Víš co by stálo je dovézt z USA a tady je přihlásit? Kdyby to nebylo za oceánem, tak si to představit dovedu. Myslím, že to skončí ekologicky tj. vznikne z toho 115 000 x hmotnost auta odpadu. Tj. plasty prohnat spalovnou a ostatní do hutě. Takhle vypadá ekologie v praxi. Místo co by se výrobek využil a vyhodil až na konci jeho životnosti, tak se vyprodukuje tisíce tun odpadu z něčeho co mohlo ještě sloužit. Na tenhle konzumní způsob života lidstvo dojede.
sa neda kupit za rok ani za dva ... buduje sa desatrocia.... vw si to uvedomil asi az ked ju stratil... nikdy som vw nemusel... ale toto ozaj nemali za potreby.... decembrove predaje v amerike su dokazom ze tam to mozu uz zabalit .... a ak takto budu postupovat aj inde a takto nepekne si budovat doveru v zakaznikoch vo svete tak to bude prvy automobilovy megakoncern v historii ludstva ktory skonci neslavne ... uprimne je mi moc luto skody ze sa nemoze nejako rozvijat pod kridlami ineho vyrobcu... lebo skoda na to ma ... a mala aj v minulosti pekne vozy az kym nepresla pod VW .... a mohla mat veru dnes ovela zaujimavejsie auta ..... lebo tuto nalepku lacnejsieho vw so zviazanymi rukami skoda ziskala prave az pod nadvladou vw.... mozno keby bola skoda v kooperacii s renaultom alebo PSA alebo nejakym japonskym vyrobcom tak to mohla byt dnes ina parada ... ale to uz je tazko takto predpovedat.... skoda skody.... mohla byt inde ( aj svojim dizajnom aj hierarchickym postavenim voci konkurencii ) .... vw mi ale nebude chybat .... nech uz dopadne v buducnosti akokolvek ... nie je to moja salka kavy ... nejako si uz ale predpokladam poradia
Děláš si srandu?Kdyby Škoda skončila pod Francouzi byla by to novodobá Dacia nebo by se zde vyráběla francouzská auta. To bych opravdu teda nechtěl. :no:
Nemyslím si, že by je to nějak dlouhodobě poškodilo. Tipuji, že je to výjde na ekvivalent 1 až dvou let zisku. Co se týká pověsti, tak si vem jak byla medializovaná Toyota a i jiné automobilky typu GM nebo ty co figurovali v kauze Takata. Výsledek je ten, že to Toyotu ani GM nijak zásadně nepoškodilo a ani u VW to nevypadá na nějaký výraznější odliv zákazníků. I v USA byl propad VW malý a to jim zakázali prodávat některé motory úplně. To znamená, že výpadek z větší části eliminovali zvýšením prodejů zážehových verzí. Já jsem taky mimo jiné zákazníkem VW a rozhodně tahle kauza nebude mít vliv na to, co si koupím příště. Zásadní jsou pro mě úplně jiný věci než tahle bublina.
Asi nepohybuje, tak neví. A nemyslím si že lhaní a podvádění je hlavně doménou automotive. Takový stavebnictví nebo potravinářský průmysl bude úplně to samý ne li horší.
Tvl Toppere, sis dal zkaženýho pacholíka ne...
Hlavně že před VW ruce svázaný neměla a stavěla světovou třídu, že..
Kooperace s PSA ? Myslíš v koncernu, který ořezává a přemýšlí, jak fungovat v černých číslech ? Japonským výrobcem ? Asi jediný, kdo je investičně silný je Toyota, pro kterou je ale jednoznačně větší prioritou USA, než Evropa, aby zde investovala do nijak moderní fabriky.
"Ostatní automobily, kterých se skandál v USA týká, budou podle Volkswagenu vyžadovat velkou úpravu, jež si vyžádá významné náklady na součástky a dlouhý pobyt v servisu, píše Süddeutsche Zeitung."
Zvlastni ze v evrope bude oprava trvat jen par minut :-) Tady něco nehraje.
Veřejné tajemství, že diesely - a to všech výrobců - dokáží být "čisté" jen při "speciálním testovacím režimu" už není tajemstvím. A netýká se to pouze starších verzí euro 5, ale všech, i těch co z továren vyjíždí právě teď. Jenže v současné Evropě je jejich podíl na trhu cca 50% a zákazníci je i nadále chtějí. To vypadá na opravdu velký problém!!! No a co se stane, když je problém opravdu velký??? Nestane se vůbec nic, resp. asi vznikne nějaká EU komise, která se bude asi tak 2 roky zabývat tím, jak zpřísnit měření emisí...
Na us-trhu, který je ale pro vw marginální, dostane vw možná pokutu (ale ne v té výši, jak se straší) nebo věc skončí dohodou jako v případě vadných airbagů Toyoty.