Diskuse

Moskvič mezi rekordmany: V Německu najel tento kousek přes milion kilometrů

24.2.2017

Sedmaosmdesátiletý Němec najezdil se svým moskvičem za 40 let více, než milion kilometrů. Pochvaluje si spolehlivost a nenáročný servis.

 

  • 22 Reagovat !

    foto JiRkA997CZ

    JiRkA997CZ 24.02.  17:06

    Moskvič je německý??

    Počkat, Moskvič je "jednoduchý německý stroj"?? Vždyť se to nejmenuje Berlínič...
    • 50 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 24.02.  19:00

      « Moskvič je německý??

      Berliner, by se to jmenovalo.
      • 01 Reagovat !

        foto JiRkA997CZ

        JiRkA997CZ 26.02.  10:03

        «

        konečně to opravili
        ano, byl by to berliner bejt to německy, ale tak kdyby si do toho ivani kecali :D
  • 31 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 24.02.  17:12

    Dobrovolný automasochismus

    "Německý stroj"? Pokud vím, tak Moskvič byla sovětská značka. Nebo autor vzal v úvahu, že jeho výrobní linka pocházela od Opelu a Rusáci si jí odvezli coby válečnou reparaci? >:-[]
    Jinak jezdit takto dlouho se Stalinovými sáněmi, to je opravdu automobilový masochismus nejvyšší kvality. Zvláště když po sjednocení východního Německa se SRN si už dávno mohl pořídit nějaké slušné auto! >:-[] >:-[] >:-[]
    Jinak co jsem se dozvěděl od pamětníků, tak auto to bylo (navzdory své technické primitivnosti) hodně poruchové... Fakt je ale ten, že ten technický primitivismus neplatil pro motor 1,5 OHC, který Sověti okopírovali od BMW... Problém byl ovšem v tom, že tento poměrně výkonný agregát si vůbec nerozumněl s vratkým předválečným podvozkem.... >:D Jinak už jako dítě jsem si uvědomoval, jak strašně tato auta zaostávala za tehdejšími Žigulíky, např. svoji extrémně úzkou stavbou a taky příšernému, ukňouranému zvuku pohonné jednotky....
    • 26 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 24.02.  17:53

      « Re: Dobrovolný automasochismus

      Připomínáš mi zde jednoho slovenského kolegu který musel mít příspěvek téměř pod každým článkem i kdyby měl napsat blbost. Je úžasné jaké máš informace od pamětníků a tvé schopnosti již coby dítěte analyzovat rozdílnost Moskviče a Žiguli jsou dechberoucí. Jen tak dál.
      • 03 Reagovat !

        foto kyklop

        kyklop 24.02.  18:08

        « Re: Re: Dobrovolný automasochismus

        :yes:
      • 30 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 24.02.  18:23

        « Re: Re: Dobrovolný automasochismus

        Svez se někdy s klasickým Moskvičem a pak se Žigulem a dáš mi za pravdu! :-)
        P.S. Co je špatného na tom, že jsem se o auta začal zajímat již jako školou povinné dítě?
        • 06 Reagovat !

          foto peterle

          peterle 24.02.  18:53

          « Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

          Zlého na tom nie je nič, len ten tvoj príspevok je taký prvoplánový, očakávateľný, predvídateľný, ani slovo v ňom nie je zaujímavé a originálne. Všetko to každý kto sem chodí dávno vie, čítal to už sto krát a ty ho vlastne nútiš aby to urobil stoprvý krát. K tomu tie vyškerené smajle.....
          • 21 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 24.02.  21:12

            « Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

            No asi by bylo "originální", pokud bych tady začal vyzdvihovat vysokou technickou a estetickou úroveň tradičních Moskvičů, ale obávám se, že bych byl právem považován za adepta pro doktora Chocholouška! >:D

            Jinak tou svojí vzpomínkou jsem chtěl jen demonstrovat, že dokonce i v dobách reálného socialismu začátkem 80. let bylo toto auto v ČSSR k útrpnému smíchu jako symbol beznadějně zastaralé konstrukce. Pamatuju se, že jsme ho s klukama titulovali označením "Leninovy (či Stalinovi) saně "a napodobovali jeho příšerné vytí při akceleraci a kolébání při jízdě :-) :-) :-)
            • 30 Reagovat !

              foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

              T.E.S.L.A už na ACZ serie 24.02.  22:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

              V čase keď prišiel, až tak k smiechu nebol. Teda ak hovoríme o vozidlách Moskvič 408/412 - voči súdobým škodovkám to boli pohodlné a vcelku silné autá so slušným kufrom aj elegantným vzhľadom. Neskoršie Škody 105/120 urobili voči 1000MB/100 väčší postup vpred ako Moskvič, ktorý s postupom času nestíhal držať krok. No a Moskvič z článku, to už bola len labutia pieseň, absolútne zastaralá technika v zastaralom kabáte, vynovenom len nenáročnými retušami...
              Zrovna akcelerácia zas nebola tak útrpná a v kopcoch nechal Moskvič ktorúkoľvek škodovku ďaleko za sebou, aj naložený. Tragédia to bola hlavne podvozkom (vzadu bola po tuhá náprava s listovými perami) a brzdami - všetky štyri bubnové s nevalným a hlavne nesúmerným účinkom prakticky od novoty. V zime ťahal Moskvič za kratší koniec voči komukoľvek, na snehu to boli skutočné sane. A v neskorších rokoch bol aj spomínaný dizajn beznádejne zastaralý.

              Niečo podobné ako Š1203. V čase príchodu spása, potom nadšenie upadalo a horlivo sa odstraňovali nedostatky, až nakoniec bola tiež už iba k smiechu, aj keď opäť nie pre všetkých. A svoju prácu (a nie malú) si v priebehu svojej existencie poctivo odviedla.
              • 30 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 24.02.  23:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

                No teď se mně přece jen vybavila jedna pádná odpověď, bránící klasický Moskvič proti všem posměváčkům - Moskvičem 412 přece jezdil i primář Sova v Nemocnici na kraji města! ;-) >:-[] :yes:
                (Ale jeho syn už na tom byl o dost lépe - vlastnil Ladu 1200). :-)
              • 20 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 25.02.  08:42

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

                Osobne som s Moskvičom nemal doteraz osobnú skúsenosť. Otec ale vždy spomínal, ako im vysokoškolákom jeden profesor radil : chcete opravovať ? kúpte si Moskviča, chcete jazdiť ? kúpte si žiguli , a to bolo v dobe keď boli obe modely v podstate nové
                • 20 Reagovat !

                  foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

                  T.E.S.L.A už na ACZ serie 25.02.  12:32

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

                  Tak áno, na tom niečo je. Moskviča totiž konštruovali "sedliacke rozumy", typickí Rusi. Nekvalitný plech? Tak ho dáme hrubší. - asi tak uvažovali a naozaj tie vozy vážili aj o 50-100 kg viac ak mali v papieroch...
                  Žigulák bola vlastne licencia talianskeho Fiatu 124, ten bol od základu iný, tam na začiatku nebolo ruské nič. Takže tie autá boli od seba skutočne diametrálne odlišné.
                • 01 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 25.02.  18:26

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

                  Když si u té Lady - 110 2,0 4x4 >:D [odkaz]
              • 01 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 25.02.  17:52

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

                Oni pár modernizací udělali, ale sem se to nevozilo [odkaz]

                Navíc v 7,0. letech se zkoušely prototy série 3-5-X a série C, což byly vcelku moderní vozy, bohužel se to nedostalo do výroby, až v roce 1986 typ 2141 Aleko, i ten ale přišel se spožděním a původně měl debutovat už někdy v roce 1984.

                To samé u sesterského Iž [odkaz]

                Tam přišel nový model Iž 2126 dokonce až v roce 1987
        • 13 Reagovat !

          foto Petrko

          Petrko 24.02.  18:59

          « Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

          No jelikož jsem pár kilometrů jak s Mozgalem 408 a pak i 2140 ujel tak o tom něco málo vím. Co se týče zájmu o auta jako dítě školou povinné, myslím že takových je nás tu většina. Jen se obávám že jako děti jsme neměli ty správné schopnosti už z pohledu na auto vědět jaké jsou rozdíly v jízdě.
    • 20 Reagovat !

      foto F127

      F127 24.02.  18:47

      « Re: Dobrovolný automasochismus

      S tím 1,5 OHC jsem se někdy v roce 90 svezl, co si vzpomínám tak motor dobrý ale strašně se to kolíbalo a taky řízení bylo nepřesný. Jinak tomu strejdovi fandím, jsem podobný případ >:D
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 24.02.  23:41

        « Re: Re: Dobrovolný automasochismus

        Moc pěkný obrázek u tvého nicku! Pro moje dalekozraké oči je to příliš prťavé, ale počítám, že se jedná o III. generaci ve verzi Sport, není-liž pravda? :-) :yes:
        • 20 Reagovat !

          foto F127

          F127 25.02.  07:51

          « Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

          Ano Mk. III Sport :yes: Sedma je moje srdcovka, měl jsem Mk I a Mk. III, oboje 0,9. Fiatu jsem věrný celý svůj dosavadní motoristický život, vklínil se tam pouze jeden Nissan, ten to trochu kazí >:D
          • 10 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 25.02.  12:29

            « Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

            :-) :yes: :yes: :yes:
    • 20 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 24.02.  19:05

      « Re: Dobrovolný automasochismus

      Moskvič 408 bylo první auto, kterým jsem kdy jel, byl vezen, na moskviči 412 jsem se učil řídit, nikdy nezapomenu. >:D Souhlas s tím, co píšeš, jen ten kňučivý zvuk nedělal motor, ale převodovka. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

        T.E.S.L.A už na ACZ serie 24.02.  19:11

        « Re: Re: Dobrovolný automasochismus

        Tak to sme dvaja. Prvé auto, s ktorým som s čerstvým vodičákom jazdil, bol tiež Moskvič 412. Tmavomodrý, pamätám si ho, ako keby to bolo včera. Tenký volant s veľkou vôľou, pre prasknutú pružinu bolo treba rýchlosti v kulise trochu hľadať a svetlá z krátkych na dlhé a opačne som prepínal ľavou nohou spínačom na podlahe, vľavo vedľa spojky. Stierače sa zapínali otáčaním kombíka na konci páčky vedľa sýtiča pod stĺpikom volantu a ostrekovač bol mechanický... To boli časy...
        • 20 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 24.02.  19:15

          « Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

          Tak, já jsem to auto zažil ještě v době, kdy bylo relativně soudobé, takže v něm všechno fungovalo, ale už z prostého srovnání s tehdejšími škodovkami (105/120) bylo zjevné, že je to jízdně historie. ;-)
          • 30 Reagovat !

            foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

            T.E.S.L.A už na ACZ serie 24.02.  19:17

            « Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

            Tak jazda s ním bola dobrodružná, nedal si chvíľu pozor a hneď si jazdil pri ľavej krajnici. Také korekcie volantom nebolo treba robiť ani v RTO...
            Ja mám vodičák od roku 91, ten Moskvič bol môj vrstovník, dátum narodenia 73 sme mali rovnaký... :-)
            • 20 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 24.02.  19:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

              Já jsem se na něm učil někdy ve čtrnácti a jsem ještě o pár let od tebe starší, ale uznávám, že jezdit s tím v roce 91 byla určitá forma hrdinství. :-) ;-)
              • 20 Reagovat !

                foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

                T.E.S.L.A už na ACZ serie 24.02.  19:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

                Skôr z núdze cnosť. Ako čerstvý maturant som na auto nemal a otcovi na občasné jazdy 10 km do mesta a nazad to vtedy stačilo; to auto keď za rok najazdilo 2000 km, to bolo veľa. Mal som na ňom aj svoju prvú nehodu, keď som ho na poľadovici neudržal na ceste a skončil som násype na streche... Otec bol v kúpeľoch, tak nabehol jeho brat, dotiahol za 200 Kčs odniekiaľ starého Moskviča, karboškou sme odrezali strechy a potom zváral a brúsil. Krátky čas sme potom mali modrého Moskviča s krémovou strechou. Keď sa otec vrátil z kúpeľov, už sme to len strekli namodro...
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 25.02.  18:02

      « Re: Dobrovolný automasochismus

      Nechci ti do toho kecat, ale první Moskvič byl vyroben dávno před rokem 1945 a byl to typ KIM 10-50 z let 40 a 41, následovaný typy 10-51 a 1052 z let 40-45. Tyto voz nemají s Oplem ani BMW nic společného.

      Kadet byl typ M400 vyráběný po válce a bylo to s ním takto [odkaz]
      Ano byla to válečná kořist. Němci zabili rusům spousty mužů, zničili infrastrukturu, továrny a vybavení, proč by si za to Rusko něco nevzalo. Američani taky sebrali co je zajímalo jako vědce, plány na výrou zbraní, raket a další.

      • 00 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

        T.E.S.L.A už na ACZ serie 25.02.  18:51

        « Re: Dobrovolný automasochismus

        Kim nebol Moskvič, história Moskviča ako značky začala až spomínaným Kadettom.
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 25.02.  19:00

          « Re: Re: Dobrovolný automasochismus

          Úhel pohledu. Jedná se pořád o stejnou automobilku. V roce 1939 V únoru se montážní závod KIM odtrhnul od hlavní firmy GAZ a byl zaregistrován jako nezávislá automobilová společnost Moskevský automobilový závod s názvem KIM.

          Pořád Moskveský automobilový závod.

          Pokud ti jde o název Moskvič ve jménu automobilky, tak v tom případě ovšem Moskvič existoval pouze v letech 1945 - 1968. Předtím moskvevský závod KIM a potom AZLK >:D >:D
          A i pokud ti jde o to co bylo na autěch, tak tohle mělo logo AZLK [odkaz]

          Takže Moskvič od roku 1980 vlastně neexsistoval, že >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

            T.E.S.L.A už na ACZ serie 26.02.  10:31

            « Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

            Nejde o meno závodu, ide o značku. KIM vyrábal autá KIM. Moskvič vyrábal Moskviče, AZLK vyrábal - Moskviče. Trepeš trochu z cesty, ale keď musíš mať za každú cenu pravdu, tak ok. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 26.02.  14:55

              « Re: Re: Re: Re: Dobrovolný automasochismus

              AZLK vyráběl Moskviče, co měli na masce logo AZLK vid >:D >:D

              Už od dob KIM je to pořád jeden závod, takže první model byl KIM
  • 27 Reagovat !

    foto MDK

    MDK 24.02.  17:16

    ....

    Strýček Putin by mu měl udělit řád Hrdina Sovětského svazu, jestli si ho nezasouží tenhle, tak už teda nevím.
  • 02 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 24.02.  17:57

    je to aj o zvyku

    tiez by som nemal problem s feldou jazdit aj dalsich 20 rokov ;-) ... ale proste chcel som uz nieco novsie a bezpecnejsie aj komfortnejsie .... proste kusok sa posunut uz dalej aby som vedel prejst dlhsie vzdialenosti vo vacsej pohode a mal z jazdy aj vacsie potesenie

    ale inak pana naprosto chapem ... takych ludi ktori maju jedno auto aj niekolko desatroci a jazdia s nim "vecne" je viac... ja sam mam feldu rad.... 16 rokov je dlha doba... a clovek si uz vykne na to auto tak dokonale ze s nim dokaze jazdit aj dalsich 16 rokov... tu nie je problem.. ale premavka je stale rusnejsia .. rychlejsia.... jazdim coraz dalej.... preto uz nechcem jazdit autom z r 2001 ( konstrukcne ale kdesi este z r 94 alebo este hlbsie ) aj dalsich 16 rokov pri tak rychlej premavke aka je dnes uz ... to asi fakt nie... zvlast ked moznosti kupit si nieco uz novsie su dnes tak siroke
    • 02 Reagovat !

      foto F127

      F127 24.02.  18:42

      « Re: je to aj o zvyku

      Puntem jezdím už 20 let, třeba dám i těch dalších 20 jako ten soudruh z NDR >:D
      • 02 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 24.02.  19:06

        « Re: Re: je to aj o zvyku

        tak prve punto je dnes uz legenda... jedno z mala aut ktore v europskych predajoch dokazalo porazit aj golfa ;-)

        ja som na prvom punte robil jazdu na skuskach na autoskole... uz som to pisal... to bol prave ten paradox ze cely cas som jazdil s yarisom ale ked prisli skusky aj kuzelky tak som vyfasoval este to prve punto.... bolo sice uz kus vybehane ale popravde mi sadlo hned... a daleko viac ako yaris... fakt nebol problem... takze na punto rad spominam... dokonca mam tu trasu ktoru som s nim v KE siel este pred ocami... cez kruhac na moldavskej pekne na popradsku a dole k nemocnici a potom cez terasu ... sila.. akoby to bolo vcera .... :yes: na svoju dobu dost mozno aj top male auto :yes:
    • 04 Reagovat !

      foto peterhajzel

      peterhajzel 25.02.  08:05

      « Re: je to aj o zvyku

      NIeje to jednoduché, ale ten chlapík celý život na to auto šetril! A teraz ho má predať?!
      Felda je do značnej miery favorit z polovic 80tych rokov, prvá generácia sa mi páčila rovnako ako favorit svojím neoopozeraným vzhľadom. Neviem prečo ale dvojka mi prišla ako mercedes po návrate z koncentráku?
  • 21 Reagovat !

    foto overdrive

    overdrive 24.02.  18:24

    závidím

    Strašně mu závídím jak dokázal během několika řádků omládnout o 9 let. To bych chtěl taky
    • 00 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 25.02.  14:05

      « Re: závidím

      někdy mi přijde,že ty články píšou s dvojkou v žíle >:D >:D >:D
  • 20 Reagovat !

    foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

    T.E.S.L.A už na ACZ serie 24.02.  19:06

    Vážení...

    ...ako vidím, automobilová história vám veľa nehovorí.
    Prvý Moskvič bol vlastne Opel Kadett, ktorý si Rusi priniesli z Nemecka ako vojnovú korisť. Motor z tohto Opla potom dlhé-predlhé roky s mnohými malými inováciami slúžil pod kapotami Moskvičov. Išlo však o menší z dvoch motorov (objem 1300 ccm), ktoré sa do Moskvičov montovali. Tu ide o ten väčší, s objemom 1500 kubíkov a ten má svoj základ v prastarom BMW, konkrétne ide o motor označený M115.
    To sa čudujem, že to nikto z tunajších odborníkov nevie a nechápete, prečo bol v článku nazvaný jednoduchým nemeckým strojom...?
    • 20 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 24.02.  19:11

      « Re: Vážení...

      To o původu motoru 1,5 píše Arese o pár vláken výše, a dříve, stačí, když budeš nejdřív číst, než začneš ostatní titulovat "odborníkmi". ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

        T.E.S.L.A už na ACZ serie 24.02.  19:12

        « Re: Re: Vážení...

        Áno, Arese to spomenul, tak pre neho to neplatí. ;-) On odborník v tomto prípade je, bez sarkazmu. ;-)
        Mimochodom, ja som ich netituloval v úvodzovkách... ;-)
        • 20 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 24.02.  19:16

          « Re: Re: Re: Vážení...

          Ale myslels' to tak, není-liž pravda. :-) ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto T-E-S-L-A-uz-na-ACZ-serie

            T.E.S.L.A už na ACZ serie 24.02.  19:18

            « Re: Re: Re: Re: Vážení...

            Ale tak áno, čo budem klamať, samozrejme. Škodoradosť, najväčšia radosť, nepoznáš? >:-[]
            • 03 Reagovat !

              foto peterhajzel

              peterhajzel 25.02.  08:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Vážení...

              Ešte mi povedz, prečo by ma mal zaujímať nejaký moskvič, na ktorý by som si aj tak nikdy nenašetril a v 85 som bol šťastný, keď som konečne našetril na MB1000. Hold ni všetci mali rodičov politrukov, niektorí sme boli aj z robotníckej triedy!
  • 60 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 24.02.  23:17

    jízdní vlastnosti

    Jízdní vlastnosti byly opravdu tragické. Stejně tak brzdy. Jako služební vůz v polovině 70 let, kdy jsem začal jezdit v práci, to ale bylo lepší, než drátem do oka. Horší byla už jen prázdná Š1203. Toho německého strejdu ale chápu. V životě je to jako v té reklamě na škodovku: "nejlepší jsou ta rozhodnutí, která Vás baví". Ostatně já jsem také s jedním Trabošem najezdil přes 290 tis. km a pokud by mi tehdy nevzali papíry a já ho prodal, najezdil bych s ním určitě alespoň o 100 tis km víc.
    • 42 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 24.02.  23:38

      « Re: jízdní vlastnosti

      Vidíš, život bere, život dává. Jedny papíry ti vzali (řidičák) a jedny papíry ti dali (na hlavu). A tak žije svět v rovnováze.
      • 31 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 24.02.  23:43

        « Re: Re: jízdní vlastnosti

        Ovšem tentokrát je Ádův příspěvek celkem v obraze, asi díky tomu, že nemluví o značce s kosodelníkem ve znaku.... :-)
  • 21 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 24.02.  23:40

    Fokte, tak kolik

    Na začátku se píše "Sedmaosmdesátiletý" a o kousek níže, že má 78. Měli byste si v tom udělat pořádek... ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 26.02.  14:33

    Úctyhodný výkon

    No obdivuji majitele, že s vozem vydržel tak dlouho, když vím, že po pádu zdi tisíce Čechů jelo do NDR a za pár korun kupovali staré Lady, Trabanty a Wartburgy, protože se jich někteří Němci zbavovali. Ale jde vidět, že má pán k autu i citový vztah, že s ním vydržel tak dlouho. A jde vidět, že když se o auto člověk stará, vydrží dlouho..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu: Vytahovali ho jeřábem

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu:…

Hasiči a veterináři v neděli ráno zachránili koně, který se propadl do technologické šachty bazénu v…

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Okolnosti provázející sobotní skok Jana Třísky (80) do vod Vltavy vzbuzují otázky a provází je jedna záhada za…

 

iSport.cz

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči. Tabulku střelců neřeší

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči.…

Byl to jeho zápas. Během čtrnácti minut zasunul do sítě Mladé Boleslavi dvě branky. Ve zbytku utkání útočil…

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou nezapomenu, zářil Federer

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou…

Na tohle celý svět čekal. Roger Federer a Rafael Nadal na jedné straně kurtu, aneb výjimečná premiéra v Praze!…

 

Reflex.cz

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů, proč sledovat volby u našich sousedů

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů,…

Na první pohled by se mohlo zdát, že nedělní volby do německého Spolkového sněmu budou hodně nudné.  Všechny…

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či skočil z Karlova mostu do Vltavy

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či…

Herecká legenda Jan Tříska (80) bojuje ve vážném stavu o život na anesteziologicko-resuscitačním oddělení (ARO)…