mal pozrieť, by som nechal radšej tak. Niekto tú cestu nastúpil a väčšina výrobcov chce, aby všetky nimi vyrábané modely boli identifikovateľné na prvý pohľad. My, zákazníci, s tým príliš nenarobíme, resp. narobíme to, že si vyberieme model, ktorý nám vyhovuje, a na ktorom nám neprekáža unifikácia "ksichtu", hoc unifikovaný je.
Avatar - iudex
11. 5. 2010 12:37
Re: EVOksicht
Moj názor je, ze sa mi ovela lepsie pozerá na relatívne unifikovanú masku nových Audi ako na "tvárimsa***oakoLancerEvo" predok nových Mitsubishi. Zrovna Mitsubishi je cítankovým príkladom, ako túto - na tomto fóre casto kritizovanú - dizajnovú politiku nerobit. Respektujem vsak, ze Ty to mozes vidiet inak.
Avatar - Plautus
11. 5. 2010 13:34
Re: EVOksicht
Ja to práveže vidím podobne, len nefandím v tomto príliš ani štvorkruhovým, ani trojdiamantovým, lebo práve táto dvojka si v ksichtoch toho príliš nemá čo vyčítať (Audiny sa mi doslova a dopísmena objedli), oveľa oveľa lešie mi to príde u ľadvinkových a trojcípohviezdových, kde sa "unifikácia" nevymkla príliš spod kontroly a funguje tam, kde má ;-) Ale tak ako som písal, nič moc s tým nenarobíme, je to vždy na zákazníkovi, čo si vyberie.
11. 5. 2010 08:34
Skoda
Nenadchne a ani neurazi ...jen ty zadni svetla by mohla byt mene tuctova.

Zajimavejsi to bude az Infinity prijde s konkurentem maleho SUV, a konkurentem proti A3 jak jiz se pise jinde.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pelikoš
11. 5. 2010 10:01
Re: Skoda
to se moc těším,infiniti je značka mého srdce :yes:
11. 5. 2010 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 5. 2010 18:03
Re: Skoda
Do tri let tu maji byt nove tri modely podle :[odkaz]
Avatar - iudex
11. 5. 2010 08:52
VVT DIESEL
Podla mna viac pozornosti ako nijak zaujímavý malý crossover je motor. Ukazuje, ze ked treba, Japonci vedia spravit aj slusný dízel so spickovými parametrami a okorenit to naviac progresívnou technikou (VVT v dízli). Cím skor tento motor dajú do iných modelov, tým viac v Európe zvýsia predaje.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - R32
11. 5. 2010 09:22
Re: VVT DIESEL
To je občas hlavný problém Japoncov, buď prídu s dieslom neskoro alebo vôbec. Viď Murano, CX7, Legaci, Legend (iba jeden benzínový motor v ponuke) a potom sa stiahnu z EU trhu lebo sú slabé predaje viď Camry, Maxima... a pritom ide o skvelé autá. :-(
11. 5. 2010 11:45
Re: VVT DIESEL
Každý trh má svá specifika a je jedině jejich problém, že jim modely nepřizpůsobí. Copak by uvedli na US trh auto bez možnosti automatu?
Avatar - iudex
11. 5. 2010 12:41
Re: VVT DIESEL
Správny postreh. Ak to Japonci dokázu (vyrobit spickový dízel) a nejde teda o technický problém, chyba je niekde v rozhodovacom procese vedenia a marketingu. Ved tolko kritizovaná politika VW - dat novovyvinutý motor postupne do vsetkých modelových rád, kde sa vojde, nakoniec slávi úspech a ked nic iné, aspon zlacnuje výrobu daného motora. Mat spickový dízel ako tento 1,8 DI-D, dám ho okamzite do Lancera a spol. a necakám az na novú generáciu/facelift.
Avatar - R32
11. 5. 2010 13:39
Re: VVT DIESEL
Tak tak, politika Japoncov je zvláštna čo sa týka výbav aj motorizácií... Je to na škodu lebo je kopec modelov ktoré by s tým správnym motorom v ponuke predávali omnoho lepšie nehovoriac o EU kde model bez dieslového motora je vopred odsúdený do úlohy outsidera... ;-\ Pokiaľ sa samozrejme nebavíme o športových modeloch.
Avatar - Slavek-TDM
11. 5. 2010 12:15
Re: VVT DIESEL
Presne tak, tahle informace o novem motoru uplne zapadla. Osobne nejsem fanousek ropaku (a uz vubec ne, kdyz se "pysni" dotatky jako EKO..., GREEN... nebo BLUE...), ale z hlediska techniky me zacaly trochu zajimat.
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2010 13:17
Re: VVT DIESEL
A to se chystá ještě 2,2 DI-D, pro Outlander, jak VW (2,0 DI-D), tak PSA (2,2 DI-D) jde do kopru. Mitsubishi bude mít všechny dieselové motory svoje. (1,8 DI-D, 2,2 DI-D, 2,5 DI-D, 3,2 DI-D)
Avatar - Slavek-TDM
11. 5. 2010 13:20
Re: VVT DIESEL
Zajimavy. Je nekde nejaky technicky info? Klidne v Anglictine nebo Nemcine.
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2010 17:40
Re: VVT DIESEL
Zatim nic nemám ale o 1,8 DI-D vím dost. Zájem? Pošli SZ.
Avatar - Blue Sun
11. 5. 2010 15:14
Re: VVT DIESEL
Jen počkej, brzdi své nadšení, on ti Áda brzo vysvětlí, že to je oproti motorům od VW obrovský krok zpět. ;-)
Avatar - Slavek-TDM
11. 5. 2010 15:19
Re: VVT DIESEL
Treba bude Ada vysvetlovat neco jinyho viz Lidovky >:D :

"Muži převáželi lovecké trofeje a maso ve vozidle Mitsubishi Outlander po dálnici D2. Čerstvou nasolenou medvědí kůži s hlavou a dva kusy masa, ke kterým muži nedokázali předložit žádné doklady, nalezli celníci v kufru. Další již vypreparovaná a pravděpodobně starší kůže ležela na zadních sedadlech." >:D
Avatar - Blue Sun
11. 5. 2010 15:30
Re: VVT DIESEL
Jej, tak to už asi Áda nepřijde... Klepítka a jde bručet.
Avatar - WinDiesel
12. 5. 2010 10:39
Re: VVT DIESEL
Hele, Áda má v krymu internet......... >:D
11. 5. 2010 09:04
Automat
Co myslíte, bude nebude?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
11. 5. 2010 12:36
Re: Automat
podľa mňa určite bude
11. 5. 2010 09:34
Jaký bude? Dojmy z Outlanderu
Je otázka jaké ASX bude a to ve vztahu k následujícím řádkům...

Sice na sklonku života, ale přesto jsem měl o víkendu možnost projet Outlander ve vrcholné verzi s motorem 2,2 od PSA. Vynechám hodnocení exteriéru, neboť ve mě neprobouzí ani negativní, ale ani pozitivní emoce. Verze před FL však na mě působila jako jemnější a vyváženější, obzvláště vzhledem k jeho francouzským mutacím.
Co zarazí je poklepání na obvodové plechy karoserie, zvuk napovídá něco o velmi tenkých plechových výliscích, rozhodně nebudí důvěru, takový zvuk bych nečekal ani u malých aut do města, natož od pořízka za více než milion korun.
Do interieru se nešplhá, ale přirozeně nasedne, přední sedáky s perforovanou kůží vyhoví útlejším i ***áčům. Po 30kkm však vykazují notnou dávku opotřebení a kůže je v lomech popraskaná, to by se asi stávat nemělo. Palubní, velmi jednoduché deskce vládnou "alfa" kelímky a obrazovka vestavěné navigace se zobrazením couvací kamery. Celkové tvary jsou jednoduché až tak, že působí chudě.
Na zadních sedadlech a v kufru je místa požehnaně, ale vadí absence výdechů klimatizace pro pasažéry vzadu a nikdy se mi příliš nelíbilo dělené víko zavazadlového prostoru. Člověk si gatě prostě sem tam ušpiní...
Zpátky za volant a nastartovat HDI, které je rozumně, ale nijak nadprůměrně utlumené, každopádně bez vibrací v pedálové skupině a řadící páce. Couvání s kamerou je hračka i pro blondýnu a můžu jet. Kvalty padají se slušnou přesností a páka jezdí po krátkých drahách, vypínám kvalitní příplatkové audio a zkouším silnici 25. třídy s výmoly, které podvozek žehlí, ale je zároveň až příliš měkký. V zatáčkách se díky krouťáku a pneumatikám (po jízdě jsem zjistil, že zimním!) po přidání plynu ukáže drobná přetáčivost, která by mohla být zábavná, ale na sněhu a v menších rychlostech. Na nějaké řádění na suchu nemá Outlander ideální podvozek, hmotnost a samozřejmě výšku. Motor má velmi slušný tah a do 130km/h, kdy už je cítit odpor vzduchu dává SUVce slušnou dynamiku. Hlučnost podvozku v normě a víc není co dodat. Snad jen jednu drobnou věc...
Přes milion bych za Outlandera nedal, vážně ne. I ve vrcholné výbavě může být rozumnou volbou za o 200tisíc korun nižší cenu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
11. 5. 2010 12:48
Re: Jaký bude? Dojmy z Outlanderu
Fajn zhodnotenie, palec hore. Ja poznám jeho technické dvojca 4007-cku a tam je dojem z interiéru omnoho lepsí (koza i na palubke, plasty, chróm). Kamarát ho kúpil s 2,2 HDI, kozeným interiérom a 7 sedadlami i s automatom (dvojspojkou) za nejakých 28t. eur (skladovka) co mi prijde fajn za tolko muziky.
11. 5. 2010 12:58
Re: Jaký bude? Dojmy z Outlanderu
Za tu cenu je to fajn nabídka, to bez diskuze. I když pokud je kvalita kůže stejná jako na sedadlech, kde jsem ji shledával jako velmi špatnou, byl bych dvojnásob zvědav jak se zachová u čelního skla.
11. 5. 2010 10:06
Qashqai
další quashqai ... kolikátý už?? že jo, koncerne ...?? ale docela v pohodě ... myslím, že to lidi koupěj ;-) proč ne? :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
11. 5. 2010 15:04
Re: Qashqai
qashqai je qashqai :-!
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2010 10:11
Neviete niekto?
Dostane sa ta nova 1.6tka benzin 86kW aj do Lancera? Tam by to bolo zaujimava volba :-)
Rozbalit vlákno
0
11. 5. 2010 10:25
Kašlete na dovozce a ušetřete ;)
No už dneska se dá objednat i o dost levněji, stačí vykašlat se na "dovozce", který značku systematicky likviduje nesmyslnou cenovou politikou...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
11. 5. 2010 12:37
1.8 diesel
Á, konečne sa niektorý výrobca vrátil k objemu 1,8 pri nafťáku, prináša slzu do môjho oka >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2010 12:54
Re: 1.8 diesel
Myslim ze ten diesel je velmi slusny a zrejme bude aj v Lanceri aj v Outlanderi je to len otazka casu. Ja by som prijal ten benzin 1.6tku v Lanceri - iste lepsie ako terajsia 1.5ka a zase zbytocne silna 1.8micka pre bezneho cloveka. Snad sa dockam :yes:
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2010 13:18
Re: 1.8 diesel
A to se chystá ještě 2,2 DI-D, pro Outlander, jak VW (2,0 DI-D), tak PSA (2,2 DI-D) jde do kopru. Mitsubishi bude mít všechny dieselové motory svoje. (1,8 DI-D, 2,2 DI-D, 2,5 DI-D, 3,2 DI-D). 1,8 DI-D do Outlanderu nepůjde.
Avatar - 3_diamanty
11. 5. 2010 13:20
Re: 1.8 diesel
dik za info a jak je to z benzinakmi? Chcelo by to nejaky lepsi zaklad v lanceri ako ta 1.5tka
Avatar - WinDiesel
11. 5. 2010 17:43
Re: 1.8 diesel
Já sice benzíny nemusím ale zeptám se přímo u zdroje... dej mi pár dní...
11. 5. 2010 19:46
Úsměvná cena
cena je mimo realitu, možná to naceňovali před dvěma lety :-)
Rozbalit vlákno
3
12. 5. 2010 09:38
Re: Úsměvná cena
Tak těch 600 tis. je za 4x4 s nejsilnější naftou, takový Yeti se srovnatelným motorem (2.0 TDI 103 kW) vyjde dle konfigurátoru na 624 tis.
Avatar - Dan0044
27. 5. 2010 18:05
Re: Úsměvná cena
oni to ještě zlevní... To vyhodili jako první vlaštovku, navíc přijdou i levnější verze.
neregistrovaný "pu22"
3. 6. 2010 14:54
Re: Úsměvná cena
Přijdou přijdou... (a ten úsměv přejde - myslím, že hlavně v Boleslavi a souvisejících lokalitách...)