...se Mitsubishi zase rozhýbalo k činnosti.Zcela nový Colt a Lancer, nyní Lancer kombi a Galant. Nový je také největší model Diamante (v Evropě kdysi prodávaný jako Sigma). Otázkou co z toho se objeví nakonec v Evropě a hlavně v jaké podobě. Neumím si představit jak by nový Galant s těmito rozměry zapadl do stejného segmentu s Hondou Accord,Mazdou6,Nissanem Primera Toyotou Avensis, kam až doposud patřil.
Negativní sklon přední části Galantu model.řady EA je sice výrázný designový prvek, ale současné designerské,aerodynamické a především bezpečnostní trendy diktují jiné a ne vždy pěkné tvary.Chce-li dnes značka uspět v testech NCAP musí se přizpůsobit.
To je možné. Nicméně výsledek je takový, že Galant se mi až do dneška líbil, zatímco teď už ne. Maska mi připadá jako derivát Nissanu Primera a některé linky mi ho připomínají taktéž.
Mne ten Galant spis prijde jako klasicka ukazka soucasneho americkeho designu aut. Ocucany bonon, bez fantazie, bez napadu. Hlavne aby byl velky a mel silny motor.
Bohužel musím souhlasit, nicméně doufám, že evropská verze bude zcela jiná. A jsem zvědav na toho Lancera combi, doufám, že bude i ve čtyřkolce a naší "mitsince" se tak dostane odpovídající náhrady a mi doufám našeho současného modelu!
Je to velmi smutné. Galant, hlavně ten poslední, patřil k nejkrásnějším autům na trhu.Tehdejším tvůrcům se povedla dokonalá autoosobnost, dnešním nechutná tuctovka. Argument bezpečnosti je nesmysl, protože v tom případě bych ze strachu nemohl nastoupit ani do BMW ani do JAGUÁRU. Je mi MITSUBISHI líto.