Nemyslím si = tenhle management prostě dělá co musí. Jaká bude DS se ukáže v příštích 5 letech možná 10. Uvidíme s čim přijdou po DS7 a jaký ta bude mít motory. 300 koní a 8 st. automat pro začátek nezní zle
Koupě Opleu bez Vauxhallu, jak se píše? Komunismus ve Francii pohlcuje ekonomiku a styl podnikání typu, když jsi zadlužený, tak se zadluž ještě víc, však on někdo pomůže je imbecilní.
Doufám, že GM neprodá.
Bez Vauxhallu psali tady = jinde Opel + Vauxhall = schválně kde napsal ptákovinu >:-[]
GM v Evropě ukončenim prodeje Chevroletu otočilo a radši nevědět proč ;-)
To byla ta chyba a škoda atd. Doprodat zbytek kterej se v tom plácá už minimálně od toho roku 2009 kdy ho málem prodali a kdyby to nebylo zčásti rusákum asi by byl Opel dávno prodanej
No, řekněme si narovinu, že atmosférická V12 s elektromotorem bude opravdu hvězdná kombinace. Zvuk atmosférický V12 je nepřekonatelný. Brumlavá americká V8 není špatná, ale ten zpívající zvuk krále všech motorů je silně návykovej.
Určitě V12 atmosféra je famozní motor, akorát má jednu vadu na kráse. Narozdíl od té americké V8 se nedostane do aut , která si člověk může běžně koupit a tak vychází 3-4 cenově dráž. A zas 3-4 větší výkon a zvuk to fakt nemá.
Kolikrát je zvuk V12 lepší než V8 je na vkusu každého, pro mně třeba minimálně desetrát. A to říkám s vědomím, že zvuk V8 ferrari je naprosto jinde než zvuk V8 v mustangu třeba.
Jde o charakter zvuku, "zpívat" umí jen málo véosmiček, většinou bručí, védvanáctky zpívají všechny. Jestli je motor utlumený nebo ne, záleží na typu auta, jistě nechceš říct, že V8 v Bentley je slyšet stejně jako V8 v AMG GT nebo naopak, že V12 aventadoru je stejně tichá, jako V12 v 760i.
Meleš úplný nesmysly, pokud neslyšíš rozdíl mezi zpěvem víceválcového motoru a ječením kompresoru, které naopak devastuje zvuk jakéhokoliv motoru, tak se podobných diskusí raději zdrž, jen přidáváš další důvod, proč jsi pro smích. ;-)
Jaguar pak v modelech F-Pace, XF a XE nově nabídne i dvoulitrový vznětový čtyřválec twin-turbo, který se představil již loni v modernizovaném Range Roveru Sport. Motor s obchodním označením 25d i v případě modelů Jaguar nabídne výkon 177 kW a točivý moment 500 N.m.
Popravdě z tohoto úplně nadšený nejsem. Proč proboha zase honí dieselový dvoulitr na hodnoty výkonu, který patří šestiválcům? Stejně se zase zjistí, že stejně výkonný šestiválec bude lepší a nejspíše i úspornější.
Tak hlavně pořád nemají nový R6 ingenium dýzl, a stávající V6 je příliš drahá na podlaďování pro následný prodej ve verzi již od.
Taky se mi to nelíbí. ;-)