Mitsubishi v Ženevě 2004
nový Colt
Jeho vzhled, především přední část, vychází ze studie CZ2 představené v roce 2001. Svou výškou 1,55 metru a rozvorem 2,5 metru se zařazuje do současného trendu prostorných malých vozů (délka 3,87 m). Přesto si zachovává dynamický sportovní vzhled a nízký koeficient odporu vzduchu cx = 0,32.
Pohon tohoto vozu budou zajišťovat tři zážehové motory a dva vznětové. Zážehové jsou z konstrukční dílny Mitsubishi. Vybaveny jsou rozvodem DOHC s proměnným časováním ventilů MIVEC. Nejmenší je tříválec 1,1 litru o výkonu 55 kW (75 k) a točivém momentu 100 Nm.. Větší jsou čtyřválce 1,3 litru 70 kW (95 k) a 125 Nm a 1,5 litru 80 kW (109 k) a 145 Nm. Vznětové motory naopak vznikly ve vývoji DaimlerChrysler. Jedná se o dva tříválce 1,5 litru s rozvodem DOHC přeplňované turbodmychadlem. Slabší má výkon 50 kW (68 k) a točivý moment 160 Nm, silnější disponuje 70 kW (95 k) a 210 Nm. Všechny budou vybaveny pětistupňovou ruční převodovkou a mimo obou nejslabších také na přání šestistupňovou mechanickou AMT s automatickým řazením. Nový Colt přijde do prodeje v květnu 2004.
Colt CZ3 Concept
CZ3 Concept je třídveřová studie, která vychází také ze studie CZ2 a naznačuje jakým směrem se bude ubírat vývoj třídveřové verze nového Coltu. Zachovává stejnou příď, ale má o jeden stupeň více položené čelní sklo. Také linie střechy má dozadu svažující se tendenci aby vynikl důraz kladený na sportovní styl. Zachován zůstal dlouhý rozvor 2500 mm, ale zkrácením zadního převisu byla zkrácena celková délka o 60 mm. Na zádi nejsou použity velké vertikálně orientované svítilny, ale menší dělené horizontální, převzaté ze studie CZ2. Dynamický vzhled podporuje také více skloněná zadní stěna s velkým střešním spoilerem, anténa v podobě ploutvičky a velká 17" litá kola.