Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi Lancer Evo VIII – nekonečný příběh pokračuje

Mitsubishi Lancer EVO VIII nastupuje v těchto dnech svou pouť k zákazníkům, bohužel zatím pouze v USA...
Zpět na článek
6. 1. 2003 09:28
neregistrovaný "tom"
6. 1. 2003 12:07
neregistrovaný "Troll"
6. 1. 2003 12:30
neregistrovaný "Mr.modena"
6. 1. 2003 14:57
neregistrovaný "Mr.modena"
15. 2. 2005 14:41
neregistrovaný "Takashi tvorca EVO-lutiona"
26. 1. 2005 10:19
neregistrovaný "anonym"
26. 1. 2005 10:20
neregistrovaný "anonym"
6. 1. 2003 12:32
neregistrovaný "killall"
6. 1. 2003 13:05
neregistrovaný "ViKILL"
6. 1. 2003 13:28
neregistrovaný "Dandy"
6. 1. 2003 14:51
neregistrovaný "Mr.modena"
6. 1. 2003 17:09
neregistrovaný "Ace3"
6. 1. 2003 18:45
neregistrovaný "Shrek"
6. 1. 2003 20:40
neregistrovaný "Kill All"
7. 1. 2003 12:16
neregistrovaný "daszer"
7. 1. 2003 12:29
neregistrovaný "daszer"
6. 1. 2003 19:24
neregistrovaný "Jura"
6. 1. 2003 20:07
neregistrovaný "cuisine"
11. 1. 2003 21:02
neregistrovaný "xman"
2. 1. 2005 11:51
neregistrovaný "Tom"
neregistrovaný "tom"
6. 1. 2003 09:28
bez titulku
to je brkooooooooooooo. nejlepší motivace proč vydělávat prachy …
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Troll"
6. 1. 2003 12:07
Toto je EVO VII facelift
Nechcem nikomu kaziť nadšenie, ale nato, že ide o EVOIII - teda ďalší vývojový stupeň, je tých inovácií trochu málo. Priateľ má EVO VII a až na ten predný nýrazník a biele zadné svetlá je to skoro to isté. Toto je EVO VII facelift, nie EVO VIII. Inak EVO VII je fakt raketa, len ten názov EVO by mal symbolizovať vývoj, nie výmenu predného nárazníka a pár detailov.
Nekritizujem tu kvality auta, ale autorov projektu, ktorí mali s názvom EVO VIII trochu počkať a predstaviť niečo, nad čím by sa dalo pozastaviť a vyjadriť obdiv.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Mr.modena"
6. 1. 2003 12:30
Re: Toto je EVO VII facelift
Myslím, že i tak je to super....!!!
neregistrovaný "Mr.modena"
6. 1. 2003 14:57
Re: Toto je EVO VII facelift
A hlavně má už levostranný řízení. U předchozích Evo se vždy představovalo s pravostranným a až za nějaký čas bylo k dispozici s levostranným.
neregistrovaný "Takashi tvorca EVO-lutiona"
15. 2. 2005 14:41
Re: Toto je EVO VII facelift
*
neregistrovaný "anonym"
26. 1. 2005 10:19
Re: Toto je EVO VII facelift
neregistrovaný "anonym"
26. 1. 2005 10:20
Re: Toto je EVO VII facelift
bella
neregistrovaný "killall"
6. 1. 2003 12:32
Re: Toto je EVO VII facelift
a co třeba to snížení hmotnosti nebo zlešení výkonnostních křivek myslim že u auta co je takřka dokonalý už neni moc co zlepšovat. dvoulitr a 275 koní to nemá hnet tak někdo to je 137 koní z litru o celých 9 koní víc než má porsche turbo GT2 a to je to nejlepší co porsche umí.
neregistrovaný "ViKILL"
6. 1. 2003 13:05
Re: Toto je EVO VII facelift
Myslím, že zkratka EVO vychází ze slova EVOLUCE a to mluví za vše. Pomalu, ale jistě. A nebo snad rychle a zběsile ???
No jinak si myslim, že evropská verze bude o dost ostřejší.
A už vůbec nemluvim o tom, že byla poprvé uvedená dřív levostraná verze. To je podle mě pro všechny lidi na kontinentu ( krom Britů ) BOMBA !!!
neregistrovaný "Dandy"
6. 1. 2003 13:28
Re: Toto je EVO VII facelift
To auto je o ničom, facelift. Trochu to preháňajú. Mali sa viac zamerať na motor ako na dizajn
neregistrovaný "Mr.modena"
6. 1. 2003 14:51
Re: Toto je EVO VII facelift
A pozor má i lepší zrychlení!
neregistrovaný "Ace3"
6. 1. 2003 17:09
Re: Toto je EVO VII facelift
no jo ty:) jenze tady nekecej, nemuzes porovnavat hrusky sjabkama, to te ve skole neucili???ono totiz tech tvejch 275 koni zni dobre, ale kdyz k tomu pridas turbo GARET, tak uz to takova slava neni.. Nemecka oktavka (vytunena v nemecku) ma 1,8t z koncernu plus turbo GARET a da necelejch 350 konomrdu a 587 nm!
neregistrovaný "Shrek"
6. 1. 2003 18:45
Re: Toto je EVO VII facelift
hmmm... nevím co má být na turbu od Garetta tak zvláštního...
neregistrovaný "Kill All"
6. 1. 2003 20:40
Re: Toto je EVO VII facelift
nemam nic proti tunění ale je to vo nščem jinym z eva by se dostalo taki těch tvejch 350 i víc, ale je to celý vo životnosti motoru........ todle je sériovka která ti vydrží na furt ..... tak se zamysli nad tim co píšeš
neregistrovaný "daszer"
7. 1. 2003 12:16
Re: Toto je EVO VII facelift
presne tak... oktavie vytunena na 350k z 1,8t se ti rozsype za par chvil... jinak evoVII se mi designove libilo vic, tohle je moc utaply, ale zase v porovnani s americkou verzi VII-icky je tohle posun k lepsimu... do evropy se to mozna dostane v trochu jine podobe... jinak je skvely, ze japoncici v posledni dobe mysli taky trochu vic na lidi, kteri jsou odkazani na levostranne rizeni a nestaveji si takovadle skvela auta jenom pro sebe (resp. pro par dalsich vyvolenych, kteri se narodili v zemich s pravostrannym rizenim)... doufam, ze v tom budou pokracovat a napr. nissan po uzasnem 350z predstavi i skyline'a s levostrannym rizenim...
neregistrovaný "daszer"
7. 1. 2003 12:29
Re: Toto je EVO VII facelift
pro blbecky jako ses ty: [odkaz]
a pokud chces argumentovat tim, ze tohle auto neni jenom "preturbovane", tak si uvedom, ze z te oktavky taky nedostanes 350k jenom tim ze tam hodis turbo Garet... to by se ti ten motor rozsypal nejspis hned po nastartovani...
neregistrovaný "Jura"
6. 1. 2003 19:24
Re: Toto je EVO VII facelift
EVO VII není Oktávka u které můžete bez větších problémů zdvojnásobit výkon a udělat ji tisíckrát hezčí. EVO je skoro závodní auto a takové úpravy už dávno má. Vylepšit ho není takvá brnkačka, a co víš jestli neupravili třeba podvozek?
neregistrovaný "cuisine"
6. 1. 2003 20:07
EVO VII bylo vzhledově hezčí
minulé EVO se mi vzhledově líbilo víc, ale nepochybuju, že tohle zase pojede lépe
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xman"
11. 1. 2003 21:02
bez titulku
Tohle auto je opravdu moc pekne. Zavodni auto se vsim vsudy, jen na to mit. Turbo
neturbo, 202 kW je myslim plne dostacujici, zalezi taky na podvozku, na brzdach, na vyuzitelnosti vykonu, na zprevodovani, na vaze, na charakteristice vozu, a navic je to 4 kolka. To si myslim, ze uz bude stat za svezeni,nebo se pletu lidi?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
2. 1. 2005 11:51
Re: Zapali ste alebo malo citate
Na trhu napr. v UK sa uz predava EVO VIII FQ 400 asi uz viete ze ma 400 koni.Inak v Japonsku behaju Eva s 800-1000 konami ale to sa asi auto cz nedocitate.A porovnavat EVO s Oktavkou mi pripada viac nez hlupe.Inak odporucam test drive ale zoberte si k tomu nej.igelitku lebo sa poblijete...