Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaná Škoda Yeti má dvě tváře

Na konci roku k zákazníkům zamíří Škoda Yeti s vylepšeným vzhledem. Jednou z mnoha novinek bude městský a terénní design.
Zpět na článek
13. 8. 2013 18:48
13. 8. 2013 18:53
13. 8. 2013 18:54
13. 8. 2013 19:01
13. 8. 2013 19:07
13. 8. 2013 19:21
13. 8. 2013 19:27
13. 8. 2013 20:22
13. 8. 2013 22:51
14. 8. 2013 09:22
14. 8. 2013 10:55
14. 8. 2013 11:34
14. 8. 2013 14:05
14. 8. 2013 19:21
14. 8. 2013 20:31
14. 8. 2013 09:21
14. 8. 2013 18:34
14. 8. 2013 19:24
13. 8. 2013 19:04
13. 8. 2013 19:11
13. 8. 2013 19:12
13. 8. 2013 19:15
13. 8. 2013 19:17
13. 8. 2013 19:20
13. 8. 2013 19:23
13. 8. 2013 19:24
13. 8. 2013 19:29
13. 8. 2013 19:32
13. 8. 2013 19:35
13. 8. 2013 22:47
14. 8. 2013 07:20
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2013 07:32
13. 8. 2013 20:09
13. 8. 2013 20:33
13. 8. 2013 22:26
14. 8. 2013 11:41
13. 8. 2013 20:42
13. 8. 2013 22:27
13. 8. 2013 21:15
13. 8. 2013 22:27
13. 8. 2013 21:27
13. 8. 2013 22:28
13. 8. 2013 22:02
13. 8. 2013 22:28
13. 8. 2013 22:52
13. 8. 2013 22:55
14. 8. 2013 11:43
13. 8. 2013 22:12
13. 8. 2013 22:29
14. 8. 2013 07:13
14. 8. 2013 08:33
13. 8. 2013 22:54
14. 8. 2013 11:44
14. 8. 2013 09:28
14. 8. 2013 10:45
14. 8. 2013 11:47
14. 8. 2013 13:05
14. 8. 2013 19:39
14. 8. 2013 23:47
14. 8. 2013 19:47
14. 8. 2013 21:31
15. 8. 2013 11:49
14. 8. 2013 11:43
14. 8. 2013 12:02
13. 8. 2013 19:48
13. 8. 2013 19:49
13. 8. 2013 20:08
13. 8. 2013 20:15
13. 8. 2013 20:28
13. 8. 2013 21:37
14. 8. 2013 09:07
14. 8. 2013 08:40
14. 8. 2013 08:37
13. 8. 2013 20:36
13. 8. 2013 20:39
13. 8. 2013 20:54
13. 8. 2013 21:47
13. 8. 2013 20:59
13. 8. 2013 20:59
13. 8. 2013 21:42
13. 8. 2013 21:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 8. 2013 23:54
14. 8. 2013 00:27
14. 8. 2013 00:33
14. 8. 2013 00:41
14. 8. 2013 07:34
14. 8. 2013 08:03
14. 8. 2013 08:25
14. 8. 2013 08:43
14. 8. 2013 08:58
14. 8. 2013 10:09
14. 8. 2013 07:52
14. 8. 2013 09:00
14. 8. 2013 09:20
14. 8. 2013 10:20
14. 8. 2013 13:52
14. 8. 2013 18:11
15. 8. 2013 10:42
15. 8. 2013 12:42
15. 8. 2013 21:48
13. 8. 2013 18:43
Tak tohle auto mi k sdrci
nikdy nepřirostlo,třeba Forester sice taky není žádný krasavec,ale je to aspoň auto k něčemu.K čemu je nevzhledná krabice,která je v térénu úplně k ničemu?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - gld
13. 8. 2013 19:02
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
Yeti nie je do terénu..nesúď rybu podľa jej schopnosti liezť na strom.
Avatar - Ja Prvni 123
13. 8. 2013 20:12
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
ale oni to deklarují jako SUV.. i v textu se píše o výletech do přírody"... takže by to trochu "lézt na strom" umět mělo...
Avatar - petrumr
13. 8. 2013 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
13. 8. 2013 20:17
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
Môžeš s tým prejsť poľnú cestu o trochu rýchlejšie ako s osobným autom. Tam niekde končia "výlety do prírody" a tiež celý potenciál áut kategórie SUV.
14. 8. 2013 08:18
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
To zase přeháníš. Nebo máme každý jinou představu o polní cestě. Když alespoň trochu víš, co děláš, (a máš vhodné obutí) dojede relativně daleko.
14. 8. 2013 09:43
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
Na práci v terénu to asi není, ale na ježdění v zimě na hory je to optimální, i když nijak zvlášť pohodlné. Prostě na naše hory stačí, pokud je protaženo a není žádný extrém (vítr, návěje, led).
Ježdění po polní cestě si stejně radši nechám na kolo ;-)
14. 8. 2013 10:21
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
Na práci v terénu není žádné SUV. :-) A protaženo být nemusí. Zvládne i zledovatělou a zasněženou polní cestu. I když vydávat se mimo civilizaci do tužších podmínek s podobným autem samozřejmě nelze doporučit. Ještě jsem neviděl kompaktní SUV s navijákem.
Avatar - gld
14. 8. 2013 13:57
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
Ale predstav si tú prču dať na Yetiho pevnostné nárazníky ARB, dopredu naviják so zemnou kotvou, kompletný 5" lift kit, obuť to na dotz dakary s MT pneumatikami a na oba diferenciály dať manuálne uzávierky. >:D
Avatar - PTS
13. 8. 2013 20:18
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
Však to SUV je: [odkaz] stačí, když si trochu uvědomíš, co ta zkratka znamená ;-) Na výlet do přírody můžeš i ve sto dvacítce a přitom to žádný es-ú-vé není :-!
Avatar - white label
13. 8. 2013 23:27
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
No právě, je to jen (kompaktní) SUV, nikoli offroad.
14. 8. 2013 08:12
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
On snad trochu "lézt na stromy" neumí? Nevím, jestli má Yeti offroad program, ten umí Haldexu pomoci. Haldex používá i Freelander a úplné nemehlo to není.
14. 8. 2013 09:15
Re: Tak tohle auto mi k sdrci
Ano, Yeti režim Offroad má.

Jinak, kdo to auto v terénu nezkusil, plácá tu akorát blbosti, viz ti trumbelíni výše. :-!
13. 8. 2013 18:48
Krok vpřed
V časopisech nás strašili různými počítačovými verzemi faceliftovaného Yetiho,

[odkaz]
[odkaz]

finální verze od Škodovky nakonec vypadá suprově - změny na přídi se mi moc líbí, hlavně nový tvar světlometů a prolisy nad mlhovkama. Zadek se nakonec moc nezměnil, všiml sem si hlavně změněné optiky světel a prolisů na víku kufru, které zde nevypadají tak rušivě jako v případě Octavie.

Zkrátka bude mi potěšením tento vůz potkávat na silnicích, snad společně s faceliftem přikráčí i dobrá cenová politika (po vzoru modernizace Fabie a minulé Octavie).

Škodovka :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Glaukos
13. 8. 2013 19:01
Re: Krok vpřed
mě je líto kulatých mlhovek
13. 8. 2013 20:50
Re: Krok vpřed
Myslím, že absence kulatých mlhovek mrzí většinu z nás ;-) Podle mě nový designérský styl značky Kabaň dokázal citlivě aplikovat i na Yetiho.
14. 8. 2013 09:18
Re: Krok vpřed
Kdyby to bylo jen na Kabaňovi, kulaté mlhovky by tam zůstaly. Bohužel, nadřízení rozhodli jinak. ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
13. 8. 2013 22:13
Re: Krok vpřed
Prakticky vzato, to nad mlhovkama je přesný opak prolisu. :-)
Avatar - PTS
13. 8. 2013 18:53
Design
Co se vzhledu týče, toto je teď nejpropracovanější škodovka... Není tu ten odpornej, podlouhlej "úsměv" v nárazníku a hned to auto vypadá líp :yes: Konečně Škoda s výrazem a né jen něco neutrálně mizícího v každodenní šedi :-! PS. Když nepočítám O3RS
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
13. 8. 2013 18:54
new Yeti
Nijak zvlášť mě to nezaujalo a původní Yeti je nepřekonán, ale to jsem vlastně čekal. Naroubování nového směru, který je tak moc odlišný od toho minulého, asi lépe udělat nešlo...Na druhou stranu, ošklivý také nebude.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - gld
13. 8. 2013 19:01
Re: new Yeti
Yetík facelift reálne nepotreboval. Z dizajnového hľadiska to bola najpodarenejšia škodovka a prišróbovanie uniformnej značkovej masky mu príliš neprospeje. Toto isté robil pred nedávnom VW- lepil rovnaké masky a svetlá na všeto od touarega po caddy.
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:07
Re: new Yeti
Změnu potřeboval... prodeje to začaly ukazovat :-! Jen to snad soudruzi z Boleslavi nepokazí cenou...
13. 8. 2013 19:21
Re: new Yeti
To si piš ze pokazi ;-)
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:27
Re: new Yeti
U Škody, jak jsem na to tak koukal, se vyplatí vůči konkurenci leda nejvyšší verze >:D , jenže proč nejvyšší verzi, když můžeš o třídu výš... :-! Ale holt se to prodává, brzo budou muset s cenou dolů... asi chtějí na prvních kusech co nejvíc trhnout >:-[]
Avatar - gld
13. 8. 2013 20:22
Re: new Yeti
Dizajn bol najmenší problém, škodovka by mala prehodnotiť svoju cenovú politiku. Yeti s lepším motorom a v rozumnej výbave stál toľko čo základný superb. A ten je v susedsko-malomeštiackej automobilovej hierarchii citeľne vyššie.
13. 8. 2013 22:51
Re: new Yeti
Asi nevies co znamena skratka SUV - sposob, ako si vypytat viac penazi za obycajny hatchback
14. 8. 2013 09:22
Re: new Yeti
To si pleteš spíš s Crossoverem. ;-)
14. 8. 2013 10:55
Re: new Yeti
Ano ale i taky Yeti ma pokial viem komplet podvozok z Golfu/Octavie, len ma vyssie pruziny a dlhsie tlmice. To aby sa sedelo o 5cm vyssie.
14. 8. 2013 11:34
Re: new Yeti
Jízdní vlastnosti Yetiho jsou oproti Golfu/Octavii v terénu naprosto někde jinde. Chce to zkusit, pak psát. ;-)
Avatar - gld
14. 8. 2013 14:05
Re: new Yeti
A kde konkrétne sú jelito, skús nám prezradiť? Yeti je vyšší hatchback postavený z koncernových komponentov. Minule som mal na víkend požičanú dvojkolku s 1.2 TSi...slušné auto, ale do terénu? Naozaj?
14. 8. 2013 19:21
Re: new Yeti
Ubožáku, chovej se slušně. 8-s :no:

Jestli máš dojem, že octavia/golf zvládne v terénu více jak Yeti, nemáme se o čem dále bavit. Ale jak koukám, to se nemáme ani tak. :-!
Avatar - gld
14. 8. 2013 20:31
Re: new Yeti
Nezvládne viac, zvládne to isté. Každé auto je terénne, keď ti na ňom nezáleží. Vo výsledku nejde o to, že yetík ma 5 cm vyšší podvozok.

Ako dôkazový materiál prikladám video passatu na motokrosovej dráhe. Off road až to brní.

[odkaz]
14. 8. 2013 09:21
Re: new Yeti
Z mého pohledu je cenově Yeti naprosto v pořádku. Zkus si nakonfigurovat obdobné SUV ve čtyřkolce. V podstatě nic levnějšího na trhu ani není. (Duster nepočítám)
14. 8. 2013 18:34
Re: new Yeti
A co takhle něco od Suzuki??Pravda "stará"SX je oprati Yeti malá, ale Vitara?Má páteřový rám,normální benzín(ne nějakou oturbenou věc),je spolehlivá a slušně vybavená..A v září přijde nová SX4-to bude asi nejblíže podobné Yeti..
14. 8. 2013 19:24
Re: new Yeti
Vitara stojí v pětidvířku a v základu 600 tis. To se ti zdá jako cenový konkurent??? 8-s

Yeti o celých 200 tis méně.
Avatar - Olík13
13. 8. 2013 19:04
Uniformita
Neříkám, že jsem úplně zklamán modernizací auta, ale jeho výraz s kulatými světly mě bude hodně chybět - myslím, že to byla jeho osobitost a elegance, kterou nyní střídá dle mě uniformita :-(
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2013 19:07
Smrt šikmým prolisům!
Špetí to všechny modely, které to mají!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:09
Re: Smrt šikmým prolisům!
Elegantní nejsou, ale každá automobilka potřebuje něco, co ji prozradí (něco jiného, než logo) :-! A tento účel prolisy zaujaly dobře... teď by to jen v další generaci chtělo u škodovek něco takového originálního i vepředu.... Křídlovitá maska je málo >:-[]
Avatar - kaa
13. 8. 2013 20:46
Re: Smrt šikmým prolisům!
Ne že nejsou elegantní, ale řekl bych, že se těmy prolisy zadní víka přímo degradují a auto ze zadu vypadá díky prolisům hodně levně. :no: :no: :no:
Avatar - Skipper
13. 8. 2013 19:11
Dobrá práce
Tak musím říct, že jsem to čekal mnohem horší. Naroubování hran na oblé auto je zde provedeno hodné citlivě a výsledek je překvapivě hezký. Naopak u Superbu se mi mnohem víc líbí před FL verze.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 19:12
som trosku sklamany
typicky kukuc yetiho s gulatymi svetlami vedla hlavnych svetiel je prec.... moje zle tusenie sa naplnilo... skoda :-( , teraz to vyzera ovela tuctovejsie a nudnejsie... originalita je fuc... napriek tomu sa mi yeti stale ako skodovka celkom paci... ale uz to nie je ono ;-\
Rozbalit vlákno
5
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:15
Re: som trosku sklamany
Bejt tam ty světla, tak je to dokonalost! :-! Byl by to světák jak vyšitej :yes:
13. 8. 2013 20:00
Re: som trosku sklamany
Presne tak. Ta kombinacia svetiel a ich "prekrytie" bolo u Yetiho nieco unikatne, jedinecny poznavaci prvok. A co z toho spravili?

Ja len dufam ze vo finalnej verzii to bude vyzerat aspon trochu inak. Vsak teraz su tie spodne svetla uplne "utopene", vobec nepasuju doh otvorov v blatniku. Vyzera to jak nepodareny tuzing, ked si niekto kupi ledky u cinana na trznici, a prilepi si to do narazniku ako "denne svietenie".

Pred mesiacom kamarat spominal ze chce kupit Yetiho. A ja som mu radil pockat na novu verziu! No pojdem mu asi zavolat, aby na nic necakal, a isiel kupit ihned...
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 20:06
Re: som trosku sklamany
to je tak ked sa vsetky auta roznych tried tej istej znacky snazia navzajom na seba podobat vo vsetkom aj v tom co nemusia .... tusim ale skoda za to nemoze... toto je uz koncernova uchylka ....
Avatar - guze
14. 8. 2013 11:48
Re: som trosku sklamany
Ježiš koncernová úchylka? Vzpamatuj se vyndej si hlavu z...... písku a podívej se zepředu na hyundaie, vždyť jsou skoro stejný, viz. faceliftovaná Elantra, prober se....
13. 8. 2013 22:38
Re: som trosku sklamany
Tak já myslím, že udělal dobře. Stačí si prohlédnout novou verzi nahoře a starou úplně dole. Pokud je máš vedle sebe tak teprve vidíš ten rozdíl, stará verze je jak ubožáček... [odkaz]

To samé to bylo s Oktávkou II před a po faceliftu. To bylo keců okolo nového vzhledu, ale když to dáš vedle sebe tak vidíš ten posun k lepšímu. Ještě na něj budem vzpomínat.
13. 8. 2013 19:12
Škoda Yeti
Mě se osobně nejvíce líbí terení Yeti! Ale pokud jde o dvě verze terén ft. město?! Tak to už jsem někde vyděl! Že by u Volkswagenu Tiguan? ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
13. 8. 2013 19:12
Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
Kabaň Yetymu zobral jeho unikátnu masku , ktorá to auto robila zaujímavým , teraz je to len tuctová krabica ..... :no: Mali sa viac venovať interiéru kt. mi vadil od začiatku , konkrétne jeho hrubý stredový tunel ... Nevidím v tom žiadne pozitívum keď je tunel široký , vyzerá to čudne , zastaralo a obmedzuje to pravú nohu ...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 19:25
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
zabili yetiho ;-\

z originalneho auticka spravili nudnu krabicu... tie svetla tam dali tusim rovno z passata... nuda nuda nuda... skoda skoda skoda.... co uz , ocakaval som ze faceliftom to dokaslu
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:43
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
Nechci ti kazit iluze, ale budu >:-[]

Světla z Passatu b7 - [odkaz]

Světla našeho nového Yetiho - [odkaz]

Podobné možná jsou, ale leda tvarem, optika je úplně jiná... Mimochodem co v dnešní době není už něčemu podobné... :-!
Avatar - Aladeen
13. 8. 2013 20:58
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
"Našeho" ?! >:D >:D >:D
13. 8. 2013 22:40
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
A opětovné kecy jestli je Škoda česká nebo německá...
13. 8. 2013 19:28
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
Pokud se nepletu tak Kabaň bojoval za zachování kulatých mlhovek, ale vedení to nedovolilo s tím, že všechny auta maj mít stejný ksicht. 5íkal to i někde v nějakém rozhovoru.
13. 8. 2013 20:04
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
No ja neviem ci trend "rovnakych ksichtov" je ten spravny. Aby to nedopadlo ako u Audi, ze clovek v spatnom zrkadle nerozozna 4 od 6, 5 od 7, atd.

Ale to su aspon vsetko limuziny. Lenze celna maska, ktora dobre vyzera na sedane strednej triedy moze posobit trosku trapne na SUV-cku (a naopak).

Zabili Yetiho, parchanti! :no:
Avatar - Aladeen
13. 8. 2013 21:00
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
hmm, tak to som nevedel .... Zapálil by som tu ich centrálu VW >:D
13. 8. 2013 19:59
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
Kabaň nic nesebral, sám chtěl kulaté mlhovky zachovat. Tak neplácej blbosti.
13. 8. 2013 20:47
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
BTW Kabaň chtěl kulatá světla zachovat...
14. 8. 2013 08:49
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
To auto bola hnusná krabica a nič na tom nezmení ani facelift. Je to stále hnusná krabica pre obchoďáka kofoly. Strašné. 8-s
14. 8. 2013 09:52
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
U nás jezděj obchoďáci kofoly v Yarisech.
14. 8. 2013 20:19
Re: Yety Facelift = Tuctová Krabica VW
Kofola kupuje odhadem tak polovinu tuzemského prodeje Toyot :-)
13. 8. 2013 19:15
Světla ala passat
Nepřipadají vám přední světla tak trochu (dost) podobné aktuálnímu passatu? 8-s

Jinak i na pašíkovi se mi velmi líbí...
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2013 19:17
YETI 2014
Kulatá světla asi opláčeme všichni, no ten pláč však nebude pláčem zoufalce, neboť to co přichází, nám všem dá rychle zapomenout. A přesně tak se to má dělat, přesně tak to dělají ti nejlepší: Ještě stále na třídním estetickém vrcholu, přesto nás vedou dále. Žádné duchny místo blatníků, žádné vlnolamy a podobná garážová zvěrstva, čistá, přehledná, stylová kastle, kastle jako břit.

Smekám v dokonalé pokoře. Dvojjinakost Yetiho je trefa do černého :yes:

Můžeš si nošovickým kapesníkem voči vysoušet, můžeš si na uších žilinské uzly vázat, s tím, že Yeti je eso garáže nehneš. Já vím, že to víš...

No, dnes zřetelně a hrdě - BRAVO ŠKODA, BRAVO YETI :yes: :-!
Rozbalit vlákno
44
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:20
Re: YETI 2014
Sice dosti nadneseně, ale recht máš :yes:
13. 8. 2013 19:23
Re: YETI 2014
:yes: Nadšení je na místě, taková trefa tu již dlouho nebyla.
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:24
Re: YETI 2014
Mimochodem, reaguješ ty i někde jinde, než pod články o nových škodovkách? >:-[]
13. 8. 2013 19:29
Re: YETI 2014
Pokud tam píšu, tak ano :-)
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:32
Re: YETI 2014
Já myslel, zda celkově píšeš i jinde, než u koncernu >:D
13. 8. 2013 19:35
Re: YETI 2014
Když je o čem psát, pak ano :-)
Avatar - Ondore
13. 8. 2013 22:47
Re: YETI 2014
Zle si položil otázku, správne malo byť: "zda celkově píše i o jiném, než o koncernu" ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2013 07:20
Re: YETI 2014
Pod clankami o Mazde, tazko znasa prehry.
Avatar - PTS
14. 8. 2013 07:32
Re: YETI 2014
Copak, došli mu argumenty, proč je Golf lepší? >:-[]
13. 8. 2013 20:09
Re: YETI 2014
Akosi mi do tej "cistej, prehladnej, stylovej kastle" nepasuju tie "polamane" zadne dvere. Ostre hrany tam vypadaju ako past na oko...
[odkaz]
Avatar - rohYpnol
13. 8. 2013 20:33
Re: YETI 2014
ono tam toho nepasuje víc >:-[] 8-s
13. 8. 2013 22:26
Re: YETI 2014
Teddy, všechno na Yetim dokonale pasuje, je to velikostní i jakostní třídní designová elita.
Avatar - JDM
14. 8. 2013 11:41
Re: YETI 2014
no to je ta stylová kastle ..kastle jak obřit ..ale bacha ať se o tu hranu neřízneš >:-[]
13. 8. 2013 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 8. 2013 22:27
Re: YETI 2014
Normálně zde tu svojí tradiční diskusní dokonalou blamáž vydejchej. A trochu se uvolni, mudrlante :-)
13. 8. 2013 21:15
Re: YETI 2014
Souhlas, tenhle facelift se dost povedl, dokonce se mi líbí víc než ten původní kukuč :yes:
Avatar - Rojin
13. 8. 2013 21:27
Re: YETI 2014
:yes: tak tak. Já jsem ze ŠKODY obecně v posledních měsících více než nadšen
13. 8. 2013 22:02
Re: YETI 2014
Také si nemyslím, že by omlazený Yeti byl škaredý. Je hezký, ale před plastikou byl víc přirozený :-) Víc mu to slušelo. ;-)
13. 8. 2013 22:28
Re: YETI 2014
Neboj, do měsíce pozměníš názor směrem k Yetimu novému ;-)
13. 8. 2013 22:52
Re: YETI 2014
Možná ano a vsadím se, že při pohledu na horní snímky změníš názor na bílou barvu ;-) k tomu ty parádní disky a stříbrné příčníky... já bych do toho šel. I po faceliftu je Yeti stále nejhezčí Škodovka... možná ještě Superb Combi po faceliftu.
Avatar - JDM
14. 8. 2013 11:43
Re: YETI 2014
Spíš byl víc originální . Každý hned věděl vo co de ;-) Facelift je skok zpátky :no:
13. 8. 2013 22:12
Re: YETI 2014
Ano :yes: , jako umění (ne)možného - dodržet respekt k Ingenlathově původní (ale už v produkční verzi pak napůl zakryté) myšlence ([odkaz] [odkaz] - původní koncept byl pravda vlastně docela brutální a pořádně mísil tvrdé průmyslové tvary s oblinami a la italský nábytek, že) (jo a úklona taťkovi: [odkaz] Pak ještě překročit decentně Manskeho hudlařský stín sériové verze a dodržet skupinou schválené tvarosloví, to všechno s vědomím, že je to nic než facelift s omezenou životností. Kupodivu výsledek je poživatelný a imho odpovídá duchu a poslání modelu. Navíc je to furt poznatelné i na dálku, tohle si s ničím člověk nesplete, zaplať příroda. Vlastně to ani není "crossover", ale jakási drsná bedna. Jasně, v době vrcholícího bionického designového náboženství (já nevím, ona už to snad ani bionika není...) jsou tyhle sucharsky tuhé linie jako pěstí do voka. Jenže bych skoro řekl, že kabaňovci si postupně vypracovali pěkný trendsetterovský náskok do další etapy, která se imo zhoupne od rozmarných vln rovnou do asketického protipólu.
13. 8. 2013 22:29
Re: YETI 2014
:-) Skvostné, Patriku :yes:
13. 8. 2013 22:54
Re: YETI 2014
"čistá, přehledná, stylová kastle, kastle jako břit."
oprava: kastle jako 250gramove balni jihoceskeho masla
14. 8. 2013 11:44
Re: YETI 2014
Máš ho evidentně na hlavě... ;-)
Avatar - Dinar
14. 8. 2013 09:28
Re: YETI 2014
Zůstat tam i po fl kulaté mlhovky, byl by Yeti kandidátem na exponát do MoMA v kategorii městského suv. Tenhle design svou stylovostí konkurenci doslova deklasuje. :-) :yes:
Avatar - idam.i
14. 8. 2013 10:45
Re: YETI 2014
Chlapci mám obavy ,aby ste sa neurobili. ;-) To ste ešte zabudli pripomenuť úžasnú vychytávku.Yeti,ako prvá Škoda má už aj parkovaciu kameru.Bomba.!!!
BRAVO SKODA . >:D
Avatar - Dinar
14. 8. 2013 11:47
Re: YETI 2014
Obava je jistě na místě, myslím obavu o tvůj mentální obzor, kamero! Máš-li v debatě o designu yettiho co říct, sem s tím, tipuju, že to bude na hodně smajlíků. :-!
Avatar - idam.i
14. 8. 2013 13:05
Re: YETI 2014
Rád sa vyjadrím,keď sa bude nejaký desing konať.Zatial som si nič také nevšimol.Tak som aspoń zvýraznil technologický pokrok. ;-)
14. 8. 2013 19:30
Re: YETI 2014
Mám "rád" lidi, kteří nedovedou napsat ani slovo "design". 8-s :no:
Avatar - PTS
14. 8. 2013 19:39
Re: YETI 2014
Ty ses v životě nepřepsal? :-! Asi jsi tedy jediný dokonalý písař. >:-[]
14. 8. 2013 19:47
Re: YETI 2014
Tohle není překlep, ale poměrně rozšířený patvar.
Avatar - PTS
14. 8. 2013 23:47
Re: YETI 2014
A nepleteš si ty to se slovem dresing? >:-[]
Avatar - idam.i
14. 8. 2013 19:47
Re: YETI 2014
Lepšie ako nemať čo k veci,tak aspoń vyrývať. ;-)
14. 8. 2013 20:04
Re: YETI 2014
Tak zkus konečně něco k věci. Zatím to máš jak vycucaný z palce u nohy. :-! :no:
Avatar - idam.i
14. 8. 2013 21:31
Re: YETI 2014
Nebavíš ma ! :no:
15. 8. 2013 11:49
Re: YETI 2014
A ty nás už vůbec ne, kecálisto... >:-[]
14. 8. 2013 12:02
Re: YETI 2014
cozeee? krabica od topanok bude mat facelift? huraaaaaaaaaaaaaa? :-) >:-[] :no:
Avatar - rohYpnol
13. 8. 2013 19:19
Tak nám ji zabili
Yetina skonala, marná sláva. Tedy pokud tohle jsou oficiální fotografie, což jsem se nikde nedozvěděl (ne?)...

Yetina byla taková boubelka, taková ta kulatá krabice. Ale to co z ní udělali? Po FL chce být hranatá jak nadiktoval Kabaň, zároveň ale zůstává kulatá jak diktují lisové formy. Výsledek? Bída. Nejen že zabili osobité pojetí, to se dalo čekat. Ale nabili bohužel i pořádnou mírou nevkusu, naprosté disharmonie tvarů...

Skoro se mi chce napsat zlatý Ssangyong 8-s 8-s . Není možné vyznávat gothic a zároveň nosit "hello kitty" :no:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:21
Re: Tak nám ji zabili
Myslím, že je zbytečně dělat ukvapené názory... Reál a retušovaná fotka je rozdíl... občas je lepší to, jindy ono... ale je to rozdíl :-!
Avatar - rohYpnol
13. 8. 2013 19:56
Re: Tak nám ji zabili
nepochybuji, že naživo to bude lepší. Ale pokud je to opravdu ofic. podoba, tak jednoduše přední část neladí se zbytkem vozu. Naprosto odlišný styl 8-s :no:

To, co se u Superbu podařilo skloubit, u Yetiny prostě nefunguje. Hrany v přední části jsou velmi výrazné, zatímco ostatní části Yetiny zůstaly pěkně zaoblené, např. část dveří u dolní hrany oken u B-sloupku, zadní světla... Mimochodem - zcela hranatá grafika zadních světel a nezměněný zaprosto zaoblený tvar zadních světel je jedinečný důkaz disharmonie... Ne, Yetina je bohužel pohřbena. :no:
Avatar - PTS
13. 8. 2013 20:09
Re: Tak nám ji zabili
Proč tak truchlit. Já a myslím, že ani ty si ho kupovat nebudeme a že by to byl vůz, na který se nedá koukat, to taky říct nemůžem. Takže asi tak... :-!
Avatar - rohYpnol
13. 8. 2013 20:32
Re: Tak nám ji zabili
Yeti byl pohledný a osobitý. Z toho po FL nezbylo nic, není ani pohledný ani osobitý. Nechat se ukolébat tím, že je to koukatelné? To je dost chabé, nemyslíš?

A nejde vůbec o to, kdo co bude kupovat. Prodávat se bude i tak dobře, u Škody je totiž relativně jedno, s čím vlastně přijde... Ať je to hezké nebo hnusné, velké či malé, Čech po tom skočí vždy...
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 20:48
Re: Tak nám ji zabili
suhlas... nechcem sa opat opakovat .... tak len napisem ze mas pravdu.... je to tak :yes: zabili nam yetiho
Avatar - JDM
14. 8. 2013 11:48
Re: Tak nám ji zabili
Stejně si ho koupí jen kvůli tomu že je to škodovka a že je to SUV škodovka , kdyby nebyl yeti tak by si koupili oktávku v combíku ....
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 19:30
Re: Tak nám ji zabili
skoda... cakal som ze faceliftom do zabiju :-( ale ze az tak? dost sklamanie pritom je to stale celkom do pohody auto....

yeti bol yetim prave pre ten svoj kukuc :
[odkaz]

faceliftovana verzia vyzera spredu ako terenny passat.. skoda ze nemame fotku priamo spredu... no co uz.. zabili nam yetiho... este ze mame stale pekny sportage... som zvedavy aj na jeho facelift dufam ze to nedokaslu ako s yetim
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:34
Re: Tak nám ji zabili
Topper, musíš pod každou diskuzí stále dokola všude psát to samé? >:D Fajn, tvůj názor na ztrátu mlhovek jsem si přečetl jednou, nemusím desetkrát pod jedním článkem :-!
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 19:43
Re: Tak nám ji zabili
je to skoda :-( , ty nie si sklamany?
Avatar - PTS
13. 8. 2013 19:46
Re: Tak nám ji zabili
Jak už jsem psal výše, ty mlhovky by tomu dodaly punc výjimečnosti, to jo... Ale i přes to Yeti vypadá důstojně a designem nezaostává... Doufám tedy, že si ty mlhovky schovávají pro ten očekávaný větší model
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 19:53
Re: Tak nám ji zabili
s tou verziou celolakovanou do mesta a tou outdoorovou verziou to inak nebol zly napad... toto sa mi celkom zda ako fajn riesenie... toto hodnotim ako zaujimave a funkcne riesenie ako prilakat zakaznikov ale ten kukuc .. no dobre no ... uz dost bolo toho......
Avatar - rohYpnol
13. 8. 2013 19:58
Re: Tak nám ji zabili
já myslím, že je dobře, že v daném pojetí mlhovky "zmizely". Místo kruhů by tam totiž nacpali čtverec 8-s >:-[]
Avatar - PTS
13. 8. 2013 20:04
Re: Tak nám ji zabili
Když si představím, že nás strašili tímto [odkaz] , tak to klidně ty mlhovky omrzím >:-[]
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 20:08
Re: Tak nám ji zabili
toto vyzera ako taky rapidoyeti ;-)

suhlas... dobre ze to az takto nedopadlo
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2013 01:21
Re: Tak nám ji zabili
Když o tom tak přemýšlím..to by možná také nevypadalo zle, kdyby se to dobře provedlo...Bylo by super, kdyby to nějaký místní grafik otestoval. :-)
Avatar - PeterLuk
13. 8. 2013 23:41
Re: Tak nám ji zabili
Aj ja som sklamaný, chce to vidieť naživo, aspoň že vylepšili interiér.

Ináč Sportage máš tu: [odkaz]
13. 8. 2013 19:48
hrany
Kdyz uz museji nutne cpat hranata svetla na yetiho, tak to meli udelat nejak takhle [odkaz] a ne tam davat svetla z passata.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Typhoon
13. 8. 2013 20:08
Re: hrany
Bóže Bárto, to snad nemyslíš vážně!
Světla ala Passat jsou šik a celý FL se povedl. Kulaté mlhovky už prozrazovaly dřívější datum narození.
Škodovka má vůbec talent na design. Odcházející verze se stále ještě líbí, mnozí brečí, že si ještě nekoupili několik kousků, a už je tu nová verze. Pro mnohé zprvu nepochopená, zatracovaná, aby ji o pár let později ti samí oplakávali, jaký to byl skvost. Designeři s velkým D umí vytvořit nadčasové dílo a nepodléhají módním výstřelkům, které auto po dvou třech letech znehodnotí.
Mistr Kabaň za Yetiho :yes:
Avatar - PTS
13. 8. 2013 20:15
Re: hrany
Nadčasové dílo se dělá dvěma způsoby:
1. uděláš designově vyvážený vůz s propracovanými detaily... a to ti pak vzniknou vozy vhodné do muzeí - [odkaz] [odkaz]

2. uděláš designově jednoduchý, vyvážený a účelový vůz bez extra nápadu... [odkaz] [odkaz]
Avatar - Typhoon
13. 8. 2013 20:28
Re: hrany
Nevidím zásadní rozdíl mezi kategorií 1. a 2. Obě jsou svým způsobem jednoduché, nekomplikované.
Avatar - PTS
13. 8. 2013 21:37
Re: hrany
Rozdíl je v tom, že jedna má to něco, co ji dělá vyjímečnou a nezapomenutelnou ;-) prostě za několik let je z toho klasika a skvost a jejich cena stoupá... :-!
14. 8. 2013 09:07
Re: hrany
Jestli to není tím, že porovnáváš jablka a hrušky. :-)
14. 8. 2013 08:40
Re: hrany
Problém je, že pak na ty dokonalé vozy (třeba původní Twingo) těžko navazuješ a o faceliftech (s ohledem na marketing a prodej) ani nemluvě. Navíc ty auta, co jsi dal do odkazu jsou hódně jiná a podstatně vyšší liga.....tohle je mainsream jak vyšitej. Vezmi si třeba Civic. Předchozí HB dokonalý, už změna masky v rámci FL ho zhoršila a aktuální nástupce? Designově podle mně (jako fandy Hondy...) hrůza, v tomto případě bolestná....
14. 8. 2013 08:37
Re: hrany
Jo, tak tohle je pravda - zatracovaná, aby ji o pár let později oplakávali - vždyť je to v některých reakcích už i tady...ti co obecně škodovce nemohou přijít na jméno nejvíc skučí kvůli kulatým světlům (která mně se osobně nikdy nelíbila - tohle mi přijde mnohem lepší).
Avatar - Ja Prvni 123
13. 8. 2013 20:11
já vlastně nevím, co dodat...
nelíbí se mi to... ale rozumím tomu, že je to všem jedno.
Z agentů typu GTI se mi chce zvracet... asi je špatnej den na to přestat kouřit.
:-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
13. 8. 2013 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
13. 8. 2013 20:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
13. 8. 2013 20:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
13. 8. 2013 20:54
Re: ok
opravdu dobrý výběr. Jako připomínka zesnulé Yetiny opravdu citlivý výběr :yes:
Avatar - petrumr
13. 8. 2013 21:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 8. 2013 20:59
modernizácia
Ták myslím si, že takáto modernizázia alla facelift Yetimu len prospeje :yes:
auto teraz vyzerá modernejsie, krajsie , a kvalitanejsie aj ked, takúto krabicu na boty by som si nikdy nekúpil a ani ju neobdivoval typu : že ááá yeti :-)
ale teraz to vyzerá celkom schopne z predu čisto predná maska... !
skor takto by som si predstavoval novú Octáviu ako je teraz ...
táto "tvár" vyzera podla mna ovela modernejsie a vyspelejsie ako ma Octa III ... :yes:
Rozbalit vlákno
0
13. 8. 2013 20:59
To je hnus!
No to je hnus velebnosti...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
13. 8. 2013 21:16
fólien za B stĺpikom
kúpiť si Yeti po FL, dám si spraviť čierne fólie medzi dverami (B stĺpik). ten dizajnový paškvil z roomstera tam nemá čo hľadať
a posunutie hmloviek tak nízko - pri crossoveri na nezaplatenie...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - PTS
13. 8. 2013 21:43
Re: fólien za B stĺpikom
Co je na tom z Růmstra, to zahnutí předních oken? Náhodou u něj je to správně originální a člověk tak hned ví i z boku, s čím má tu čest :-! Uznej sám... srovnávat Yetiho s Roomstrem je jako srovnávat jablka s hruškama... je to ovoce, ale toť vše ;-)

[odkaz] [odkaz]
Avatar - nalimer
13. 8. 2013 22:35
Re: fólien za B stĺpikom
spoločný dizajnerský prvok. zas ty musíš uznať, že tieto "krivky" predných dverí boli doménou škodovky
mne to z estetického hľadiska nejak nepasuje do tej koncepcie hranatých tvarov. ale to je asi môj názor
Avatar - PTS
14. 8. 2013 07:10
Re: fólien za B stĺpikom
Na úpravu těchto oblin holt musíme počkat na příští generaci... Mimochodem, snad z Růstra v příští generaci neudělaj jen přeznačkovanýho Tourana, byla by to škoda :-!
Avatar - nalimer
14. 8. 2013 08:36
Re: fólien za B stĺpikom
Práveže spravia.
VW predstaví na Frankfurte nový Golf Plus. Touran bude o rok.
Audi na rovnakej platforme postaví pre 2015 tiež MPV.
Seat stále váha s nástupcom Altei, ale ak príde, bude to defacto sestra Golfa Plus.
No a Škoda v rámci úspor využije rovnaký podvozok. Otázkou je, či sa rozhodli pre 5 miestné auto (vtedy budú vychádzať z Golfa Plus), resp. 7 miestne (Touran). Na trh príde začiatkom 2015.
Nemyslím si, že budú vychádzať z terajšej generácie Touranu. Ekonomicky je lepšie využiť terajší podvozok.
14. 8. 2013 09:34
Re: fólien za B stĺpikom
Využít stejnou platformu a auto přeznačit jsou dvě různé věci. Vem si, že takové Audi A4 a Bentley Continental GT sdílí platformu. A už současný Yeti sdílí platformu s Tiguanem. A Golfem, Octavií, Alteou, Touranem atd. Podvozky bych do toho netahal, tam už se to začíná komplikovat.

"Nemyslím si, že budú vychádzať z terajšej generácie Touranu. Ekonomicky je lepšie využiť terajší podvozok." Co jsi tímhle chtěl říct, mi tedy uniká. :-)
Avatar - PTS
14. 8. 2013 10:00
Re: fólien za B stĺpikom
Tak, tak... Platforma bude shodná, to je jasný už teď, ale já mám obavy, aby to neskončilo takto [odkaz] Změnit předek, zadek a volant by bylo nedůstojné. Roomster potřebuje něco svého, originálního, ale né zas extravagantního - viz to neroubované boční okno >:-[]
14. 8. 2013 10:15
Re: fólien za B stĺpikom
Však já chápu, co myslíš přeznačením.
Avatar - nalimer
14. 8. 2013 14:56
Re: fólien za B stĺpikom
ekonomickosť a konkurencieschopnosť ( i keď uznávam, Škoda sa hneď pri Rapide či Fábií 2 trocha vymyká tejto politike)
Avatar - petrumr
13. 8. 2013 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - nalimer
13. 8. 2013 22:36
Re: fólien za B stĺpikom
sú náchylnejšie k zničeniu, ak sa s tým autom pôjde do terénu
14. 8. 2013 09:27
Re: fólien za B stĺpikom
Mně zase přišlo zvláštní mít mlhovky tak vysoko (z hlediska jejich funkce). :-) I když předek s nimi vypadal dobře.
Avatar - petrumr
14. 8. 2013 19:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 8. 2013 12:07
Re: fólien za B stĺpikom
A jedničková octa, nepletu-li se, měla mlhovky v hlavních světlometech, ne?
13. 8. 2013 21:42
Celé zle
Okrúhle svetlá zmizli, namiesto nich je na čele plno nových hrán, ktoré voči autu ako celku pôsobia neskutočne rušivo. Sebaistý tvar prednej masky vystriedali rozpačité hrany a neistá forma... Vzadu pribudli nechutné šikmé prelisy po stranách špz a´la Octavia. Je to proste celé zle.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
13. 8. 2013 21:44
Facelift - Vrah estetiky
Typická ukázka faceliftu za každou cenu... harmonie neexistuje, celek se podřídil dobovému trendu.

Objektivně - tragédie. Vkus Čechů je však všelijaký...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
13. 8. 2013 22:04
Re: Facelift - Vrah estetiky
to je tak ked za kazdu cenu sa musi rypat do toho co je dobre... akurat yetiho dobabrali...

zober si taku ix35ku.... jej facelift takmer zvonku ani nezbadas... v hyundai sa zamerali viac na naladenie podvozka., lepsie materialy, vybavu a proste veci ktore trebalo vylepsit a co bolo dobre to ponechali... u skodovky na to isli opacne... co bolo dobre dobabrali.... a v com bol problem do toho ani vobec nezasahovali.... proste facelift jak bejk..
Avatar - pumpkin
14. 8. 2013 12:06
Re: Facelift - Vrah estetiky
Ako píše Klaudius, pôsobí to dosť rozpačito. Hneď udrú do očí oblé zrkadlá, ktoré sa bijú s hranatým faceliftom. No a ako sme sa už na autosalóne bavili o šikmých prelisoch na 5. dverách Superbu, že je to tragédia a degraduje to auto na low cost á la Rapid, tak tu to platí tiež. Bohužiaľ. Ale v tej bielej verzii na spôsob hlúpostí typu športové SUV, sa mi to ešte celkom páči. Pripomenulo mi to trochu koncept Etape od BT Designu.
13. 8. 2013 22:37
Nakonec mu to sluší i bez kulatých mlhovek.....
Na rozdíl od mnoha svých předřečníků nepovažuji odstranění kultaých mlhovek Yetíka za tregedii. Také jsme se toho obával, ale nakonec to nedopadlo tak zle. Nový ksichtík Yetimu velice sluší, ale je pravda, že kdyby k tomuto zůstaly ještě i ty mlhovky, bylo by to ještě lepší... No co, ale mistru Kabaňovi nespílejte, prý o zachování mlhovek bojoval ze všech sil, ale představenstvo VW má prostě poslední slovo. Každopádně to Yetimu sluší i po faceliftu a ten nápad se dvěmi designovými verzemi je výborný (byť ne originální). Hlavně buďme rádi, že facelift nedopadl tak katastrofálně, jako u Octavie II, vždycky když toto zprzněné (a v původní podobě skvělé!) dílko vidím, chce se mi brečet.... Za takovýto facelift by ve Škodovce i zpětně měly padat hlavy, ale ne za facelift Yetiho. Ten se v rámci možností povedl náramně! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kaa
13. 8. 2013 23:16
Stačilo by jen málo aby vypadala skvěle.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - filko
14. 8. 2013 05:04
Re: Stačilo by jen málo aby vypadala skvěle.
Dobrý odkaz, kaa. Pěkný.
Avatar - PTS
14. 8. 2013 07:14
Re: Stačilo by jen málo aby vypadala skvěle.
Jak málo stačí k dokonalosti... :-!
14. 8. 2013 21:00
Re: Stačilo by jen málo aby vypadala skvěle.
Kdeže - disharmóniu hrán a oblín tie okrúhle svetlá neprebijú.
Avatar - PeterLuk
13. 8. 2013 23:21
Osobne som trochu sklamaný...
Čakal som viac... No teda, tá biela verzia nič moc - hlavne svetlá mi tam nesedia. Štvorkolka už vyzerá lepšie, ale ja som čakal viac...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JGucci
13. 8. 2013 23:54
???
Co to má jako být nad tema mlhovkama? Beranidla?? :no: Jeste stesti , ze jsem si stihnul koupit predfaceliftovou verzi :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 00:27
Kdo jezdí
po dálnici z Prahy na Hradec nebo na Boleslav, toho nemohly "fotky" překvapit. Faceliftované verze už jezdí a testují poměrně dlouho. V reálu vypadá Yeti lépe než na těchto fotkách :-) Jen je škoda zadních partií, tam se toho moc neodehrálo a je to škoda.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 00:33
skoda - nuda
skoda - nuda, este sa to aj rymuje...

nova Octavia RS je jedina Skoda pri ktorej ma neberie na spanok
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 00:41
Mackopes
Nalepit hranaty "novy" dizajn Skodule na stary dizajn s oblinami je ako past na oko, ale akosi je to faceliftovy trend Skodovky.
Yeti potrebuje vymenit vsetky plechy, nie makeup.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 07:34
ZKLAMANI
Yeti mel pred konkurenci jedinou vyhodu v podobe zajimave predni masky. V nicem jinem, priznejme si, nikdy neexceloval. Prave ten neotrely vzhled byl duvodem uspokojivych prodeju na trzich vne CR. Toto "eso v rukavu" Yetimu nekdo sebral. Jednoduse ze zajimave Skodovky udelali tuctovku podle predlohy Audi. Navic muzeme očekávat, ze cena poroste, coz take Yetimu na prodejich neprida.
Ode mne ma za tento pocin Skoda, Kaban a spol :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - PTS
14. 8. 2013 08:03
Re: ZKLAMANI
Proč by měla růst? U O3 i S2FL šla cena dolů, tak proč to tady vidíš jinak? ;-)
14. 8. 2013 08:25
Re: ZKLAMANI
Dolu (na uroven cen v okolnich zemich) sla pouze ceskem trhu pokud vim. O ceskem trhu, jak vidis nahore, nepisu. U Octavie je pokles ceny take dan snizenim kvality materialu. Osobne Octavii bych pri vyberu automobilu dane tridy z hledacku vynechal. Superb jeste tolik pokazit nestihli, ac predni maska byla pred faceliftem (dle meho) vydarenejsi.
14. 8. 2013 08:43
Re: ZKLAMANI
Proč, inu pán je odborník...ty jsi tady v minulých letech nebyl, co?
14. 8. 2013 08:58
Re: ZKLAMANI
;-) dekuju za duveru, ale na odbornika bych se ani sam nepasoval. Pouze mam tu moznost sledovat (nejen) Skodu z perspektivy nekoncici hranicnimi hvozdy CR, jakou nam i zde na acz nabizeji v diskuzich mistni prodejci zmineneho koncernu se svymi oveckami.
14. 8. 2013 10:09
Re: ZKLAMANI
Jasně mariánku, problém je, že tvoje stylizace do bystrého hocha nějak nestárne....
14. 8. 2013 07:52
Ani nevím.
Na světla si jistě zvykneme, ale nedostatek YETI byl malý kufr a vysoká cena. Delší verze pouze pro čínský trh a cenová politika v ČR, no uvidíme.
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 09:00
Oficiálně
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 09:07
Nemůžu si pomoct
Dle mého vypadá líp než před faceliftem :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
14. 8. 2013 09:23
Re: Nemůžu si pomoct
mozno sa mi to len zda ale asi budes v mensine ;-) .... bohuzial originalita povodneho yetiho je fuc.... a to je vellka skoda... lebo yeti bol yetim a zaujimavym prave pre svoje typicke predne partie ... teraz je to uz len taka tuctova skatula... navyse ako pisu viaceri a ja s nimi suhlasim... ten hranaty predok neladi a nepasuje k zbytku auta... je vidiet ze je to akoby dost nasilu namontovane a neladi to so zbytkom auta... rohypnol to vyssie dobre popisal... suhlas ... ten predok proste nepasuje.... uvidime ako to bude nazivo
14. 8. 2013 09:42
Re: Nemůžu si pomoct
Yeti byl takový hodně hravý, nyní mi přijde víc jako "kus" auta. Že jsem v menšině je mi jedno, nebudu snad říkat, že si mi Yeti před faceliftem líbil víc jenom proto, že to teď hlásí 5 ze 7 diskutujících na ACZ :-!
Avatar - Choochoo
14. 8. 2013 10:21
Re: Nemůžu si pomoct
Predek asi jo, ale celek spise ne. Zadek vypada jak z Roomsteru
[odkaz]
14. 8. 2013 10:25
Re: Nemůžu si pomoct
Já třeba nemám se zadkem z roomsteru vůbec problém (na rozdíl od předku), tudíž mi jeho podobnost (kterou, mimo jiné, ani moc nespatřuju :-) ) nevadí ani zde :-)
14. 8. 2013 11:41
Re: Nemůžu si pomoct
Na fotce možná, v reálu si to nikdo nesplete. ;-)
14. 8. 2013 09:20
Klobouk dolu
Klobouk dolu pred designerem tohoto faceliftu
Osobne si myslim, ze faceliftovat prave Yetiho musel byt orisek a tohle se mi libi, prijde mi to vyvazene, predevsim "offroad" verze, jsem zvedavy nazivo.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Choochoo
14. 8. 2013 10:13
Re: Klobouk dolu
Nevim ten predek hranaty o skoro opaleny od GLK a bok tak nejak kulaty, dvere. Chtelo to udelat i ostre hrany na dverich misto kulate hrany nad klikama, podobne jako ma GLK. Face je takovy nedotazeny, takova polovicata kopie merglu ;-)
[odkaz]
14. 8. 2013 15:07
Re: Klobouk dolu
S tim rozhodne souhlasim!

Na druhou stranu to je problem faceliftu - cilem evidentne bylo zmenit co nejmene plechu, a proto jsem psal ze to asi byl orisek, kdyz byl Yeti takova pekna zakulacena krabicka... v ramci kompromisu se asi o mnoho vic vypotit nedalo, proto klobouk dolu :-)
Avatar - Choochoo
14. 8. 2013 10:10
Predni naraznik
Ja myslel ze proflakly kopirovaci jsou korejci a ono uz zacina byt lidrem Skoda.
O ten naraznik si take mohly rovnou napsat do Mercedesu a mohli ho mit i s ledkama
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - aproximus
14. 8. 2013 10:23
Re: Predni naraznik
taky se mi při pohledu na fotky vybavilo GLK. ale zas nějaká výrazná podoba tam není...
Avatar - idam.i
14. 8. 2013 11:01
Re: Predni naraznik
Kedy v poslednom čase Škoda hýrila originalitou ? Pravdou je,že originalitu po nej ani nikto nepožaduje.Myslím si ,že FL je presne urobený tak aby vyhovoval potencionálnym zákazníkom.Kolký z tých,čo plaču po gulatých hmlovkách si Yetiho naozaj kúpili ? ;-)
Avatar - Choochoo
14. 8. 2013 12:31
Re: Predni naraznik
Kulaty mlhovky byly originalni, souhlas, ale kdo si to kvuli nim koupil. Treba mne osobne prijde originalni a designove zajimavy Juke, ale ze bych za nej chtel utracet prachy, to zas ne ;-) To uz radsi posetrit na [odkaz]
14. 8. 2013 13:30
Re: Predni naraznik
Ty máš z tý škodovky dobrej mondráček....to se hned taky nevidí a dokonce ani tady.
14. 8. 2013 23:20
Re: Predni naraznik
No pozor, nie je to celkom kopia; stihli to obzvlastnit hmlovkou >:D
Avatar - aproximus
14. 8. 2013 10:20
U mě dobrý
rozhodně lepší než cirkusová příď před FL. :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2013 11:08
Mlhovky tam měly bejt
Aneb dovolil jsem si pár švestiček z vlastní zahrádky, mrkněte: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
14. 8. 2013 12:11
Re: Mlhovky tam měly bejt
pri tých stále prítomných oblinách by mi tie okrúhle hmlovky vôbec nevadili. Bez nich je to až moc obyčajné. ;-\
14. 8. 2013 13:52
Moje vize
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PTS
14. 8. 2013 18:11
Re: Moje vize
Vize tuningu... ne vize pro FL ;-)
14. 8. 2013 13:52
Originalita není krása
Všichni na autocaru teď brečí, že zmizely originální prvky v podobě kulatých světel vpředu, ale přitom jsem si skoro jistý, že tento designový prvek bránil mnoha lidem s darem zraku Yetiho koupit. Když je jediným mainstreamovým vozem s podobným designem Nissan Juke, tak je něco hodně špatně. Odebrat tato světla tedy podle mě bylo správným krokem. Ano, Yeti je takhle méně originální, ale je podle mě hezčí. Rozhodně se mi dost líbí, jak teď nové Škodovky vypadají - od revitalizovaného Superbu přes Octávii až k Yetimu. Jen si nejsem jistý, jestli vůbec půjde rozeznat od Roomsteru.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Atomas
14. 8. 2013 14:36
Osobně bych to viděl takhle:
Naroubovaný předek je víceméně hranatý a nezapadá do zaobleného původního konceptu celku. Nicméně i přes rozpačitost to nepůsobí tak strašně a není to zlé. Mlhovky mi chybí, ale důvod je jasný: Za stejnou pořizovací cenu nového auta osekat výrobní náklady. Při produkci cca 90.000 vozů po dobu následujících 4 let a díky jednoduššímu světlometu výrobní úspory tak 400,-Kč na světlomet vychází celková úspora automobilky na cca 288 mil. Čtvrt miliardy je dobrý argument pro zrušení mlhovek...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - PeterLuk
14. 8. 2013 16:58
Re: Osobně bych to viděl takhle:
Dôvodom, prečo stratil Yeti guľaté hmlovky bolo, že by nezapadal medzi ostatné škodovky, v preklade, že bol príliš origináln. Čítal už dávnejšie, neviem kde, že Kabaň chcel guľaté hmlovky zachovať, ale zatrhlo mu ich vedenie.
14. 8. 2013 21:04
Re: Osobně bych to viděl takhle:
Napriek tomu mohol byť facelift decentnejší.
Avatar - PTS
14. 8. 2013 23:53
Re: Osobně bych to viděl takhle:
Právě naopak... měl být razantnější! Trochu více se odvázat v interiéru a zaměnit ty oblý plechy... Ale to si holt nechávají až pro příští generaci... teď se šetří :-!
15. 8. 2013 07:49
Re: Osobně bych to viděl takhle:
Zas si nemýľ pojmy a dojmy. Ide o facelift, nie o ďalšiu, ani poltú generáciu.
Avatar - PTS
15. 8. 2013 08:12
Re: Osobně bych to viděl takhle:
FL může být i razantější, viz nový Passat, který je vlastně jen důkladným FL :-! I když to soudruzi vykoumali jako "novou" generaci...
Avatar - PTS
14. 8. 2013 18:45
Tu by se mohli učit
Dám vám sem odkaz webu, možná ho i znáte, kde jsou vloženy officiální fotky všech nových aut a u nich i seriózní a nijak nezaujatý text - [odkaz] :-! PS. je to v angličtině >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
15. 8. 2013 18:32
Re: Tu by se mohli učit
no - ale ten je úplně od věci.. ten pán přece nemůže říct, že nacpat mlhovky z Passsata na Yetiho je sice v zásadě prasečina a je to vošklivý, ale je to levnější a lidi to stejně koupí - tak co.
;-)
Avatar - PTS
16. 8. 2013 07:20
Re: Tu by se mohli učit
Z cesty jsi ty >:-[] Páč to tu je vlastní komentář a né reakce na toho podpůrce rušení mlhovek :-!
15. 8. 2013 10:42
1.8 TSI
Motor 1.8 TSI 132kW nebude? :-(
Rozbalit vlákno
1
15. 8. 2013 12:42
Re: 1.8 TSI
Yeti stojí i po faceliftu na staré platformě PQ35, nová verze motoru 1.8 TSI 132kW se dává jen do modelů s novou platformou MQB. Takže bych řekl, že nebude.
Avatar - vabis
15. 8. 2013 21:48
face není modla
Obecně faceliftům příliš neholduji. Rozbijí původní celistvou koncepci vzhledu auta. ... Zde byl nejhezčí původní prototyp bledě modrého Yetiho. Sériová verze už byla slabší. Po face zase o kousek níž ;-\

Jinak se v Yetim jezdí paradoxně celkem dobře. Na hlavu tam je místa dost. Přes podvozek z Oktávky (Tigy má z Passata) to i celkem péruje. Sedět to taky aj sedí. Nebýt krátkého zadního opěradla, tak by doslat palec nahoru ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - RadisGT
15. 8. 2013 23:47
"Yeti jako vůbec první Škoda dostane zadní parkovací kameru"
OMG, tak to v roce 2013 k smíchu...
Rozbalit vlákno
0