Myslel som ze to je dieselovy hybrid s maloobjemovym dieselom ale s benzinom spotreba 1.9l /100 v SUV neuveritelne. Baterie to bude mat velke ako elektromobil a bude to stat tolko ako dva Outlandery.
Pujcte mi to mysivbusi a garantuju vam, ze se po projizdce lehounkym terenem dostanu v tom benzinu nekam nad 12l na sto a v dieselu nad 8l. Uplne bez nejmensich problemu :-!
A to zuroceni zkusenosti zni taky docela komicky, co tam zuroci mi moc neni jasne, mozna tak uzaverku diferencialu. Vsechno ostatni je spise technologie trolejbusu. Jeste cekam na cenovku... pokud se to vleze pod 2 mega Kc, tak to budu povazovat za mensi zazrak.
nejdražší auto od mitsubishi je tuším Evo, který je nabité technologiemi a v plné výbavě stoji asi 1.3mil., takže tohle rozhodně bude stát pod milión!!!
Verim tomu ze se dle mereni EHK ta spotreba bude blizit tem 1,9l, tedy testovani s plne nabitymi baterkami doma ze zasuvky kazdy vecer. Neco jineho je pak test cca 300km v kuse ;-)
ne jen ho postavili študáci někde v garáži z toho co měly ... věřím že je to reálný takový auto s takovou spotřebou vyrobit jen je nereálný v této době ho prodávat ..
hm, nektere 20 roku stare bicykly ujely pres 10tis km za nula litru benzinu :-!.
Tohle je o autech , tzn o necem, co te umi z bodu A prepravit do bodu B v realnem case, ne v radu mesicu, let a desetileti. A k tomu potrebujes energii a tu nemuzes snizovat pod urcitou kritickou mez a pokud ji beres z fosilnich paliv, tak uz se spotrebou 3l na sto mas problem. To je pro dynamicke svezeni leda tak na skutru, nikoliv v aute.
presne tak. Napr ve Francii je velke procento jadra.
Co me ale zarazi je ze redakce Auto.cz tak nejak opomnela ze se dneska dostala oficialne do prodeje Tesla model S, tj. auto co stoji necela 2 mega, uvnitr je luxusni, ma dojezd 500km, nabiji se rychle(zalezi co ma kdo doma za pripojku), baterky co po 10ti letech budou jeste porad minimalne na 80% kapacity... Tady to mitsubishi je oproti tomu zpatecnik a presto je mu venovan obsahly clanek.
mrzi me ze se te tesle nevenuje pozornost je totiz tak jina, nema ani "prevodovku", motor ma 7 pohyblivych soucastek, ma 2 velke kufry. teoreticky proste neprekonatelny stroj na normalni jezdeni. Jo a ma 100ku za necelych 5s a max jede pres 200kmh.
Podle břežanské metodiky to tekuté palivo nespotřebovává takže 0,0litrů na 100 km >:D Toto měření začíná s plnými bateriemi nahoře nad Břežanským údolím a končí těsně pod ním také s plnými bateriemi.
Pokud to vemu selskym rozumem, tak pokud ujede na jednu nádrž více než 800 kilometrů a odhadu by se tak kombinovaná spotřeba paliva vozu mohla pohybovat okolo 1,9 litru na 100 km, tak to ma nadrz jen na cca 15l benzinu. Jestli by nebylo lepsi dat 60l nadrz a mit dojezd pres 3000km >:D
Az udelaji plug-in hybrid s dojezdem na elektrinu 100km, bude spotreba 0 litru/100 km. Ale musime si jeste chvili poseckat, nez budeme jezdit uplne zadarmo.
už som to sem skutočne viac nechcel dávať - ale táto značka sa naozaj vyzná, najmä s e l e k t r i k o u / elektronikou
nezvládnutie inštalácie vlastných komponentov - Ralliart chip tuning, ťažné zariadenie, senzory - bolo hlavnou príčinou problémov môjho Outlandera www.mitsileaks.com
[odkaz]
pozdravujem nadšencov
nechci usporne auto zadarmo ;-\
co na to rict, mel sis koupit neco neosizeneho, treba LandCruisera. Aspon te muze hrat svedomi, ze ty penize co od tebe Mitsubishi cinkly do kasicky dobre nevynalozili. Tenhle hybridni zmetek zpusobi budoucim majitelum jeste 4x vic problemu nez tvuj Outlander.
Na 2 litry benzínu taková těžká mrcha plná baterek nemůže ujet 100 km. Z fyzikálních důvodů nemožné. Z benzínu lze spálením získat určité maximální množství energie, které je zde ještě špatně využito. Motor pouze vyrobí elektřinu, která později roztočí elektromotory v kolech. To znamená nezanedbatelné ztráty při výrobě, transformaci, regulaci, přenosu a nakonec při použití v elektromotorech v kolech. Dalo by se tu argumentovat ještě hustotou energie v bateriích/hmotnost ve srovnání s hustotou energie ve fosilním palivu, ale asi to nemá cenu. Stejně jako se elektromobily prodávají s velkými lživými nápisy "zero emission", bude se toto prodávat s podobně lživou nálepkou 1,9 l/100 km a pracháči to budou kupovat aby se mohli chlubit, jak jim strašně záleží na ekologii. A potom to doma budou nabíjet až jim to bude vyhazovat jističe. Samozřejmě přes speciální zásuvku, která se prodává v rakousku a která zaručí, že ze zásuvky půjde jen elektřina vyrobená ekologicky, žádná šaize radioaktivní elektřina z atomovky...