Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi Outlander 2WD: Pohon jen předních kol pro benzinový motor za 624.900,- Kč

Diskuze (7)
Mitsubishi nově nabízí pro Outlander v základní výbavě možnost jen přední poháněné nápravy. Tato varianta je o 35 tisíc Kč levnější, než 4x4, změn je ovšem více.

Vypuštění pohonu zadní nápravy se týká benzinového motoru 2,4 MIVEC o výkonu 125 kW. Tato úprava má samozřejmě pozitivní vliv na hmotnost – ta klesla z 1630 na 1565 kg, úspora je tedy nemalých 65 kg. Základní údaje o jízdních výkonech se ve verzi 2WD nezměnily, normovaná spotřeba ovšem ve všech režimech klesla o 0,2 litru. Palivová nádrž se zvětšila z 60 na 63 litrů, čímž se nepatrně prodlouží akční rádius. Světlá výška naopak zůstává zachována na 215 mm (dieselový Outlander má pod nápravami jen 178 mm).

Pohon dvou kol je u Outlanderu možné objednávat jen se základní výbavou Invite, která ovšem neznamená kompromis v základních požadavcích na komfort a bezpečnost. Obsahuje šest airbagů, aktivní opěrky hlavy, stabilizační systém, automatickou klimatizaci, palubní počítač a autorádio c CD/MP3 přehrávačem. Dále nechybí centrální zamykání, elektrické stahování předních i zadních oken a elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka. Naopak kola jsou ocelová s pneumatikami 215/70 R16.

Mitsubishi Outlander - ceny na českém trhu (červenec 2009)
Motor2,4 MIVEC2,4 MIVEC2,0 DI-D2,2 DI-D
Pohon4x24x44x44x4
Převodovka5M5M (CVT)6M6M
Zdvihový objem [cm3]2360236019682179
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]125/6000125/6000103/4000115/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]232/4100232/4100310/1750380/2000
Max. rychlost [km/h]190190 (190)187200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,69,6 (10,8)10,89,9
Komb. spotřeba [l/100 km]9,29,4 (9,3)6,77,3
Cena Invite [Kč]624.900,-659.900,-709.900,--
Cena Intense [Kč]-719.900,-769.900,--
Cena Intense+ [Kč]-789.900,-
(834.900,-)
839.900,-879.900,-
Cena Instyle [Kč]-(874.900,-)879.900,-919.900,-

Diskuze (7)
Avatar - pelikoš
29. 7. 2009 20:42
Re: Výběr motoru
právě ten vnitřek je najvětší slabina tohohle auta...sedni si např. do nissanu x-trail a poznáš rozdíl několika tříd...outlender je out ;-) ani centimetr čtvereční měkčenýho plastu v týhle době-skandální
Avatar - kolmar
24. 7. 2009 00:59
Re: Výběr motoru
serus, takze ako som pisal hore, MIVEC som nejazdil, takze lepsie ako ta 2.2-ka? aj v stupaniach ma dost sily?

PS: Pajero sme spravili a uz jazdi, chyba bola "prehrebnute" rozvody
Avatar - woody-alien
23. 7. 2009 00:27
Re: Výběr motoru
Svět je už úplně na hlavu. Nabízet SUV typu Outlandera (míněno rozměry a váha) čistě jako předokolku znamená rezignovat i na sebemenší náznak použitelnosti takovýho auta v těžších provozních podmínkách. To nemusí být rovnou terén, ale třeba sníh na silnici, hustý déšť atd.

Outlandera mám rád, je to povedený auto a tohle nemá zapotřebí, kůli pár fufníkům vyhodit z auta 4x4, no fuj...
:no:
Avatar - kolmar
22. 7. 2009 23:34
Re: Výběr motoru
ano, to "HDI" je do toho asi dobra volba, to som aj jazdil a :yes: no nemozem posudit bendzin, ked som v nom nesedel. Auto je to naozaj podarene, po vsetkych strankach, jedine co ma mrzi je znizenie svetlej vysky pri dieselu... A pre mna to auto zozadu vyzera uzasne...no hold, kazdy sme iny :-!

PS:SUV bez 4x4 je ako tank bez hlavne...proste aj keby dali rozdiel 3 tis. eur aj tak by pre mna nemala predokolka vyznam.
22. 7. 2009 23:13
Výběr motoru
Myslím, že nej motor bude asik ten 2,2 diesel. Strašně se mě líbí. Auto má nádherný interiér. Jediné, co se mě nelíbí, jsou zadní světla. Nelíbí se mě LED diody. Ale nelíbí se mě na žádném voze.