Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Moje.auto.cz má už přes 3000 recenzí od Vás, uživatelů

Počet aktivních recenzí na stránce Moje.auto.cz překročil v posledním říjnovém týdnu 3000 a každým dnem přibývají další. Tento milník je vhodnou příležitostí připomenout si, co služba Moje.auto.cz nabízí.
Zpět na článek
7. 11. 2009 12:52
neregistrovaný "misiak"
7. 11. 2009 15:36
neregistrovaný "misiak"
9. 11. 2009 09:30
neregistrovaný "misiak"
7. 11. 2009 14:15
neregistrovaný "yaroukh"
7. 11. 2009 16:00
neregistrovaný "yaroukh"
8. 11. 2009 11:53
neregistrovaný "misiak"
8. 11. 2009 13:31
neregistrovaný "yaroukh"
9. 11. 2009 12:07
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
8. 11. 2009 11:16
neregistrovaný "misiak"
11. 11. 2009 12:35
neregistrovaný "RayBan"
neregistrovaný "misiak"
7. 11. 2009 12:52
ten hlavny tu chyba!
To je sice pekne a zaroven gratulujem, ovsem chyba tu ten "hlavny maskot" auto.cz a to je pan GTI so svojim farom. Viem, ze na to nenajde nikdy odvahu ale......ale mal by vystavit svoje auto. On je totiz neoddelitelna sucast auto.cz, je jej maskot, hlany diskuter, rekordman, basnik, literat, autor, recenzista, redaktor, .....jednoducho je to "majestat auta.cz" !!
Dokonca i sama redakcia mu tu venovala ku koncu roka par slov chvaly a uznania, stotoznila sa s jeho nazormi, vyzdvihla ho a dala ho za vzor ostatnym diskutujucim!

Takze sup, sup mily GTI ....sup sem s tvojim vozidlom :yes: :yes:

Prosim vsetkych, apelujte na pana GTI a dodajte mu odvahu! :yes: :yes:

BRAVWO GTI, POD DO TOHO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
30
7. 11. 2009 12:57
Re: ten hlavny tu chyba!
>:D >:D
Avatar - masO
7. 11. 2009 13:36
Re: ten hlavny tu chyba!
:yes: >:D
Avatar - white label
7. 11. 2009 14:51
Re: ten hlavny tu chyba!
No vidíš, tak se ti konečně povedlo..., aspoň jednou jsi tu napsal něco, co dává celkem smysl, navíc bez vulgarismů
a s patřičným respektem...
Tak teď už ti jen zbývá, dát sem recenzi "vlastního" auta, abys
k tomu mohl vyzývat i ostatní..., navíc 105ku s hvězdou
z Mercedesu, tu ještě určitě nikdo nemá, takže aspoň "v tom" tu budeš opravdu "první"... ;-)
neregistrovaný "misiak"
7. 11. 2009 15:36
Re: ten hlavny tu chyba!
wau ...a ty si konecne dokazal aspon jeden X ma pochvalit :yes:
Slubujem, ze odteraz budem pisat len slusne a bez vulgarizmov.
A moje auto sem dam tiez, ovsem zozeniem si znak Skody a nalepim si na moje E ;-) to bude kára >:D
Avatar - white label
7. 11. 2009 15:56
Re: ten hlavny tu chyba!
Ten tvůj slib "archivuju"... a na tvé konkrétní (nejen to vitamínové) "Éčko" jsem zvědavý už teď... ;-)
7. 11. 2009 18:20
Re: ten hlavny tu chyba!
No já bych tuhle radu, prosbu atd.. spíše směřoval k tebou míněné elitě tohoto serveru.

Ano.. rád bych se dočkal recenze vlastního auta takových
auto kapacit, takových určovatelů stylu jakými jsou GTI, Dinar, Jossalito a jiní němečtí soudruzi...

Tak šup šup, doufám, že to trošku popoženeš...
7. 11. 2009 19:04
Re: ten hlavny tu chyba!
:yes:
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: ten hlavny tu chyba!
No paráda!A odměna budééé???? >:-[] >:D

Řekne mi někdo,kdo je uživatel GTI?? :-O
neregistrovaný "misiak"
9. 11. 2009 09:30
Re: ten hlavny tu chyba!
bud rada, ze ho nepoznas! Ako vidim jazdis na japonskom aute a GTI uznava len produkciu VW, Skody a Porsche ....cize koncernovu produkciu.

Japonske auta su podla neho hole vraky, bez duse, bez napadu, bez elegancie, s nulovym designom, nespolahlive a ak nemas Porsche tak si spodina a bazarovy kovboj.

(inac on je z Mostu, jazdi na sluzobnej Fabii combi) ;-)
Avatar - T613
9. 11. 2009 09:46
Re: ten hlavny tu chyba!
máš celkem špatné zdroje
Avatar - T613
7. 11. 2009 21:01
Re: ten hlavny tu chyba!
Dinar o svém BMW E60 (VW Touareg manželky) už psal tolikrát až to bolí. Ale kdo nechce nevidí.
Avatar - woody-alien
7. 11. 2009 21:40
Re: ten hlavny tu chyba!
Toho Touarega jsem nějak přehlíd, ale o E60 a očekávání nové 5ky coby budoucí hvězdy vyšší střední tu samozřejmě řeč byla. A ani to nebolelo. ;-)
Avatar - white label
7. 11. 2009 22:33
Re: ten hlavny tu chyba!
Asi tak... :yes: ;-)
Avatar - iudex
8. 11. 2009 10:21
Re: ten hlavny tu chyba!
Az tak to nebolí, je to tak akurát. Niektoré Bravá sú tu pertraktované ovela castejsie... >:D
8. 11. 2009 11:37
Re: ten hlavny tu chyba!
Tady s tebou jaksi nebdu souhlasit. Vidím zásadní rozdíl mezi tím co tady nějaký pisálek píše a mezi tím, když dá regulerní recenzi na skutečně své auto. Ono to z těch recenzí je poznat, zda-li ten člověk to auto má a nebo ne.

Ve finále si tady může založit kdo chce kolik chce nicků a psát o tom jaké auto má a nebo nemá... V tom problém nevidím. Ale udělat krásnou recenzi s fotkami s autem přes celé roční období, objektivně popsat klady a zápory, napsat jeho historii, jeho mouchy.. to už chce hold fištrón.

Pro mne osobně je Dinár (přes to všechno) stále stejně anonymní v této oblasti jako nicka GTI. Na druhou stranu uznávám, že je to irelevantní.

Celé GTIho krásné pojednání by mělo mnohem vyšší váhu, dkyby se skutečně vědělo co sám on sedlá. Tyhle jeho řeči o kovbojích pak vyznívají jen komicky a směšně.

Na druhou stranu mne je to jedno, takže už dál do toho asi enbudu rýt. On už si tady každý stačil udělat obrázek o tom kdo je kdo a pokud ne, tak mus tejně není pomoci. Pravá ovce chce mít toho svého berana... a na kvalitě berana už jaksi nezáleží.
Avatar - T613
8. 11. 2009 12:08
Re: ten hlavny tu chyba!
A proč by tu někdo měl dávat nějakou recenzi? Taky nemám potřebu, ani touhu tam dávat svoje auto. Proč taky?

P.s.: Tobě je to sice jedno, ale věnuješ tomu čtyřicet vět. Trošku schíza.
8. 11. 2009 14:57
Re: ten hlavny tu chyba!
Ale tak... ty tady nepíšeš dogmatické poučky, bez nichž tvůj život není plnohodnotným.. Ty tady nikoho neurážíš, neposíláš pro ručníky, nenadávaš... ;-)
To je ten zásadní problém, který v tom vidím,a le to je jen mezi nama...

Ono totiž GTI to dobře napsal v tom svým posledním odstavci..., ale já tam furt, ¨tak nějak cítím to ( tohle opravdu ne]... že ten s tím autíčkem Fiorana, je tak nějkak v jeho očích horším člověkem... dyť a o to de... tady můžeme diskutovat všichni bez ohledu jaké máme auto... Jen.. je potřeba brát ohled na to, že kritika majitele hurvínka ku Fioranu působí místy tak nějak rouhačsky, nicméně ten človíček na to prostě právo má...

A já především vidím problém v tom, že každý má ty své ikony, jen jedna až tři zdejší osoby se snaží ostatním předepisovat, které z těch ikon jsou ty správné... Např. mistr elegance.. že? ;-)
Avatar - Katikakus
7. 11. 2009 21:30
Re: ten hlavny tu chyba!
Je fakt, ze podle prispevku tady na auto.cz nekteri vypadaji nejmin na toho Maybacha.
Avatar - iudex
8. 11. 2009 10:22
Re: ten hlavny tu chyba!
No jasne. Ty ho este nemás? Tak si nez bazarovej kovboj >:D
Avatar - white label
8. 11. 2009 10:46
Re: ten hlavny tu chyba!
"Chudák" není ten kdo na "Maybach" nemá, ale ten koho "strašně se.re", že jsou lidi co na něj mají... ;-)
Avatar - T613
8. 11. 2009 11:15
Re: ten hlavny tu chyba!
Mě serou jen ti co mají na Bugatti Royale. Ti ostatní jsou jen kašpaři se špatným vkusem >:-[]
Avatar - white label
8. 11. 2009 11:39
Re: ten hlavny tu chyba!
Tak to si na tom ještě celkem dobře, těch co mají Bugatti Royale, není naštěstí tak moc... ;-)
Avatar - T613
8. 11. 2009 12:09
Re: ten hlavny tu chyba!
bodejť by jim je jejich děti obtáhli klíčem >:-[] ;-)
Avatar - white label
8. 11. 2009 10:36
Re: ten hlavny tu chyba!
wolffe, tvé oslovení "soudruzi" jistě nikoho (ze jmenovaných) nepotěší, ale od tebe ani nepřekvapí, bohužel je pro tebe (evidentně) dodnes jeho používání naprosto běžné a přirozené...
:*) 8-s

P.S. "Německým soudruhům" vděčíme hlavně za "Warťase a Traboše", nesoudruhům za to "ostatní" z produkce "německých" automobilek...
Avatar - saldy
7. 11. 2009 20:00
Re: ten hlavny tu chyba!
Tak já bych v tomto nebyl tak vyhraněný, je to každého věc co zveřejní na netu, mnoho lidí sice trpí syndromem nárustu sebevědomí za klávesnicí ale nemusí to být tento případ.Někdo tu má 3 auta ale nezmůže se na nic víc,bohužel žijeme v kultuře kde se lidé posuzují dle svých statků a zevnějšku, ne každý si může dovolit z mnoha důvodů auto které se nestává terčem posměšků.
Třeba takový gti může mít bezcené auto či za 5milionů, nebo mít auto nemůže kdo ví?
Avatar - iudex
7. 11. 2009 20:24
Re: ten hlavny tu chyba!
Vseobecne to samozrejme platí, ale ak niekto roky masíruje ludí tu na auto.cz výrokmi typu: "jsi přesně to, co je tvé auto. Že nevěříš? Tak se běž hned teď podívat do garáže. Otevři ji, koukáš na sebe.", koleduje si o return s otázkou: A co si Ty? Na co sa dívas vo svojej garázi?
V kontexte áut, ktoré tu na moje.auto.cz uz boli zverejnené (Porsche Turbo, Range Rover, M-B CL 600, Lotus Esprit...) jednoducho nemá cím prekvapit, lebo aj napr. také Volvo posobí v susedstve horeuvedených akosi... obycajne.
Avatar - Ronault.
7. 11. 2009 21:06
Re: ten hlavny tu chyba!
A co když je volítaný z Reichu >:-[]

Každopádně si myslím, že diskuze v news by od MACZ měly být jaksi odděleny. Zde jde o názor, jeho podání a projevení znalostí a schopností. Kdo na to nemá těžko bude argumentovat tím, že jezdí Maybachem ;-)
Avatar - woody-alien
7. 11. 2009 21:49
Re: ten hlavny tu chyba!
S tímhle souhlasím. Taky jde o to, že se někdo třeba nerad svěřuje. Každej není manželka šéfa britský tajný služby, aby na Facebooku zveřejnil fotky baráku, dětiček a podrobnej plán k trezoru s tajnými spisy. >:D

Zároveň si ale GTI řečičkama o plejstejšnovejch, bazarovejch, diamantovejch a jinejch kovbojích o ty reakce koleduje.
Avatar - saldy
9. 11. 2009 17:14
Re: ten hlavny tu chyba!
Tak to jo, uznávám, že radikální bojovníci za určité značky, byť nikdo nemůže projet všechno by měli prokázat své zkušenosti, protože o tom především by to zde mělo být a taky mě štve, když se někdo naváží do aut jiných, do mě už rylo spoustu lidí i když né tady ale vždy to je o tom, "říkali to chlapi u lídlu". gti aspoň píše pěkný blogy tak ho mám celkem rád.
Recenze na mojeauto si často čtu, hlavně nováčky, někdy to je ale otřes.
Avatar - euro89
7. 11. 2009 22:32
Re: ten hlavny tu chyba!
recenzista? spíš recesista! >:D >:D
neregistrovaný "yaroukh"
7. 11. 2009 14:15
Pro Capri mám slabost
Mňamózní fotka, toe pure badassness! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - igor77
7. 11. 2009 15:48
Re: Pro Capri mám slabost
"to bylo tenkrat na ostrove capri" :-) :-)
neregistrovaný "yaroukh"
7. 11. 2009 16:00
Re: Pro Capri mám slabost
Capri, hmm Capri...
...tam jsem taky nebyl
8. 11. 2009 00:00
TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Ještě si živě pamatuji rozjezd Mojeho auta, tedy nemyslím jako auta svého, myslím jako toho nového formátu. Ostatně, jsem poměrně pyšný na to, že snad úplně první recenzi sem připojili Jarda s Bertňákem. Tehdy sem šoupli (bylo to ještě v neveřejné, rozjezdové formě) tu hybridní novinku - když jim došly v piliňákách spodky z Německa, předělali hybrida na gumu. Jo, Jarda ji vystřeloval z korby velrybářskou harpunou na stromy stojící podél silnic. Prvních padesát metrů to mělo akceleraci jako veyron. Pak to ale trocháu škublo. Trochu hodně, ale tohle ani Jardu ani Bertoňáka nerozhodilo. Ty dva totiž rozhodí málo co. To ale asi už víte.

Moje auto (myslím opět ten dnes již ikonozní formát) se rozrostlo do fantastických rozměrů. Čas od času se tam mrknu, narážím tam na vskutku příjemné recenze. Co naplat, není nad osobní zkušenost s autem. Samozřejmě, že nikdo z nás nemůže za život stihnout projet tisíce aut, resp. tato auta zažít natolik hluboce, aby o nich věděl takřka všechno. Totiž, abys o autě věděl takřka všechno, potřebuješ s ním najet tak sto tisíc kilometrů. Ovšem, roční průběh by se měl pohybovat v nějaké důstojné rovině, viděl bych to ve spodní hranici na takových 30 tisíc. Co je pod tím, to není šofér, to je "jen" vlastník auta. Takže ty roční absentované průběhy nahrazuje v informační rovině právě Moje auto, tedy nemyslím jako moje vlastní auto, myslím ten formát MOJE AUTO.

Velmi mě těší, že na zdejších diskuzích takřka zdomácněly definiční pravdy, otištěné na mém blogu, myslím tím:

- Jsi než to, co tvůj vůz
- Jdi do garáže, otevři vrata, koukáš na sebe
- Vše, co jsi nucen si myslet o svém autě, jsi nucen si myslet i o sobě.

Ano, ano, tyhle pravdy by se mohly pískovat na čelní skla našich miláčků.

Potěšitelné je pro mne i to, že se zde solidně vžil i termín "bazarový kovboj". Jestli něco, pak (aniž bych nyní zacházel do hlubšího psychologického či sociologického rozboru) pásne tato charakteristika na danou sociální vrstvu jako ta příznačná prnahr.

On ale i ten kovboj diamantový si zde získal své místo pod diskuzním halogenem. Co? ;-)

Ale abych to vrátil k Mojemu autu (nemyslím autu svému, myslím k formátu Moje auto) - tisíce recenzí, tisíce diskuzí. To je důkaz úspěšnosti tohoto produktu. Jistě, jsou lidé, kteří mají v sobě zakódovánu potřebu dělit se s ostatními o vnitřní radost. Třeba z auta. jiní zase (doufám) mají vnitřní potřebu se o tu radoost podělovat alespoň v rovině diskuzí. Tedy nastává ideální souznění.

V uvedeném kontextu je nutno zcela zřetelně pochválit AUTO.CZ za Moje auto a poděkovat, že existuje prostor, kde si vlastníci aut mohou sdělovat své názory na svá auta.

Konečně, nemohu se nevyjádřit k horním plačkům na téma geteiho žebřiňáku. My, diskuzní mohykáni tu nejsme od toho, abychom se dělili na hlavní stránce AUTO.CZ :yes: s ostatními diskutéry o svá auta, neboť (na rozdíl od Moje auto) na hlavních diskuzích není nutnou podmínkou technický průkaz, nýbrž hlava, lépe řečeno to, co by ní mělo být. Tam (rozuměj - na hlavní diskuzi) se totiž diskutuje (mělo by) v rovině než obecné, tam jde o světonázory, o filosofii, nikoliv o tatínkovu garáž, tam jde o auta světa o světy aut. No upřímně, kde jinde se mohou do krve řezat kolegové kteří oba sice vlastní Ferrari 599 GTB Fiorano, avšak jen jeden z nich reálné, druhý než v měřítku jedna ku osmnácti? Nikde, v reálném životě se tito lidé nikdy nemohou dostat k jednomu stolu, k jednomu panáku. Proto si važme diskuzí na hlavní stránce. Jsou poučné nejen pro toho "měřítkáře" nýbrž i v jisté rovině pro toho "realistu".

Naštěstí se od prosince rozjíždí projekt M.I.U. [odkaz] takže i v případných pubertálních investigativních diskuzních nejistotách bude jasno.

Tak nezapomeň, na diskuzi (na diskuzi) na velikosti nezáleží. Féro jedna ku dvaasedmdesáti, sedmiletej cee´d v alobalu, bazarkovboj v civikovi ze tří áček za tři tácy, diamantovej kovboj v Apoštolovi, všechno berem. Hlavně to chce dvě věci. Mít za život alespoň jednu diskuze schopnou myšlénku a alespoň jeden diskuze schopnej mozek. Neskromné přání?

BRAVO AUTO.CZ, BRAVO MOJE AUTO.CZ :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Ronault.
8. 11. 2009 00:16
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Od odstavce začínajícího "Konečně" zvedám všech svých 20 prstů směrem k nebi :yes:
8. 11. 2009 11:29
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Přiznám se, že sem nečekal, že se ti povede až takhle krásně z toho vykličkovat. No my normální si myslíme, i přes to co si napsal, svoje. Vy ostatní blbí si dál plácejte co chcete. Myslím, že na ty tvoje plky už je tady skutečně zvědavo čím dál míň zúčastněných. Ale.. krásné je žít (ten svůj unternetový sen...asi).
neregistrovaný "misiak"
8. 11. 2009 11:53
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
ty si psycholog? Lebo zhodnotil si ho uplne presne! :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
8. 11. 2009 13:31
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
> sem nečekal, že se ti povede až takhle krásně z toho vykličkovat
děláš, jak kdybys tu byl první tejden >:D nebos' čekal rovinu?
Avatar - iudex
8. 11. 2009 14:13
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
A čo si čakal, že GTI napíse: máte pravdu, sypem si popol na hlavu, odteraz uz vsetko otvorene a ziadne zahmlievanie a konspirácia: mám... (trebárs Volvo) som... (trebárs právnik)... ;-)
8. 11. 2009 14:52
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Takja GTIho docela dobře znám, řekl bych víc než si je schopen vůbec připustit, nicméně, je dobré to tak nějak zopakovat..., ty třebas... ;-)
Avatar - pumpkin
8. 11. 2009 19:58
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Tlieskam ti :yes:
9. 11. 2009 07:41
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
...a nedeľná chvíľka poézie je za nami... ;-)
neregistrovaný "Dzosua_fan_It_car"
9. 11. 2009 12:07
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
jo jo copak GTI, keců jak na koledu a doma HTP. :-! ale to všichni víme. osobně sem GTI vyzval k vložení vozu na moje.auto, hned jak se služba spustila. Jenže dodnes nič. Asi má obdobný pohled na věc, jako p. T613

A proč by tu někdo měl dávat nějakou recenzi? Taky nemám potřebu, ani touhu tam dávat svoje auto. Proč taky?

tohle je nejvíc úsměvné... potřebu dát sem své auto tihle pánove nemají, ale hodiny a hodiny do někoho, nečeho štourat to ano. Prostě pro mne a spoustu dalších jsou jejich důvody nevložení minimálně podezřelé, úsměvné a skvěle dokreslující jejich pohled a zkušenosti. Co sem čet, jako bych řídil.

>:-[] osobně bych si nikdy nedovolil to co pan GTI. S jakou jistotou odsuzuje mnohe vozy, modely, značky...

dovolim si tomuto fenoménu auto.cz udělit velmi důležitou radu. pokud daný vůz neprotáhneš po okrsce NIKDY nediskutuj o jeho jizdních vlastnostech. Jinak o všem ostatním si vesele plkejte ve své osobní teoretické rovině!
Avatar - T613
9. 11. 2009 13:13
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Pokud někdo nemá potřebu něco dávat na moje.auto.cz dokazuje to něco? Na moje.auto nechodím, klidně se můžeš podívat kolikrát jsem se účastnil diskuze. Pokud tam zavítám, tak je to kvůli nějaké chuťovce, a to z oblasti veteránů. A nemám potřebu se tam vystavovat s nudným focusem první generace. Pro mě je to ztráta času. Dost předpokládám, že Dinar to má takto podobně. O svých autech mluví, dokonce ho zde i ukázal nabourané, ale proč být na moje.auto?

P.S: to výše se netýká osoby GTI, ta má jiné pohnutky
9. 11. 2009 13:33
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Přesně tak souhlasím s tebou. Jak jsem si přečetl GTI román tak mi to připadalo že není zcela při zdravém rozumu. Když někdo chce někoho přesvědčit o své pravdě má argumentovat ověřenými věcmi a né urážet tak jak má rád. Prostě kluci on je pán neomylný a nejchytřejší. Píše že kdo nenajezdí ročně více jak třicet tisíc není šofér a nemůže soudit. Jestli on je najezdí tak by měl byt taky potichu protože např. Fiorano určitě také neřídil a ty kilometry najezdí kdoví čím. Takže se nerozčilujte a přehlížejte takové lidi co si myslí že sežrali rozum světa.
Avatar - s-mike (RSKa)
9. 11. 2009 15:47
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
docela dobrá profilová fotka.. myslim s tim Fordem Capri :yes:
Avatar - Legolas
10. 11. 2009 13:20
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
Autor se pozná :yes:
Avatar - s-mike (RSKa)
17. 11. 2009 21:13
Re: TŘI TISÍCE KOVBOJŮ
>:D >:D dik ;-)
neregistrovaný "misiak"
8. 11. 2009 11:16
sranda nebude
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
8. 11. 2009 22:51
Re: sranda nebude
GTI je Dundr? >:-[]
neregistrovaný "RayBan"
11. 11. 2009 12:35
Re: sranda nebude
Ne, Jana Langová ;-)