Mitsubishi v Paříži 2006
Pokud jde o motory, zákazníci budou moci volit buď zážehový vidlicový šestiválec 3,8 MIVEC s výkonem 184 kW při 6000 ot/min a točivým momentem 329 Nm při 2750 ot/min, spojený s pětistupňovým automatem, nebo čtyřválcový turbodiesel 3,2 DI-D, který má v kombinaci s manuální pětistupňovou převodovkou výkon 118 kW při 3800 ot/min a točivý moment 381 Nm ve 2000 ot/min, s 5-stupňovým automatem pak 125 kW a 373 Nm. Osvědčené uspořádání pohonu všech kol nedoznalo výrazných změn, přibyla pouze uzávěrka zadního diferenciálu. Pajero bude k mání ve tří- a pětidveřovém provedení karoserie. Pajero lze vybavit například audiosystémem Rockford o výkonu 860 W, navigačním systémem s 30 GB harddiskem a DVD přehrávačem nebo zadní parkovací kamerou.
Outlander se v Paříži představil jako koncept, ale reálně se jedná o evropskou verzi druhé generace Outlanderu. Ta k nám po Japonsku a Severní Americe dorazí v prvním čtvrtletí 2007. Sedmimístný koncept Outlander pohání dvoulitrový turbodiesel od Volkswagenu s výkonem 103 kW a točivým momentem 310 Nm, spojený s šestistupňovou manuální převodovkou. Tato kombinace by měla Outlanderu zajistit podle předběžných údajů nejvyšší rychlost 190 km/h. Outlander dostane i zážehový šestiválec MIVEC s výkonem 162 kW a čtyřválec 2,4 litru z rodiny „světových motorů“ o výkonu 125 kW. Elektronicky řízený systém pohonu všech kol AWC umožňuje volit s pomocí otočného ovladače mezi předními sedadly režimy 2WD pro úsporu paliva, 4WD za zhoršených adhezních podmínek a Lock 4WD při jízdě v těžkém terénu.