Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další legenda končí. Mitsubishi Pajero se přímého nástupce nedočká

Důvodem konce legendárního offroadu japonské značky jsou hlavně emisní normy. Pajero ale nekončí jen v Evropě, ale zcela.
Zpět na článek
7. 8. 2018 15:27
7. 8. 2018 15:55
7. 8. 2018 16:10
7. 8. 2018 16:25
7. 8. 2018 16:32
7. 8. 2018 18:21
7. 8. 2018 18:54
7. 8. 2018 18:55
7. 8. 2018 18:22
7. 8. 2018 18:38
7. 8. 2018 20:34
7. 8. 2018 22:02
8. 8. 2018 14:00
7. 8. 2018 15:27
Co dodat...
R.I.P. Pajero!

Nezapomeneme na auto. které se stalo legendou, nejvíckrát (12) vyhrálo Dakar a dřelo v terénu všech kontinentů.
a zaslepená bruselská dementní ekoprasata ať shoří v pekle!
:-! >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - pelikoš
7. 8. 2018 15:43
Re: Co dodat...
hlavně s tou poslední větou naprostý souhlas...
7. 8. 2018 15:52
Re: Co dodat...
Čo s tým má spoločné brusel? Jedná sa o globálny model ;)
7. 8. 2018 16:11
Re: Co dodat...
No však Mitsu (v rozporu s článkem) nevylučuje výrobu pto některé trhy. Třeba pro Austrálii. A emisní šílenství je taky globální. ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 17:44
Re: Co dodat...
mohlo by casom miesto neho prist pajero sport do europy [odkaz] .... neviem na co cakaju... uz 3 roky to auto frci v rusku aj v juhovychodnej azii a podla mna dokonale klasicke pajero dokaze nahradit a vlastne v terene je este aj lepsie ( podvozok s tuhym ramom z L200 ) ... pritom o taketo pracovne a hlavne terenne auto by urcite po odchode klasickeho pajera v eu zaujem bol... dokonca uz ho maju aj v mexiku a juznej amerike aj na ukrajine ... australii a novom zelande ... len ta dokonala europa zase akosi nic... :-(
Avatar - twistedTSD
7. 8. 2018 18:25
Re: Co dodat...
Pajero Sport by mohlo být zajímavým oživením nabídky.
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 18:30
Re: Co dodat...
ja som ho uz videl... s bieloruskou znackou ;-) u nas v KE... krasne monstrum... :yes:

ale ze preco sa toto mitsu nepredava aj v eu nechapem... pritom nech mi nikto nehovori ze pajero sport by sa predavalo "u nas" horsie ako klasicke pajero ... navyse ked ma aj 8st automat a 6sedaciek a dizel na co europan pocuva a leti ( hoc v australii to ma samozrejme mivec 3.0 V6 benzin ) ... dodnes toto absolutne nechapem uz tu to auto malo davno byt a nikto by potom za klasickym pajerom ani nesmutil.. nebolo by za cim :*)
Avatar - twistedTSD
7. 8. 2018 19:50
Re: Co dodat...
Zkusil jsem zagooglit a šance tu je [odkaz] Ale i v tom UK už má zpoždění.

EDIT: Vida, on se v UK už prodává!
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 20:09
Re: Co dodat...
ano v UK by uz pajero sport malo byt konecne ... ... ale je to z tohto pohladu europsky "endemit" ... asi ako pro ceed predavany v australii ... alebo corvette v juznej korei ... mozno je to aj tym ze pravostranne riadenie a miesto vyroby ( thajsko ) hra viac do karat inym trhom ako europskemu ... ale ked je s klasickym lavostrannym riadenim v rusku ci na ukrajine alebo bielorusku tak aky problem dopravit to auto aj kdesi na slovensko alebo do rakuska... nemecka... ach jo... presne toto ma na mitsu neraz stve... ze vsetko je u nich take zahadne a divne chapatelne a akoby spomalene.. snad renault-nissan to tam uz trosku rozhybe

PS: samozrejme v mexiku kde vstupilo na trh tento rok je to ako montero sport .. spanielcina nepusti ;-)

PS: hovorilo sa aj o navrate do usa.. ale opat asi cakam marne... aspon ze hybridny outlander sa tam po x rokoch uz konecne ( silou vole a po mojom modleni sa ) dovalil ... cest a slava ... opat neskutocna rychlost a flexibilita a la mitsu :*) ( aneb .... ten pocit ked zistis ze aj lenochod je rychlejsi ) .. no jo mitsu ma co na americkom trhu dohanat
Avatar - Beefcake
7. 8. 2018 22:07
Re: Co dodat...
Blbost neschopnost automobilky zhadzovat na EU. Ale co ine sa dalo cakat.
7. 8. 2018 15:36
Fostek dneska nějak měkne
Po Celice i Pajero.
Dneska má fostek japanofilní den. :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 17:47
Re: Fostek dneska nějak měkne
legenda stara ako ja sam >:D .. ale nie vazne... 36 rokov je krasne cislo... v automobilovom ponimani urcite ( aj ked tentokrat zda sa ze uz aj konecne cislo :-( ) .. aj ked ja osobne by som uz mal radsej dnes aspon o 10 rokov menej >:D

ale sam vidis ako to dnes chodi... legendy koncia... a historia je ti v tomto smere uz na dve veci ach jo ... a nie je to len o pajere... len nedavno skoncila legendarna "zmija" viper... alebo defender... a iste si spomeniem o chvilu aj na par dalsich zvucnych mien co by emisnych obeti... aj obeti akehosi predajneho uz "nezaujmu"
7. 8. 2018 20:40
Re: Fostek dneska nějak měkne
Na druhy rok v europe konci aj Land Cruiser.povedal mi to importer toyoty.pravdu povedat,velmi tomu neverim,ale dalej hovoril ze na jeho miesto ma prist Highlander a a samozrejme Camry.Za obidve velke plus,ale Land Cruiser mi bude velmi chybat.
Avatar - twistedTSD
7. 8. 2018 21:19
Re: Fostek dneska nějak měkne
Fakt? To by byla smutná zpráva. Příchod Highlanderu celkem smysl dává, ale LC nahradí jen těžko. ;-\
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 21:23
Re: Fostek dneska nějak měkne
a sme doma.. tak vidis.. pajero v tom nie je samo.... opat si mozeme gratulovat... patrol pajero land cruiser defender... kto bude dalsi? hlavne ze mame vsade litrove trojvalce so 7L spotrebou... no nie sme uzasni? ... zlate 90 roky
Avatar - Beefcake
8. 8. 2018 16:55
Re: Fostek dneska nějak měkne
Skus nam pripomenut, co si si sam kupil.
7. 8. 2018 15:55
Končí,
protože se neprodává. A na tom, že se neprodává má vinu hlavně Mitsubishi :no:
Jeep svého Wranglera vyvíjí a modernizuje, Mercedes také Géčko drží při životě, Suzuki právě představuje nového Samuraje... jenže Mitsubishi od roku 1999, kdy představilo na tu dobu zcela revoluční Pajero, už jenom spalo a spalo... není divu, že i při omezené nabídce skutečných off-roadů, už o 20 let starý model přestal být zájem. Nedávno jsem si do Pajera sedl a stáří modelu je znát opravdu všude.
Rozbalit vlákno
17
7. 8. 2018 16:10
Re: Končí,
No, hlavně jako je to kvůli emisím. je to i první věta článku.
A Mitsu nechtělo vyvíjet nové, protože aby udrželo filosofii Pajera, dle nových norem to nešlo.
Jak píšou, bude asi SUV.
A to, že bylo furt stejný, je dobře.
Asis nikdy nebyl na expedici nebo jsi neměl farmu a tak.
Pak bys pochopil.
Ale tď to nemyslím osobně - ano, bylo už hodně zataralé. Ale své zákazníky by mělo.
Bylo nejtvrší, nejmíň uhnulo z původního určení. A bylo levný.
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2018 16:25
Re: Končí,
Nesnášíš cokoli, co zavání EU a limity, to dáváš najevo celkem pravidelně. Ale proč ti to tak zatemňuje mozek?
Mitsu si za tohle může samo, to auto mohlo v klidu pokračovat, kdyby se na ně před deseti lety nevykašlali. Emise jsou jen zástupný důvod, aby nemuseli přiznat, že se na to prostě vy§rali a v duchu svého přístupu posledních let pohřbili další legendu.
7. 8. 2018 16:32
Re: Končí,
Hm...asi máte z části pravdu. Mitsu jde tak nějak do kopru. Uvidíme, jak v alianci. Ale mě to auto bude chybět.
Jinak k těm normám...
Jen ve zkratce - už jsme to řešili mnohokrát. Podle mě je automobilový průmysl v tomto ohledu příliš šikanován, i když podíl moderních aut na emisích z globálního hlediska začíná nýt naprosto zanedbatelný. Ale v tom se asi neshodnem.
Jinak - jsme poměrně dost radikální v názoru na ochranu přírody,ale tohle mi prostě nepasuje, protože si myslím, že to do jisté míry není pravda.
uf
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2018 18:21
Re: Končí,
To nejsi sám, komu bude chybět. Doufám, že se Mitsu ještě zvedne...
Pořád zbytečně řešíš emise v globálu, řeš je lokálně. To jediné má smysl, akorát to EU pořád neumí správně podat a prodat.
7. 8. 2018 18:54
Re: Končí,
No, já myslím,že hromadné vymírání druhů a td, není o lokálních emisích. Mám jinej názor, než ty.
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2018 18:55
Re: Končí,
Hromadné vymírání druhů souvisí s něčím úplně jiným.
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 18:02
Re: Končí,
suhlas... mali uz davnejsie prist s novou generaciou... ale asi nebolo za co... ;-\ .... teraz je to uz ale jedno... ale podla mna by uplne vazne stacilo dotiahnut pajero sport [odkaz] aj do europy a ziadne "tucne" pajero tu dnes uz ani netreba... ved pajero sport ponuka 8st automat.. a jeden z top dizlov v triede 2,4DI-D z L200.. a moze mat az 6 sedaciek... ze takuto paradu mitsu nepusti do eu nepochopim .... dodnes neviem co je vo veci ale iste by u nas o taketo auto ( co by nahradu pajera ) zaujem bol.... a aj predaje by iste od klasickeho pajera horsie neboli .. fakt netusim vo co tu go ...
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2018 18:22
Re: Končí,
Tohle je tak hnusný, že mi to tedy chybět nebude.
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 18:24
Re: Končí,
to asi ako mne citroeny... takze ta chapem ;-) ... ale ako nahrada pajera by to v eu fungovat mohlo... navyse v terene zase az tak o krasu nejde ale ok... nastastie to auto sa uzivi inde ;-) .... a tento rok uz mu pomoze aj mexiko... len by to chcelo opat este aj navrat do usa... skoda ze u mitsu to vsetko tak dlho trva... flexibilita koncernu mu tu jasne chyba ;-\ .. pride mi ze vsetko tam robia akosi "zdlhavo" a tazkopadne.. a hoc vysledok stoji za to... dnes treba byt aj rychly ... snad renault-nissan v tomto mitsu do buducna uz pomoze :yes:
Avatar - twistedTSD
7. 8. 2018 18:30
Re: Končí,
To je blbost. Kdyby chtěli, určitě by si s novým Pajerem nějak poradili. Tak, jako si poradila Toyota s LC. Emise mi přijdou jako výmluva a možná impuls k naplánování konce, ale určitě ne důvod globálního vyřazení modelu.
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2018 18:38
Re: Končí,
Už proto, že problémy s emisemi mohou mít maximálně tak v EU.
Avatar - WinDiesel
7. 8. 2018 18:40
Re: Končí,
Jo a jak si Toyota poradila s LC? Tak že z motoru 3,0 udělala 2,8 a z motoru 2,5 udělala 2,4? A že zrušila brutální osmiválec a z trhu stáhla LC200? No to si fakt poradila skvěle. A jek píše Fostek, je to kvůli emisím, jinde si totiž LC200 lze koupit s osmiválcem.
A zatímco v USA dostal F150 šestiválec v dieselu, a že je to nějaká kráva, i když v pickupech je menší jen Ranger ………. tak tady jezdíme s Hiluxem a 2,4 i když se kdysi dal objednat i 3,0D.
Avatar - twistedTSD
7. 8. 2018 19:58
Re: Končí,
Nevím, jak si poradila s motory, ale každopádně LC nevyřadila. Souběžně nabízený LC V8 už byl pro evropské podmínky možná až zbytečný luxus.
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 19:10
Re: Končí,
pajero sice konci ale konci aj take punto a to je podla mna daleko vacsia "nechapacka" ... az neskutocna ze male auto ( svojho casu predavanejsie ako golf a jasna jednicka v eu ) nema nastupcu ... lebo to co pajero predalo za 10 rokov vo svete to punto predalo za dva roky v eu ... ale tak fiat je kapitola dnes uz sama o sebe... a tato znacka zrejme uz dnes tuzi po exkluzivite miesto bestsellerov tak preto sa nikam uz s novymi modelmi pre istotu ani nehrnie :*) ...
Avatar - twistedTSD
7. 8. 2018 20:01
Re: Končí,
Zase je otázka, kolik se těch Punt muselo prodat, aby se přiblížilo marži jednoho Pajera. Ale ano, nad koncem Punta nelze než kroutit hlavou.
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 21:18
Re: Končí,
to som dal len taky priklad.... su proste aj modely ktorych koniec je pre mna daleko nepochopitelnejsi ako ten v pripade pajera... ktore koniec koncov vo svete ( mimo nasu uzasnu europu ) bude vcelku slusne predajmi aj ucelom pouzitia nadalej nepriamo nahradene prave spominanym pajerom sport... ja v podstate za pajerom ani moc nesmutim.. skor smutim nad tym ze u nas nemame pajero sport ... toto mi stale vrta hlavou .. aj to ze preco nie je v usa... ked tam dlhe roky predosle pajera sport boli... a zrazu nic.. pritom to sucasne je daleko "perspektivnejsie" ako jeho predchodcovia.... ale asi az moc vo vsetkom hladam logiku... a ta sa dnes uz tiez nenosi ;-\
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 17:59
Re: Končí,
suhlasim s tym ze pajero uz skor mohlo prist s niecim novsim ... a nerobit 10 faceliftov uz "zastaraleho" kusku ale aj take volvo malo predoslu XC 90-tku 12 rokov vo vyrobe a nikto sa nestazoval... navyse neslo o offroad ale o docela dialnicne SUV a tam tych 12 rokov je uz fakt sila... kdezto drsnejsie terenaky vydrzia neraz vo vyrobe aj cele desatrocia ( jimny niva a pod ) ... ale uznavam ze pajero malo uz davnejsie prist s novym modelom a nastupcom... lenze prisli tazke roky... a nastup navonanych SUV miesto poctivych terenakov a bolo po parade... a v mitsu si zrejme uz pred x rokmi zratali ze offroadovy nastupca tu asi nebude uz tak nutny a vynosny a zameriavaju sa uz na ine segmenty a skor na beznejsie dostupnejsie SUV-cka... ale mozno casom sa vratia ... o navratu lanceru sa uz teraz cosi suska ... co by na plosine spolocnej s renaultom-nissan ... tak ktovie... mozno za 5-6 rokov by nieco mohlo prist aj ked mitsu momentalne uz potrebuje asi ine vozy ... a viac take ktore by mu robili slusne predajne cisla a pajero o nejakej velkej predajnosti bohuzial nikdy nebolo ach jo ... doba biznisu uz takym autam dnes moc nepraje :-( ... ani sportiakom ci kabriam...

inak podobne neslavne dopadol aj defender... ale tam sa celkom vazne hovori o nastupcovi tak som zvedavy.. snad nevymakne ;-) :yes:
Avatar - mariov8
7. 8. 2018 17:04
Uzavřený kruh
Je potřeba investovat do starého modelu, také je potřeba úprava pro novou emisní normu, jenže model se neprodává.

A model se neprodává, protože je už moc zastaralý => Nevydělá pro kontroling v rozumném horizontu dost, aby se investice vrátila.

Typický scénář pro ukončení produkce modelu.
Rozbalit vlákno
5
7. 8. 2018 17:11
Re: Uzavřený kruh
Hm...hezká úvaha.
Akorát- kdyby se ten model změnil tak, aby prošel normama a tak, už by to byl prostě jiný produkt.
Jako LR, který už dělá jenom samonosný offroady.
Mitsu tak nějak nevyměklo. Prostě to položili, než to zku...vit.
Což ekonomicky moc dobré není.
Ale, abych tě parafrázoval...
tohle je typický scénář pro vznik legendy.
Historie ukáže, že špatný a kompromisní Pajero totiž nikdy neexistovalo.
Zrodilo se, fungovalo, vítězilo a zemřelo...jako tvrdý offroad.
7. 8. 2018 18:02
Re: Uzavřený kruh
No, ještě že mi před barákem stojí krátké i dlouhé ve své nejlepší, tedy druhé generaci.
Ale je to jen další z řady. Umřel Eclipse, umřel lancer, umřel spacewagon, spacegear a teď už i pajero...
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 18:20
Re: Uzavřený kruh
"umrel" aj colt este no... nech mame tie "pohreby" u mitsu vsetky z krku uz :*)
Avatar - mariov8
7. 8. 2018 18:42
Re: Uzavřený kruh
No já ti nevím, ohledně Pajera jsou poslední legendy o poruchovém motoru a podvozek už taky není full off. Jinak souhlas...
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 19:36
Re: Uzavřený kruh
na druhej strane mas mozno aj pravdu... asi je lepsie odist so ctou ako offroad nez skoncit ako hrkalka .... ale stejne vo svete treba aj drsne vozy... nemozes niektore veci robit v terene na kaskaji ani v X6 ... proste to nejde ... ono ja sa vsadim ze sa casom sa drsnejsie offroady este nejake naspat vratia .. ale to sa najprv musia nejak rozumne zrejme upravit emisne normy pripadne pocet vyrobenych vozidiel uz mozno bude nejak musiet byt limitovany .. neviem... ale je jasne ze niektore veci aj ked sa postavis na hlavu nejde robit s tigim ani so sorentom a drsne vozy tu nejake proste bude treba este.... este dlho dlho si bez nich neporadime :-|
7. 8. 2018 18:34
trochu pravdy
Trochu pravdy o tom autě. To auto je strašný křáp takže se nedivím že klesají prodeje. Když jsem si kupoval offroad tak jsem si ho byl vyzkoušet a jízdní vlastnosti jsou velmi tragické. Jak na silnici tak kupodivu i v terénu. V seriovém provedení to není moc použitelné auto a slouží spíš jen jako ekonomická varianta vzhledem k tomu že cena začíná v přepočtu na 450 tis kč (V6 automat, bez kůže a tempomatu atd) a končí na 630 tis za top model s 3.6 V6 s plnou výbavou. Mluvím o cenách na middle eastu kde se to auto prodává v největších číslech. Na silnici to jen hučí a nejede (ani nebrzdí ani nezatáčí) a v terénu to díky nízké výšce, malému křížení náprav nic moc neprojede a zadní spojler na nárazníku upadne hned při prvním pokusu o offroad. V podstatě si to kupují jen chudší arabské a indické rodiny pro které je to fajn rodinný kombík s levným a snadným servisem.

Takže nostalgie asi fajn, ale v reálu je to dnes těžko koupitelné auto.

Škoda čekal jsem že Mitsubishi představí něco nového, protože jednoduché offroady jsou na vzestupu viz Toyota 4runner, který prodejně velmi roste, extrémně populární je nová Toyota Fortuner (zejména na Filipínách) Stejně tak se dobře prodává na středním východě řada Land Cruiserů byť jsou nejdražší. Rozdíl je asi v tom že Toyota své modely pravidelně modernizuje a z Pajera se postupně stal jen relikt z 90. let kde změnou byla jen couvací kamera a LED denní svícení. Nicméně co chtít za přepočtu 450 tis kč s benzínovou V6 a automatem...

S tímhle přístupem půjde Mitsubishi rychle do kytek, protože místo toho aby se vymezil a specializoval (jako chytře Suzuki s Jimmny) tak to bude jen nezajímavá značka s průměrnou modelovou řadou jejiž ekvivalent najdeme u konkurence.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 18:44
Re: trochu pravdy
tieto "drsne" auta proste dnes uz predaje nerobia... bohuzial... takze mitsu si uz podrzi len pajero sport s L200 predpokladam ( kedze vo svete o tieto auta bude zaujem este dlho ) a ostatok v portfoliu uz budu len navonane hrkalky a hybridy a kdejake pseudo terenaky aneb SUVecka .. taka doba :-( ;-) a mitsu ak chce prezit tak bohuzial uz sa musi tiez prisposobit... a zmenit portfolio

PS: ja mam na pajero uzasne spomienky... a jazdil som s kuskom u otca ktory mal cez 200 tisic a fungoval fajn... asi stastie ... alebo mozno laska? >:D ;-) .. ale je fakt ze opravovat takyto kolos ( ak sa uz nieco potentuje ) v origo mitsu servise to chce nervy cas a hodne bubakov >:D .. a len ten velky chromovany "spatak" vyjde na par stoviek eur to je pravda ...

mitsu sa uz nastastie pomaly prebera.... do kytek by uz ist nemalo ( aj renault-nissan to verim ze nepripustia )... pred rokom predalo mitsu vo svete konecne aspon milion aut a tento rok to uz vyzera aspon na milion tristo tisic a viac ( co je v podstate uroven skody ) ... takze pomaly sa uz dviha k lepsim cislam ( co by pritom za milion aut dali seat alebo alfa ze jo ) .... pomozu uz aj nove trhy samozrejme ( outlander uz frci konecne v cine .. a tam to vyzera aspon na 100 tisic kusov "k dobru" za tento rok ) ) aj nove modely ( xpander v juz. azii a indonezii a eclipse cross vo svete ) ale hlavne stale sa velmi dobre vo svete predava L200 aneb triton a jeho civilnejsi bracek pajero sport ... ja vidim teda nadej a zlepesenie a pozitiva ... hoc k "mojmu" idealu aj k tomu ake postavenie si podla mna tato znacka zasluzi je to este stale kusok daleko co uz ... :*)
Avatar - pratel
7. 8. 2018 20:34
Koniec Pajera
je zapricineny jednou jedinou vecou: totalnou zmenou preferencii kupujucich ludi. V dnesnej dobe je vacsina ludi uplne zblbnuta do aut kategorie SUV. Tvari sa to ako offroad, niektore maju dokonca 4x4, dobre sa do toho nasada, kupuju to aj susedia a nestoji to majland ako pravy off. Tak preco to nekupit.

V casoch (tak 20 rokov dozadu) kedy frcali prave offroady (Pajero, LC, Patrol, Disco...), si taketo vozy bezny clovek nemohol kupit a len so zavistou pozeral na ich vtedajsich majitelov (podnikatelov, pozerov, mafianov, pravych offroadistov...). Ale prave v tej dobe sa zrodila a zacala rozsirovat kategoria SUV - spasa pre radoveho cloveka.

Mitsubishi sa len taktak dostalo z existencnych problemov a hoci poslednych 5 rokov ohlasovalo piatu generaciu Pajera, realita trhu vsetko zmenila. V podstate z minima tazili do poslednej chvile maximum. Minimalne faceliftovanu stvrtu generaciu predavali bez dodatocnych nakladov pokial to bolo udrzatelne. Podla mna mali novu generaciu tak na 90% hotovu, ale stopli to kvoli SUV sialenstvu.

Co sa offroadov tyka myslim si, ze prezije G, Def., LC, Wrangler, Jimny, nieco z exotickej produkcie a terenne pickupy.

Kazdopadne si myslim, ze sucasna generacia Pajera mohla vdaka masivnemu faceliftu zit dalej (vid. LC 150). To auto bolo napriek urcitym nedostatkom, vybornym, spolahlivym a cenovo dostupnym cestnym offroadom... Osobna, niekolko stotisickilometrova skusenost. RIP Pajero

PS: samotne vedenie Mitsu nevylucilo v dalsej buducnosti nove Pajero na spolocnom zaklade s Patrolom.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
7. 8. 2018 20:43
Re: Koniec Pajera
presne tak... dnes proste uz frcia ine segmenty... a na toto doplatil aj defender a dalsi "drsnaci" ... pisem to tiez vyssie ze nejde len o emisie ale uz aj o akysi nezaujem zo strany zakaznika o dane vozy ( offroady, kabria, MPV a pod ) .... a tym padom vyrobca uz taketo vozy vypusta z portfolia ... ved aj z drsneho terrana je dnes uz hrkalka xtrail ktora lahodi viac k damskej kabelke ako k chlapovi .. trh skratka nepusti... :-(

automobilka pritom sa snazi vyrabat len to co sa predava.. lebo vyrabat to co uz nefrci .. to proste moze viest k zahube dnes uz velmi rychlo... neuprosny svet autobiznisu v tomto ozaj nema zlutovania ani nerobi vynimky... a aj taka lancia ci saab by vedeli rozpravat... fakt na legendy sa dnes uz nehra ... ale treba vyrabat hlavne to co sa predava :yes:

PS: urcite by pajero este nejaky rok dva prezilo... ale asi emisie nepustia neviem... lebo na svete su aj "horsie" kusky a ziju... ale na druhej strane... deju sa aj horsie veci.... mna viac mrzi skon lancie saabu hummeru pontiacu roveru ako takeho .. a par dalsich ...
Avatar - Beefcake
7. 8. 2018 22:02
Starina
No schvalne, kolko sa predalo za posledne obdobie tohoto reliktu v CZ/SK ? 10 rocne ? Najde to niekto ?
Vsetci placu za tym autom, ale v reale ho nikto nechce. Ako vzdy.
Najpravdepodobnejsi konkurent Touareg je uz nejaky cas uplne inde (co sa tyka motorov, vybavy, atd..) a v tomto segmente je to celkom logicka volba. LC je myslim cenovo este vyssie.
Je to uz par rokov, co sledujem Mitsubishi web (ked som blazon chcel kupit Outlander:) ) a na tom aute neviem, ci sa nieco vobec za tie roky zmenilo.
No alebo mozno este lepsi priklad je Wrangler - co sa tyka offroadu 100% lepsia volba (v prislusnej edicii).
Automobilka to odpiskala uz davno a emisie su len vhodna zamienka. Jednoducho je to takto dnes nepredajne.
Jedine, co si pamatam, ked toto auto niekde stretnem, je jeho hlucnost a taka nejaka "tazkopadnost".
Rozbalit vlákno
2
8. 8. 2018 14:00
Re: Starina
To auto je off-road. Ne SUV. V Evropě je ve většině zemí zakázáno vjet např. do lesa nebo jiných lokalit, kde je takové auto potřeba. Logicky, když není potřeba, neprodává se. Žebřinový rám je na cestě spíš utrpení. Takže logicky všichni jezdí SUV, které jako off-road vypadá, ale umí jezdit i na zpevněných komunikacích. A částečně i v terénu.

Nic víc bych za tím nehledal.