Tak sem zvědavej kdy sem rychle přiběhne někdo, kdo začne řvát, že to auto je nedotažený, zadní lampy okopírovala Škodovka od Suzuki a otvírání dvěří do strany je naprd.... dál se jim nelíběj přední světla protože maj divnej tvar... >:-[]8-s
Ty kulate mlhovky se mi nelibili, takze pro me spise krok dopredu. Spis me ale nejak nesedi ta nova skodovacka hranata maska k tomu kulatemu boku, dvere, blatniky, strecha.
[odkaz] .
Uvidime jak to dopadne, drzim palce
Mne osobne sa zasa tie hmlovky pacili,davalo to Yetimu jedinecnost,a pac sa mii aj to nahradne koleso na zadnych dverach...to by mohla Skoda dat ako priplatkovu vybavu... ;-) Len by musela doriesit otvaranie tych dveri...nejakym simply clever riesenim samozrejme.
Souhlasím s mlhovkami. Škoda, že takto výrazný prvek ztratí...Tyto facelifty na rychlo předělávající model do úplně odlišného směru ne vždy dopadají dobře...Snad to nedopadne špatně.
Taky nerikam ze se mi libi, jen by to mohlo byt trochu mene kulate, takze snad to bude krok dopredu. Ikdyz jak tu psal nekdo vyse, ne vzdy se facelift povede, pac to neni delano jako celek, ale jen maska. Prave proto mam trochu obavy jak se celkove kulatejsi auto popasuje s novou hranatou maskou ;-) Jen doufam, ze tam nenaroubujou to laciny zesikmeni na pate dvere ;-)
Ak myslis vikendove fotky hotoveho auta, ktore vyrobca zamerne promenaduje po verejnych komunikaciach, zhotovene nahodne okoloiducim profesionalnym fotografom s plnou vybavou, tak v tom pripade neslo o spionazne fotky :-)
pisal som to stale... ten predny kukuc je proste paradny a momentalne je to asi jedina skodovka ktora sa mi vzhladovo skutocne pozdava a vyzaruje aj nieco z nej a nie je to len chladne auto.... bohuzial mam obavy co s yetim spravi facelift a aj s jeho face-om...
Mám názor, že největší problém škody je design. To je jediná věc, kterou může dělat sama bez němců a taky to tak vypadá. Roomster - jedno z nejškaredějších aut co znám, fabie - proporce hrozný, nová octavie - budiž, ale jen díky tomu, že vypadá jak faceliftovaná A6 z roku 2000 >:D Yeti - se mi líbil zepředu (budiž - kulatá světla - jsme přece národ švejků) ale proporčně to je rozpláclá žába a koukám, že moc se na tom nezmění. Můj názor - kvalitní moderní techniku vám němci nikdy nedovolí, tak alespoň zkuste udělat kvalitní design (pá pá Kabaň) ne to, co do teď.
PS: za jedno z nejhnusnějších designu předku aut považuji nové mazdy C5 a 6. Přidá se někdo ?
přesně, že. Ten rapid to je k zblití. Jak říkal náš profesor na IED v Miláně. Designu rozumí každý, ale nechápe nikdo. Předpokládám, že jste tam také studoval >:D
Pravda. A nejhorší je, když se začne s faceliftem. Jak Škodovka zmršila "korejským" faceliftem Octavii, to se jen tak nevidí. Superb s implantovanou maskou Octavie taky vypadá zepředu hůř než původní verze. Jakoby se úplně vytratila taková ta agresivita daná světly s naznačenými "mračítky". Jel jsem za novou Octavií - než jsem si přečetl co má napsané na kufru, myslel jsem si že je to Rapid. Co udělali designéři špatně, že nová Octavia vypadá zezadu tak opticky úzká? Je to tvarem světel? Nebo je ten zadek skutečně víc sbalený než u předchozí verze?
No a teď hodlají sprznit předek poměrně zajímavého SUV (i když tak trochu kopie Pontiacu TransSport, jasná podobnost zboku tam prostě je) [odkaz]
Podle mě to ztratí to kouzlo teréňáku, když to přijde o ty kulatý vsazený světla, takhle to bude prostě další z řady městských SUV, aspoň co se vzhledu týká.
yeti je yetim a originalnym SUV prave kvoli svojmu kukucu a pridavnym okruhlym svetlam ten kukuc je proste jedinecny ...ak o toto yeti pride tak sa zaradi medzi bezne nudne SUV bez kuska charizmy .. skoda... vyzera to tak ze uz nebude jedinecnej peknej skodovky... po zmene dizajnu
O2 na O3 to bude dalsi dizajnovy krok naspat aj v pripade yetiho .. snad sa mylim
už je to delší čas, co jsem s ním četl rozhovor a srovnával tam návrh veyronu s levným autem (myslím dokonce se Sanderem) a říkal, že navrhnout levné auto je pro ně větší výzva. Že to auto se musí líbít velkému množství lidí, že každý prolis, nebo složitější lisování prodražuje výslednou cenu. Zatímco u auta jako je veyron neměl takovéhle limity, auto se nemuselo líbit každémi, protože kupec si ho koupí kvůli výkonům, exluzivitě...
Ať tak nebo tak, je škoda že mu kruhová světla nepodařila prosadit i nadále. Sjednocování designu chápu, ale Yeti byl takhle prostě pěkný.
Ja myslel, ze chces aby Kaban odesel, pac dela bidnej design a ono je to obracene >:-[]
A s Veyronem take nemuzu souhlasit. Vykon OK, ale design hodne mimo, teda pro me. Lambo, az na posledni kousek, designove mnohem lepsi.
... od Suzuki, stejně jako hranaté zakončení třetích bočních oken.
Pan redaktor, co ste mali z geometrie? Vsak Yeti tie hranate tretie okna ma odjakziva a Grand Vitara ich ma skosene! Od Vitary opajcovali len "D" stlpik vo farbe karoserie!
Bude mať čo robiť aby bol najlepší , aj keď kde akému Čechovi alebo Slovákovi stačí to že je to škodovka a hneď je to to najlepšie ... Ale takým ľuďom už nie je pomoci ... ;-)
Kde akému Čechovi alebo Slovákovi stačí, že je spomenutá Škodovka a hneď je to to najhoršie. Ale takým ľuďom už nie je pomoci ...
V čom sú konkrétne Sportage / ix35, ASX lepší? Priestor? A? Tí konkurenti ťa napadli len tak z hlavy alebo z niečoho vychádzaš? Ktoré z týchto áut si riadil a aké máš skúsenosti s nimi? Niečo viac ako len predvádzacie jazdy?
Netvrdím vôbec, že to je najlepšie auto. Ten prvý príspevok považujem za otravný spam. Avšak, nedovolím si tvrdiť o žiadnom aute, že je najlepšie, nanajvýš môže byť najlepšie pre mňa. Pretože, čo je pre niekoho výhoda, môže byť pre mňa nevýhoda.
A k tomu tvojmu poslednému odstavcu ešte dodám výstižný citát od Čapka: "Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia."
čítaj poriadne , napísal som "AJ lepších" , nepovedal som že všetci sú lepší ....
išlo mi o to povedať že konkurencia je veľká a že komentár od p.Nováka jasne ukazuje na jeho zaujatosť .... ;-);-)
Lepších konkurentů? Vyjmenuj mi, co mají lepší, než Yeti. Prostor, spotřeba, spolehlivost, pohon 4x4, variabilita, praktičnost, cena, výbava... Povídej...
Porovnávam s 2,0TDI 4x4 Elegance 28 800€
napríklad ...
RAV4 - za rovnaké peniaze ponúkne väčší priestor , ovládateľnosť a podľa mňa lepší systém 4x4 a vyšší výkon ;-) - 28 400€
CRV- Technicky vyspelejšíe auto s výkonnejším motorom a celkovo je to väčšie auto s podobnou výbavou - 28 690€
Ostatné som nepozeral , ale tu je dôkaz že sú aj lepšie voľby ;-) Samozrejme niekomu to nemusí vyhovovať ...
Ejha toľko argumentov naraz si mu nemal nasypať, to nerozdýcha ;-) ale jednoznačne na strane Yetiho je výbava Active za 14 587 éčiek bez rádia a klimatizácie, no nekúp to :yes:
V SR máme iné ceny ako v CZ základ 103kw Elegance je za 27 000€
Pozeral som verziu 103kw Elegance + nejaké príplatky (rezerva , sklopné operadlo , multifunkčný volant atď...) aby to bolo porovnateľné , ale presne sa to aj tak nedá nakonfigurovať ... ;-)
že ste tu na auto.cz už niečo podobné dávali ohľadne Yetyho ...
To keď dostanete ďalšie nové 2 fotky nejakej škodovky tak tu z toho urobíte Dobrodružný Román...
Rapid Spaceback a facelift
modelu Yeti vystaví Škoda na výstave ve Frankfurtu. Jméno Spaceback je jisté. Rapid dostane xenony za příplatek a start výroby v srpnu 2013
.
Viete to je maskovana yeti ale jej koncept je nadhery a v roku 2016 ma prist snowman to je predlzeny yeti ale fakt dlhy. samozrejme yeti musi prejst feciliftom tak tu je koncept yeti 2[odkaz] :yes::yes::yes: