S ohledem na určení motocyklu mi přijde 38kW O.K. Ano, také bych tam raději viděl 48kW... třeba se dočkáme, tohle už je nový motor, ne starý small block. Nicméně na to že to natankované váží 209kg a má to sotva přes 50 koní jsou ty brzdy dostačující úplně s přehledem.
Jak se to vezme. Na řezání apexů budeš asi hledat jiný stroj. Ale ve společnosti Triumphu Bonneville, Hondy NC 750X, a dalších klasiků nebo mašin pro neřezače apexů suchá hmotnost 192 kg nevypadá špatně.
Moto Guzzi teď chybí něco mezi těmito 35kW prdítky a big blockem 1400. Tuto novou 750 mohli přeladit alespoň na těch 48kW a jsem zvědav zda připravovaná V85 s 59kW bude sdílet agregát s dalším modelem... když už ten motor vevnitř dost zásadně předělali.
Nezlobte se na mne, ale tohle je hodně zpackaná recenze.
Sami píšete, že je to retro - no ona je to klasika v jedné z nejryzejších forem co se dnes vyrábí - vzducháč, suchá spojka, kardan, poctivé materiály a italský design se stříkajícími emocemi a charismatem.
38kW a 60Nm v 6200 a 4900 ot a vy tvrdíte že zabírá v nízkých....? Jeli jste na té motorce vůbec?
Naopak motorka jede slušně v nízkých a středních a ve vysokých graduje. Je to velmi netypické na tuto kategorii motorek, kde typicky Triumph je v 5000 chcíplej.
Malej výkon? 213kg natankovaná motorka. Zrychlení z 0-100 za 5,5s ano není to trhač asfaltu ale v běžném provozu vyklepne kdejaké rádoby sportovní auto a přitom nevyděsí začátečníky nebo klidné jezdce pro které je určena - není to super sport.
Ta motorka je o tom že tam můžete v 50km/h dát 6 stupeň jet do kopce a otočíte plyn a začne zrychlovat dost na to aby jste předjeli každou Octavií a jiné auta.
V zatáčkách je ta motorka úžasná, skvěle se klopí a zatáčky jsou radost.
Brzdy jsou dostatečně účinné a jak podotkl kolega stejně by už ABS nic moc víc nepustilo.
Dá se na tom v klidu jezdit pod 4litry ve spojení s velkou nádrží dojezd 500 km.
Co bych asi vytkl je světlo - zadní je ledkové měli dát i na předek do klasického kulatého reflektoru to dnes už není problém a je to velký rozdíl v noci.