Problem je, ze tych 7 aut maju rozne koncerny. Iba jeden kontzen ma 3och zastupcov a napriklad neiktorymi haneny Fiat alebo Peugeot 308 tam vobec nie je.
Kdybys pořádně četl článek, zjistil bys, že to je založený na tom, kolik % aut z celkovýho počtu má problém s tou určitou součástí, tudíž to co píšeš je nesmysl.
Hlavně dvakrát Seat. Nicméně 50 tisíc servisních zásahů mi přijde jako nedostatečný základ. Třeba u A8, ale i M3 a C70, když člověk vezme, kolik jich procentuálně jezdí na silnicích, tak v těch 50 tisících bylo jen pár kusů.
Teď jsem se podíval na jejich stránky a 10 vozů s nejhorším ratingem v UK (vyšší číslo = horší spolehlivost):
Mercedes-Benz SL 349.00
Mercedes-Benz CL 327.00
Land Rover Range Rover 295.00
Mercedes-Benz S-Class 287.00
Nissan Pathfinder 269.00
Renault Espace 264.00
Jeep Grand Cherokee 256.00
Mercedes-Benz V-Class 248.00
Renault Vel Satis 247.00
Citroen C8 238.00
V hodnocení značek je Porsche na 33. místě z 36. Audi 29., MB 30., BMW 26., VW 21 a Škodovka 8. A kdo je první? Kdo jiný než Chevrolet, značka pověstná nepřekonatelnou kvalitou >:-[] Opravdu zajímavá statistika.
PS: Vysvětlení lze samozřejmě (minimálně částečně) nalézt v tom, že se do hodnocení započítává cena opravy. Takže luxusnější značky mají mnohem těžší úlohu.
Promiň, někdy tomu, co píšeš, úplně nerozumím. (Dokonce jsem dělal ... ????... .). Teď mi to ale došlo, taky asi bydlíš ve Velké Británii. Tak ty překlady do češtiny nervi sám, klidně někoho požádej, kdo umí česky. ;-)
Zvlášť když musíš být v zakouřené místnosti. :-):-!:-)