Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi Prototype-X: desáté Evo jako studie

Ondřej Láník
Diskuze (23)
Japonská skupina Mitsubishi Motors chystá na detroitský autosalon velkou premiéru civilního Lanceru, ale také studii odvozené sportovní verze.

Slovo „evoluce“ patří do slovníku Mitsubishi dlouhá léta a teď to vypadá, že za dveřmi stojí již desátá verze Lanceru s tímto přívlastkem.

Jak bude nakonec Lancer Evolution vypadat není zatím úplně jasné. Do ledna příštího roku musíte vydržet s těmito dvěma skicami, druhý týden roku 2007 pak poprvé uvidíme studii, která bude hodně blízká sériové podobě. Ta by se na prvních trzích měla objevit během roku 2007. Scházet prý nebude vylepšený celohliníkový čtyřválec MIVEC přeplňovaný turbodmychadlem a pohon všech kol s aktivním rozdělováním momentu mezi všechna kola.

Črty designéra vypadají na skicách mnohem dravěji než u současného Evo IX a tak se nechme překvapit jaká bude realita.

Nové Mitsubishi Lancer jsme krátce představili před několika dny.

Ondřej Láník
Diskuze (23)
Avatar - davy
19. 12. 2006 22:52
Re: 300
Jestli uvrzgany interier znamena uvrzany nebo tak neco, tak musim zel souhlasit. Dnes jsem mluvil s kamaradem, co ma mimo jine novou RS4 a to je jeden z tech rozdilu. On ma luxusni limuzinu se supersportovnimi vlastnostmi. Mysak je zavodni naradi a opravdu tam v terenu vrze jak pristrojovka, tak se krouti kastle nekde kolem motoru. Na rovnce je to v pohode, ale na sotoline a podobnem porchu je to des. Ale zase ta cena a ty jizdni vlastnosti, porad mi to vychazi jako nejlepsi volba pri srovnani cena/vykon. Nebo ma nekdo jiny tip?
Avatar - davy
19. 12. 2006 22:49
Re: 300
Dik:-) Chtel jsem to co nejjednodussi,tedy vsechno cerne:-)Upravy maji byt hlavne na jizdnich vlastnostech.Myslim,ze uz jsem sem jednou odkaz daval, tady po tom jsem prisel o pneumatiku, priste radeji na mokru nebo snehu [odkaz] Jo a mimochodem, tak pojed snami: [odkaz]
Avatar - davy
19. 12. 2006 17:40
Re: 300
No,nejake zasahy je potreba udelat.Na 360HP jsou to svody,komplet novy,otevreny vyfuk.KAT pryc,sportovni filtr+ samozrejme to preprogramovani.Ted nove lze do IX pridat stejne velke turbo,ale s vetsimi lopatkami a mnohem vetsim plnenim. Kdyz ho naprogramujes na cca 80%vykonu,auto ma zhruba 400HP a to je ta hranice,kdy je treba zacit upravovat i motor (ojnice,hridel,pisty atd.) Jinak koncept X se mi moc libi a uz se na nej tesim. Koncept EVO je podle mne skvelym pocinem, protoze auto zasahuje jiz po zakladni uprave vyse +uprava podvozku a brzd (celkem cca 250.000,-czk)do kategorie supersport a stejne tak lze porazit soupere z kategorie cistych supersportu. Navic za zlomek ceny. A tresnicka na zaver- v nasi rodne zemi je vita spise nenapadnost nez vybocovani z rady.Se supersportem zazijes hodne zavistivych reakci,u tohto auta te bud prehlednou nebo se lze setkat s obdivnymi pohledy znalcu.Tento svuj dojem jsem si potvrdil na predposlednim jezdeni v Mostu,kde jsme vozili novinare a vsichnoi se drali do Ferrari,Lambo a dalsich atraktivnich aut,ale kdyz jsem dal par kol a pred spoustou divaku prdjel nekolik Moden a dlaisch krasavcu,najednou jsem vozit nestihal:-) Takze muj zaver: Skvele auto pro nadsence a lovce motoristickych zazitku, neatraktivni auto pro nekoho, kdo hleda na prvni pohled atraktivni a neprehlednutelne auto. [odkaz]
Avatar - mr.modena
19. 12. 2006 14:42
Re: 300
je pravda, že dostane motor 2,5 místo 2,0?