parada, to auto sa mi paci cim dalej tym viac a som rad ze zmeny sa neudiali len na maske, predajom to len a len pomoze... sportage bol od kie skvelym tahom uz pred rokmi ale az teraz zbiera zasluzene ovocie , tato generacia je skutocne velmi uspesna, gratulujem, nech to nadalej slape :yes: som dojaty :yes: kia si to zasluzila..... a predaje sportagu nadalej rastu, takto sa rodoa legendy. :yes::yes::yes:
dakujem vsetkym konkurentom kie , tento uspech sportagu je aj ich zasluhou :yes::-)
na Slovensku je uz par dni dokonca aj zverejneny cennik a to Sportage predstavili oficialne az dnes >:D kazdopadne som chcel povedat, ze v cenniku je 2.0 GDi, takze na 2.0 CVVT mozme zabudnut :-)
No nevím, i ten 2.0 GDI mi přijde na to auto slabý, zvlášť má-li to být vrchol benzínové nabídky. Pořád to má zrychlení z nuly na 100 přes 10 a ve verzi 4x4+automat, která je u takového auta docela zajímavá, to má přes 11s a maximálku nějakejch 180 a to je teda dost málo, zejména ve srovnání s tím, co v této třídě nabízí koncern. To, že ostatní Asijci na tom jsou úplně stejně (blbě) a pořádnej benzínovej motor s automatem nelze dostat ani do Rav4 ani do CRV ani do Mazdy CX-5 by neměla být útěcha, když do Yetiho a Tiguana dostanu TSI, který je dynamikou o dost dál. A pokud ještě k tomu Nissan dá do QQ2 1,6 DIG-T (což se podle toho, co jsem slyšel stát má), bude takhle Kia zase ještě o kus méně konkurenceschopná. Nechápu, proč ti pitomci do toho nedají aspoň 1,6 T-GDI, nebo rovnou 2,0 T-GDI, když tyhle motory mají a dokonce je dávají do americké verze? Třeba pro mě je nedostatečná benzínová motorizace důvodem proč jít ke konkurenci (byť mi Sportage spolu s novým QQ přijde pořád nejhezčí ve třídě).
Jasně, opět politika asijských značek pojďme toho prodat co nejméně. Kombinace 1.6 turbobenzín, 4x4 je i v blbým Jukovi, ale do QQ ji nedaj. Upřímně zákazníkům, kteří si tato auta kupují 4x2 (navíc v případě QQ ještě s lešenářskou trubkou vzadu) se dost divím - připlatí si tak 150-200 tisíc za horší jízdní vlastnosti, než by měl srovnatelný HB v nižší střední, prostoru je v tom zhruba stejně. Tomu říkám výhodný obchod. A Nissanu přeju, aby s touto debilní politikou prodal nového QQ co nejméně.
Zrejme je to i reakcia na zaujem zo strany zakaznikov...kolega si kupoval Sportage s 2,0 CVVT (je ekologicky zmyslajuci) a hned mu pri objednavke povedali, ze to bude trvat niekolko mesiacov, lebo Sportage s kombinaciou benzinoveho motora sa takmer vobec nepredava.
Bohuzial nie...to ma az Sorento, ale ked vidim momentalne na neho akciu [odkaz] s plnou vybavou, s navigaciou, v koze, s 4x4, s motorom 2,2 Crdi, tak tusim, ze bude blizko nova generacia. Domnievam sa to i preto, lebo predaje Sorenta rok co rok klesaju a je cas nieco zmenit.
Len tak mimochodom som sa kuknul i na rakusku stranku, potom co tam vlada prudko zvysila poplatky za hodnotu emisii (Nova), tak tam vyjde to iste na asi 46000, na SVK 320000. Raz sa ta Europa koli tym emisiam zblazni
adaptivny tempomat uz ma aj terajsie sorento..... to viem na beton
dalsie veci treba niekde na nete omrknut ....
nieco som nasiel, priplatkove baliky u sorenta:
1 Balík 1 - Podsvietenie palubnej dosky "Supervision“, Posilňovač riadenia s funkciou Flex, Parkovací asistent pre pozdĺžne parkovanie (vrátane predného a zadného parkovacieho senzora
2 Balík 2 - Kožené čalúnenie sedadiel, Metalický dekor palubnej dosky a výplne dverí, Ventilované predné sedadlá
3 Balík 3 - Adaptívne xenónové svetlomety, Self Levelizer - automatická regulácia výšky zadnej časti vozidla, Vyhrievané zadné sedadlá, Vyhrievaný volant, el. nastaviteľné sedadlo spolujazdca
4 Balík 4 - El. nastaviteľné sedadlo vodiča s pamäťou, Systém monitorovania mŕtveho uhla, Asistent pre kontrolu opustenia jazdného pruhu - iba pre vozidlá s A/T a v kombinácii s Balíkom 3
5 Balík 5 - Drevený volant a hlavica radiacej páky - iba pre vozidlá s A/T a v kombinácii s Balíkom 3 a Balíkom 4; nekombinovateľné s hnedým a čierno-bielym koženým čalúnením sedadiel
ma to aj system mrtveho uhla a kontroly opustenia jazdneho pruhu, zalezi od vybavy
To máš snad jedno..
Stejně si ho asi nekoupíš. Moc se neprodává , korejec za dost peněz.
Problém toho auta je vyšší váha a vysoká spotřeba.
A KIA modely si nekupují bohatí milionáří co spotřebu neřeší..
Ti jdou do BMW , Audi a Mercedesu...příp. teréních Land Roverů a Jeepů. ;-)
Cena stávajícího modelu začíná na 389 900 Kč, kia.cz však inzeruje u nového modelu již od 499 980 Kč! To je docela úlet za tyto ryze kosmetické a nijak zásadní změny....
na Slovensku su taketo ceny:
stary Sportage 18440e, po zlave 1700e stoji 16740e
novy Sportage 18750e, po zlave 1200e stoji 17550e
takze zdrazela o 300e, ale v com sa lisia zakladne vybavy starej a novej, to som nepozeral
myslim ze co sa dobre predava menit netreba.... je fajn ze sa zamerali skor na technicke zmeny a nerypali moc do dizajnu..... autu sa predajne velmi dari..... k tragedii ma to hodne daleko >:D ... ale pobavil si :yes:
sportage 4-te najpredavanejsie SUV v eu za r 2013 :yes::yes::yes: gratulacia, ked sa dari tak sa dari ... ak porazi juke... tak to vidim tento rok na 3 miesto..... drzme palce :yes:
Som toho isteho nazoru...staci si spomenut na Suzuki Swift, ktory sa tomu predchadzajucemu uplne podobal a pritom neslo o facelift, ale o uplne novu generaciu. Dizajn zazil uspech a len blbec by sa toho vzdal. Ako majitel Sportage som rad, ze dali vyhrievany volant, to na mojom hodne postradam.
Design Sportage se mi líbí a facelift jí prospěl.
Rozhodně o dost lepší než Hjondé Ix35.
Jenže největší problém , a to malá okna a žádný výhled vzad , jako z tanku , ten u Sportge nevyřešili.
Také interier je solidní , vytýkám červené podsvícení klimy..vše ostatní je bílé!!!
Také sedadla by mohla mít lepší boční vedení..
Na zcela nový model jsem moc zvědav.
Ale to si ještě 2 roky počkáme. ;-)
To je fakt..facelift Yetiho se nepovedl.
Bez těch kulatých mlhovek auto ztratilo šmrnc. :-!
KIA se za facelift stydět nemusí.
Ale mohlo to být ještě lepší.