Po odchodu modelu Evolution byla v nabídce Mitsubishi Lancer ještě jedna sportovní varianta, o něco slabší Ralliart. Opět s pohonem všech kol. I tato verze však nadobro končí.
Každá mince má 2 strany, samozřejmě hmotnost má velký vliv na dynamiku a spotřebu, nicméně vyšší hmotnost také přispívá k lepší stabilitě při vyšších rychlostech, jako taková Mazda podle mne taky není ideál.
Tohle Mitsubishi potřebuje, přidat Sportback, kombik, motory a šup do Evropy zpět, protože co jiného Mitsubishi má? Exteriér faceliftovali dobrým směrem, ale myslím, že totálně překopat by chtěl interiér, který je už zastaralý, z ošklivých materiálů. Tady by Měli zapracovat nejvíce a přiblížit se třeba alespoň trochu době. Pak by jsme tu mohli mít opětovný nástup pořédného a tradičního zástupce nižší střední v plné parádě.
Máš pravdu, na druhou stranu Lancer stojí 350 v lepší výbavě s 1.6 a ta se moc neliší od 1.8. A dostaneš dobře vybavené auto, kde koupíš sedan za 350? Jsou samozřejmě lepší auta, ale tak o 50 tisíc dražší.
Souhlasím s tím, že vzhledem k ceně je Lencer stále dobrá nabídka i na našem trhu. Nechápu, že i třeba pro lidi je Hyundayi volba číslo jedna proti tomuto vozu (když už jen vemu v potaz to, že tohle je pořád ještě originál a Hyundayi technicky kopie). Výkřik poslední techniky to není, ale spoustu služby za rozumný peníz to odvede...