Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Opel Insignia má na svém kontě už 100.000 objednávek

David Bureš
Diskuze (72)
Insignia se po faceliftu dočkala nové verze. Liftback, sedan a kombi doplnilo zvýšené oplastované kombi s přívlastkem Country Tourer.

Opel začal loni na podzim prodávat modernizované provedení modelu Insignia. Automobilu se zatím prodejně daří, automobilka od zahájení jeho prodeje registruje na 100.000 objednávek na tento vůz.

Insignia je v současnosti nejprodávanějším vozem v segmentu střední třídy na britském, španělském a nizozemském trhu. Na domácím německém trhu je ve své třídě dvojkou, její prodeje u našich západních sousedů meziročně vzrostly o 46 %.

Na českém trhu Insignie tak úspěšným vozem není, za první čtyři měsíce letošního roku se u nás podle statistik serveru Best Selling Cars Blog prodalo rovných 200 exemplářů tohoto modelu, což znamená až sedmé místo v segmentu. V registracích se před tento Opel dostaly v dané třídě Mazda 6 (214 prodaných kusů), Ford Mondeo (261), BMW 3 (299), Hyundai i40 (333), VW Passat (766) a Škoda Superb (1.450).

Opel Insignia vstoupila na trh na konci roku 2008. Verze před loňským faceliftem má na svém kontě přes 600.000 prodaných exemplářů.

Vedle modernizace podpořil Opel prodej Insignie také příchodem nové verze Country Tourer. Jedná se o kombi se zvýšenou karoserií a bytelnými plastovými doplňky, které je zacíleno na vozy typu Volkswagen Passat Alltrack a Škoda Superb Outdoor.

Uhlazené tvary modernizované Insignie doplnila příplatková nová generace infotainmentu, množství prvků se nově ovládá prostřednictvím dotykové obrazovky. Faceliftovaná Insignia vybavená multimediálním systémem tak už netrpí středovým panelem přeplněným tlačítky.

Inovace se dočkala také nabídka motorů. Jednotka 1.6 SIDI Turbo o výkonu 125 kW nahradila dřívější 1.6 Turbo (132 kW), 2.0 SIDI Turbo se 184 kW pak zaujal místo dua 2.0 Turbo/162 kW a 2.0 Turbo 4x4/184 kW. U vybraných turbodieselů zase došlo ke zvýšení jejich výkonu. Vedle benzinových a naftových agregátů je k dispozici i 1.4 Turbo (103kW) schopný spalovat vedle benzinu také LPG.

David Bureš
Diskuze (72)
Avatar - qwerty99
27. 5. 2014 06:41
Re: váha
tak kdyz jsme videl tento clanek, rikal jsme si , no to zase budou diskuze. haneni cekoli krome koncernu je na tech to strankach snad ritual. No a pokud by sem nejaky ignorant ktery si vycetl o vaze v nejake recenzi nenapsal toto do poznamy asi bych dal 1000 na mistni kostel. Kaspriku DEKUJI ti usetrl jsi mi litr.

No a k veci. Osobne mam Insignii po faceliftu v kombiku s 160 konovym dizlem a "hloupym" hydromechanickym automatem (i tak se mi zda ze neradi zas o moc hure nez uzasne DSG) takze jeste o to tezsi nez si muze kdo predstavit (ti myslim vsechny ty hanice vahy). Najeto mam pohuch 7500 a hele zatim mi vaha nevadila, mozna i proto ze se snazim jezdit rozumne a vim ze 5 metrovej kombik neni na zavodeni na okruhu. A jak se tu nekdo zminil je to hodne o konstrukci, ktera je udelana bytelne. Mam uz nejake zkusenosti (asi ne moc, mam 4 auto na kazdem najeto cca 100k) a i pres tu "nesnesitelnou" vahu treba insignie brzdi daleko lepe nez nektera odlehcene konkurence. Jo a pofaceliftova pry docela shodila nekde jsme to cetl ci slysel.

a co se konfortu a pohodli tyka tak jsme taky spokojenej, nejak uplne nevnimam ani onen spatny projev "zastaraleho a hlucneho" dizlu o kterem se pise taky v kazde recenzi, proste je to evoluce zadna automobilka nemuze vyrabet novej motork ob rok, kdyz ostatni uz meli comonrailove dizly, skodovka montovala jeste porat stara TDIcka ktera byla hlucnejsi, pak prisly nove motory a jsou tizsi nez ty ktere je valcovali, tak treba ted prijde nova generace od opelu a bude zase lepsi protoze proste vyvoj jde dal.

Pro srovnani treba mondeo, ktere jsem mel pujcene na mesic jelo krasne melo 2.2 dizl, jelo jak z praku ale zastavit to to bylo o nervy.

Dale interier, ano kdysi v nem vrzalo, kdyz nekdo za nej vzal, ale to dela temer u kazdeho modelu v nejake fazi zmen, a opel to vyresil a je po problemu,

at si kdo chce co chce rika, kazdy by si mel koupit auto jake se mu libi a jake si muze dovolit :-) takze ja jsme si koupil hooooodne oceli kolem sebe a pred sebou a jsem za to rad.

qwerty
Avatar - Hammunasakra
26. 5. 2014 11:36
Re: váha
No nic, za pokus to stálo >:-[]
26. 5. 2014 07:55
Re: váha
Zajimave, clovek ktery umi psat, ale neumi cist. Nejsi ty ten druhy ze tri policajtu? :-)
26. 5. 2014 07:17
Re: Co dodat?
ale ty si to poznal uz v najezdu na dalnici a to je co rict. jej si s ni 10km, coz znamena tak k dalsimu exitu a zpet. tam zase vostra prava pri vyjezdu a bylo rozhodnuto. auto nezataci. >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2014 23:26
Re: Co dodat?
Že by sebechvála? :-)