Modernizovaný Opel Insignia má na svém kontě už 100.000 objednávek
Opel začal loni na podzim prodávat modernizované provedení modelu Insignia. Automobilu se zatím prodejně daří, automobilka od zahájení jeho prodeje registruje na 100.000 objednávek na tento vůz.
Insignia je v současnosti nejprodávanějším vozem v segmentu střední třídy na britském, španělském a nizozemském trhu. Na domácím německém trhu je ve své třídě dvojkou, její prodeje u našich západních sousedů meziročně vzrostly o 46 %.
Na českém trhu Insignie tak úspěšným vozem není, za první čtyři měsíce letošního roku se u nás podle statistik serveru Best Selling Cars Blog prodalo rovných 200 exemplářů tohoto modelu, což znamená až sedmé místo v segmentu. V registracích se před tento Opel dostaly v dané třídě Mazda 6 (214 prodaných kusů), Ford Mondeo (261), BMW 3 (299), Hyundai i40 (333), VW Passat (766) a Škoda Superb (1.450).
Opel Insignia vstoupila na trh na konci roku 2008. Verze před loňským faceliftem má na svém kontě přes 600.000 prodaných exemplářů.
Vedle modernizace podpořil Opel prodej Insignie také příchodem nové verze Country Tourer. Jedná se o kombi se zvýšenou karoserií a bytelnými plastovými doplňky, které je zacíleno na vozy typu Volkswagen Passat Alltrack a Škoda Superb Outdoor.
Uhlazené tvary modernizované Insignie doplnila příplatková nová generace infotainmentu, množství prvků se nově ovládá prostřednictvím dotykové obrazovky. Faceliftovaná Insignia vybavená multimediálním systémem tak už netrpí středovým panelem přeplněným tlačítky.
Inovace se dočkala také nabídka motorů. Jednotka 1.6 SIDI Turbo o výkonu 125 kW nahradila dřívější 1.6 Turbo (132 kW), 2.0 SIDI Turbo se 184 kW pak zaujal místo dua 2.0 Turbo/162 kW a 2.0 Turbo 4x4/184 kW. U vybraných turbodieselů zase došlo ke zvýšení jejich výkonu. Vedle benzinových a naftových agregátů je k dispozici i 1.4 Turbo (103kW) schopný spalovat vedle benzinu také LPG.