TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
1
/
22
Prohlédnout znovu
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
|
acz
Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.
|
acz
Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?