Český importér uvedl poměrně v tichosti na domácí trh modernizovanou Mazdu 6 pro modelový rok 2015. V nabídce jsou dva zážehové motory, dvě převodovky, diesel, sedan, kombi a nově i čtyřkolka.
Je to dobry kauf. No stale sa najdu ludia co za 700-800 tisic su schopny kupit Octaviu 8-s
Nic proti Octavii, ale ta je dobra volba za 400, max 500 tisic. No pri 700-800 tisicoch je tu prave tento kandidat uplne jasny.
Tak za 700 tis. oktávku ani náhodou, i když by měla výbavu do nebe. Kastle je pořád stejná a nepohodlná zadní sedadla taky plus Mazda je velikostně úplně jinde.
Já si nedávno pořídil originál a ejhle, on byl předabován...tak jsem zklesle stáhnul verzi dabovanou Pavlem Soukupem. Verze před 22h nemá ten náboj, kterej z něj na začátku 90-tých udělal kultovní film díky hláškám ;-)
Pulp Fiction je prostě mistrovské dílo :yes: , ale Poslední skaut měl taky dobrý hlášky, Demolition Man stojí za to už jen kvůli Schwarzeneggerově knihovně >:D >:D .
Ano, RS celkom zmysel za tu cenu ma. Ale ak by si si pozrel predaje Oktavii v cene 700 tisic, tak urcite 90% z nich RS nebude. A takych ludi ozaj nechapem. :no:
Myslím si opak, v téhle cenové kategorii se prodá možná půlka RS, možná i víc. Samozřejmě nejvíc v naftě jako služebáky... poté, co si zákazník uvědomí, že nedostane o tolik míň výbavy než u Elegance, s lepším podvozkem a silnějším motorem. Totéž říkají i prodejci... a proto taky při posledním zdražení šla cena RS víc nahoru než ostatní verze, tahle situace Škodě úplně nevyhovuje.
Mozno to tak je ako vravis, pocty predajov som nevidel, len odhadujem na zaklade toho co vidim na cestach. Vysperkovane TDI celkom casto, ale RS len velmi velmi obcasne.
Otázka je, co je zač to vyšperkované TDI. Zlatý služebácký střed je 2.0TDI Ambition Plus, což je nějakých 560 ceníkových, tam je odstup od RS ještě dost velký. Elegance s 2.0TDI už je ale za 600, má něco ve výbavě navíc, na druhou stranu nemá třeba xenony...
RS začíná v liftu na 650, ale nemá navi, nemá parkovací senzory... detailně jsem to (po zdražení u Octavie) nepočítal, ale myslím, že to bude +- podobný. V kombíku musíš u RS 35 přihodit, tam asi bude v ceníkových cenách po dorovnání výbavy M6 Attraction o kousek levnější.
Slevy jsou jiná věc, i když teď už nic extra.Ale výbava attr.- dešťový,světelný senzor vč. dálk. světel, bixenony,led světla, přední i zadní senzory,bluetooth,vyhřívaný sedadla,tempomat,hill holder,startování tlačítkem, a nějaký asistenty.Divil bych se, kdyby octa nebyla dražší nejmíň o 100tis., spíš víc.
Dešťový a světelný senzor (bez dálkových), bixenony a LED, vyhřívané sedačky, tempomat - to má RS v sérii.
Mazda neumí z věcí co chci alarm (RS 6500), rezervu (1600), vyhřívané čelní sklo (4900), nemá v Attraction polokožené sedačky.
Navíc má startování tlačítkem (RS 10t, ale je v tom i bezklíčové odemykání), systém pro prevenci nárazu (9), hlídání mrtvého úhlu varování při opuštění jízdního pruhu (15), HillHold (2), automatické dálky (3,5), rádio na volantu s bluetooth (8,5).
Po doplnění výbavy je RS na 715 s tím, že má něco navíc a s tím že ty asistenty bych klidně oželel. V naftě je cenový rozdíl větší, ale zase tam je srovnatelná dynamika.
To nevím... před fl to byly normální bixenony s denními LED, zřejmě Mazda v rámci fl nahradila xenony LEDkama.
PS: koukám do galerie a na většině fotek to na mě působí jako xenony...
PPS: jakkoli mám rád benzín... tak jako nejlepší volba se mi u šestky nakonec zdá 2.2D Attraction MT za 750
Pro mě určitě 2,0i attr.aut.Můj hlavní nájezd není dálnice, a cca 1l mi za ticho a menší servis. náklady stojí.A bůhví jestli celej litr, mazda pokud vím nemá močovinu, takže nafta žádnej zázrak.
Jezdí na 19" o něco komfortněji než RS na 18", ale ne o tolik aby to hrálo rozhodující roli... přesto, v tom duelu je to nejdůležitější argument pro Mazdu.
Těch plusů bude po FL víc... Navi nahoře, HUD (byť levnější řešení) a možná toho bude víc. RS na 18" je hodně tvrdá, větší kola už si neumím na našich cestách představit vůbec. To je slušnej argument...
Na druhou stranu, už to, že se o Octě uvažuje jako o alternativě pro střední třídu je pro ni pochvala.
Jo, Mazda má i lepší převodovku, má rovnou plochu po sklopení sedaček i bez příplatkové mezipodlahy, nejezdí jich tolik, míň se kradou a snad budou spolehlivější.
Bohužel ne, u Škody by to asi šlo pokud bych ji pak zase složil dohromady, ale Mazda měla tehdy problém vůbec sehnat předváděčku v kombinaci benzín + kombi + manuál + 17" (tj ne Revolution)... dneska už by to asi bylo lepší.
Tak Mazda na 19 palcich rozhodne neni nijak tvrda..odpovida to moji nynejsi M6 GG na 17 palcich s profilem 45. Jinak k hluku od kol..neni na tom o nic hure nez konkurence..uz ve verzi pred FC. Ve FC verzi je nyni zcela prepracovani tlumeni nejen ve dverich, ale take se soustredily na hluk od kol..vice je napsano na off jap strankach
Ten poslesní odstavec je naprosto zmatený, takže není poznat u čeho ten pohon všech kol bude(sedan/kombi, benzín/nafta, výbava asi jenom nejvyšší). Možná by se o AWD mohl autor rozepsat v diskuzi!
Ja tomu rozumiem tak, ze 4x4 je k dispozicii zatial len u kombi, s motorom 2.2D/110kW vo vybave Attraction za 804900.
Na tu kombinaciu som teda fakt zvedavy. Prihovaral by som sa za test! Inak ceny su (vzhladom k bohatej vybave) podla mna celkom primerane. Ani zaklad nie je ziadny "socka-edition", a tak to ma byt. Aspon v strednej triede urcite...
Nějak mi v tý tabulce chybí pár věcí. Jednak z toho nejsou patrný příplatky za automat a už vůbec z toho není jasný, s jakou výbavou a jakým motorem je možný mít 4x4, což mě osobně zajímá úplně nejvíc.
Na prvý pohľad sa zdá, že to s automatom bude obdobne, ako doteraz, t.j. povinne s 2,5 a pre silnejší 2,0 vo výbave Attraction. Ako je to ale so 4x4, to už vôbec nemožno z článku/tabuľky dovodiť 8-s , to je nejasné a žiada si doplnenie.
Šestka je skutočne krásne auto, asi najkrajšie v mainstreame a i po zahrnutí prémie stále ašpiruje na vrcholné pozície. Zvonku sa našťastie moc nemenilo, tam už veľmi nebolo čo zlepšovať, zvnútra ale facelift na prvý pohľad dosť pomohol.
Potom ale príde to ALE, keď sa človek pozrie na 6ku očami reálneho kupujúceho: kupujem výhradne benzín a asi ako väčšina by som bral silnejší ako základný motor a strednú výbavu. Ale to je problém: najvýkonnejší benzín je povinne s automatom, čo principiálne odmietam. Teda sa musím pozrieť na slabší motor - 121 kW dvojliter, ktorý má v strednej (pre tento motor základnej) výbave Attraction takisto ten automat, čo nechcem, teda by som musel siahnuť po vyššej výbave Revolution. Tá mi ale núti prvky, ktoré nechcem a tu nejde o cenu za tie príplatky, ale o funkčné záležitosti, najmä mi vadia 19" kolesá. Jednak opticky relatívne štíhle línie 6ky vôbec takéto veľké kolesá opticky nepotrebujú (na rozdiel od napr. Mondea), hlavne ale budú dosť na úkor komfortu, nehovoriac o fakte, že relatívne slabý atmosférický štvorvalec sa vôbec nehodí k takýmto obrím diskom, ktoré by sa hodili tak k šesťvalcu s turbom a výkonom nad 300k. Takže buď tie zbytočne veľké kolesá, alebo zvoliť základný benzín (ktorého 107 kW mi príde dosť málo na veľké auto strednej triedy).
Skrátka krásne auto, ale ťažká reálna kúpa. 8-s
Souhlas asi se vším.Pokud ti nesedne nějaká výbava+motor, tak blbý. Pro mě je 2,0i automat. atraction naopak ideál, zatím bychařský, ale velký brouk v hlavě.
Díky bohu za pěkný interiér, doufám, že ten hroznej chrom na masce chladiče bude jen s nejvyšší výbavou.
Je to tak... a vypadá to, že facelift to jen zhoršil, dřív třeba byla volba kombi vs. sedan možná bez ohledu na motor a výbavu, to teď už zřejmě taky není.
..taktez moje volba ...jen vaham mezi modrou barvou ala CX-5 a novou bronzovou ..s antracitovymi 19tkami...jeste pockat ty dva roky az budou k mani prvni lehce ojete kusy..kolem pul meg:)a
Tak ja som tiez dva roky pisal, ako kupim, kym som pred rokom kupil... Jednoducho je to potencialny kupujuci, nutne teraz nepotrebuje, auto sa mu paci, tak spekuluje, podla mna uplne legitimne, aj predajca spekujuje... Vodik tu o 10 rokov nebude, este poriadne nedorazil ani hybrid...
Uvidime se mi nechce na nove auto cekat vic, jak pul roku a take se mi za nej nechce platit 900tisic i kdyz toto auto tu hodnotu ma a obhaji si na silnici i vsude jinde.
Ja radeji vzdy kupuji maximalne 2lete auto s najezdem do 15tkm ve verzi FC, tak aby byly eliminovany chybky z kraje vyroby..a cena byla zcela jinde.
GGko jsem poridil o 44 procent levneji nez byla jeho cenikova cena..coz je spise velka nahoda,jak jsem pozdeji zjistil..vuz byl z operativniho leasingu :))
Mě se třeba 19ky taky líbí ale nechtě bych je. Když bych šel pro M6 2.0i 121kW s manuálem, jediná možnost je revolution s 19kama. Rozhodně bych s obchodníkem smlouval aby mi to vyměnil za 18ky, případně 17ky, když by neměl. I 17ky vypadají pěkně a komfort cestování je daleko lepší. Cena pneu je taky znát.
Už tu ostatní odpovedali za mňa, tak len zopakujem, že vizáž nie je všetko a hoci samozrejme by som si dnes nekúpil auto strednej triedy na 16" diskoch, 19" sú opačný extrém, ktoré majú kopec nevýhod: veľká neodpružená hmota, zlý komfort pruženia, vyššia spotreba, vyšší hluk a valivý odpor, viac namáhaný podvozok, vysoká cena...
Ako optimum sa mi pre strednú triedu a motory s výkonom 150-200k javia 17 alebo 18" disky. 19ky by som uvažoval iba u vysoko výkonných motorizáciách á la Audi S4 či BMW 335i, ale pre relatívne slabý atmo štvorvalec sú 19ky asi ako prítlačné krídlo na Fabii HTP. ;-)
No vidíš...já lovit Magdu, tak jsem tam s nejsilnějším benzínem nebo naftou, 19" kola (17" mi připadají malý a osmnáctky nedávají), chci plnou výbavu a perforovanou kůži.
Má už FL aspoň u kombíku elektrický zadní vrata?
Asi tak...
Vloni jsem si vybíral nové auto (služební) a dal jsem si celkem práci s výběrem. A ač byla na začátku 6ka číslo jedna, tak nakonec nedopadla - a to jenom kvůli ceníkové politice mazdy, kdy jsou pevně dané motory, k nim automat/manual a stupně výbav.
Chtěl jsem benzin a automat (zkoušel jsem ho, není špatný ale zatím jsem asi k auomatům nedospěl). A tak mi zbyl na výběr bud ten nejslabší motor nebo silnější dvoulitr, ale zas jenom v nejvyšší výbavě, kterou nevyužiju a některé věci (řada asistentů) by mě vyloženě překážely. Prostě cenová politika na kkt.
V součtu taky není mazda zas takovou výhodnou koupí - při porovnání v tabulkách ano, ale v reálu na ni dostanete pouze minimální slevu (což zase mazdu chápu - proč by ji dávali když se prodává slušně), kdežto řada konkurentů dává slevu v desítkách procent...ale to jen tak na okraj, mě odradila pouze skladba ceníku.
Páníček je zmlsanej a za svůj mrzký peníz by si chtěl ještě vybírat. Americký móresy ohledně nafty, evropský móresy ohledně převodovky a navíc se bojí o chrbticu. >:D;-)
Jo, máš pravdu, tohle Japonci umí dokonale - ztížit ti výběr.
Japonské automobilky jsou zřejmě zvyklé na loajalitu domácích zákazníkům, kteří, pokud si nevyberou z domácích produkce, mají další svobodnou volbu formou harakiri...
Japonci si můžou konfigurovat cokoliv pokud vím. Jenže auta pro export takový luxus mít nemůžou, putujou lodí a když by si zákazník zadal auto do výroby, tak by na něj čekal klidně přes půl roku :-)
mám ešte jeden tip na vylepšenie - dizajn zadných svetiel, ten je nejaký zženštilý alebo ako to popísať, keď sa blíži v spätnom, paráda, keď ma obehne, vždy si poviem, že ten zadok by mal trochu spasatovatieť, ale len tak troška.
Design Mazdy se časem ohraje, nyní už CX-5 zapadá do šedi, nuda. Nedávno jsem viděl sedan Mazdy 3 v šedé barvě a že bych se za tím otáčel, nehrozilo. Mazda 3, 6 i CX-5 jsou pěkná auta, ale pouze v červené barvě, která se ovšem rychle zašpiní. V šedé, bílé a modré ničím nevybočují. Mazda 6 combi není rozhodně nejhezčí auto ve třídě, spíš patří k lepšímu průměru, CX-5 je už okoukaná, Mazda 3 je asi nejlepší, sedan je průměr a 5 je stará - nehodnotím, 2 je pěkná, ale v téhle třídě jsou auta téměř všechna hezká a MX-5 je divná. Řekl bych, že nejhezčím modelem je CX-9, ale nevýhodou u Mazdy je málo barev.
Že nová mx5 je divná - s tím jediným se dá v prvním příspěvku souhlasit. Jinak, kdyby uměl každý japonec dělat designy jako mazda, tak je dnešní mainstream rozložen trochu jinak. ;-)
ale no, za mojou trojkou sedan hnedou sa baby otacaju a mnou to nebude... Novy dizajn mazdy ide pod kozu, lebo aj ked ten wow-efekt pominie, podvedome stale evokuje toho geparda - asi preto je to taky uspech, lebo je v nej skryta taka dravost bez toho, aby to bolo prilis nasilu...
Já myslel sedací, jako, že si ty baby z té trojky sedají na zadek. >:-[]
Ty budeš asi nějaký extrémista, nejdřív seniorky a teď zase pro změnu do 3 let? :-O:*) >:D
Off-topic, viac menej humorne: To som pocul na vlastne usi v blave, ze ked niekto povedal, ze ma audinu A6, zlatokopka sa ho bez ostychu spytala, ze kolko rocnu, naroky sa zdvihaju, nejake bazarove z DE uz na ohurenie nestacia:D
Takže ty jsi ta třetí jo? Tak to jsem na tom ještě relativně dobře, stačí jen vyměnit auto za novější generaci (ideálně teď po faceliftu) a rázem jsem ideální kombinace. Ještě, že jste mi to napsali, jinak bych tam jel zbytečně (250 km tam a 250 km zpátky). ;-)
P.S. Já jsem říkal, ať těm Slovákům nedávají to Euro, že si pak začnou moc vyskakovat..., a už je to tady, baby z Blavy si hrají na hogofogo Homolka, vlastně spíš na homofobo Kramáre. >:-[]
A naco by si jazdil tam dole ? Pridi ku nam - mas to o dost blizsie a baby tu mame tiez paradne ;-) Audiny maju radi, ale tiez sa uz vyznaju, lebo dostali odo mna skolenie >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ale vedia, ze Allroad je gut kazdy ! :-) ( aj ten prvy, lebo aj na nom som niektore "zaskoloval" >:D )
...nebo tam už znají lidový označení Audi >:-[] . Čtyři kroužky pro tep..oušky... Tak si třeba myslely, že to nemá smysl se pouštět do nějakých větších akcí
No tak si vyskakujou, no. My máme zase lepší manažery. Tedy aspoň na Homolce zvládnou "sněžit" celej den a jejich hotovost v jednom kufru neodneseš. >:D
Pred nedavnom som riesil kupu noveho auta. Mazda 6 bola vaznym adeptom na kupu. Nekupil som v podstate z jedineho dovodu. S mojou vyskou 189 cm som nad hlavou na mieste sofera uz nemal skoro ziadne miesto (poloha sedadla bola najnizsia mozna) a naozaj si nechcem trieskat hlavu pri kazdej nerovnosti.
Souhlasím, i když CX-5ku jsem měl už před M6, právě kvůli výšce a váze (197/105) >:D. Při prezentaci M6, jsem se do ní nemohl nasoukat-ach moje nohy :-( !
Ale to je bohužel problém všech nových aut; čím novější tím nižší :no:
Hm, to je co me zajímá . Ted jezdím sedanem , 2.0 a automat , no, na 4x4 by to chtělo 2,5. Možna cx5 bude rozumnější volba ( a levnější )nicméně uvidíme co s cenou bude časem .
Tak pokud mě při pohledu na fotky nešálí zrak, tak mor v podobě el. P brzdy už dorazil i do nejřidičtějšího neprémiového modelu střední třídy :'-(:'-(:'-(8-s8-s8-s Lze jen doufat, že tato "vymoženost" bude jen u vyšších stupňů výbav. Posledním mohykánem s pořádnou ručkou tak zůstává asi už jen BMW řady 3... Opravdu smutné, proč sakra nedaj zákazníkům alespoň VYBRAT!!! 8-s8-s8-s
Ale kdeže, o to samozřejmě zase tolik nejde (i když je fakt, že třeba na sněhu se klasická ručka občas hodí, i když s nevypínatelným ESP už to není tak snadné). Mnohem víc mě ale vadí ztráta klasické ručky z emocionálního hlediska! Řidič je tak okraden o další kus mechanického spojení s autem a to je (zvláště u značky, která si zakládá na zaměření pro řidiče) prostě úplně špatně!!! A proč do auta sakra cpát další zbytečné elektromotory, vždyť je to úplná blbost! A navíc ten elektrický krám zná jen polohy vypnuto/zapnuto, kdežto u mechanické verze můžeš přesně dávkovat míru účinku i prudkost jeho nástupu... Když to takhle půjde dál, za chvíli nám začnou cpát řízení po drátě a pak nám seberou volant. Kde se to zastaví?!! POVINNOU montáží el. P brzdy mi Mazda svoji jinak výtečnou šestku důkladně znechutila, toto je zrada na milovnících plnohodnotného požitku z ovládání auta. U Passatu to tak nějak ještě chápu, u Mondea zdvihám obočí, ale u Mazdy bych to fakt nečekal :-!8-s8-s Všechno, co chci, je možnost volby. Já nikomu el. P brzdu neupírám, ale totéž očekávám u mechanické klasiky! Jde prostě o demokratickou možnost volby!!! Už teď se klepu hrůzou, jestli stejnou chybu neudělá Alfa u připravované Giulie, to by byla katastrofa. Stejnou hrůzu jsem zažíval i před představením Octavie III, ale tam to naštěstí dobře dopadlo! :-):-):-):yes::yes::yes::yes::yes:
U předokolky, řekněme, je fakt, že v zimě si může člověk trochu pomoct mechanickou ručkou, ale u zadokolky nedává pláč nad ztrátou mechanické ručky smysl. K čemu, kromě parkování tam je? Zmínils 3er, třeba pro mě byla mechanická ručka, kvůli které neumí 3er s automatem fci autohold, jedním z důvodů zvažování, jestli přece jen nejít do 5er. Ručku jsem za jízdy u zadokolky (daily driveru ne víkendovky) nepoužil nikdy, autohold při jízdě po městě nebo v kolonách zapnu pokaždé.
Vypadá to, jakoby bys vůbec nečetl můj poslední příspěvek. Ať si el. P brzdu klidně nabízejí, ale ať to není POVINNÁ volba. Zákazník má mít PRÁVO VÝBÉRU, a ne DIKTATURU el. P brzdy! Takový Opel nebo Renault to chápe, Mazda bohužel ne. A to má verzi s klasickou ručkou už vyvinutou... :'-(8-s8-s:no::no::no:
P.S. I s klasickou ručkou se auto může bez problémů rozjížděť bez couvnutí vzad (funkce brzd, které auto okamžik "podrží" i po uvolnění brzdového pedálu).
Mazda samozřejmě má asistent rozjezdu do kopce. Ale není to totéž jako zmiňovaný autohold u automatu. Já taky dávám přednost klasické ručce, ale naivní předpokládat, že mazda se svou skoro nulovou individualizací bude vyrábět verze s dvěma park. brzdami.
Pro mě třeba - jednoduchost, s el. hrozí víc servisních problémů, daleko pravdpodobněji se ti někde kousne a neodjedeš. Druhý (a nijak zásadní) důvod- občasné blbnutí na sněhu.;-)
Chápu, že poruchovost moc nezajímá někoho, kdo kupuje nový auto na tři roky.
Jsme pod článkem o fl mazdy 6, takže ano, předpokládal jsem, že tu mluvíme o nových autech, takže hledisko závady mě vůbec nenapadlo. Ale může být.
Co se týká blbnutí na sněhu, jo, to je asi jediné reálné využití ručky, u předokolky, zadokolka ji nepotřebuje. Z toho plyne - KUPUJTE ZADOKOLKY! :-);-)
Bohužel jsi pořád nic nepochopil. Už jsem to tady v jednom příspěvku vysvětloval - pro řadu řidičů je fakt, že mají ve svém autě klasickou ručku nejen racionální plus, ale i vysoce uspokojující záležitost z emocionálního hlediska. Pokud nejsi schopen něco takového pochopit, je mi tě líto :-)
Mně se s ní lépe zvládají složitější parkovací manévry, třeba couvání s vlekem do vrat do kopce, kdy je pro mě klasická ruční brzda snáz ovladatelná... na chvíli podržet, pak pustit kousek z kopečka a znova do kopce... levá noha na spojce, pravá na plynu, rukou přibržďovat... ale třeba bych se to naučil i s tou elektrickou časem.
Jeden dôvod je tiež ten, že pri klasickej ručke si vymeníš zadné kotúče a platne v pohode sám doma so šrobovákom, pri elektrike to nehrozí a treba k tomu originál diagnostiku.
Při rozjíždění v kopci tě podrží každý automat, autohold tady znamená, že po zastavení auta samo "stojí na brzdě", tj. nemusíš mít sešlápnutou brzdu např. po dobu červené na křižovatce nebo při poskakování v koloně apod., velmi šikovné.
Ruční (parkovací) brzda není prvek související s ovladatelností vozu, pokud si neříkáš Ken 'Arese' Block. Těžko ho stavět na roveň např. volby mezi manuálem a automatem, takže mluvit o DIKTATUŘE je v tomto smyslu... úsměvné. :-);-)
musite si vsichni uvedomit ze ta ele park brzda je tam jen proto, ze nejvic se vozu pro v US specifikacich..coz je jeji primarni trh..s tim mi nic v Evrope nenadelame. Taky me to mrzi, ale ten strdovy tunel je nyni mnohem cistci a elegatnejsi...z meho pohledu. Uvidime zda-li ta posunuta operka vzad bude i prakticka....
To že je AWD jenom pro kombi asi znamená že se připravuje MPS verze, která bude sedan + AWD + silný motor.
Možné ještě je že kvůli importu z japonska se bojí, že by se sedan s AWD moc neprodával, ale spíše si myslím, že si nechávájí prostor pro MPS verzi! Otázka je kdy MPS příjde?
Pri neposkytovani zliav sa ta predfaceliftova vobec neoplati, kedze zmeny nie su zasadne, ale podstatne:
- lepsie odhlucnenie
- novy interier s MZD Connect
- vraj nove plechy
- 4x4, ale iba vo dvoch vybavach
myslim, ze caradvice.com. V kazdom pripade Australcania su manici na mazdy a aj cx3 testovali ako prvi, no a potom tu je americky caranddriver...
Modelovy rok 2016, cize nas 2015, ma mat novy sheet metal
MZD Connect je jasne z fotiek
A vylepsenie odhlucnenia tiez niekde bolo spomenute.
Vraj ma mat mazda nove stroje na plech, cize zeby raz a navzdy skoncili vtipy o korozii japoncov/mazdy? Na medzinarodnej stranke mazdy maju taku zaujimavu brozurku, ako s im dari a co planuju:
[odkaz]
Vdaka, medzicasom som to tiez nasiel, tak az koncom 2016
Da sa povedat, ze mazda robi upravy kazdy rok bez ohladu na facelift, napr. automaticku prevodovku zmenili u cx5 este pred faceliftom z americkeho stylu na audinacky - vsetky stupne v priamke bez akehokolvek oznamovania..
Inak je tam uvedena aj ta 3 MPS ze bude mat novy 2.5-litrovy stvorvalec s turbom a ze bude v rovnakom roku ako nova cx9.
Co vsak zostava dlhodobo = chcu predavat za spravne ceny a minimalizovat fleetovy podiel = vyhybat sa zlavam pri miernom raste...
Citujem z Annual Report 2014, volne na stiahnutie:
- Continue right-price sales and realize volume growth while minimizing fleet sales.
Inymi slovami radsej predat sukromnej osobe bez zlavy ako firme na ukor marze, presny opak filozofie passata, aj na caradvice som cital, ze radsej sa nechaju predbehnut hyundaiom ako najvacsi dovozca /toyota vyraba/la/ v Australii/, ako sa hrnut do fleetovych predajov s nizkou marzou...
Růst v Evropě a střední třídě podle mě bez firemních prodejů nelze. Pak samozřejmě lze diskutovat o tom, co je to ten fleet... jestli je to prostě jakýkoli firemní zákazník, nebo velkoodběratel, nebo někdo kdo chce dostat slevu 15%.
Mazda nikdy nebude masovka a typický služebák. To však neznamená, že si ji lidi nekoupí. Ne každý má možnost služebního vozu - doktoři, právníci, podnikatelé apod. Ti Mazdu kupují dost...myslím tu novou generaci.
To je ale slabá konkurence.Acco- jak je mi to líto, v Evropě je mrtvé,nevím proč.Co dál? I40? Laguna?C5?
Netvrdím, že je šestka špička třídy, ale zaslouží si lepší prodeje.
Zaslouží nezaslouží, pokud chce záměrně ignorovat fleety, tak nezaslouží ;-)
Passat, Mondeo, Insignia - širší a flexibilnější nabídka od zavedených značek, u Mondea dočasně sražená k zemi nešťastnou generační výměnou, ale přesto mimo možnosti Mazdy. I Superb už si své místo na slunci obhájí, 508 je celkem povedené auto a logická volba francouzského trhu.
i40, Avensis, C5, Laguna - to jsou celkem cenné skalpy. Možná by při dobré konstelaci mohla Mazda říznout 508, ale to je tak maximum, spíš si bude muset dávat pozor na nové generace Laguny, Avensisu... možná i té i40.
Ctrl+c ctrl+v
Another initiative is to minimize bulk fleet sales in North America so
that the values of customers’ cars remain high. As fleet vehicles are
sold on the used-car market after being owned for a comparatively
short period of time, there are the aspects of the ease in which they
affect used-car market demand and cause price collapses. Minimizing
fleet sales will enable us to maintain the balance of used-car supply
and demand and keep the residual prices of cars high.
Through these initiatives, we will deepen the attachment our customers
have for Mazda vehicles and the Mazda brand by enabling their favorite
Mazda cars to retain their high value. By having customers make repeat
purchases of Mazda cars, we will aim to improve growth in unit numbers
over the medium to long term and also improve profitability.
Moj komentar:
Zaujimave, zamerne ignoruju fleetove predaje a zabiju dve muchy jednou ranou:
- U flotilovych predajov su bezne zlavy 15 percent a pod., ktore mazda poskytnut nechce. Vedia vyrobit do 1.5 miliona aut a tie predat sukromnym osobam s minimalnymi zlavami...
Hore uvedene:
- flotilove auta ruinuju zostatkovu hodnotu novych aut, kedze by bolo na trhu vela mladych aut za nizke ceny.
- chcu, aby zakaznici boli verni mazde a kupovali znova mazdu
Takze ked clovek nema kopu nepredanych skladoviek a nema ambiciu byt svetova predajna jednotka, moze uspesne fleetove predaje ignorovat a este z toho profitovat...
Tomu, že kašlou na fleety moc nevěřím.Ví, že v nich nemají moc šancí, tak mají hrdý prohlášení.
Passat a spol.- postavit by se jim mohla, ale samozřejmě ne s takovouto zoufalou konfigurovatelností.Tedy - postavit jako auto, asi ne v prodejích.
Mě se tenhle fl líbí, a doufám, že za rok za dva budu moct váhat mezi ním a novým supem, kterej mě (zatím na renderech) přímo nadchl.
a za vyse pol roka ( mozno aj skor ) by sa ti mohol vyber este trosku rozsirit ;-) :
[odkaz]
[odkaz]
nemozem najst este 1 odkaz na este lepsie spyfoto... :-!
suskandy najskor hovorili o premiere v Zeneve, ale vraj to posunu az na Frankfurt !!! 8-s
tak neviem, co si mam o tom mysliet, kedze uz sa pyyyyyta...... ;-)
este tu:
[odkaz]
Tu bych dal jen jako ojetinu, nechtěl bych zoufalé holátko. A na obrázcích co jsem viděl , vypadá pořád stejně- což je hezký, ale nekoná se nadšení.
Čemuž navíc moc nerozumím, protže nedávno psali, že se zdrží z důvodu nespokojenosti s designem, a pak bude téměř stejná? (Asi jako pašík 7 a 8)
ved vsetko sa to posunulo koli ich nejastnostiam v dizajne: Q7 bola vraj moc odvazna, tak ju museli "zcivilnit" ( a vieme ako to zatial na fotkach vyzera...) a A4 vraj vyzerala moc obycajne, tak ze ju idu trosku "zdinamictit" - proste priostrit. No a kedze sa nejednalo len o narazniky a prahy, ale aj ine karosarske diely, tak sa to poposuvalo...az sa mozno niektori, ktori cakali, rozhodli ist "vedla" :-!
Takze na spy fotkach vidis taku kamuflaz, ze z nej tvar plechov moc nevypozorujes. Ale zakladny tvar nieje dovod menit. - skor len viac priostrenych linii, no a interier... - tam vraj bude inspiracia z A8 ! - tak to som zvedavy ! :yes:
No...Q7 měla příliš agresivní look a A4 zase unylej. Toto jsou správný slova ;-) . Jinak vyjma jiný světelný techniky nebude u A4 žádný drama, dá se očekávat vymazlenej interiér.
To, že kašlou na fleety znamená jediný...roste prémie a vytlačuje zbytek produkce. Nejprodávanější střední třída dnes jezdí na dvoulitrový naftě, má vrtuli, hvězdu nebo čtyři kruhy. XE se primárně míní orientovat stejně a jestli správně dedukuju, tak případná redukce ceny je právě na fleety nastavená.
Je to sice zajímavý rozhodnutí orientovat se na prodeje do privátu, ale nevím jestli úplně správný.
On je hlavně naprostý rozdíl mezi způsobem nákupu aut v USA a v Evropě, to prohlášení se týká amerického trhu. V Evropě, kde se auta nekupují z dealerského parkoviště, ale konfigurují, by se při svém způsobu minimální konfigurovatelnosti měla mazda právě na fleety zaměřit, tam je mnohem větší šance prodat hotová auta než v privátním sektoru. Viz. tato diskuse, několik vláken o tom, jak by někdo šestku koupil, ale protože chtěl "tohle s tímhle ale bez toho", což u mazdy nešlo, tak si nakonec koupil něco jiného. ;-)
Súhlas, je to odlišná filozofia predaja áut a presne ako píšeš, u nás tie fixne dané výbavy by vyhovovali viac firmám, ktoré si tak nevyberajú, ako súkromným zákazníkom, ktorí špekulujú a chcú individuálnu výbavu.
Těším se na test a srovnání s konkurencí. Konečně to má Mazda Connect. Interiér vypadá fakt povedeně. Ten předek je na mě trochu moc chromu ale nic strašnýho. Špička třídy...
popravde povedané vďaka novému interiéru už fakt nemám nejakú vážnu vec ktorú by som M6 vyčítal...verzie pred FL ma oslovila ako po stránke dizajnu tak aj jazdných vlastností ale čo mi trochu vadilo bolo to zapracovanie displeja v interiéri...jazdil som už verziu po FL a ten interiér je omnoho lepší...takže za toto pre M6 :yes:
taktiež mi v tomto výbere padol pohľad na Merc C..vôbec nevytýkam spracovanie ani materilály pretože to je proste perfektné, čo mi ale na tom aute vážne vadí je tá obrazovka ktorá tam vyzerá ako nejaký nalepený tablet a to sa mne vážne nepáči...osobne si myslím že keby ju zapracovali dovnútra vyzeralo by to krajšie.. :-)