Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Faceliftované Audi R8 je oficiálně odhaleno (foto + video)

Světová výstavní premiéra Audi R8 se odehrála v roce 2006 na autosalonu v Paříži a letos se na stejném místě představí faceliftované provedení tohoto supersportu.
Zpět na článek
25. 7. 2012 10:45
25. 7. 2012 13:42
25. 7. 2012 09:44
Jakoze Audi vubec nemusim
tak R8 cka je nadcasove auto, at uz designove nebo technikou.
Snad jim ten desetivalec jeste nejaky patek vydrzi v nabidce.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
25. 7. 2012 10:37
jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
tady je auto,technika,exclusivita [odkaz] tomu tenhle německej křáp nesahá ani po ventilek! >:-[]
Rozbalit vlákno
22
25. 7. 2012 10:43
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
To chce mít v hlavě řádně vykradeno, aby byl člověk schopen srovnávat vyprodanou Toyotu s dvojnásobnou cenovkou. >:D
Žes tam nedal třeba nějaké Pagani. >:D :no:
Avatar - 3_diamanty
25. 7. 2012 11:13
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
je to vtipalek
:yes:
Avatar - white label
25. 7. 2012 10:44
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
svatá prostoto...
25. 7. 2012 11:01
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
:yes:
Avatar - ZiP2150
25. 7. 2012 10:48
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Nie, ze by som sa siel zastavat R8... ale mas prakticke skusenosti aspon s jednym z nich? Vies, ze LFA je limitka a cenovo je viac ako 2x drahsie oproti R8?

+ Design je subjektivna zalezitost. Niekomu sa pacia priame linie Audi, inemu extravagancia Lexusu. Ty ventilek... :-)
Avatar - theolli
25. 7. 2012 11:39
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
A co že je to limitovka asi 500ks,jinak to jsou cirka třídně stejná auta,jen Lex je technikou a tím motorem jinde,je to jiná liga.(samozřejmě i cenově) ,co AM,AMG a jiné,nemyslím že R8 je něco z čeho bych se posadil na * jak ti slintalové tady!
Avatar - ZiP2150
25. 7. 2012 11:50
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Porovnavas neporovnatelne... ako v tvojich ostatnych prispevkoch na diskusiach. Neviem o co je napriklad LP560 Superleggera horsia ako LFA. Pre teba to bude priepastny rozdiel, kedze na okruhu zajastis minutove rizdiely? V com je LFA technicky a motorom ina liga?

Este raz, ak by to nebolo tak jasne. Je to limitka a 2x drahsia. Preto sa pytam, ci si mal moznost vyskusat podobne auto, ked by ta R8 V10, SLS oproti LFA "neposadili na pr*el".

Sam jazdim japonca a JDM produkciu uznavam... nebudem ale slepo tvrdit, ze su najlepsi na svete, ci NSX, ci LFA ... ked LFA (myslim seriovy model, nie N-package za symbolickych 400.000+ Libier) na okruhu rozbije aj nasobne lacnejsie GT-R ... ;-)
Avatar - white label
25. 7. 2012 11:58
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
:yes:
Avatar - twistedTSD
25. 7. 2012 11:54
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
6 mega sem, 6 mega tam... :-!
Avatar - ZiP2150
25. 7. 2012 11:55
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Problem? :-) Dalsie kolo... 1992 Honda Civic 1.4 vs 2010 Ford Focus RS. V podstate rovnaky princip.
Avatar - Ham.
25. 7. 2012 17:27
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
.
25. 7. 2012 11:00
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
[odkaz]
:-!
25. 7. 2012 12:05
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Chlape nemůžeš srovnávat GTečko se supersportem, ale jinak drsnej rozdíl.
Avatar - white label
25. 7. 2012 12:17
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Když tu někdo může srovnávat R8 s LFA, pak už se tu klidně může srovnávat všechno se vším... ;-)
25. 7. 2012 12:38
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Já vím. ;-)
Avatar - boost.
25. 7. 2012 11:24
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Paže máš silné, ale něco ti chybí. :-)
Avatar - white label
25. 7. 2012 11:59
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
>:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
25. 7. 2012 12:43
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
To jo, nechtějme vidět jeho stehení a lýtkové svaly. ;-)
Avatar - Ham.
25. 7. 2012 18:10
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Až na to, že LFA je o dost dražší než Aventador. A navíc LFA na okruzích dostává ranec od daleko levnějších strojů. Podívej se na časy na NS kde standardní LFA má čas 7:38, to je čas který překoná kdejaká plečka za třetinovou cenu (třeba GTR, 911 GT2, GT3, Italie a třeba i ten německý křáp R8 etc.). Takže poměr cena/sportovní výkon je docela tragický. Za ty peníze nemá to auto ani správnou koncepci supersportů (motor uprostřed) ale levné řešení s motorem vpředu.
25. 7. 2012 21:57
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Pojd...svezu Te v tom nemeckem krapu at zmenis nazor >:-[]
Avatar - white label
25. 7. 2012 22:06
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
Jako správný samuraj nemůže sedat do evropských vozů, musel by pak spáchat harakiri...a názory už vůbec měnit nemůže. >:-[]
26. 7. 2012 10:29
Re: jděte se bodnout s tímhle chcípákem,
:yes:
25. 7. 2012 10:45
Povedený FL
R8 byla originální už v době svého vzniku, FL to nijak nenarušil a auto posunul dále. Pro mne je to jedno z nejpěknějších supersportovních aut. Hlavně pro 5.2 V10 mám slabost. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
25. 7. 2012 11:24
Re: Povedený FL
A s manuálem to musí být vůbec slast jezdit. :yes:
25. 7. 2012 13:42
bylo by fajn,
když r8 nepoužívá originalni quattro, ale torsen, tak by se redakce mohla tematu lehce dotknout..., ale stejne asi manzelka fialy kouka, co takove pokazene shoppovani dokaze...
p.s srovnani s lfa asi fakt neni na miste... jak rekl hammond "... lfa is an engineers wet dreams, it´s car from an other planets!"
p.p.s. mimochodem lfa byla v chcáči o 1 sec. pomalejsi, než v10 na suchu, a na suchu za ni zustala i 433, dalsi za lfa na mokru bylo az o 3 sec. pomalejsi LP560-4 (taky stoji 3x min...) a motor v r8 je, tusim, stejnej...
Rozbalit vlákno
7
25. 7. 2012 14:40
Re: bylo by fajn,
LFA je supersport se snad nejhorším poměrem cena/výkon za posledních 10 let. I taková R8 GT je jak na NS, tak i na Hockenheimringu rychlejší (o 4, resp. 2 vteřiny), a to s poloviční cenovkou.
25. 7. 2012 15:41
Re: bylo by fajn,
no, nejsme mali kluci, a tak vfm u supersportu necham bez komentare... nemuzu si pomoct, ale uvest r8 gt "i", tj. jedna z mnoha, je zu viel-jedna se o top 2012 verzi r8 (s lizatkama i na bocich), a to by v quattro gmbh museli bejt extra lemplove, kdyby ty 2 roky promrcasili. fakt ale je, ze uz v dobe vzniku melo lfa launch˙ control na pytel (na 1/8 mile s pevnym startem bylo rychlejsi i gtr)
Avatar - white label
25. 7. 2012 15:35
Re: bylo by fajn,
Definuj, co je podle tebe "originální quattro", respektivě která jeho generace? Většina lidí si to tzv. "originální quattro" spojuje právě s Torsenem, i když tam úplně původně nebyl...
Mimochodem právě R8 Torsen nemá, má viskózní spojku.
25. 7. 2012 16:26
Re: bylo by fajn,
takze mistre, trochu zupak, ne-prosit te neucili? ale, co...
origo quattro-podel: motor a prevodovka podelne a sila se prenasi pres prevodovku do mechanickeho stredoveho diferencialu, ktery ji deli mezi prední a zadni napravu (pochazi to z iltisu); prvni seriovka 1980 v B2
torsen quattro-podel: stredový diferencial místo manualu, tj. reakce na jizdni podminky; při optimu 50/50 (vetsinou, ale ne vzdy) a pri extremu v prilnavosti max.: 66-80 (dle prevodoky); vada torsenu: tezky predek (a to je fakt!)-prvni seriovka 1988 v C3
píár quattro-haldex-pricne: síla jde primarna na predek, eh stredová spojka-haldex-s omezenou svornosti (ne diferencial)-prvni seriovka 1998 v (asi) A3 jako 4motion
existuji 4 gen., kazda ma vylepseni ci upravu, at uz jde o vazbu na man. či aut. zamek, abs, rychlost jizdy, absolutni prokluz, automat/manual, spoluprace s zadni sperou
p.s. v "peti" vetach to "definovat" nejde, to chapes, ne? cili za chyby ve vykladu (a ze asi jsou) se predem omlouvam...
Avatar - white label
25. 7. 2012 17:00
Re: bylo by fajn,
Díky mistře, tos nemusel tak rozepisovat, ptal jsem se jen které quattro považuješ za origo, takže to původní, ještě bez torsenu.
Hlavně by mě zajímalo, kdes přišel na ten Torsen v R8? Jak sám píšeš: "...když r8 nepoužívá originalni quattro, ale torsen..."
25. 7. 2012 18:04
Re: bylo by fajn,
za prve: mistre je moje. jinak, je fakt, ze to byl predpoklad, nebot centralni torsen melo r8 v10, ve verzi le mans (normal 40/60, extrem 20/80-70/30)-ze by viskozni spojka-pokud jo, tak ohledne chyb viz vyse... ok?
Avatar - Pekelná Micinka
26. 7. 2012 23:23
Re: bylo by fajn,
Torsen, viskooo co?? Důležité je, aby to dobře vypadalo v Pařížské, ne? >:D
25. 7. 2012 18:43
Audi vs Facelift
Tak nevim cemu rikat facelift, posle dobou Audi meni jen svetla viz A4, A5 a R8... trochu zklamani...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
25. 7. 2012 18:56
Re: Audi vs Facelift
Co bys chtěl u podobného auta měnit na designu, pořád to musí být Audi R8, co by sis tam představoval jiného/nového, ledvinky z BMW, nebo plechové vlnobití... ;-) >:-[]
30. 7. 2012 21:07
Re: Audi vs Facelift
Co je podle tebe facelift? Má jít o omlazení, odstranění vrásek a nedostatků.