Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi Lancer Evolution: Ceny na českém trhu

Ondřej Láník
Diskuze (42)
Česká cena Lanceru Evolution začíná na 1,15 milionu korun za základní verzi s manuální převodovkou. Dovozce chce prodávat 5-10 vozů měsíčně.

Na český trh příjde Lancer v obou silničních verzích, které Mitsubishi nabízí. Jednodušší GSR bude dodávána s manuální pětistupňovou převodovkou za 1.149.900,-Kč. Výbava zahrnuje všechny mechanické a elektronické systémy podvozku, mj. přední diferenciál se zvýšenou svorností, aktivní zadní diferenciál, aktivní centrální diferenciál (nastavení pro tři povrchy – asfalt/štěrk/sníh), sportovní antiblokovací brzdový systém a stabilizační systém s možností deaktivace. Nechybí 7 airbagů, automatická klimatizace, audiosystém Mitsubishi s CD/MP3 přehrávačem, disky kol z lehkých slitin 18” ENKEI + pneumatiky 245/40 R18 nebo bi-xenonové světlomety. Jediným příplatkem je částka 14.000,-Kč za metalický lak.

Vyšší výbava MR je dodávána pouze s dvouspojkovou převodovkou TC-SST a pořídíte ji za 1.359.900,-Kč. Sportovní sada obsahuje jednoplášťové tlumiče Bilstein, vinuté pružiny Eibach, 18“ hliníková kola BBS a dvoudílné přední kotoučové brzdy Brembo. MR má navíc také tempomat, startovací kartu a systém bezklíčového přístupu do vozu, sportovní tříramenný kožený volant má integrováno dálkové ovládání audiosystému. Standardem výbavy MR je i Audiosystém Rockford Fosgate (650W) a HDD navigačním systémem s hudební serverem (30GB) a 9 reproduktory a také hands-free sada s Bluetooth.

Mitsubishi Lancer Evo na Auto.cz
Mitsubishi Lancer Evolution: První jízdní dojmy

Mitsubishi Motors plánuje roční prodej v Evropě 3 000 vozů (z toho 85 % s dvouspojkovou převodovkou TC-SST). Evolution by měl tvořit podle očekávání značky 6 % celkového objemu prodaných modelů Lancer.

Martin Krob, General Manager M Motors CZ s.r.o. při příležitosti uvedení Lanceru Evolution na český trh řekl: „Nová generace Evolution je stále tím sportovním dravcem, možná trochu komfortnějším, než jsme byli doposud zvyklí. Umožní nám tak oslovit širší skupinu zákazníků a počítáme s měsíčním prodejem 5-10 vozů. Nyní přicházíme s verzí GSR s manuální převodovkou. Verze MR s dvouspojkovou převodovkou TC-SST se začne prodávat v průběhu letošního podzimu.“

Mitsubishi Lancer Evolution (2008)
ModelLancer Evo Lancer Evo TC-SST
Převodovka5MT6 SST
Zdvihový objem [cm3]19981998
Válce/ventily4/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]217/6500217/6500
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]366/3500366/3500
Max. rychlost [km/h]240242
Zrychlení 0-100 km/h [s]5,46,3
Komb. spotřeba [l/100 km]10,210,5
Cena GSR [Kč]1.149.900,-1.209.900
Cena MR [Kč]-1.359.900

Ondřej Láník
Diskuze (42)
Avatar - davy
27. 6. 2008 11:13
Re: EVO X !
Tvemu pohledu rozumim a uz mne to take napadlo...Jen u toho off-roadu je zase statisticky velmi vysoka nehodovost z duvodu prevraceni preci jen to vysoke teziste...Vcera jsem mel moznost poprve nazivo sedet v EVO X na okruhu v Moste. Dojmy: Je hodne velke a vysoke, tedy se dost naklani, dalis veci je, ze neni opora pro lokty, tedy na dlouhe ceste to bude velmi nepohodlne. Ostatni super. Brzdy ani pri velmi ostre jizde nevadly, dokazal drzet krok i s velkoobjemovymi supersporty.
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 12:16
Re: mišák lancerovič kontra stíha subič
To se srovná. Já se taky včera nějak zapomněl v hospodě. Bylo horko a nějak to lezlo rychle do hlavy. Doma jsem od ženy dostal céres a ráno mi bolela hlava. Teď už to jde. A myslím, že matelko tě nakopne víc, než lahváč vyprošťovák... ;-) :-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 11:31
Re: mišák lancerovič kontra stíha subič
>:-[] >:-[] >:-[] Už se na maličkého dnes těším.... ;-)
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:44
mišák lancerovič kontra stíha subič
Dotykový displej tomu chýba!!!! PREČO?? To je neprijatelné!!! Auto za milión a nemá dotykový displej... to je proste nepodarok... 8-s
Avatar - Pierro
25. 6. 2008 09:43
Re: mišák lancerovič kontra stíha subič
Dotykový displej tomu chýba!!!! PREČO?? To je neprijatelné!!! Auto za milión a nemá dotykový displej... to je proste nepodarok... 8-s