Diskuse

Moderní vznětové motory jsou čistší než kdy před tím! Potvrzují to nová měření.

9.11.2018

Z prohlášení evropských politiků se zdá, že dieselům zvoní hrana. Ale je tomu skutečně tak? Odborníci stále častěji poukazují na to, že bez dieselů to v budoucnu nepůjde.

 

  • 55 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 09.11.  19:30

    Celý řád

    "....limitní hodnoty oxidů dusíku klesly při přechodu z emisní normy Euro 5 na Euro 6 u dieselů z 0,180 g na kilometr na pouhých 0,080 g/km. To je o celý řád méně...."

    Ne, tohle není o CELÝ řád méně. Celý řád je desetinásobný pokles, a tohle je pokles jen na necelou polovinu

    Přesto ale souhlas, i obyčejný nos bez elektroniky pozná že nová auta smrdí o dost míň
    • 62 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 09.11.  19:39

      « Re: Celý řád

      Náš benzin 2012 Yaris smrdí vic než smrděla naše 2014 F15 X5 40d...... ;-)
    • 33 Reagovat !

      foto Floyd

      Floyd 10.11.  02:37

      « Re: Celý řád

      Co bys chtěl od Dusila, že? >:D
    • 11 Reagovat !

      foto petervil

      petervil 10.11.  22:04

      « Re: Celý řád

      V celom clanku je mnozstvo nepresnosti a zavadzajucich info.
      Napr od septembra plati iba euro 6c, testy na stolici podla novej normy maju samozrejme radovo nizsie hodnoty emisii ako testy v realnej premavke RDE.

      V principe nema vyznam kupovat Diesel do roku 2021. A ani benzin.... Kedze je jasne, ze to co nespravili za 10 rokov, za 2 roky nestinu, tj. nieje sanca aby bez plugin hybridneho ustrojenstva presli metodikou na euro 6d.

      Takze podla mna sa SUV v roku 2021 budu predavat najme ako plugin hybridy s dojazdom umoznujucim prejst vacsinu testov na baterku-tj zapocita sa len koeficientom produkcia CO2 a zvysnych par km pohonu v hybridnom mode postaci na splenie limitov. Hybridy sa budu chlit vo velkom a teda aj cena tejto technologie bude nizsia a stlaci sa do jadra ponuku z dnesneho stropu.

      viac info tu:
      [odkaz]
  • 125 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 09.11.  19:36

    Tady není o čem diskutovat....

    polská soudružka komisařka řekla, že diesely nemají budoucnost, tak nemají budoucnost a basta fidli........... >:D
    • 85 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 09.11.  19:49

      « Re: Tady není o čem diskutovat....

      fidli basta :-) EK žije v bublině, ne v reálném světě, vždyť si sobě samým přizpůsobili rovnou 2 města, Brusel a Štrasburk.
      • 72 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 09.11.  22:32

        « Re: Re: Tady není o čem diskutovat....

        Ale soudruzi no tož....soudružka komisařka se dívá....zařaďte se.....pozor....pochodem v chod....kurrwa Jasánek co to je? >:D
        • 08 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 10.11.  10:43

          « Re: Re: Re: Tady není o čem diskutovat....

          Vseobecne konstatovanie ako " „budoucnost automobilového průmyslu není v dieselech“" hovori x ludi, vratane niektorych automobiliek. Ale za to anonymne kopnutie to stalo, ze ?
          • 00 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 10.11.  13:50

            « Re: Re: Re: Re: Tady není o čem diskutovat....

            • 03 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.11.  14:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tady není o čem diskutovat....

              Autoforum je tu blokovaný = musíš přes zkrácení adresy [odkaz]

              Myslim že ohledně toho co do budoucnosti = je správná analýza Toyoty
  • 73 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 09.11.  19:43

    Adóóóóóó

    stříkééééééjj! :yes: >:D :-!
    • 73 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 09.11.  19:49

      « Re: Adóóóóóó

      Jsem uražen, na mne se zapomnělo :no:
      • 74 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 09.11.  19:59

        « Re: Re: Adóóóóóó

        >:D
        Jen by mě zajímalo, proti čemu budou ti komunální eurohňupové a eurohujeři teď bojovat, když se diesel dostal zpět do jimi navržených norem. Je potřeba najít nové zlo. ;-)
        • 19 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.11.  01:04

          « Re: Re: Re: Adóóóóóó

          Tak ono sou emisní normy jen v Evropě a vznikly v Evropě? A já myslel že naopak eurohňupové a eurohujeři = vždycky hráli spíš druhý housle a za progresivníma státama zaostávali ;-)
      • 83 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 09.11.  20:49

        « Re: Re: Adóóóóóó

        čo ty,ale topten spáchal už sepuku >:D
    • 74 Reagovat !

      foto Ada-je-zase-tady

      Ada je zase tady 09.11.  20:09

      « Re: Adóóóóóó

      Proč? Nic se neděje. Muzeální smradlavé a neekologické benzínové motory míří tam, kam patří - do muzea. :-!
      • 81 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 09.11.  20:26

        « Re: Re: Adóóóóóó

        Ádo, dýzl, který po našich cestách vodíš ty, se v článku určitě nezmiňuje. Slavíš zbytečně:)
        • 27 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 09.11.  22:12

          « Re: Re: Re: Adóóóóóó

          Poctivá EU IV , čoskoro už muzeálny kúsok :-! >:D >:-[]
  • 124 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 09.11.  20:02

    Ta polská krůta

    je 3,14a

    Politickými čachry vygenerovaná, nikým nevolená a všemi nechtěná svině rozhoduje o věcech, o kterých vůbec nic neví. Vlastně je to situace, která téměř v historii lidstva nemá obdoby.
    • 102 Reagovat !

      foto pogo26

      pogo26 09.11.  20:20

      « Re: Ta polská krůta

      Průmysl má v EU na starosti Polka, která vystudovala orientální filologii a nikdy nepracovala v soukromé sféře.
      • 92 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 09.11.  20:32

        « Re: Re: Ta polská krůta

        Svět se směje...Evropa umírá.
      • 84 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 09.11.  21:49

        « Re: Re: Ta polská krůta

        Když mohl jednu z nejvyšších funkcí v EU zastávat vyučený knihovník...
        Ale Hamuna ti poví, že na vzdělání nezáleží.
        • 28 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.11.  01:04

          « Re: Re: Re: Ta polská krůta

          Já vim že ničemu nerozumíš a nic nechápeš = ale nepřeháníš to už = i tak?

          Bráchova partnerka je knihovnice = a blbka kvůli tomu roky studovala na UK ;-)
          • 60 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 10.11.  02:39

            « Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

            Proč blbka? Třeba tu práci miluje.
            • 16 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.11.  10:54

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

              Jo docela jo :yes: ;-)

              Blbka v kontextu Karlova výplodu = snad je jen naštvaná na Klause že díky němu pracuje ve skladu a ne [odkaz]
              • 52 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 10.11.  11:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                To je super, ze je u vas v rodine i nekdo se vzdelanim. Ale nez budes poustet do sveta dalsi vyplody sve chore mysli- ten Schulz o kterym pisu, byl v EP jediny, kdo nemel ani maturitu.
                • 07 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.11.  11:35

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  Velká škoda = že někoho vzdělanýho inteligentního = nemáte v rodině vy >:-[]
                • 03 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.11.  13:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  Málem bych zapomněl na důchodce končícího předsedu Senátu = dřív strojní zámečník, odborář a komunista. A teď to přijde = je jediným senátorem kterej je v něm od data vzniku! Nejdřív místopředseda Senátu a doteď Předseda senátu ČR = druhá nejvyšší ústavní funkce :yes: >:-[]

                  A probereme to znova = na chod státu nemá vliv. Už to chápeš? :-)

                  A prosim nelži že sem proti vzdělání = přesně naopak. Ale zrovna v týhle funkci = byť papírově fakt vysoký..

                  Jestli začneš stejně kritizovat ťoho traktoristu a strojního zámečníka = ok. Na chod státu nemaj vliv ale budiž = ty ale jen hledáš argument ve svym svatym boji proti svýmu kontinentu žejo >:-[]

                  Už tu násilim nevládne komunista = kdo se kam dostane rozhodujeme my. Že se nám to občas nelíbí = to je jiná věc. Většina lidí ve státě si opakovaně myslí že pro stát je [odkaz] to nejlepší na Hradě a [odkaz] ve Strakovce = a to má na náš život a dokonce i na chod EU = větší vliv než knihovník z kterýho máš opakovaně ámok ;-)
          • 72 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 10.11.  06:22

            « Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

            A je ideální kandidátkou na vedení EU? 8-s
            • 06 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 10.11.  10:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

              Ako sa to meria ?
              • 07 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.11.  10:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                Karel to měří svym ideologoměrem = absolutní vítěz ve vedení je starší flanelový bratr [odkaz] >:D >:-[]
              • 60 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 10.11.  11:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                Ako sa meria co? Predstavuju si, ze jednu z nejvyssich politickych moci v EU by mel mit clovek vzdelanej a nejlepe s velkymi praktickymi zkusenostmi. Knihovnik v cele EU je tragedie. Nastesti uz skoncil, id.iot.
                • 15 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.11.  11:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  Jedna z nejvyšších politických mocí? >:D

                  V čele EU? Ty si fakt mimoň >:-[]

                  Tak mrkni kdo je v čele ČR [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] bohužel eště neskončil ;-)

                  Smutný jak lidi jako ty kritizujou dobu kdy je nejlíp v historii

                  Verzi že chlap co mu řikáš id.iot je spíš chytřejší s většími zkušenosti atd. než ty = si zvážil? :-)

                  Prostě je to jako když zpochybňuješ Vaculíkovy závěry = a fakt si snad myslíš že to víš líp = nebo co = tomu prostě nerozumim = no ty asi taky ne >:-[]
                  • 50 Reagovat !

                    foto pogo26

                    pogo26 10.11.  12:44

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                    S tou nejlepší dobou jseš směšnej jen ty. Ze statistickýho hlediska je skoro každá doba lepší než ta předešlá (kromě válek, velkých katastrof,..). Z hlediska spokojenosti lidí to nikdo rozumný nehodnotí. Nikdo není tak arogantní, aby rozhodoval i za své předky, jak se komu v celé historii lidstva žilo.
                    • 04 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.11.  13:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                      Každej vzdělanej ;-)

                      A ten neznalej a nevzdělanej = adoruje za dobu která vedla ke krachu státu. Teda států :-)

                      Takže jo = i když to tvoje hlava nebere = dneska je historicky nejlíp co sme se kdy měli = a lidi jako ty si stěžujou :yes: >:-[]

                      [odkaz]

                      Že na tom nejsme jako třeba Rakousko = to je blbá daň za naši tupou minulost = kdy sme ve všech žebříčcích padali jak hruška. To je k tý tvý spokojenosti :-)

                      Volností svobodou ale třeba i přístupem ke zdravotnictví atd. = sme na tom drtivě nejlíp. A sou arogantní Neználci = co jak řikáš rozhodujou o stavu státu jen podle vlastní spokojenosti = takovej [odkaz] byl v průběhu 2. světový asi dost spokojenej = jak mu stoupal majetek a vliv >:-[]

                      Ze statistickýho hlediska = sme po roce ´48 ve všech srovnatelnejch tabulkách včetně věku dožití padali jak hruška = razantně se to zlepšuje od roku ´89
                      Že si to před ´89 za ostnatym drátem nevnímal a teď to naopak je cítit jak sme za Německem, Rakouskem prostě státama evropy kde nevlád komunista = to je jiná věc
                      • 40 Reagovat !

                        foto pogo26

                        pogo26 10.11.  14:11

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                        Já si nestěžuju. Jen nejsem idiot jako jseš ty. Ty chceš lidem rozdat mávátka a vyhnat je do průvodu děkovat za to, že mohou žít v nejlepší době od doby kamenné.
                        • 03 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 10.11.  14:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                          To já vim že nejsi jako já = já ty závěry mnoha oborů včetně mýho nepopírám ale chápu ;-)

                          Jak si přišel na průvody a mávátka = vzpomínka na lepší časy = podle tebe? :-)

                          Ne kamenné = i když to taky >:-[]

                          Jen nemám ideologický brejle nebo čim to na známou zdokumentovanou realitu koukáš ty = vim že nekecá [odkaz]

                          A vim že čo bolo to bolo [odkaz] + [odkaz] >:D

                          Proč popíráš fakta [odkaz] ? Bereš to jen podle sebe? To je obvyklá chyba = všemožný obory od ekonomie po zdravotnictví, nic na A mě zrovna nenapadá >:-[] v tom maj jasno. Že ty naopak = to je problém spíš v tobě nemyslíš? ;-)
                          • 40 Reagovat !

                            foto pogo26

                            pogo26 10.11.  14:35

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                            Já nic nepopírám. Jen jsem ti chtěl naznačit, že dle těch tvých kritérií bude každý další rok tím nejlepším v historii. Pokud tedy nebude válka nebo nějaká katastrofa. Je to tak samozřejmá věc, že vůbec nechápu, proč o tom nejen ty píšeš. A tvoje potřeba psát, že lidé dnes žijí nejlépe v celé historii, jde zcela mimo moje chápání. To prostě nejde srovnávat. jen marxista jako ty je schopen dát život člověka, pocity, štěstí, hodnoty.... do nějaké tabulky.
                            • 03 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 10.11.  14:48

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                              Ne to nebude = bohužel ani náhodou nebude. Zrovna teď tvrdě makáme na tom = aby budoucí roky byly horší [odkaz]

                              Když sem mluvil o mnoha oborech = neměl sem zrovna na mysli politologii = i když ta to vidí taky stejně >:-[]

                              Máš asi hodně pomýlenou představu co je marxismus a jak se chovaj marxisti = v reálu bohužel spíš stalinisti [odkaz]
                  • 40 Reagovat !

                    foto pogo26

                    pogo26 10.11.  12:54

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                    Člověče, proč sem cpeš ty odkazy na ty nejhorší dezinformační a propagandistické weby? Fendrych a Jandourek to dělají za prachy. Proč to děláš ty moc nechápu. Nebo tě za to taky někdo platí? Dle tvých komentů bych se nedivil, kdyby jsi bral peníze z eráru.
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.11.  13:42

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                      Nojo možná toho nechápeš víc [odkaz] :-)

                      • 21 Reagovat !

                        foto pogo26

                        pogo26 10.11.  14:08

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                        Proč sem dáváš odkaz na propagandisty neovlivni.cz. Vždyť to jen potvrzuje, co jsem psal. Další zoufalci, kteří za prachy z našich daní dělají propagandu a šíří nenávist. Nebudeš ty taky z nějaké politické neziskovky? Proč nemůže některý z těch tvých pravdu hlásajících webů fungovat za svoje peníze? To musejí tito svobodní, neovlivní a nezávislí redaktoři šířit pravdu za veřejné peníze, peníze Open Society Fund,...?
                        • 02 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 10.11.  14:10

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                          Máš zjevně jiný představy o tom co je propagandistickej web = než vláda tvýho státu

                          Já zrovna naši vládu nemusim = ale vidim to stejně ;-)

                          Co a kde dělám je 1) jedno 2) tady to je celkem známý :-)

                          To co ty považuješ za propagandu a šíření nenávisti = o tobě dost prozradilo >:-[]
                          • 30 Reagovat !

                            foto pogo26

                            pogo26 10.11.  14:22

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                            Na to, abych poznal propagandu nepotřebuji nějakou bandu úředníků nebo článek v nějakém novém rudém právu. Nepotřeboval jsem to za bolševika a vzhledem k tomu, že ti naší novodobí bojovníci za svobodu a pravdu to dělají podobně, to nepotřebuju ani dneska.
                            • 03 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 10.11.  14:33

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                              No evidentně potřebuješ = když nerozpoznáš co je propaganda :-)

                              Nedělaj to ani vzdáleně podobně = víš jak bys za tyhle protistátní řeči dopad za bolševika >:-[]
                            • 40 Reagovat !

                              foto -Karel-

                              _Karel_ 10.11.  14:35

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                              Mluvis mi z duse, obcas je to dnes stejny jak v Rudym pravu. Jestli je neco stejne blby, jak ruska propaganda, tak je to zapadni propaganda.
                              • 02 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 10.11.  14:45

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                                Propaganda ve smyslu [odkaz] je logicky všude stejná

                                Zásadní rozdíly sou v komunistický propagandě a jejích důsledcích = pro lidi zásadní

                                Srovnávat to = může je pa.blb. Sorry ale to slovo je na místě = naprostá neznalost = když to chceš slušně

                                Myslim že lidi jako ty = by potřebovali přenést strojem času na pár týdnů měsíců do socialismu ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 11.11.  21:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  Tak, schvalne - ake "prakticke skusenosti" ? Murar, elektrikar, IT, doktor , krajcir , sofer z povolania, aby mohol (aby som nesiel daleko pre priklad) niekto povedat nieco k autam ? Ci bude lepsie, ked predtym robil na pase vo VW ?
                  Mne nejde o toho panacika, je mi jedno, kto tam koho nahradi.
                  Fakt ma to zaujima, co si pod tym predstavujes.
                  Ze niekto nieco vystudoval nehovori absolutne nic o jeho aktualnom vzdelani, skusenostiach, manazerskych schopnostiach, atd. Co su na takychto poziciach podstatnejsie veci, ako ci nieco pred 30rokmi vystudoval.
                  Toto su vzdy paradne konspiracie, ze banda blbov si za nejakym ucelom zvoli toho najvacsieho, nie ? Jaj, sorry, to bude asi potajomky manazovane iluminatmi, ktori to maju vsetko podchytene, podplatene.
                  Toto nemyslim osobne - ale aj v krcme je vzdy najjednoduchsie hodit vsetko na nejake spiknutie, pokial rozum nestaci na ine.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 11.11.  22:13

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                    Já se bavím o člověku, který nebyl připuštěn k maturitě kvůli špatným studijním výsledkům, který měl v mládí problémy s alkoholem, 5 let byl nezaměstnaný, později se živil prodejem knih. A pak se z něj stal jeden z nejvyšších pohlavárů EU. Žádný konspirace v tom nehledám. Pro mě je ten člověk svými skutky a názory ko.kot. Mohl by to být i vzdělaný ko.kot, ale je to nevzdělaný ko.kot. A nepřijde mi ok, aby významně ovlivňoval život obyvatel Evropy člověk, kterého ani nepustili k maturitě. Ty si o tom mysli co chceš.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 12.11.  08:11

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                      Ty si fakt neskutečnej :yes: >:D

                      Jak může řídící schůze = významně ovlivňovat život? >:D >:-[]

                      Teda když jí řídí Jermanová = občas to byla taková prča = že se směješ že nemůžeš pracovat = tak to myslíš? :-)

                      Nebo prostě jen závidíš = máte podobnej životopis a čučíš kam to dotáh? >:-[]

                      No tak si lidi zvolili socdemáky a ty si vybrali exstarostu Würselenu = my zase komunistu estébáka a jednoho z největších tunelářů 90. let = za předsedu vlády = kdo je blbější >:D

                      Zatimco oligarcha [odkaz] ve funkci předsedy vlády ČR, předtim místopředsedy vlády a ministra financí zásadně ovlivňuje toky peněz a zákony a pravidla hry = viz víc jak z2násobení jeho majetku během doby ve vládě = tak knihovník řídící schůzi = řídí schůzi ;-)
            • 17 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.11.  10:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

              Ty fakt popleteš = všechno >:-[]

              Řídit chod PS jako u nás traktorista Vlček nebo tupaňa místopředsedkyně Jermanová a bystroň popravdě neni ani Vondráček ani jeho předchůdce středoškolák z Bolky kterej pak byl dlouhodobě dvěma ministrama zároveň :yes: :-)

              Vtipný jak nejvíc kritický sou lidi = co nevědi a neznaj :yes: >:D

              Tim že řídíš chod poslanecký sněmovny = tim ovlivníš zhruba prd. Ale to sme už probírali = super jak si taky nepoučitelnej ;-)

              A jo = určitě by bez problémů zvládla = řídit třeba naši Poslaneckou sněmovnu = no když to zvládne traktorista a Jermanová nebo středoškolák Hamáček = tak těžce v poho >:-[]

              A stejný je to na úrovni kontinentu = jestli máš nutnou potřebu nejlepší dobu kdy sme žili kritizovat = tak se soustřeď na eurokomisaře. Babiš za nás poslal řídit Evropu průměrnou úřednici z Vysočiny = co nezvládala místní ministerstvo = po jejim odchodu řídit kontinent = se s její nástupkyní chod ministerstva výrazně zlepšil

              Smutný že byli 3 o levely lepší kandidáti = jednoho z nich před volbama nabízel i Babiš. Po volbách poslal řídit megafirmu = řadovou vedoucí

              No bylo hůř = půlce kontinentu vládli samozvaný vládci co obsadilil třetinu světa = a všechny státy kde se jmenovali diktátorama = přivedli ke krachu. To sou borci co? :yes: >:D

              Tady máš nový téma [odkaz] k ideologickýmu šílení >:-[]
      • 63 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 09.11.  23:08

        « Re: Re: Ta polská krůta

        Jak typické pro evropskou politiku na všech úrovních. Důležité je vlézt do těch správných p*delí a mít ten správný názor. Jako kvalifikace na JAKOUKOLI funkci postačí titul z muzikologie na fildě. Voliči by měli tyhle profesionální politiky vypráskat bičem, než zničí, na co sáhnou.
        • 19 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.11.  01:09

          « Re: Re: Re: Ta polská krůta

          Možná ti to za skoro 30 let demokracie nedošlo = a ty nevíš že kdo kde bude = volíš ty? ;-)

          Shodou okolností jeden z nejinteligentnějších lidí co znám = má mj muzikologii na fildě :-)

          Bičem by to chtělo práskat blby = aby začali používat hlavy = ale asi by to nefungovalo ;-\

          Ale dobrej pocit by z toho člověk moh mít >:-[]
          • 60 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 10.11.  01:57

            « Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

            Evidentně můj hlas ke změně politické kultury nestačí. Nemluvě o tom, že škodit světu se dá i z komunálu.
            • 05 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.11.  11:37

              « Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

              To si řikám skoro po každejch českej volbách = nejen prezidenstkejch >:D
          • 52 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 10.11.  05:56

            « Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

            O jaké inteligenci se bavíš? Řešíte tu hoši opět diskuzi jak v mateřince. Mám známého soudce, vystudoval práva bez problémů a přesto je to jeden z hlediska inteligence, obzvláště sociální (což je velmi smutné u této profese) z nejhůře vybavených lidí, které znám.

            To, že se v každé společnosti najdou lidí, kteří se i bez názoru a průměrné inteligence dokáží nacpat do jakéhokoliv zadku pro svůj kariérní postup je snad jasné z podstaty lidstva samotného.

            A tady to řešíte jako nóvum, či unikum.

            Ty si radši přečti SZ ;-)
    • 05 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 10.11.  15:52

      « Re: Ta polská krůta

      Na druhou stranu, nebýt právě takového politického tlaku a těch "krůt", dodnes by jezdily nelimitované šmejdy a ve městech bychom se dusili.
      A že jsou motory čistší, než se čekalo, a než kdy předtím? Panejo, to je snad logické, ne? Musí splnit nejen stávající limity, ale být schopné projít i připravovanými normami, a to pokud možno bez zásadních zásahů (jelikož těch už ani tak k dispozici moc není).
      Článek jak dělaný pro české mindráčky, hlavně si zanadávat...
      • 30 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 10.11.  16:00

        « Re: Re: Ta polská krůta

        Se nediv. Těžko na světě najdeš jinej stát, kde se tolik lidí živí dieslem. Je celkem logické, že pak lidé negativně reagují na hysterii proti dieslům. Nikdo na boj proti dieslům nedoplatí jako ČR.
        • 05 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 10.11.  17:57

          « Re: Re: Re: Ta polská krůta

          Jo, na druhou stranu, dobře jim tak...
          • 50 Reagovat !

            foto pogo26

            pogo26 10.11.  19:41

            « Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

            Komu jim? A proč máš radost z toho, že hysterie kolem dieslů poškodí tvoje spoluobčany?
            • 06 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 10.11.  21:16

              « Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

              Mám radost z toho, že se lidem vrátí jejich sobectví a bezohlednost. A že jsou moji spoluobčané? Mám si vážit lidí, kteří si neváží ani své vlastní země? Proč bych to dělal?
              • 03 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.11.  21:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                :yes: :yes: :-)
              • 42 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 10.11.  21:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                Obyčejní lidi, co přišli do autosalonu a koupili si naftu, jsou bezohlední sobci, nevážící si vlastní země?
                Tady se člověk dočte strašný věci.
                • 13 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.11.  21:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  Konečně shoda :yes:

                  Tady se člověk fakt dočte strašný věci >:-[]
                • 22 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 11.11.  00:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  :yes: Většina lidí při nákupu nezkoumá skladbu emisí. Kupují homologovaný vůz splňující příslušné normy a není jejich problém, jestli byly normy nastaveny špatně. Navíc po dlouhé roky byl ekologickou alternativou diesel, ne benzín, protože EU šla/jde po CO2 jak slepice po flusu.
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 11.11.  10:04

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                    Normy nebyly špatně nastavený = jen některý výrobci masivně a fakt hodně podváděli. Jestli si měl na mysli že po dobrym to většinou nejde a že sme ty * měli kontrolovat přísnějš = jako v americe kde sou homologační kontroly přísnější = tak to jo. Ale když ti někdo ukradne peněženku z polootevřený i zavřený kapsy = furt je to stejnej *. V tomhle případě VW a další. To mi připomnělo Vaculíko vysvětlování proč diesly Toyota nikdy nebyly podobně výkonný a atraktivní jako třeba TDI = protože nepodváděli :-)
                    A divili se že ať dělaj co dělaj = nejede jim to jako evropskejm nafťákum >:D
                    Tady klobouk dolu před PSA = jak za jejich zveřejnění reálný spotřeby [odkaz] + [odkaz] tak za to že víceméně nepodváděli a jejich motory fugnovaly velmi dobře :yes:

                    Každej zákon každá norma každý zabezpečení auta = se dá obejít. Ta chyba kdo to obejde a kdo to ukradne = je hlavně v tom kdo chce obcházet a krást ;-)

                    Už dvě desetiletí maj rozumný CO2 emise i hybridy = že evropa je začala brát až teď poslední roky = víceméně až po Dieselgate = to bude mít příčinu jinde :-)

                    Naftovej motor i v malejch autech = je běžnej v celym Středomoří = v Řecku i dalších oblastech až nepochopitelně moc. To je anomálie = ostatně viz zuřivý bránění nafty v osobácích i tady v diskuzích. Jak už sem napsal a Karlovi se to nechce komentovat co a jak vysvětloval nejen Vaculík ihned po Dieselgate = kam v reálu při stejný dani a to nemluvim o tom při stejný hmotnosti benzín nafta = což se uvádí v celkovejch číslech, zkreslující přeměna na litry je jen pro koncový zákazníky = tak při rovný dani a hmotnosti = dává nafta smysl nejdřív tak od těch těžkejch SUV

                    Podle koho byly ekologickou alternativou diesel? Pro lobby která je vyráběla a tlačila to dál = a trochu to vzdala až po Dieselgate?
                    • 00 Reagovat !

                      foto twistedTSD

                      twistedTSD 11.11.  16:30

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                      Normy byly nastaveny špatně, a proto byl velký rozdíl mezi emisemi benzínu a nafty. To, co následovalo s příchodem Euro 5, je druhá věc. Kromě VW i Renault, Opel, Fiat, Volvo...značky, které dnes hlasitě bojují proti dieselům, zneužívaly slabin NEDC jak jen to šlo.

                      Podle koho? Jen si vzpomeň na dobu cca před deseti lety. Každý se předháněl v představení verzí Eco line, Green line, Bluemotion s emisemi oxidu uhličitého pod 100 g/km...byly to z 99 % diesely vybavené start stopem a rekuperací a oblepené lístečky. Vzniknout tomu dal evropský boj proti CO2 a socialistické machinace s daněmi v západních zemích.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 11.11.  16:51

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                        Ale nech toho brepto = vidíš sám [odkaz] že po tom co to prasklo = stačila chvíle a motory napříč značkama s prstem v nose plněj. Zrovnatak emise plnila další generace TDI = už v době kdy prasklo Dieselgate = a neřikej že to nevíš ;-)

                        Prostě to zkoušeli obcházet = že i dneska si lidi vymejšlej špatný normy = to je k neuvěření :-)
                        Moc dobře víš že spousta motorů v pohodě plnila i tehdy = u BMW jedno jestli malej 16d nebo supervýkonnej 50d. Podobně PSA

                        No a někdo naopak podváděl co to de 1. koncern VW 2. asi Renault? No to je fuk = prostě rozdíly šílený = a hlavně víme a soustřeď se na to víme = že někdo téměř nepodváděl = to znamená že normy no problem

                        Jo lobby automobilek funguje = ale viz hodně naftový PSA = šlo to i bez masovejch leVWáren. Marketingový cancy který zmiňuješ mě nezajímaj = mluvim o reálnejch emisích.

                        Termín socialistická machinace s daněmi = fakt neznám = a tim že bych byl za školou to nebude >:-[]

                        No a přínos Dieselgate je jasnej = vidíme že to de to = normy sou ok. Jen největší svi.ně = už nemůžou podvádět jako dřív. Ale to neni chyba normy = to je chyba furt na straně toho podvodníka leváka zloděje atd.

                        Souhlasíš že normy nejsou problém = ty nemluvíš o normách = ale o tom že je nutný víc a z víc stran = hlídat křiváky. To jo = o tom žádná
                        • 00 Reagovat !

                          foto twistedTSD

                          twistedTSD 12.11.  00:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                          Však já psal především o starších normách, z pohledu zákazníka. Kdo si koupil Euro 3 diesel, ten tak činil s vědomím, že splňuje soudobé normy. Stáčíš diskusi jinam.

                          Nicméně BMW bylo jedno z prvních, u koho se mluvilo o rozpoznávání testovacího cyklu. PSA nevím.

                          Přínos dieselgate zas tak jasný není, protože sám přiznáváš, že VW začal minimálně u motorizací s SCR příkladně plnit normy už před jejím vypuknutím...narozdíl třeba od Volva.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 12.11.  08:03

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                            A kdo si kupoval nový auto s Euro IV nebo V = ten tak činil s vědomím že nesplňuje? >:D

                            Že odborná veřejnost tušila že to smrdí = to je jiná. Běžnej trouba = si šel prostě koupit nový auto [odkaz]

                            Je fuk co se mluvilo o BMW = de o to co se u nich naměřilo. Jak při těch měřeních v Americe kde to objevili tak další měření = který zmiňuje Vaculík hned po vypuknutí Dieselgate = 16d nebo teď aktuální rekordní měření X1 18d

                            Ten zásadní rozdíl s BMW = je i to že jejich cyklus neni megaprasárna jako VW. Nejhůř oxidy dusíku škoděj když auto stojí a popojíždí v koloně. Sviňky VW udělali software kterej zrovna tam = vypouští nejvíc! BMW software tam vypouští = nejmíň :yes:

                            Při jízdě po dálnici je to trochu jedno = tam se to stíhá rozptýlit. Plus tehdy i dneska = maj brilantní výsledky měření. U malej slabejch motůrků 16d a 18d ale zrovnatak u 50d

                            Podobně PSA = no a opačně Volvo, Renault a lídr VW :-)

                            Přínos Dieselgate vidim ve fantastickejch dnešních výsledcích. Že u VW v jedný generaci ušetřili a další už byla ok = to může bejt i tim že věděli. My byli informovaný před 3 rokama = ale vedení VW vědělo dávno před tim. No rozhodně následující generace motorů už byla ok. Ale viz přechod na WLTP maj problémy dodnes = proto je trochu omezenej V6 3.0TDI = proto s TDI definitivně seklo Porsche
              • 00 Reagovat !

                foto pogo26

                pogo26 10.11.  21:54

                « Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                Asi jsi nepochopil, že jsem psal o lidech, které diesl živí. ČR je světová výrobní základna pro výrobu dieslů. Proto na hysterii kolem dieslů doplatí nejvíc ze všech států na světě. Ale najdou se lidé, kteří z toho mají radost. A možná nebudu daleko od pravdy, pokud napíšu, že to budou většinou lidé napojení na erár.
                • 02 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 10.11.  22:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  Světová výrobní základna pro výrobu dieslů? :-)

                  Nafta se asi nejvíc vyrábí v Německu, pak nejspíš Francie

                  Tady se po milionech vyrábí malý motory koncernu = dřív 1,2 HaŤaPka dneska benzínovej 3válec 1.0 = škodovka nedávno slavila 13ti miliontej kus

                  • 31 Reagovat !

                    foto pogo26

                    pogo26 11.11.  00:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                    Jedna malá rada. Pokud něčemu nerozumíš, tak je lepší mlčet. Nebo se alespoň snažit si něco zjistit. Malá nápověda. Nehledej to v motorech. Těch bude pořád stejně. jen se změní poměr mezi benzínem a naftou. A smiř se s tím, že centrum světového dieslu je v ČR.
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 11.11.  09:55

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                      Jedna velká rada = ty třeba o ekonomice blekotáš furt a fakt trapně odmítáš závěry mnoha oborů = a teď to děláš bohužel i v tomhle. Tady se masivně v milionech vyráběj benzínový motory. Ty máš na mysli zřejmě nějakou součástku vyráběnou v menší firmě = a na tom stavíš = že se zhroutí ekonomika státu >:D >:-[]

                      Nemám pravdu? ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto pogo26

                        pogo26 11.11.  10:59

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                        Už raději mlč. Ty tvoje bláboly už se nedají číst. Pokud jsou pro tebe firmy jako Bosch nebo Continental malé firmy vyrábějící nějaké součástky, tak se raději věnuj té své politické agitce. Ale pro tebe by asi nebyl problém zavřít ani Škodovku. Vždyť těch 30 000 si najde práci jinde a stát se nezhroutí. Zdroje jsou.
                        • 02 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 11.11.  11:02

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                          Viz Blue Sun 9:12 = ty si fakt neskutečnej Neskutečnej blábolil >:D

                          Tak nejdřív člověka kterej na státu napáchal skoro největší škody = zdroje tu sou Špidlu. Pro toho je doživotní vězení = málo. Za ty tehdejší zdroje = absurdní zadlužování v době masivního růstu. Tak teď za důchody = i když on narozdíl od jejich voličů určitě ví = že změna systému je naprosto nutná = stejně jí nakonec uděláme. A stejně tak politický zastropování věku = je 3,14na. To že se sám jmenoval komisařem EU = a dodnes je za historicky největšího trapáka v tý funkci = dodnes přes veřejnej slib když tam šel se nenaučil ani anglicky = to už je jen takovej bonus. Za zrušení PPP výstavby dálnic a předání monopolu Ťokově mafii = doživotí. Za odložení řešení důchodovýho systému = doživotí. Za zdroje tu sou = nesmyslný půjčování stamiliard na prohýření = doživotí.

                          Sem na rozdíl od tebe ekonom = i když se tomu nevěnuju. Takže na rozdíl od tebe nepopírám znalosti a závěry celejch oborů = že dneska sme na tom v komplexu nejlíp v historii ;-)

                          Zavřít Škodovku = dlouhodobě nejlepšího plátce daní ve státě, kterej navíc slušně platí = takže i ty desítky tisíc zaměstnanců utrácej a platěj daně = to by byl narozdíl od tvýho totálního blábolu a naprostý kraviny = že "ČR doplatí na omezení dieslů nejvíc ze všech států na světě" :yes: >:D >:-[]

                          Tak zavření Škodovky = to by byl fakt malér! Za to že ty neumíš ekonomický souvislosti posoudit = se nestyď. Znám absolventy ekonomickejch VŠ = který taky ne >:-[]

                          Diesly nikdo absolutně nezakáže = když se vícenásobný cenový zvýhodnění nafty vrátí do reálu = bude na tom stejně s benzínem + se budou důsledně hlídat reálný emise dieslu to znamená všechny budou mít ad blue a budou dál složitější a dražší = přirozenou cestou se to vrátí = tam kde je to ve zbytku světa
                          I když to Karel nechápe = někam do velkejch těžkejch SUV = kde kvalitní naftovej motor = typu R6 od Mercedesu abych ho popích a navíc je to pravda = má smysl :yes:

                          A ty fakt snad už radši mlč = i když sem se aspoň zasmál :-)
                • 02 Reagovat !

                  foto Blue-Sun

                  Blue Sun 10.11.  22:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                  Tak piš jako pozemšťan.
                  A že by zrovna ČR doplatila na dieselovou hysterii? Ale notak…
                  Co se tu ještě nedozvím.
                  • 10 Reagovat !

                    foto pogo26

                    pogo26 11.11.  00:25

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                    ".....Se nediv. Těžko na světě najdeš jinej stát, kde se tolik lidí živí dieslem. Je celkem logické, že pak lidé negativně reagují na hysterii proti dieslům. Nikdo na boj proti dieslům nedoplatí jako ČR....." Co ti na tom přijde nadpozemské? Co jsi si představoval u slov " ... kde se tolik lidí dieslem....?
                    • 03 Reagovat !

                      foto Blue-Sun

                      Blue Sun 11.11.  09:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ta polská krůta

                      Radši nic.
                      Chápu, bráníš si vlastní kapsu, tak kvůli tomu ohneš i statistiky.
                      Kolik lidí to skutečně ovlivní? Kolik lidí je vázáno čistě na diesely pro osobní auta a nemůže být využito jinak? Stovky, nanejvýš?
      • 14 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.11.  18:13

        « Re: Re: Ta polská krůta

        :yes: :-!
    • 05 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.11.  18:29

      « Re: Ta polská krůta

      Tos napsal ale 3,14nu žejo >:D

      Co máš za komplex = že u nás volený Babiš a Sobotka nevybrali tebe? >:-[]

      Nebo závidíš zvolenýmu Špidlovi = že vybral sebe? >:D

      Je to nejevíc co se v historii podařilo vymyslet = musíš přestat číst ty ruský dezinformační weby. Hoaxy škoděj zdraví ;-)
  • 37 Reagovat !

    foto Lackey

    Lackey 09.11.  20:44

    Zakazy - obmedzenia

    Kdejaké "mudre hlavy", zákonmi, normami riešia zníženie emisií motorových vozidiel.
    Vyrobcovia si lámu hlavu nad tým, ako dosiahnúť stanovené limity pri 1,7-2,5 tonových crossoveroch, suv-kách. Zubami, nechtami sa ich držia.
    Možno jadrový reaktor v každom takom aute, by vyhovel normám
    Zakony fyziky, ale nepustia.

    Pritom stačí tak málo na splnenie noriem.
    Nevyrábať takú blbú, zbytočnú kategóriu áut.

    • 35 Reagovat !

      foto palix

      palix 09.11.  21:50

      « Re: Zakazy - obmedzenia

      Presne súhlasím s " Lackey". Aj keď sú dnes SUV v móde a zarábajú firmám pekné peniaze ale... čo tak sa vrátiť k ľahším autám, ktoré sú aerodynamické a viac vhodné na dosahovanie nižších spotrieb = emisii.
      K emisiám by som ešte dodal. Ako môže spĺňať rovnakú emisnú normu veľké a výkonné SUV a napr malé auto - Toyota Yaris? Reálne to veľké auto má 10x toľko emisii. Malí by sa brať do úvahy skutočné emisie a autá, ktoré by boli nad nimi by boli zaťažené nejakou daňou za zvýšené znečisťovanie ovzdušia. Potom by to bolo spravodlivé.
      • 23 Reagovat !

        foto Reco

        Reco 09.11.  23:35

        « Re: Re: Zakazy - obmedzenia

        Ad1 - vsak ale ta "dan" uz existuje - su to predsa flotilove emisie, ktore ak sa prekrocia, tak vyrobca za ne plati pokutu - preto to zaplati aj samotny zakaznik v podobe vyssej ceny. A zvyseny odpor sa zase postara o zvysenu spotrebu = viac spotrebnych dani.
        Ad2- svojich 10x bud niecim podloz, alebo si nedomyslaj hluposti.
      • 11 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 11.11.  00:48

        « Re: Re: Zakazy - obmedzenia

        Jsem zmaten, netvrdil jsi ještě nedávno něco ve smyslu, že tvoje další auto bude ASX? :-)
    • 103 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 09.11.  21:52

      « Re: Zakazy - obmedzenia

      Pravila můdra hlava. Tak málo by stačilo - nevyrábět SUV. Jednoduché řešení pro jednoduché lidi.
      • 26 Reagovat !

        foto argejev

        argejev 09.11.  22:06

        « Re: Re: Zakazy - obmedzenia

        Je to trochu laviciarske...ale z pohľadu fyziky pravdivé...
        • 114 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 09.11.  22:20

          « Re: Re: Re: Zakazy - obmedzenia

          Fakt, jo? A co takhle nevyrábět auta nad 1200kg s motorem větším než 1,0l?
          Máme tu Ferrari, Mustangy, spoustu aut s vysokým výkonem a tím pádem i spotřebou.
          Taky nevyrábět? Co takhle nevyrábět tolik aut a nutit lidi jezdit hromadnou dopravou?
          "Trochu levičácké" je hodně mírný výraz. Navíc od někoho, kdo si i do Mazdy 3 koupil 2,2D
          • 70 Reagovat !

            foto Floyd

            Floyd 10.11.  02:40

            « Re: Re: Re: Re: Zakazy - obmedzenia

            >:D >:D >:D :yes:
          • 33 Reagovat !

            foto 99matthew99

            99matthew99 10.11.  06:17

            « Re: Re: Re: Re: Zakazy - obmedzenia

            Spoustu aut s vysokym vykonem. Porovnaj tu spoustu ferrari, mustangov a pod. a potom vsetky SUVcka. Schvalne ze co ti vyjde :-)
    • 56 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 09.11.  22:31

      « Re: Zakazy - obmedzenia

      Zubami nechtami sa ich držia výrobcovia, alebo si ich pýtajú zákazníci? To je celkom zásadný rozdiel ;-) Slová ak zbytočná a blbá kategória sú mimo
    • 21 Reagovat !

      foto Reco

      Reco 09.11.  23:39

      « Re: Zakazy - obmedzenia

      Moj kombik segmentu C vazi 1.4t. SUV vychadzajuce z rovnakej platformy rovnakeho segmentu ma v priemere o 100kg viac, podla technicakov o 75kg v skutocnosti menej, lebo vybava. Daj este nejaku mudrost zalozenu na domnienkach sudruh.
    • 41 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 10.11.  05:52

      « Re: Zakazy - obmedzenia

      Zamysli se nad tou hloupostí co jsi napsal a příště radši jinak a líp ;-)
    • 06 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 10.11.  10:41

      « Re: Zakazy - obmedzenia

      Ktory crossover ma >2 tony, resp. 2.5t ? Ktore SUV ?
      To, co ty povazujes za "SUV", su po starom len oplastovane kombiky, ktore vyrobca nazval "SUV", aby sa lepsie predali.To uz je aj trapne dokola opakovat.
      Alebo zrusme vsetky tie bezpecnostne testy, nechame minimalne vybavy, naco airbagy, pevnu ocel, plasty na olizovanie, rozne vystuze, auto bude lahke, nebude zrat vela.
  • 33 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 10.11.  01:20

    DIESEL?

    Větší auta jako populární SUV se bez dieslu neobejdou..
    To je fakt a realita , možná za 20 let bude vodík řešení..elektroauta masově nemají šanci , jen v mini vozech ve městě.
    • 38 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.11.  01:23

      « DIESEL?

      Tak samozřejmě že obejdou [odkaz] ale v Evropě sme prostě naftomilci

      Ale ve velkejch těžkejch autech = samozřejmě nafta smysl má. Chtělo by to srovnat daň z benzínu na úroveń nafty = to by možná trochu změnilo názor některejch lidí

      A nás benzíňáky by to že dotujeme naftomilce = konečně přestalo sr.át :-)
      • 50 Reagovat !

        foto Floyd

        Floyd 10.11.  02:42

        « Re: DIESEL?

        A proto jsem nafťák prodal a pořídil si benzín. Já vím, ale že mi to trvalo :-)
        • 03 Reagovat !

          foto car

          car 10.11.  08:39

          « Re: Re: DIESEL?

          A já benzín+LPG a celkové náklady mám menší jak u dieslu..ale hlavně.. téměř bezemisní eco ;-)
          • 64 Reagovat !

            foto WinDiesel

            WinDiesel 10.11.  10:08

            « Re: Re: Re: DIESEL?

            Náklady budeš mít nižší až do prvních investic do LPG, tam je poruchové všechno, drahé preventivní kontroly, povinné výměny tlakových nádob … Výskáš si chlapče předčasně.
            Mimochodem, diesel jsou v kondici jako nikdy před tím, vstřikování je zcela bezporuchové a začínají přicházet na trh jako hybridy, mildhybridy a pluginhybridy, čímž opět strčí benzín+LPG do kapsy.
            Prodeje v ČR stouply proti srpnu o 10%, pokles se vyrovnává. Prodeje opět stoupají v Belgii a Německu ...
            • 71 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.11.  10:26

              « Re: Re: Re: Re: DIESEL?

              Ale ale, jako by diesely byly bez investic. Rocni revize LPG stoji stokoruny, nadrz se meni po deseti letech. V tomhle problem nevidim. I LPG ma sve minusy, stejne jako nafta, ale cena udrzby to nebude.
            • 16 Reagovat !

              foto andy2210

              andy2210 10.11.  10:26

              « Re: Re: Re: Re: DIESEL?

              Blazne, auto na LPG zacina na polovine toho, co nejaky efektivni hybrid a stejne bude zrat realne mene. Je to tedy realne a dostupne. Jen u novych aut uz ne LPG, ale CNG.
              • 22 Reagovat !

                foto car

                car 10.11.  11:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: DIESEL?

                Investice do lpg je asi 30tisíc.Výměna nádrže je po 10ti letech zhruba za 5 včetně práce.Revize asi za 300.Spotřeba asi +- oproti benzínu litr navíc.Jinak s autem nic neděláš..nevýhoda je absence rezervy.
                • 21 Reagovat !

                  foto Lojza11

                  Lojza11 10.11.  11:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: DIESEL?

                  Nevyhoda LPG u me je ztrata rezervy a hlavne nemoznost legalne vjet do podzemnich garazi,prdlajz dojezd. Na naftu ujedu 900 -1000km na nadrz coz s nakou rozumnou nadrzi na LPG nedam ani kdybych moc chtel.
                  • 33 Reagovat !

                    foto traveldrive

                    traveldrive 10.11.  14:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DIESEL?

                    Ty dávaš 1000 km na jeden záťah? To som nevedel, že zastaviť sa na čerpačke je taký silný problém...
                    • 03 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.11.  14:28

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DIESEL?

                      Flaška se širokym hrdlem nebo vak u kotníku a hadička = kdo by po pár hodinách zastavoval [odkaz] :-)

                  • 10 Reagovat !

                    foto car

                    car 10.11.  14:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DIESEL?

                    Na jednu nádrž najedu..400-550,600 km.Problem není dojezd,čerpačky jsou v podstatě všude.Vadí mě jen,že ne všude si můžu natankovat sám..a když nemá zrovna obsluha čas..tak to trvá o 3 minuty dýl :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Tycoon

                    Tycoon 10.11.  20:57

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: DIESEL?

                    Rezervu lze vozit k kufru. S garážema je to problém pro toho, kdo jezdí často do velkých měst, setkal jsem se dokonce i s nadzemním parkovacím domem, kde vjezd LPG nebyl povolen. Hlavní opruz pro mě bylo to tankování dvakrát týdně. I proto bych nešel do CNG, kde je to ještě horší.
            • 04 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 10.11.  11:53

              « Re: Re: Re: DIESEL?

            • 00 Reagovat !

              foto Tycoon

              Tycoon 10.11.  20:47

              « Re: Re: Re: Re: DIESEL?

              Já jsem na starší Fabii neměl na LPG systému ani jednu závadu. Tedy pokud nepočítám, že se po zhruba 300 tankováních rozpadlo víčko LPG nádrže. Musel jsem za 20 Kč koupit nové.
              A kde vidíš ty stoupající prodeje v Německu? Výkyvy v posledních měsících nesouvisí se změnou preferencí, ale s šílenstvím kolem končících homologací koncernu VW.
  • 27 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 10.11.  10:38

    ...

    Zase clickbait clanok, nevadi.
    Ze su nove dnes cistejsie nehovori nic o tom humuse, co sa pohybuje na cestach. A vsetky zakazy sa tykaju hlavne starych.
    "Také Volvo, Suzuki, Subaru či Porsche mají k dieselům do budoucna poněkud rozpačitý přístup." - ved sa nehanbite na rovinu povedat, ze sa na naftu vykaslali. Ze to nie je len o tom, co povie nejaky politik.
    "Moderní vznětové motory jsou čistší než kdy před tím!" - top je snad pochopitelne a samozrejme, ale ken ten bulvarny vykricnik sa tam tak hodi ...
    A na obrazku zrovna Mivec dizel :-)

    "Teď je na odbornících, nejen z řad zaměstnanců automobilek, ale třeba i z řad profesorů technických vysokých škol, aby existenci dieselu v osobním autě obhájili." ved aj novinari prilozia ruku k dielu a trochu sformuju verejneu mienku, ako ten suhaj v predminulom Autobilde, to bolo az smutne citat, ten je "blog", co sa tvaril ako clanok v casopise.
    • 84 Reagovat !

      foto WinDiesel

      WinDiesel 10.11.  11:21

      « Re: ...

      Pane Chytrolíne, Suzuki nikdy nemělo svůj diesel a Volvo si vykoleduje krach. Má podobné portfolio jako LandRover Jaguar a s tím to pořádně zamávalo, když v UK znevýhodnili jedním škrtnutím pera diesel.
      V Německu už se D3 chechtá, jak jsou ve Volvu hloupí. Tak ať si Volvo nechá Čínu, ale v Evropě při nenažranosti jejich benzínů mají bez dieselů konečnou.
      No a o Porsche snad nemá cenu ani mluvit …… ti sundali trenýrky ještě brod ani nebyl na obzoru. Diesely jim byly dobré ale teď honem ukazují na VW ………. "to oni, my ne, soudruzi !!!"
      Tvůj příspěvek je směšný.
      • 26 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 10.11.  11:35

        « Re: Re: ...

        Volvo je ve slušnym dlouhodobym růstu = kdybys nevěděl ;-)
        • 42 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 10.11.  12:56

          « Re: Re: Re: ...

          Volvo teprve nedávno vstalo z popela....proto ten růst...
          • 14 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 10.11.  13:36

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Letí to = číňan koupil skoro zkrachovalý Volvo před osm a půl lety

            A růst pokračuje i když ohlásili konec nafty do osobáků = což je viz vysvětlování Vaculíka a spol hned po Dieselgate = to už sou taky 3 roky [odkaz] tak viz to vysvětlení = nafta patří tak do aut od 3,5 tuny = možná do velkejch těžkejch SUV

            Velkej fanda dieslovejch motorů vysvětlil proč nepatří ani do Audi A8 = což místní VWfans fakt nevydejchali >:-[]

            TAkže trochu nafty tu a tam jo = ale Volvo se bez ní klidně obejde = stejně je to jen evropská úchylka = a Volvo je dneska čínská automobilka a tam jim nafta v osobnim autě smrdí eště víc než ve zbytku planety ;-)
            • 33 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 10.11.  13:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Prestan lhat o druhych. Vaculik si velmi nedavno rochtal nad naftou v Superbu, v osobnich Mercedesech..... Tak nelzi. Je to trapny. Kazdej si to mohl precist.
              • 03 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 10.11.  14:04

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                Ale ale = už zase lžeš? Nebo fakt nezpracuješ ani tohle? :-)

                Vaculík v první druhý a třetí řadě = chválí R6 od Mercedesu. Ani to si nepochopil = nebo ti to jen neleze přes klávesnici?

                To co sem napsal = je prostě fakt a pravda = přes tvý trapný popírání. Ten hodinovej pořad na ČT24 je ke zkouknutí i teď!
                Možná sou ke koupení i starý Speciály nebo kde to psal

                A nejde o Vaculíka = to je známý dávno. A mockrát probíraný i tady = přes obří skok kterej najednou po Dieselgate zvládli výrobci = který předtim masově podváděli = by realitu ukázalo až srovnání daně z benzínu a nafty
                Že nafta v týhle míře pronikla do osobních aut jen na jedinym kontinentu = to víš snad i ty

                Možná si neuvědomuješ [odkaz] ;-)
                • 51 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 10.11.  14:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                  Kdyz je nekdo nadseny ze sveho cestovani naftovym superbem po evrope, tezko muze zastavat nazor, ze tam nafta nepatri. Kdyz nekdo rika, ze chce v osobacich naftu a ne prikazem z EU elektromobil, tezko muze zastavat nazor, ze nafta do osobaku nepatri. Ja tu Vaculikova slova pred par dny citoval, ty doposud nikdy. Porad na CT je roky stary, me citace sotva par tydnu.
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 10.11.  14:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                    Nojo = tak to holt doteď nechápeš ;-)

                    Zkus to ČT24 = třeba to pomůže :-)

                    A zopakuju = opravdový nadšení = má z řadovýho šestiválce MB. Všechno ostatní je až za nim = ale myslim že to víš = jen to nejde a nejde přes tu klávesnici ;-)

                    Asi to fakt nechápeš = čas nehraje roli. A tohle nepochopení že věci se můžou prolínat a překrývat = si předved i v dalších podobnejch případech = a protože ty si to nepochopil nazval si mě za to.. >:D

                    Tak tohle je něco podobnýho = to samý :-)

                    Kolega o jehož inteligenci vzdělání a znalostech snad nepochybuješ = je nadšený ze svýho 2.2 HDI a projezdil toho s nim mraky. Chápe to a zastává názor = že si koupil benzín hybrid
                    Verze že by to mohlo bejt v tobě = a ne v nás = tě nenapadla? ;-)

                    Mrk si na tu mapu planety? Ta Evropa je mrňavá a když budem všichni jako ty a Zeman = brzy si nás asijský velmoci = daj k svačině [odkaz] + [odkaz] + [odkaz]

                    Zatim se tady asi díky 40ti letum života v nereálnym světě za zdí = u nás doma tomu řikáme v ZOO = žije a smýšlí dost mimoňsky [odkaz] + [odkaz] :-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto Beefcake

                    Beefcake 10.11.  22:18

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                    X00km cesty s autom minimalne strednej triedy, to je ok, pokial ma "cisty" motor. Nech je to aj nafta.
                    • 02 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 10.11.  22:34

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                      Naftovej motor je komplikovanější = dražší. Dneska je poDieselgate dovedem konečně dělat docela čistý = ale je to složitý = zase eště dražší
                      Když nafťákum navíc přestaneš dotovat palivo = dieslovej motor leda až tak do velkejch SUV
                      Ale to všechno správně popsal a na ČT diskutoval Vaculík = před 3 rokama = po vypuknutí Dieselgate

                      Do střední pro běžný ježdění [odkaz] a kdo chce samozřejmě [odkaz]
                      • 21 Reagovat !

                        foto twistedTSD

                        twistedTSD 11.11.  01:04

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                        Nechme na zákaznících, jestli jim bude Camry hybrid vyhovovat více než dvoulitrový Passat, ne?
                        • 03 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 11.11.  09:56

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                          Vzhledem k cenám možná i nová 3er? ;-)

                          Myslel sem to jinak = že buď obecně nízkoemisní auto = nebo pak pro pár výjímek..

                          A že nízkoemisní neni vícenásobně zvýhodněná nafta = jak se některý skupiny snažily roky tlačit = ale hybrid. Proto se tim směrem před desítkama let vydala Toyota = a proto teď když se emise začínaj i v Evropě kontrolovat přísnějš = se tim hybridnim směrem vydávaj najednou i evropský automobilky. Který to doteď měli postavený = na podvádění
                          Ten Pašík je v tom lídr = takovej vzorovej model ;-)

                          Zajímamavý jak rychle po tom co to prasklo = sou to jen 3 roky = automobilky umí reálně nízkoemisní diesly [odkaz] + [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto Tycoon

        Tycoon 10.11.  21:12

        « Re: Re: ...

        [odkaz]
        BTW Rozhodnutí Volva je opravdu překvapující, po Land Roveru má v Evropě největší podíl dieselů.
        • 03 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 10.11.  21:46

          « Re: Re: Re: ...

          Vůbec ne = Volvo je čínský a tam nafta do osobních aut vůbec nesmí. Část evropanů si asi neuvědomuje že dotovaná nafta a masový rozšíření naftovejch motorů i v malejch autech = viz třeba Řecko = je pouze místní lokální úchylka
          • 00 Reagovat !

            foto Tycoon

            Tycoon 11.11.  16:03

            « Re: Re: Re: ...

            Ano, samozřejmě. Ale já jsem to bral čistě z pohledu Volva v Evropě.
            Řecko je kapitola sama o sobě. Nafta je tam oproti benzínu výrazně daňově zvýhodněna. Ale dlouhou dobu tam platilo, že auto s dieselovým motorem tam mohli provozovat jen privilegované skupiny, například taxikáři. Podíl dieselů tak byl velmi malý. Před pár lety tu regulaci zrušili a podíl dieselů razantně stoupl, protože si ho mohl koupit i neprivilegovaný občan.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 11.11.  16:53

              « Re: Re: Re: Re: ...

              Nojo kreativní politik a daně >:D

              To jak si řekové spravujou svuj stát = to snad radši nerozebírat >:-[]

              Taxi je při dnešních reálnejch emisí špičkovejch nafťáků přesně to = kam nafta taky patří. I když jak sem někde čet = ideální taxík je Lexus ES = s čimž docela souhlasim [odkaz] + [odkaz] :-)
  • 60 Reagovat !

    foto rokyta-p

    rokyta.p 10.11.  10:54

    každá činnost nechává stopu

    Záleží které veličiny a jak se měří. Pokles tam je, nadruhou stranu když se ví co jak se měří tak se to přizpůsobí. Léčiva taky zaženou chřipku jedna dvě, ale že to dělá třeba paseku na játra už je ticho po pěšině. Každá lidská činnost nechává stopu. Já vidím problém spíše v tom, že se auto stalo jakýmsi fenoménem a cestuje od lidí přes výrobky všechno sem a tam do alelula. Naši otcové na Trabantech a Ladách najeli mnohdy do 5tkm a auto nebylo v úplně každé rodině. Dneska jsou v rodinně auta mnohdy 2 a kdo nenatočí nad 10-15tkm je za zelenáče a kloboučníka.
    • 04 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 10.11.  13:51

      « Re: každá činnost nechává stopu

      To sice ano, ale zase tehdy dostali umístěnku, drát na hranicích a poslední místo v pořadníku na auto. Nějakej byznys, zboží, osobní svoboda to nikoho nezajímalo. Pravda, dnes spousta lidí jede autem všude, ale jednak jako někdo, kdo střídá hromadnou dopravu a auto, říkám, že se jim nedivím a druhak neomezoval bych to. Omezování má dva průvodní jevy - už nikdy neskončí a bude se stupňovat. Začne u extrémů se širokým souhlasem a pak se jen šíří dál a dál.
  • 51 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 10.11.  23:22

    Martin Vaculík

    Martin "prý" tvrdí, že naftu jen do velkých SUV:
    "Hledáte ideální auto na dlouhé cesty? Tajným tipem je Škoda Superb 2,0TDI" Březen 2018

    Martin by prý byl pro omezení nafty do běžných osobáků:
    "Možná proto,že si z dětství ještě pamatuji železnou oponu, kdy se nesmělo nikam,mě to svobodné cestování fascinuje.Máme pár dní času? Super, zajedeme si k moři.S elektromobily nic takového možné nebude. Pokud se skutečně rudozeleným bojůvkám podaří zakázat diesely a natlačit nás do elektromobilů, bude to pro mě stejné, jako kdyby někdo opět začal natahovat ostnaté dráty"
    Březen 2018 po cestě Superbem 2,0TDI k moři.
    • 04 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 10.11.  23:34

      « Re: Martin Vaculík

      Proč furt dokola zdůrazňuješ = jak neumíš zpracovat informace? :-|

      Stejně tak víš že nedoporučil V8TDI do A8 = že si to v hlavě neumíš dát dohromady = je probém tvý hlavy
      Je to asi jako když se na něj tady jakoby odvoláváš = a jinde popíráš jeho doporučený auta napříč segmentama nebo si nepobral to V8TDI

      Furt je to jen = o tobě

      Proč prý v uvozovkách? Ten pořad = je dosažitelnej = teď hned za minutu = si to můžeš pustit :-)

      Martin by teď dneska když je zatim dotovaná nafta = šel do MB R6400d. Nejsem kámoš nafty do osobních aut = ale chápu ho :yes: ;-)

      Jinak viz já 22:34 :-!
      • 61 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 10.11.  23:52

        « Re: Re: Martin Vaculík

        Hyde Park s Vaculíkem: [odkaz]

        Popírá smysluplnost honu na naftu, kromě Prahy a kolon v ní nevidí problém ve zbytku republiky. Tvrdí, že s emisemi podváděli +- všichni. V celém pořadu, od začátku do konce, absolutní podporovatel nafty. Ani slovo o "nafta jen do velkých SUV".Jestli to tam je - dej vědět ve který minutě, rád si to znovu poslechnu.
        Lžeš, lžeš, lžeš.
        Jestli považuje za povedenější motor nebo auto BMW,AUDI nebo MB je zcela irelevantní a nesouvisí to s vhodností nafty do osobáků.
        Měl by tě žalovat, za to jak překrucuješ jeho slova. Ale to bys musel být někdo důležitej, ne trouba, jakej seš.
        • 13 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 11.11.  10:15

          « Re: Re: Re: Martin Vaculík

          Neni to irelevantní = víš že vysoko nad všechny nafty = považuje R6 Mercedesu. Že ty neumíš zpracovávat informace + občas je úmyslně překrucuješ = to je jiná věc >:-[]

          S emisema podváděli všichni = ale víme že byl obrovskej rozdíl mezi třeba PSA a VW. Ostatně o tom je tak trochu teď aktuálně změna měření a velký změny v prodejích = který se daj tak trochu chápat jako = kdo podváděl víc má velký problémy kdo míň jeho prodejů se to skoro netýká. Proto taky ostatně sou aktuální změny měření a norem

          Vim že seš namyšlenej trouba = kterej si nepřipouští jak často se plete. Neboj = v tom seš normální :-)

          Co se nafty v osobácích týče = viz já 10:04 = nejde jen o nestejnou daň takže nepřímý dotování nafty ale i o nestejnou hmotnost. Celkově = až neskutečný zvýhodnění nafty. Když tohle zrušíš = a sjednotíš = je nafta jen pro ty velký SUV nebo auta tak od 2,5 neli 3,5 tuny. A to před těma 3 rokama vysvětloval jak Vaculík tak každej druhej ekonom

          Že ty se jak malý neznalý trucovitý asi pubertální dítě 3 roky potom hádáš = a nepřipouštíš že bys moh bejt úplně mimo a asi ani nechceš bejt v realitě = to je smutný. No sou to zatim jen 3 roky >:-[]

          Měli by tě žalovat za tupost = stejně tak si nikdy nepochopil MTho a okamžitě popíral = a chápu že ho ten místní boj s větrnejma mlýnama přestal bavit. Jen ses mu to styděl bál říct na rovinu :-)

          To že po týhle planetě [odkaz] se to s naftou zvrhlo jen na tom malym kousku = a doufám že ses na tu mapu podíval = ale určitě víš. Tak si řikej že tvuj názor a realita toho malýho kousku je ok = a všude jinde = sou proti tobě mimoni >:D >:-[]

          Hyde Park si po těch letech pustim = ale ne teď ;-)
          • 01 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 11.11.  18:13

            « Re: Re: Re: Re: Martin Vaculík

            */zajimavosti/sefove-automobilek-otocili…
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 11.11.  19:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Martin Vaculík

              Cos tim staršim článkem chtěl říct? :-|

              Mezitim se udály docela velký změny = nafty se zřeklo Volvo, Porsche atd.

              A autof.orum je tu nevim proč blokovaný = nejde dát odkazy
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook už delší dobu pracuje na možnosti smazání odeslané zprávy v Messengeru. To víme, vždyť v říjnu prolétly…

Nová mapa, kam nejezdit: Nebezpečí číhá v Karibiku, Afghánistán propadl. A co Česko?

Nová mapa, kam nejezdit: Nebezpečí číhá v Karibiku,…

Organizace International SOS poskytující lékařské a bezpečnostní služby představila interaktivní mapu, na které…

 

iSport.cz

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal poprvé mistrem světa

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal…

Akrobatický pilot Martin Šonka vyhrál poprvé sérii Red Bull Air Race. Celkové vítězství si čtyřicetiletý rodák z…

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz iSport Cup. Postoupil?

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz…

Nikdy předtím se žádného turnaje nezúčastnil. "Poprvé jsem se nechal zlákat!" zdůraznil Vojta Mikulík alias The…

 

Reflex.cz

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický vyráží na narozeninové turné

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický…

Emil Viklický je hudební pojem, který by jistě vystačil na samostatnou knihu. Moravský rodák z Olomouce, kde…

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká je Výstava skutečně nahých mužů?

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká…

Co s načatým 17. listopadem? Jít demonstrovat, poslechnout si koncert nebo se zúčastnit satirického průvodu? To…