no podla mna P2008 je dalej ako captur... posobi na mna jak vizazou tak interierom tak nejak dospelejsie.... defakto akoby uz to bolo nejake SUVecko... kdezto captur je take prerastene male velke vajicko... sice vyzera milo a sympaticky ale P2008 je z tejto dvojice jasna chlapska zalezitost :yes: a aj taky soul je dalej ako captur... a je tu niekde aj porovnavaci test soul vs captur.. skus si to pohladat a uvidis ze konkurencia sa s capturom moc nemazna ;-)
Jestli je 2008 jasna chlapská záležitost, tak potěš pr.el. >:D Chlapskou záležitost si teda rozhodně představuju jinak, ale nic proti, máš holt jinej vkus. Ty fakt poslední dobou perlíš.
Topre, fakt ty svoje moudra neumíš napsat do jedný reakce? Dole píšeš ty samý kraviny. A myslím, že lepší prodeje na Slovensku Captur rozhodně netrápějí. To, že ty poslední dobou vidíš všude jen to, co chceš, za to si můžeš sám.
Ty vieš veľké hojno, oslík, Captur si videl asi len na obrázkoch. Je to práve dosť slušné autíčko. Je viac ladené na ženské oko, ostatne asi ako všetky malé crossovery do mesta. Skús sa nabudúce trochu zamyslieť, čo píšeš a netrep hovadiny.
Napísať, že jeden z týchto dvoch je chlapská záležitosť je hodne nadsadené. Tu je porovnávací test [odkaz]
Skús ešte raz pouvažovať nad tým čo si vyprodukoval ;-)
Od odborníka tvého formátu bych spíš čekal, že spíš zmíníš bezkonkurenční světlou výšku Captura. To je snad na crossoveru docela důležité a je to parametr, kterým se odlišuje od méně úspěšné konkurence jako je třeba P2008. Captur má taky čistý, jednoduchý design. To, že není agresivní je snad u auta do města dobře. Město snad ještě není válečné bojiště. Pokud pak design P2008 s jeho cingrlátky a falešným hrbem na tebe působí dospěle, tak je asi lepší zůstat dítětem.
Pokud je Fabia tvůj ideál, nikdo tě nenutí si pořizovat něco jinýho ;-) Captur je zkrátka jen jedna z mnoha možností pro ty, kteří zrovna Fabii nechtějí. :-!
ale ja tych capturov u nas proste nejak stale moc nevidim... mozno len nahoda neviem... ale pride mi ze takych peugeotov 2008 stretavam neporovnatelne viacej... tie vidim snad denno denne.. captur tak raz za tyzden... tak snad facelift mu u nas pomoze k lepsim vysledkom :yes:
A nebude to třeba tím že si někdo v tvém okolí 2008 koupil? Třeba tady u nás si soused koupil nové Clio takže ho potkávám dost často, ale kvůli tomu nebudu tvrdit že jich jezdí víc než třeba 2008 kterou jsem ještě "v okolí" neviděl. ;-)
Touhle logikou uvažuje hodně lidí, tím zrovna nemyslím Toppera (teda H/K Svwet, tvl, nechceš se zas přejmenovat? >:D Mne přijde, že ani jeden z těchto konkurentů se na našich silnicích nevyskytuje ve velké míře, jako třeba jiné SUV - Yeti, Tiguan, Sportage a IX35
Je to tak, v dobe, kdy jsem Renault uz pomalu pohrbival, tak prisli s novy Cliem, ktere se toho jen dotklo, a pak s Capturem rozjeli novou filosofii naplno. Nejde o vykon, nejde o jizdni vlastnosti, vybava uz i diky narizenim unie proste musi byt v podstate kompletni... Tim svatym gralem dnesnich aut je moznost stylingu. Dvou a vicebarevne lakovani, nejruznejsi rozmery a designy kol, milion kombinaci dekoru interieru - to je to, cim Captur drzi ten prislovecny prst na tepu doby. Vystihli to paradne u Renaultu, prodeje jdou nahoru a ja se raduju, kazda znacka stareho kontinentu, ktera ma uspech je pro me malou radosti :-):yes:
Opravdu by silnější motorizace ještě více zvýšily prodeje? Nejsou potřeba, tohle není limuzína, je to vlastně malé auto, není to dálniční křižník, ani sporťák, tak proč to tlačit přes hranu :-) Leda pro diskuzní bitvy teoretiků :-) Navíc, to auto je prostě dobré :-)
Presne tak, tohle neni sluzebak, ani dalnicni kriznik, ani sportak, tohle auto bude prevazne druhe v rodine, a trest za chut na silnejsi motor je na zapad od nas obvykle tvrde trestana, takze silnejsich motoru netreba. Vetsina lidi bude s mnohem nadsenejsi vyberem kombinaci barev exterieru a interieru, nez motorizaci.
jj jsem na tom stejně, auto se mi líbí, ale když chci automat, a ten chci, tak je na výběr současná 1,2 nebo nově malé diesely. Mě by se líbila atmosferická 1,6. No a ty ceny nejsou lidové.