Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mitsubishi Lancer Evolution: První jízdní dojmy

Po šestnácti evolučních letech se vrcholná verze Lanceru vydává k širšímu spektru zákazníků. Je to konec adrenalinových zážitků nebo jen černá můra fanoušků Ev? Oficiálně v názvu sice X chybí, vysoce ceněný X-faktor nové Evo ale rozhodně má.
Zpět na článek
8. 5. 2008 00:48
8. 5. 2008 08:18
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 09:16
8. 5. 2008 11:28
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:36
neregistrovaný "carmik"
8. 5. 2008 12:52
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 11:36
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 21:06
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:32
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:51
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 14:28
8. 5. 2008 15:24
neregistrovaný "carmik"
8. 5. 2008 18:54
8. 5. 2008 21:38
8. 5. 2008 21:45
9. 5. 2008 08:04
neregistrovaný "carmik"
8. 5. 2008 17:44
8. 5. 2008 18:49
8. 5. 2008 21:09
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:57
neregistrovaný "McMac"
8. 5. 2008 23:31
neregistrovaný "Liptovsky baca"
9. 5. 2008 09:12
neregistrovaný "McMac"
9. 5. 2008 11:32
neregistrovaný "ST-F"
9. 5. 2008 12:55
neregistrovaný "Liptovsky baca"
11. 5. 2008 11:35
neregistrovaný "antiVW2"
11. 5. 2008 13:38
neregistrovaný "McMac"
12. 5. 2008 21:21
neregistrovaný "ST-F"
11. 5. 2008 10:13
neregistrovaný "assasin-cz"
12. 5. 2008 10:51
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:45
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:53
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 12:17
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 12:23
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 13:27
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 15:53
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 11:30
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 11:33
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:59
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 12:20
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 13:56
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 14:24
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 15:01
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 15:43
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 15:54
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 13:41
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 23:33
neregistrovaný "Jan MC31"
8. 5. 2008 00:48
No jo...
Důvod asi bude stejnej, jako u Subaru... Chtěj prostě prodávat víc aut, než jen "šaškovat" mezi sebou.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 08:18
Re: No jo...
Jasný,ale myslím,že u Mitsu tu civilizační proměnu zvládli o poznání lépe.Imprezy už se bude držet jenom opravdu skalní fanda.No uvidíme...
8. 5. 2008 09:16
X-factor ?
Vždycky jsem si myslel, že označení X u předchozí verze je číslovka 10 a von je to X-factor :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 2,7 RS
8. 5. 2008 10:10
Vzdání holdu...
Finito, šlus... Krev na ranách pomalu zasychá, tenhle tvrdej, nelítostnej boj končí... Nejsou tu světla ramp dopadající na ring, nejsou tu navoněný fanoušci opečovávaný personálem a hlavně - hlavně se tu neboxovalo v rukavičkách... Tohle byla pouliční rvačka, kde platila vlastní pravidla těch dvou rváčů.... KO se nikdy nekonalo - oba se dokázali i po tom nejtvrdším direktu znovu zvednout a ránu tomu druhému vrátit s ještě trochu větší silou... Jo, stát v týhle pouliční rvačce někdo jinej, jde k zemi v prvním kole a s chutí raději zůstane ležet - jenže nikdo jinej tu nestál... Stál tu jeden, co si nechal říkat Evo, i když k vizáži pramáti měl poměrně dost daleko - obratné tělo byla samá šlacha, údery smrtelně rychlé a neskutečně přesné... Ten druhej, co se rval zásadně v modrejch trenkách a zlatejch botách, možná nebyl tak obratnej, jenže jeho rány byly o to tvrdší - pneumatický kladivo hadr... Ti dva se řezali hlava nehlava, pud sebezáchovy zapomenutej někde v koutě pod mostem... Nakonec do tý nekončící bezhlavý rvačky vletěli trenéři obou ostrejch hochů, když už se na ten krvák nemohli dál koukat... Měli pocit, že tenhle boj už oba borce až příliš vyčerpává a přitom oni ještě chtěli vidět svoje koně v jinejch zápasech vyšší ligy... Boj skončil, i když Ti, co u toho byli, se budou ještě dlouho dohadovat, kdo že byl ten tvrdší, rychlejší, ostřejší... Týpci teď trénujou na jinou ligu... Nasadili si rukavice, občas se usmějou do kamer a v ringu už nepoteče tolik krve... Jasně, pořád je v nich velkej kus toho pouličního rváče a já jim přeju, aby se v tý vyšší lize prosadili tak, jak si přejou... Jen prostě - jedna legendární kapitola končí a v tuhle chvíli spíš pořád myslím na to, co bylo, než na to, co bude, i když chápu, že to tak asi muselo skončit... Tak teda naposled - hoši, byla to fantastická řežba... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "AG"
8. 5. 2008 11:28
Re: Vzdání holdu...
Moc pěkná a výstižná asociace.Máš bod. :yes:
neregistrovaný "carmik"
8. 5. 2008 11:36
Re: Vzdání holdu...
Hezky napsáno. Bohužel v mém srdci momentálně leží smutek. Myslím,že STI má momentálně navrch a to charakterem, který ji v této vrcholné verzi zůstal. Design je subjektivní záležitost a i já měl zpočátku problém,ale v černé perleti s 18´5ti-loukoťovými koly není co řešit. Ale to nejdůležitější, to co není vidět tam stále je a je to lepší než dřív. Evo je designově nesporné krásné, hezčí než STI a technika je stejně vybroušená, ale je tak nějak ořezaná-civilní a to mi u vrcholné verze Lanceru vadí. Ptám se: "PROČ?!" Tahle auta si nikdy nekupovali normální řidiči.A pokud to má být nyní jinak pak postrádám smysl oznašení Evo X. Jednoduše: Impreza/Lancer - normální auto pro normální řidiče, WRX/Ralliart - výborný vůz pro řidiče co chtějí víc než jen normál a nakonec STI/Evo - to je přece označení toho nejlepšího a jen pro vyvolené (nemyslím bohaté), ultimativní stroj co nahání trochu hrůzy a pumpuje adrenalin do krve v dávkách téměř smrtelných (pro některé "řidiče" určitě). A to se změnilo ve jménu vyšších prodejních čísel. Tohle jim NIKDY nezapomenu!!! Pevně doufám, že skalní příznivci si přece jen nakonec vynutí něco EXTRA. Jestli vše dopadne dobře budu mít příležitost přímého srovnání STI vs Evo X(s mauálem). Když to vyjde určitě napíši dojmy. :yes: >:D
8. 5. 2008 12:24
Re: Vzdání holdu...
Já nevím proč je skoro každý tak trochu smutný, že už to není to drsné a brutální EVO jako dřív. Díky novému Evu opravdu přišla revoluce. Takhle si více řidičů může dovolit skvělou čtyřkolku. Díky jejich politice bude sportovní jízda přístupnější většímu počtu řidičů...Já osobně jsem tímto tahem nadšen. Asi mě teď zadupete do země, ale opravdu je to úžasný krok pro Evo. Ono by se taky mohlo totiž stát, že už žádné Evo nebude - Mitsibishi ho drželo jen pro jakousi prestiž. Výsledkem byla jezdící relkama na jejich techniku. Nejsem si jistý jestli je to pravda, ale několikrát jsem četl, že Evo je vlastně prodělečné, protože se prodá poměrně málo kůsů s docela drahou technikou pod kapotou. To boužel v dnešní době silné konkurence nejde. Automobilky ruší modely (pravděpodobně to budou například Jeep Commander, Volvo S40,...), které nejdou na odbyt a proto by nebyl problém zrušit "jen" ostrou verzi
9. 5. 2008 07:37
Re: Vzdání holdu...
Ono i STI prošlo postupným vývojem a každá další verze byla "jednodušší" na řízení než ta předchozí, ale ten přechod je postupný a velmi pozvolný (když pominu design) a Evo prostě "najednou" skočilo "někam trochu jinam"
8. 5. 2008 11:49
Re: Vzdání holdu...
Pěknej příspěvek :yes:

Osobně myslím, že ač Evo designově o dost přitvrdilo, tak technika ... nenadchne, Připadá mi jako kapánek ostřejší Golf GTI, tedy jak správně píšeš žádnej nazuřenej pouliční rváč, ale vyfinteněj boxer v saténovým plášti a s chráničem na zubech.

Auto je to pěkný, ale chtělo by to více syrovosti.
9. 5. 2008 07:39
Re: Vzdání holdu...
...kapánek ostřejší Golf GTI >:D >:D
neregistrovaný "mates"
8. 5. 2008 12:52
Re: Vzdání holdu...
:yes: :yes: :yes: :yes: Pekne pane!
Avatar - 2,7 RS
8. 5. 2008 22:56
Re: Vzdání holdu...
:yes: A díky i za reakce nahoře...
9. 5. 2008 07:33
Re: Vzdání holdu...
Výborné a výstižné :yes: :yes:
neregistrovaný "Horways"
8. 5. 2008 11:36
X - Faktor
>:D >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
8. 5. 2008 13:02
civilizovaný športiak
Je škoda že tieto "autá pre majstrov volantu" pomaly miznú v prepadlisku dejín..dnes už ľudia nechcú autá na ktoré to treba vedieť..dnes chcú milené autíčka do ktorých sadnú s čerstvým vodičákom, do zákruty to budú huliť 220 ale aj tak sa nezabijú lebo ich zachráni elektronika a "nezáludné" chovanie auta..je to smutné ale asi takto vyzerá pokrok :-(
Rozbalit vlákno
8
8. 5. 2008 14:30
Re: civilizovaný športiak
inak myslim ze si to trocha prehnal... ja myslim ze s kazdym autom si viez uzit "sportovu" jazdu aj bez toho aby si musel kazdu zakrutu prehnat dvermi na pred :))

a 220 do zakruty:)) fyzika nepusti a to mozes mat akekolvek auto... za volantom toho treba trocha vediet :P
Avatar - gld
8. 5. 2008 17:46
Re: civilizovaný športiak
nepochybne nový lancer evo bude auto nad ktorým budú slintať teenageri ale ako vravím, auto pre majstrov volantu to už nebude...a k tej fyzike, viem že nepustí ale hranice sa predsa len dajú posúvať..alebo myslíš že s oktávkou môžeš ísť do esa rovnako rýchlo ako s evom? >:D
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:06
Re: civilizovaný športiak
Teenageri slintaju nad golfami,nie nad Evom!Evo je pre fajnsmekrov nie pre uhrovitu mlad.
Avatar - gld
8. 5. 2008 21:23
Re: civilizovaný športiak
slintať môžu aj nad bugatti atlantic keď si potom kúpia čipnutého golfa..
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:32
Re: civilizovaný športiak
Bohuzial ta dnesna malad je tak blba,ze ani nevie,ze tu je nejake Bugatti.A pre siltovkarov je koncern nieco posvätne,sam tomu nerozumiem,ako mozu take bezduche,sterilne (aj ked asi kvalitne auta)oslovovat mlad,podla Hviezdoslava,buditelku rana.Mne koncernove produkty navadzaju pocit minimalne sera ak uz nie hlbokej noci.
Avatar - gld
8. 5. 2008 21:40
Re: civilizovaný športiak
koncern nevyrába zlé autá ale medzi bežnými ľudmi (a zvlášť medzi "šiltovkármi") panuje názor že je to best of the best..a to nie je..tento mýtus tiež rozširujú aj miestni internetový plácali a potom nezainteresovaný človek myslí že je to pravda
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:51
Re: civilizovaný športiak
Asi to vyznelo,ze tvrdim,ze koncernove auta su zle,tak musim opravit,nie nie su zle,len je to spotrebny tovar a z toho sa ikony nerobia.
Avatar - gld
8. 5. 2008 22:18
Re: civilizovaný športiak
presne tak :yes:
8. 5. 2008 14:28
evo je evo
tak na zaciatok jaby som bral urcite EVO s manualom.. len keby bol este 6-st stupnovy!! evo je proste skvele auto skvely podvozok, motor, design a tie technologie pod tym vsetkym...!
a co sa tyka porovnania s STi tak myslim ze je to bezpredmetne!!! je zbytocne sa dokolecka o tom bavit!! aby sme ten rozdiel nejako mohli zistit museli by sme byt niekde na okruhu! a vela robi este sofer... vela krat sa mi stalo ze ja na slabsom aute som v zakrutach nahanal ovela rychlejsie auto... takze kazdy nech berie co chce ale myslim ze evo je proste spica... je mi trocha luto ze to uz nie je to drstne auto ako kedysi ale pri ceste domov z prace sa asi nikomu nechce stale sa hrat na Sebastiena Loeba! niekedy sa clovek potrebuje aj pohodlne odviest domov!!!! na druhej strane kto ma evo ma v darazi este aj nieco rodinne ako X5 :-) takze ja som spokojny s tymto autom.. sporit si sporim a dufam ze si ho raz kupim ;)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "carmik"
8. 5. 2008 15:24
Re: evo je evo
Já s Tebou nesouhlasím. A víš proč? Protože až do teď bylo Evo autem pro opravdové řidiče a ne nafintěný "sport" pro řidiče jako jistý nejmenovaný televizní moderátor. Sakra na to přece mají Ralliart. Ten kdo nepatří mezi opravdové znalce tak stejně nepozná Ralliart od verze Evo. Je to prostě konec legendy a o tom Evo přece vždy bylo. :-(
8. 5. 2008 18:54
Re: evo je evo
takto vozil si sa s lancerom IX a vozil si sa s lancerom X aby si mohol povedat ze s tym autom sa neda jazdit sportovo... alebo zle som to povedal... myslis ze to auto si kupi aj niekto kto ho nebude chciet pre jeho jazdne vlastnosti??? myslim ze kto chce sportove auto a balit zeny kupi si 350Z BMW a SLK a podobne.. strasne male percento ludi zaplati vyse miliona aby si kupilo lancera len preto aby ho malo.. predsa image ma BMW vyssie ako lancer! EVO si kupim preto lebo ho milujeeeem :-) a viem co si kupujem! vezmi si seba tak realne co by si si kupil ty???
Avatar - gld
8. 5. 2008 21:38
Re: evo je evo
odpovedz si ale prečo miluješ evo? len preto že je to najvýkonnejší lancer? pretože to je dnes evo-najvýkonnejší lancer..predtým legenda sama o sebe
8. 5. 2008 21:45
Re: evo je evo
nie pre jeho vynimocnost a odlisnost od ostatnych a hlavne v IX pre jeho nenapadnost :-) a uplne najviac pre jazdne vlastnosti,...
neregistrovaný "carmik"
9. 5. 2008 08:04
Re: evo je evo
Evidentně jsi mne nepochopil ;-)
Avatar - gld
8. 5. 2008 17:44
Re: evo je evo
v zákrutách si mohol ponaháňať silnejšie auto zrejme preto že ten druhý vodič s tebou nezávodil ;-)
8. 5. 2008 18:49
Re: evo je evo
ale so mnou "zavodil" :-) to som si isty isli sme cca 80km jeden za druhym... po klukatych cetach rovinkach a po vsetkom moznom :-) ale to je mimo debatu... takze lancer je the best
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 21:09
Re: evo je evo
Mozno mal len viac rozumu a nemusel si nic cez auto dokazovat!Milujem saskov,ktori sa na normalnej ceste hraju na pretekarov a ohrozuju normalnych ludi.
neregistrovaný "McMac"
8. 5. 2008 21:57
Re: evo je evo
to je možné, ale pe3k tímto chtěl napsat, že na řidiči velmi záleží, vše za tebe auto neudělá
neregistrovaný "Liptovsky baca"
8. 5. 2008 23:31
Re: evo je evo
To ja uz tvrdim davno!Chcel by som mat auto s vypinatelnym ABS (na cistom lade som totiz uz 2x musel riesit vzniknutu situaciu rucnou brzdou,lebo ABS moje pokyny na brzdenie ignorovalo!) a zasadne bez ESP - to je tak pre blbcov a blondate manzelky(dopredu sa ospravedlnujem vsetkym rozumnym zenskym,toto je len taka pouzita slovna hracka pre as "machov"!).
neregistrovaný "McMac"
9. 5. 2008 09:12
Re: evo je evo
já bych nebyl tak radikální, musíš uznat, že asi 95% řidičů by ani nenapadlo šahat na ruční brzdu v krizové situaci, natož vypínat ESP. Osobně si myslím, že tyto systémy jsou dobré, jelikož naprostá většina populace řídit neumí (myslím tím opravdu řídit). Za sebe musím říct, že jsem rád, že mám v autě ESP, protože se krizové situce řeš po mnoha hodinách v autě lépe :-) ve sportovních vozech by tyto systémy měly být samozřejmě plně (!) vypínatelné :-)
neregistrovaný "ST-F"
9. 5. 2008 11:32
jeden z japonských mistrů
Říká se, že japonský meč (Pro nejširší veřejnost je nejznámějším typem japonského meče KATANA (učigatana) - daitó, v soupravě buke-zukuri )je tím nejvyšším vrcholem v pohoří sečných zbraní. Není lepší sečná zbraň. Proč?

To je prostě historie... ( vývoj, úcta k tradicím, někdy také fanatismus, smysl pro detail atd...)

Když si prohlédnete japonský meč, tak podle linie ostří- hamon se pozná, jak je meč opotřebovaný a jak je kvalitní.

Na světě je spousta nádherných vozů. O tom žádná.

A japonské vozy patří mezi legendy. Možná my evropani ani moc nechápeme, co je vlastně podstané a co nepodstané a co všechno musí dělat celek. Jsme tady "drceni" reklamou, že prostě přístrojová deska musí být taková, jako je v golfu. Že přilnavost podvozku a odezva řízení není jako v M3. Že quattro vyjede na sjezdovku a TDI je sportovní...

Ale... potom jsou taky auta, kde bohužel zkušenosti z golfu gti jsou Ti něco málo platný, ale bohužel nedostačující.

Tihle samurajové dnešních dnů, na to musíš být kamaráde/kamarádko SENSEI. Mistr. Jak to dopadá, když KOHAI chce být hned SENSEI je většinou jasný.

Miluju sportovní vozy. Miluju skrytou sílu, ne nic, co se hned tváří, že je nejrychlejší. Vozy jako LANCER, IMPREZA... nebo taky GT-R.

Na závěr. Byl jsem při tom, když se v Brně jezdilo s nastupující Audi RS4. Všeobecné nadšení trošku pobavil/krotil jeden "klučina", který z RS4 vylezl a všem ostatním hned s malým úsměvem nadhodil: " Dobrý, ale impreza to není...!"

No jasně že to není impreza!!! To je přece RS4! - skoro některý křičeli a klepali si na čelo.

Já tam byl bohužel služebně a nemohl jsem říci, že má taky svou pravdu.
Dneska mu závidím, jak s ledovým klidem odešel na parkoviště, nastartoval svoje STi a s burácejícím boxerem nám dal své sbohem!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Liptovsky baca"
9. 5. 2008 12:55
Re: jeden z japonských mistrů
Sväta pravda! :yes:
Avatar - gld
9. 5. 2008 17:07
Re: jeden z japonských mistrů
pekne napísané
neregistrovaný "antiVW2"
11. 5. 2008 11:35
Re: jeden z japonských mistrů
skvele! :yes: :yes:
neregistrovaný "McMac"
11. 5. 2008 13:38
Re: jeden z japonských mistrů
Souhlas! :-) :yes:
Avatar - Falco
11. 5. 2008 22:10
Re: jeden z japonských mistrů
Euro - americká civilizace má úctu k lidské individualitě, zatímco v asijských kulturách se jedinec musí podřídit kolektivu. Právě proto bude orient vždy v našem stínu! Japonec se sice může rozmachovat katanou, ale Evropan ho zastřelí...
neregistrovaný "ST-F"
12. 5. 2008 21:21
Re: jeden z japonských mistrů
bla, bla, bla... já o autě a ty o koze
Avatar - Falco
15. 5. 2008 02:39
Re: jeden z japonských mistrů
No! Hlavně, že v tom máš jasno…
neregistrovaný "assasin-cz"
11. 5. 2008 10:13
proč?
proč má auto ne jedné fotce SPZku www.auto.cz a na druhé GG LT 501? z testů tohoto serveru jsem zvyklý na pár fotek prudkého strhnutí řízení okolo kužele,a to tak vše,no tak si myslím že tady někdo vzal fotky odjinud a upravil....je to tak nebo mi to někdo objasní?je možné aby redakce doma nafotila mizernou sérii fotek z rádoby testování jízdních vlastností a pak si vyjela do španělska a nafotila fantastické fotky na okruhu?přebíráte text a fotky z jiných serverů nebo jiných odnoží www.auto.xx??
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 09:32
Uhlazený samuraj
No myslím, že to nejpodstatnější již tu zmínili výše kolegové. Asi nejlépe to vystihl 2,7 RS. kterého tímto pozdravuju. Doba se však mění a auta s ní. Současné Evo X se z designérského hlediska dle mého názoru jednoznačně povedlo. Je ostré, agresivní, sálá z něj síla a ťouha po rychlosti. Ale něco mu tak nějak i chybí. Těžko se to definuje, ale Evo IX působila tak nějak drsněji. A s největší pravděpodobností tak i jezdila. Je docela pochopitelné (z ekonomických důvodů) proč se Mitsu snaží Evo dostat i mezi "normálnější" řidiče. Na druhou stranu se začíná vytrácet ona legendární aura, která doprovázela celou řadu ikonických Evo. Tahle kapitola se přestala psát s pořadovým číslem IX. Teď tu máme nové Evo. Dejme mu čas, ať ukáže co umí. Jedno však už u Mitsu dokázali. Nová Impreza STi se svým designem na svého konkurenta nechytá. Uvidíme jak dopadne přímé srovnání. Pro mě je tedy Evo i přes nepovedený interiér zatím jednoznačným vítězem. ;-)
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 10:51
Re: Uhlazený samuraj
Jsem clovek kteremu to ze se trochu uhladila vubec nevadi- nejsem takovy mistr abych vyuzil brutalitu predchozich verzi EVO takze pro mne palec :yes: . Tech par lidi co si minule verze kupovali kvuli bruztalite minule generace sice bude nadavat ale nakonec jim nezbyde nic jineho nez si ho znovu koupit nebot i presto ze je Evo mene brutalni predchozi generace co je tu stale stejne brutalni jako Evo? Navic panove kdo z Vas v ni jel tak at mi popise v cem ho tohle Evo tak zklamalo a k jake konkurenci prejde. Ostatni dejte tomu cas- z prvniho preview nemuzeme nic usuzovat- tam je spousta faktoru ktere autora subjektivne ovlivnili a nemuzete po nekom chtit aby se szil s autem po 500 km a provadel s nim dabelske kousky
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 11:25
Re: Uhlazený samuraj
No já bych nebyl proti mít tuhle micku zapůjčenou alespoň na víkend... ;-) Jinak zdar vadere, co nového??
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:32
Re: Uhlazený samuraj
Radsi se neptej- jemne jsem se opil a pak jsem kladl mensi odpor nez je zvykem a ve sve velkohubosti jsem prohlasil ze se v klidu s pritelkyni ozenim staci mi rict jen kdy a kde 8-s
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 11:41
Re: Uhlazený samuraj
Poboha Vadere, tohle jsi vypustil před tchýní??? anebo jsi to jen slíbil přítelce?? Sakra já byl v sobotu na svatbě, taky jsem pil, ale raději nikomu nic neslyboval!!! :-!
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:45
Re: Uhlazený samuraj
Pred tchyni :no: . Kdyz ona Slavie vyhrala a mel jsem velkorysou naladu ;-) . Ale rano ti uz na mne tchyne byla poprve po tech letech co ji znam i celkem prijemna a dokonce se na mne i nekolikrat usmala- a dostal jsem cesnecku :yes: . Uz mi do telefonu plakala radosti i moje matka - takze mam ten pocit ze z toho se tentokrat nevyvlecu :no:
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 11:50
Re: Uhlazený samuraj
no to sis to hochu tak trochu ***... nio dělej zatím jakoby nic a pokud možno se vyhýbej rozhovorům na téma svatba... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:53
Re: Uhlazený samuraj
Myslis ze ja o tom zacnu mluvit sam od sebe? :-! Nejsem cvok- ale obavam se ze jsem se nechal chytit a budu brzo okrouzkovany. Kazdopadne MPV zatim kupovat neplanuji ;-)
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 11:55
Re: Uhlazený samuraj
Zafiru OPC na tebe ty jeden skoroženáči... ;-) :-) >:D >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:57
Re: Uhlazený samuraj
Never- na ni leda hever :-! . Pro rodinu jedine XC 70 ;-) nebo A6 Allroad
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 12:01
Re: Uhlazený samuraj
Subaru Legacy Outback anebo Oktu Scouta... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 12:17
Re: Uhlazený samuraj
Octavia se mi vubec nelibi a Subaru Legacy bych bral jako sedan ale Outback mne nejak neucaroval
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 12:19
Re: Uhlazený samuraj
Tak pak jedině to volvo. Nový A6 Allroad se mi nějak nelíbí...
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 12:23
Re: Uhlazený samuraj
Jsi rozumny kluk ja to rikam porad a mas i spravny vkus :yes: Naststi zatim tohle resit nemusim- i kdyz jak jsme jeli k mlade domu tak me mlade bylo jeste potom co vystoupila z auta hodinu soufl bo jsem si trosku zazavodil a vyuzival naplno potencialu vozu :-!
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 13:24
Re: Uhlazený samuraj
No dík za kompliment. Ale z výše jmenovaných vozů by mne opravdu nejvíce oslovilo to Volvo. Jinak, jak to tvoje závoděníčko vypadalo?? dálnice anebo okreska s táhlym dlouhym + zatáčkama??
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 13:27
Re: Uhlazený samuraj
Silnice 1. tridy rovinky, dlouhe tahle i pekne zatacky >:-[]
12. 5. 2008 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 15:31
Re: Uhlazený samuraj
Daniel, napísal už si i úlohy z matiky a slovenčiny??? 8-s
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 15:53
Re: Uhlazený samuraj
To se Ti jenom zdá, to je tím, že těmto autům nerozumíš.
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 15:58
Re: Uhlazený samuraj
>:D >:D >:-[] >:-[]
Avatar - T613
12. 5. 2008 21:09
Re: Uhlazený samuraj
Ty tady soutěžíš o počet příspěvků? :-)
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 11:30
Re: Uhlazený samuraj
Evidentně řada lidí nepochopila co EVO znamená. Tomuto modelu prostě chybí to co měla IX - nemá koule. Řeči o tom, že je to dobře a auto bude přístupnější více řidičům je dle mého přesvědčení blbost, na to přece mají verzi Ralliart. Pohřbít legendu tímto způsobem je nesmysl a jsem přesvědčen, že to nebude trvat dlouho a budou ji křísit. Subaru u STI si pověst legendy zachovala!
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 11:33
Re: Uhlazený samuraj
Takze ty uz jsi v ni sedel a muzes porovnavat s minulou generaci. Je tam podlůe tvych uzkusenosti fakt tak spatna nebo jsi to vycetl z tohodle clanku? A v novem STi jsi uz sedel?
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 11:40
Re: Uhlazený samuraj
Taky si myslím carmiku, to co říká dole vader. Já jsm toho názoru že Evo X by ti vytáhla i nudli z nosu >:-[]
Navíc kde jsi přišel na to, že Subaru Impreza nevyměkla?? Co jsem zatím měl možnost číst testy, STi vychzí hůře než Evo X. Navíc karosářsky současná Impreza velice utrpěla.... :-!
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 11:59
Re: Uhlazený samuraj
Co jsem napsal jsem nevyčetl z dosud zveřejněných testů a netvrdím, že nejede dobře, ale chybí mu ta syrovost IX a to je to co z těchto vozů dělá legendu. Týká se to Eva X s dvojspojkou.
Přiznávám, že jsem s nimi ještě osobně nejel, ale informace mám od dvou dobrých kamarádů (jeden z nich v současnosti vlastní upravené Evo VIII)a mimochodem má objednáno EVO ale s manuálem a až pijde budu mít možnost se s tím svézt v přímém porovnání s STI, pak napíšu vlastní dojmy.
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 12:05
Re: Uhlazený samuraj
Tak to rozhodně dej vědět až Evo projedeš. Co se týče syrovosti byla o tom řeč výše. Mitsu se snaží aby Evo X bylo alespoň částečně výdělečné - proto ten odklon od ultimativního pojetí předchůdce. Jina s tou spojkou souhlas - už jsem slyšel na dvouspojku kritiku. Tenhle zázrak bohužel ubírá Evu na dynamice.
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 12:20
Re: Uhlazený samuraj
Moment takze jsi v tom jeste nejel a ani nevycetl tak odkud to mas? Od kamose asi ne kdyz ma objednane nove EVO takze ten z toho nemuze byt nejak extra zklaman.
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 13:56
Re: Uhlazený samuraj
S tímhle kamarádem jsem prožil dlouhou řadu let s auty, moje specialita jsou off-roady, jeho zase silnice a tak jako on respektuje můj názor na "terén" tak zase já respektuji jeho zkušenosti ze "silnice". Na rozdíl ode mne už s tím jel a já se k tomu dostanu až později ale zároveň v přímém porovnání s STI. To auto opravdu není špatné, je výborné, technika je zase o kus dále o krásném designu ani nemluvě, ale - "chybí mu koule", které byly tak charakteristické pro předchozí generace. A v tom mu věřím. Chápu, že MMC chce vydělávat, ale znovu opakuji - na to přece může mít verzi Ralliart, Evo ať nechá pro fajnšmekry. To je můj osobní a v celosvětovém pohledu naprosto bezvýznamný názor. :-)
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 14:09
Re: Uhlazený samuraj
V zásadě máš pravdu, však jsem o tom také psal. Za cenu zcivilnění těhle dvou aut se jaksi vytrácí auriola výjimečnosti, která je coby auta pro skutečné znalce provázela až do loňského roku. Ale co naděláme - doba přeje globálnímu rozšiřování vlastně skoro čehokoliv. Jinak jsou tu ještě také ladičské firmy - např. Prodrive, které si jsou schopny s tvým turbomiláčkem profesionálně pohrát a dostat z něj mnohem zajímavější výkony. Konečně jak Evo, tak i STi v tomhle směru nabízejí poměrně slušný potenciál pro další vylepšení. ;-)
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 14:24
Re: Uhlazený samuraj
Jasně, tohle všechno chápu a také vím, že peníze(zisk) jsou až na první místě, ale začíná z toho být trochu smutno. Např. Pajero, stále je to vynikající off-road s pořádnou dávkou legendy Dakaru, ale ten kdo si ho dnes koupí v podstatě vůbec neuvažuje o nějaké jízdě v terénu, snad jen polní-lesní cesta k chalupě a pocit bezp. jízdy v zimě na hory. To je dost málo na to co tenhle stroj umí, vím o čem píšu. ;-)
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 14:35
Re: Uhlazený samuraj
Rozumím co chceš říct. Ono když už jsme u vozů typu Off Road (a to ani nemluim o tolik módních SUV) je situace ještě mnohem horší. Není to jen Pajero, ale i třeba Patrol anebo Landy Cruiser. Řidiči, kteří tato auta využijí alespoň jednou za čas na polní cestu do chaty či na hory, jsou ještě ti normální. Mnohem horší však jsou zamindrákovaná individua, která si léčí komplex malosti velkým a mohutným autem. Další zajímavou sortou jsou "turisti" z ukrajiny a dalších postsovětských zemí, co u nás mají dlouhodobý pobyt... Ostatně stačí se podívat, kdo třeba v praze jezdí Hummery... Je to škoda. Tahle auta pak v očích neznalé veřejnosti budí dojem mafiánských korábů což si vůbec nezaslouží.... Japonské trio ještě tolik do očí nebije ale takové mercedesy ML a GL, BMW X5, Audi Q7, Porsche Cayenne, VW Touareg, Caddy Escalade atd. to jsou oblíbené kočáry pražských SUV teplákových kovbojů :no: :no: :-!
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 15:01
Re: Uhlazený samuraj
Jo,jo, máš recht! Paradoxem je, že největší koncentrace off-roadů a SUV je ve velkých městech(vyšší příjmy) zvláště v Praze, přitom mají největší problémy s parkováním a v jejich nejoblíbenější destinaci obchodních centrech musí parkovat venku, protože do podzemních garáží se ani nevejdou. >:D
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 15:27
Re: Uhlazený samuraj
To máš pravdu. SUV jezdí skutečně nejvíce ve velkoměstech a drtivá většina majitelů jejich rádobyterénní schopnosti nevyužije. Spousta lidí tohle auto kupuje kvůli velkému vnitřnímu prostoru, spousta kvůli pocitu bezpečí (především ženy) a nemalá část řidičů SUV jsou již zmínění teplákoví kovbojové, masírky co dávají na odiv své bohatství. Samozřejmě pak i debílci s malými pinď...ry, kteří si arogantním chováním a velkým autem léčí své maličké ego a letitý mindrák. Co se týče praktičnosti těhle aut ve městě, nenapadá mě ani jedna výhoda. Snad jen lepší průchodnost rozbitými městskými ulicemi a případné přejíždění obrubníků atd. A carmiku, hádej co je pro spoustu pražáků víkendovým adrenalinem??? >:-[]
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 15:43
Re: Uhlazený samuraj
Člověče, protože jsem "venkovan" tak nevím. >:-[]
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 15:48
Re: Uhlazený samuraj
Vzít útokem Globus, Hypernovu anebo Tesco a nakoupit jak v očekávání potopy světa... >:-[]
neregistrovaný "carmik"
12. 5. 2008 15:54
Re: Uhlazený samuraj
Tak to jim fakt "závidím". Já si raději skočím na kolo a cestou si dám pěkně orosené. >:D
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 16:00
Re: Uhlazený samuraj
Souhlas. Obchoďáky a blbce s plnejma košema nenávidim... ;-)
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 13:41
Třetí do party
Já už se velice těším, až se dostane na trh Focus RS. Vzhledem k tomu, že mám kontakty na importu Forda, by neměl být až takový poblém se s tímhle autem svézt, jen co se tu objeví. Zajímá mě, zdali to bude čtyřkolka anebo předohrab s diferákem. Každopádně mluví se o tom, že výkon bude dosahovat lehce přes 300 koní a že konstruktéři se při vývoji zaměřili právě na duo Evo/STi. Tak jsem fakt zvědavej... :-|
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Darth_Vader"
12. 5. 2008 13:41
Re: Třetí do party
A kdy se objevi?
Avatar - Pierro
12. 5. 2008 13:51
Re: Třetí do party
Mluví se o podzimním salonu a prodej na přelomu letošního a příštího roku. n projekt už existoval dávno a auto bylo téměř hotovo. Pak však zapracovali ekonomové a RS šel na dva roky k ledu. Dokonce se uvažovalo o ukončení celého programu. Naštěstí zvítězilo nadšení nad byznysem a RS dostal zelenou. Doufám tedy, že letošní termín se naplní a hošani od fordu se vytáhnou. Nostalgicky vzpomínám na Sierru Cosworth a Escorta RS Cosworth... ;-)
Avatar - www.skodaoctavia.cz
12. 5. 2008 15:12
Sen
Tohle auto já prostě můžu. Je to prostě sen. Lepší než nějaké snobácké porsche.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan MC31"
12. 5. 2008 23:33
Co je?
Lidi choďte taky někdo do diskuzního fora.Dříve tam bylo vždycky narváno a teď nic.Zrovna potřebuji poradit v rubrice ojetá auta.Tak mi tam kdyžtak napište.Díky.Mimochodem hezké auto..moc hezké
Rozbalit vlákno
0