TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
2
/
22
Prohlédnout znovu
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
TEST: Moto Guzzi V7 III Carbon. Staré dobré časy!
|
acz
Na vlně retro se musíte obejít bez otáčkoměru. Nechybí ale palubní počítač, a dokonce ani dvoustupňová kontrola trakce!
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Podélně uložený vidlicový dvouválec dává stroji duši – svéráznou a velmi charismatickou. Silou disponuje v nízkých otáčkách, vytáčet jej netřeba.
|
acz
Jediný přední kotouč nepředvádí žádné zázraky a nejednou si sáhl na dno sil
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Verze s karbonovými blatníky a bočními panely vznikne jen 1921 číslovaných kusů. Šarže odkazuje na rok, kdy byla založena značka Moto Guzzi.
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Moto Guzzi V7 III Carbon
|
acz
Může radost z jízdy působit proti depresi? Hyundai to zjišťoval
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky